PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Huomenta!

Testasin tossa äsken ja 2 viivaahan siihen tuli!! Ei se läheskään samanvahvunen ole kun kontrolliviiva, mut ihan selkeesti mieskin sen näki :) En kyllä voi uskoa, et yk2 jo tärppäs kun esikkoa yli vuosi tehtiin. En kyl muutenkaan tota usko vielä, tänää kp32/28-35. Maanantaina testaan vielä jos ei oo vuoto alkanu, jos sit uskois :heart: Kuvanki otin, vaan en osaa sitä tähä laittaa :/
Ei sit tarviikaa terassille lähtee, huh! :LOL:
 
Latte mä ilmottaudun ens kuulle :wave: tosi paha pelko vaan jäytää kun menkkoja ei kuulu. et menee varmaan vielä parilla kuukaudella eteenpäin |O oikein kohtalon ivaa kun olin just suunnitellut et sitte ens kierrosta rupeen tikuttaa oista ja nyt sitä kiertoo saa oottaa tooosi kauan. :'(

Bianca ONNEAAA!!!! voi kun ihanaa kun kakkonen tärppäs paljon helpommalla :heart:
meillä tosiaan esikko tuli ekasta. et nyt on onni kääntyny meillä sit taas toisinpäin.

aivan mieletön plussakuu tää toukokuu, ei meinaa ees ymmärtää
 
Onnea Bianca!! :flower:

Noppis :hug:

On kyllä tosiaan plussia ropissu tässä kuussa ihan urakalla. Liekö tässä kevätkesässä tosiaan jotain taikaa..? Meiän neuvolan täti sano mulla pari kk sitten, et kun vaan maltamme mielemme, niin viimeistään juhannuksena tärppää. Sillon kuulemma raskautuu tosi helposti.. :D Saa nähdä.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca:
Huomenta!

Testasin tossa äsken ja 2 viivaahan siihen tuli!! Ei se läheskään samanvahvunen ole kun kontrolliviiva, mut ihan selkeesti mieskin sen näki :)
oi riemu ihanaa !! :flower: :heart: :flower: =)
me yritetään kans nyt sit kesäkuulle saada plussia B) :D täällä ei kohta oo ketää enään muuten... tsemppi päälle likat :) !!





 
Onnea Bianca! :flower: Hieno homma, ja niin kuin niitä menkkoja oottelit :)

Onpas ollut "vauvarikas toukokuu" tosiaan, vielä viimeiset ehtii mukaan! Valoisuushan parantaa hedelmällisyyttä ihan oikeastikin, jossain oppaassakin lukee että pitäis rakastella aamulla valot päällä, siittiötkin on kuulemma paremman laatuisia! Milloinkahan viimeks ois ehtinyt petipuuhiin aamulla :LOL: Ennen esikon syntymää luulisin. Mut joo, sen takiahan maaliskuussa syntyy paljon lapsia, kun juhannuksena tärppää hyvin. Sinne tähdätään mammat!!

Blondielle hauskaa konserttia! Mies on ihan täpinöissään menossa, osteli mulle herkkuja kaappiin lohdutukseksi, kun ei tuu illalla kotiin. Maha kasvaa, mutta väärästä syystä :kieh:
 
Hyviltä kuulostaa nää tärppivinkit, ei muuta ku toteuttamaan vaan.. :LOL: Paitsi ei ehkä vieraitten miesten kanssa, saattaa tulla sanomista. :whistle:

Blondielle tosiaan hauskaa keikkaa, kiva kun pääset fiilistelemään! :D

Täällä pitäis vissiin lähipäivinä alkaa jo pöllyttelypuuhiin.. :heart: Ihanan nopeesti kuluu kierto, kun on muuta mietittävää niin paljon. Viikonloppuna mennään talolle vähän maalailemaan ja sen jälkeen voidaankin alkaa muuttopuuhiin. Ja sithän se juhannus kohta jo kolkutteleekin ovella. Viikkoa ennen jussia ois tarkotus suorittaa se virallinen muutto. Ihanaa! :heart:

Iitukka Optimisti onnistuu, eikös juu! Toivotaan, ettei teiän tarvis enää pettyä, vaan juhannuksena juhlittais tandemplussia yhessä! :D Kiva saada sutkin piinailemaan jo ens viikolla! :heart:
 
Biancalle onnea! :flower:

:hug: Noppis

Olin tosi surkeena ko täti tuli sunnuntaina, vaikka hulluahan se oli toivoa että heti ekalla tärppäis. Olin jo niin kehitelly kaikki raskausoireet ja kohta aloin kaverille hehkuttaan. Mulla nyt on tapana olla vähän kärsimätön joka asiassa. Itkeskelin aivan yhtäkkiä, ilman syytä. Mies onneksi ymmärsi ton herkkyyden. Sitte minun ilta pelastu sunnuntaina ko tyttö pissasi ekan kerran pottaan

:LOL: Olin yhtä hymyä sen illan ja siitä eteenpäin!! Ja harjotukset sujunu sen jälkeenki...Pienet on ilonaiheet täälä :D

Semmosta tällä kertaa...
Jaksamista tätien kans pähkäilijöille :hug:
 
Bianca onnea, onnea, onnea :heart:

Tädin kohdanneille :hug:

Blondielle mukavaa keikkailtaa!

Pilkkis no nyt sit vaan vauveli alulle ja piinapäivät sitten
menee nopeesti niissä muuttopuuhissa.

Mä taas jostain luin että loppukesästä/syksyllä raskautuis helpoiten
koska takana valoisa kesä ja näin ollen miesten että naisten
hedelmällisyys huipussaan. Elokuussa syntyy kanssa paljon vauvoja..
Vai olisko se siinä että ylipäätään kesällä peuhataan enempi.

