PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

saamarin venäjähä siellä voitti :headwall: Neiti nukkuu, mä kävin suihkus.. täs mietin e tmonenkoha aikaa sitä lähtis sit sinne meidän porukoilla kylästelemään.

Mies lähti isänsä kans vielä meidän kotia laittamaan. Tänään on se näyttö. :D

mies taas ollu aivan ihme tuulella.. siis 3 päivää ollut semmonen möks oloinen ja hiljainen välillä kärtynen. toissa yönä nukkui sohvalla. viime yön nukku mun kans mut ei mitää hellyyttä saanut. :( :'( Ellei miehellä oo kans se aika kuukaudesta :LOL:
 
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!! :flower:
Toivotaan viivanvahvistumista Wäinöliinille ja Noppikselle!
Ne joilla tädit tullu kylään, ni tsemppiä!! :hug:

Mulla oliski vielä melkein kaks viikkoa ennen ku pääsen testaamaan... en kyllä millään jaksa uskoa että ekasta yk;sta tärppäis.. Muut jotka on lopettanu ehkäisyn niin onko teillä kestäny kauan ku kierto muuttunu normaaliks??

Nyt poitsu heräs! Täytyy lähteä ulos ku on niin ihanan aurinkoinen päivä! B)
 
Kiitokset kaikille onnitteluista! Taidan nyt uskaltautua tuonne odottajien puolelle, toivotaan, että masumatkustaja pysyy kyydissä tammikuulle asti! B)

Wäinöliinille ja Noppikselle tsemppiä ja viivan vahvistumisia!! =)
 
Noppis
Kiitoksia vaan tsempityksistä kaikille. =) Yritän pitää toivoa yllä ja testaan huomenaamulla uudelleen. Toivottavasti saisin unta vaikka jännittää niin kovin mikä on tulos.

Maaruselle oikein onnellista odotusaikaa! :hug:

Wäinöliinille tsemppiä piinallisen odottelun kanssa. Toivottavasti pysyt housuissasi paremmin kuin minä, itse meinaan revetä liitoksistani kun ei voi muuta kuin odottaa... Viivanvahvistumisia sinne!

äitikompleksille pahoittelut tädistä. :hug:
 
Pilkkis mä jo ihmettelin mihin sä olit hävinny :D ja täti ei älynny pysyä poissa :(
mun täti on kyllä kadonnut. mutta to on tosiaan testattu se nega, mut sellaisia toiveitahan voi elättää et ovis ois ollu myöhemmin ja siks näin :D

Wäinöliini nyt sormet ja varpaat pystyyn sun puolesta ;)
 
Hani- Kiva kun joku sentään kaipailikin mua.. :heart: Tänne se täti tosiaan ymmärtää tulla tappavan varmasti joka kierrossa. Ei oikeen jaksa enää uskoa plussaukseen jatkossakaan, mut josko tässä jossain vaiheessa taas mieli piristyy. Mihinhän lie täti siellä kadonnut, toivottavasti eksynyt jonnekin ja pysyiskin poissa. Siis sillä positiivisella mielellä, et se plussa antais vaan odottaa ihteänsä.. d=)b
 
Noppis ja Wäinöliini täältä pesee lempeitä viivan vahvistus tuulahduksia molemmille!
Tsemppiä jännäilyyn... huh huh. Kuinkahan sitä ite olis niinku tulisilla hiilillä tossa tilanteessa?

Hani- toivotaan että täti nyt jättääkin sut rauhaan. Ja et tosiaan ovis ois myöhästellyt nyt ja tärppi tullu, vaik viel negaa näyttääkin. Jaksuja!


Täti riivattu se vaan löytää tiensä perille, vaikka sitä ei tällä palstalla kukaan kaipaa! Onnea uuteen kiertoon kaikille puolukkapäivien piinaamille.


Itelläkin alkaa pikkuhiljaa olo enteillä tädin tuloa...
on se niin syvältä. :attn:

Hyvää yötä!
 