ON: huomenna ultraan.. jännittää..sitten ollaan taas viisaampia.
Positiivista tässä on että äippä saa samalla vapaapäivän. :D

Lämmintä ja aurinkoista päivää kaikille! B) :wave:
 
Voi että, ootte ihania kaikki :D :hug: :D Ihanaa kuulua näin mukavaan porukkaan! Väkisinkin vetää naamaan virnettä kun teidän juttujanne lukee :).

Ja paljon onnea Bianca! :flower:

aurinkoinen äityli: Mites tentti meni?

).( Vähän nippailee vasemmassa munasarjassa. Optimistisesti aattelen että se vois olla ovis, vaikka hyvin tiedän etten joka kierrossa ovuloikaan... :)
 
talvitie Tais tentti mennä penkin alle. varmaan syksyllä uusittava tentti. no pitää kysellä tuloksia sitten tässä viikolla.

oikein paljon onneabianca menikö oikee nikki, kuitenki onnea! Meki saatii ilo uutisia! Meidän typy sai serkun :) tänä aamuna oli syntynyt poikavauva. Mies on iha kade. Seki haluaa nyt heti paikalla pojan. se sano et se ei ala jos seuraava on tyttö et tehää vaikka 300 lasta nii joha niitä poikia on joukossa vaikka 100 :LOL:

mä sanoin "passaa mulle" :LOL:
Mut jospa nyt alkais vaa tärppäämään tää seuraava nii näkee tuleeks seuraavaks poika ku untaki ollaa miehen kaa nähty poikavauvasta :D

mä nii odottelen synnytyskertomusta tuolta miehen siskolta. se on lepäämässä ja ei kännyy vastaa. kaipa pian soittelee.
 
Biancalle onnittelut! :flower:

Noppikselle pahoittelut :hug: .

Kiitos kaikille onnitteluista! Täällä on pahoinvoinnit jo alkaneet. Tai kyllä taisi alkaa jo ennen plussaa. Oksentaa ei ole vielä tarvinnut, mutta lähellä on ollut. Meillä ollut hiukan raskas päivä. Kauhea päänsärky vaivannut ja esikoinen ollut todella huonolla tuulella :(.
 
oivoii.. ei vieläkää ole se miehen sisko vastannut puhelimeen. on varmaan nukkunut koko päivän ku se sanoi et on valvonnut puolitoista vuorokautta.
Jospa pian saisin vaihella kuulumisia :D

missähä kaikki oikee on?mesessäkää ei ketää.. :eek:
 
Latte mulla oli kans ihan sika lyhyet menkat. Tyyliin 3-4 päivää. En nyt ikävoi tuota vuotoa mutta outo oli kyllä kieltämättä. Huomenna olisi lääkäriin aika. Pitää varmaan tuostakin taas kysyä vaikka käynti lapsensaantia edes koske. Pitäiskö ottaa nyt ne clomitkin käyttöön vai myöhästyikö taas tässäkin kierrossa siitäkin :kieh: missähän se resepti oli ? Siinä oli ne ohjeet ja on ne lääkkeet hakemattakin kun silloin ei clomeja ollut missään ?? Jotenkin ihan maassa kaikinpuolin. Toi edellinen huti harmittaa vieläkin ja sitten kuulin viikonloppuna taas muutaman mahtavan kommentin... " ettekö te meinaa toista laittaa olenkaan. Ei ole oikein että tyttöparka joutuu tommoisessa korvessa keskenään kasvamaan " :kieh: :kieh: Kyllä lämmitti mieltä oli menkat juuri loppuneet ja itkut itketty...

Noihin gallupeihin. Koiria meillä on ... no paljon, oikein monta :D Muita ei sitten olekkaan. Miehen kanssa ollaan tavattu 1996 ja menty naimisiin 2005 syksyllä. Mitäs muuta täällä kyseltiin ??

Onnea teille plussanneille :flower: vauvaliimalla nassikat kiinni ja jättäkää plussapyörteet tänne toistaiseksi "tyhjien" puolelle :whistle: Tädin riivaamille... häntä pystyyn kyllä se siitä B)
 
Moi kaikille! :wave:
Mulla meneillään kp2... fiilingit aika pohjalla ja muutenkin tuntuu et tätä enää jaksais oikein kauaa.
Jospa se on niin, et meil ei enää tuu lisää lapsia... Mut eiköhän täältä vielä taas ponnata tuulta päin ja uusiin koitoksiin. Täytyy vaan haistattaa pitkät tädille..


G: mulla menkat kestää yleensä 7pv.

Bianca julmetut onnittelut ja paljon vauvaliimaa matkaan!


Muille tädistä kärsineille super

aurinkoisia päiviä kaikille! Hyvät yöt.
 
tätipahoittelut akan tyrmäämille!

Töissä, väsynyt mutta onnellinen. Tuli sitten nähtyä "Hottest band in the world, KISS!" eilen livenä. Sanat eivät riitä kuvaamaan shown tapahtumia...Sen verran kovaa tuli jorattua mukana että rikoin uudet korkkarini :LOL:
 
Huomenta kaikille!

Taalla ei mitaan kummempaa- kierron alkupaivat on niin tylsia...

Pilkkis- sita makin aina toivon, etta tulis muutakin ajateltavaa kun naa vauvat, niin ei sit pettys niin pahasti, kun ne kuukautiset alkaa...

Peppipop- kokeile ens kerralla vaan sanoa, et kovasti sita toista toivotaan, mut ei oo viela tarpannyt... :hug:

Sipuli81
- :hug:

Pakko vaan toivoa, etta tassa kuussa jatketaan, toivottavasti paremmalla onnella! :)

Hauskaa paivaa kaikille!
 

Yhteistyössä