Noppis
No voi piru, kylläpäs se täti nyt sitten piinaa tämän ketjun asukkaita oikein olan takaa. :( maruzellalle ja pilkkikselle pahoittelut. :hug:

).( Ei tosta oikein ota selvää, tein siis taas tänään uuden testin. Kyllä se on NIIIIIIIN haalea että. Toisaalta kuitenkin ehkä hieman vahvistunut, sillä mielestäni viimeksi tuli näkyviin vasta jälkikäteen, mutta tällä kertaa testiajan puitteissa. Mutta haalea, kovin haalea on. No, on se ainakin edelleen olemassa...
11 dpo
 
huomenta! noppis kyl se on aika haaalea. jospa se vahvistuis vielä. teet monta monta testiä =)

Mies eilen pyys anteeks tms. mut ei muuta, siis ei suukkoja , ei mitää hellyyden osoitusta. :ashamed: Yönki nukuin levottomasti. 4. 00 heräsin ja ei meinannut uni tulla takas mut nukahin sit uudestaan sit pitiki jo herätä 6.30 |O

nyt koulussa et mua väsyttää!!!! :'( Haikee mieliki...

Tänää selviää ostaako se asiakas taloamme joka oli HYVIN HYVIN kiinnostunut talostamme. :D Sittenhän alkais muuutto eli 1kk aikaa muuttaa pois. etsiä vuokra asunto sit tontin paikka ja talon rakennus alkakoot!

Niin eilen mummi huolestui ku mieheni ei ollut mukana kyläily reissussa nii meinasi et onko meillä avioliitto vaarassa et onko ero edessä. Mummi sano että pitää tytöllä olla molemmat vanhemmat!
 
Noppis kyllä tuo kuitenkin erottuu jo ihan selvästi. Mulla lähti raskaus liikkeelle just tuommosesta =) . Peukut on myös pystyssä Wäinöliinille :heart: . Nyt aamutoimiin.. (aamupuuron jätin jäähtyyn pöydälle nii saa lapata sen herran suuhun sen kummemmin puhaltelematta :LOL: )
 
Huomenta kaikki!

Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille, pahoittelut :hug: neganneille ja tätin tyrmäämille.

).( tai oikeestaan pitäis tohon laittaa semmonen rokkonen naamahymiö...mulla on koko naama täynnä aivan järkyttäviä finnejä, semmosia on viimeks ollu murkkuiässä! Noloa tän ikäselle...Kempparin kautta kotiin tänään, clearasillit ja peiteaineet haettava jotta kehtaa keskiviikkona lähteä Kissin keikalle

Oli ihana viikkis, kateltiin Kissin dvd:tä miehen kanssa ja juotiin pari pulloa ihanaa italialaista kesäviiniä, Proseccoa. Eikä puhuttu mitään vauva-asioista!
 
Noppis: Onko tuo pregent stick? Testasin samanlaisen haamun tänään.. ja perjataina sain clearbluella haamun. Toivottavasti sulla viivat vahvistuu! :) Mä en tänne teidän pinoon oo ilmoittautunu, käyn vain lueskelemassa.. :)
 
karsee pää kipu ku nukkunut yön huonosti. hirvee stressi pukkaa ku on keskiviikkona tentti!IIKS!! |O Mies läpäisi tutkinnon, ku tänää tuli todistus siitä. :D mikä tutkinto se olikaa.. joku sähköalan...en muista mikä oli mut olkoot :LOL:

mut nyt levähtämään vähäks aikaan.. mies meni kaupungille syömään saamari!! :'(
 
Pikasesti tulin käymään ennen töihin menoa. On tänään taas juostu asioilla ettei koneelle ole kerinny.

Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille. Vahvistukoon viivanne selkeiksi. :D :flower: Myös uusille kuumeilijoille :wave: (niitä muistaakseni oli pari...).

Täti se löysi tiensä täänekin, mikä oli hyvä asia. Ei kierto venynyt pitkäksi. Mulle voi Hani sit päivittää kp3/30-36. Nyt syömään ja valmistautuun töihin.

Auronkoiset päivän jatkot! :D
 
Kiitos kaikille viivan vahvistumistoivotuksista. Se tuotti tulosta, nimittäin en malttanut odottaa enää keskiviikkoon vaan testasin tänään selkeän plussan :heart: . Noppikselle kovasti toivon, että viiva vahvistuu sielläkin!

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja toivon että kaikki saatte plussan testiin pian! :flower:
 
No niin, täällä on nyt kahlattu reilun viikon jutut läpi huolella ja nyt oon ehkä ajan tasalla tapahtumista.. :D

Ekaks suuren suuret onnittelut plussanneille!!! :flower: :heart: Maarunen, Noppis, Wäinöliini ja olikohan muitakin..? Joka tapauksessa kaikille isot onnitteluhalit ja tarratossuja kourallinen mukaan odotuspuolelle! :heart:

Pahoittelut kohtalontovereille tätsykästä.. :headwall: Kai se plussa meidätkin löytää vielä joskus. Nämä jutut ei tosiaan läheskään aina mene suunnitelmien mukaan, täytyy vaan kärvistellä ja yrittää miettiä välillä jotain muuta ettei polla hajoais..

Mitenhän Iitukan ultra on menny? :heart: Eikös se tänään jo ollut? Vai vasta ens viikon ma?

Lemmikkigalluppiin vastaan, että 2 kissaa löytyy. 6-vuotiaat pojankoltiaiset. :heart: Melko paljon tosiaan kissaväkeä täällä.

Synnytysgalluppiin sen verran, että meiän poitsu synty rv40+2 viime kesäkuussa. Mitat 3860g ja 53cm. Synnytys kesti 15h, ponnistus muistaakseni n.20min. Aika helpolla sitä kai selvis, epiduraalilla ja ilokaasulla helpotin oloani. Muutama tikki tuli repeämiin, jotka sitten ottivat pari kk aikaa parantua edes siedettäviksi. Se oli tuskasin osuus. Muuten olin kyllä heti synnytyksen jälkeen sitä mieltä, että vaikka heti uudestaan.. Mutta tässä sitä nyt sitten kitkutellaan, eikä toivoakaan uudesta synnytyksestä ole..

Meillä ois huomenna eessä talokaupat. Ihana saada jotain muuta ajateltavaa. Vähän maalaillaan ja tietty muitakin sisustusjuttuja pääsee miettimään. =)

Jaahas, nyt siirryn pojan kaveriks..
 
Noppis
Ai niin en tiedä oonko muistanut vielä vastata lemmikkigallupiin. Meillä on koira, ihana, innokas ja rakastava bokseripoika. :heart:

Kylläpäs tuntuu monella olevan joko jotain taloprojekteja tai sit sisustus tms-projekteja, tai kumpiakin. Itsekin olemme tässä hieman sisustaneet miehen isäkuukauden aikana kun olemme päässeet huonekalukaupoille arkipäivisin. Kyllä on piristävää saada uutta ilmettä kotiin. =)

Wäinöliinille suurensuuret onnittelut!!! :heart: :flower:

Ja Lumikuningattarelle sitten vissiin onnittelut tädistä, jos se kerran hyvä juttu on! Uuteen kiertoon uusin voimin! =)


Huomenna sit mies palaa töihin ja jään taas tytön ja koiran kanssa kolmisin. Tietokonekin vietiin huoltoon, ja mies vie tän koneen töihin, et apua, mitenhän pärjään ilman teitä. :eek: Mut tuun sit kertoilemaan miten niiden viivojen kanssa kävi, kunhan pääsen. Kyllä jännittää, ei hullua sais tälleen jännityksessä pitää! :D
 
Onnittelut Wainoliinille ja Noppikselle!!!!!!!!! :flower:

Taalla on kylla kiva kirjoitella, saa tukea silloinkin, kun on ankeet fiilikset tai vi*&*&s...aina loytyy muita, jotka ymmartaa ihan varmasti. :hug:

Ostin muuten sellasen ihanan vauvan vaatteen pari paivaa sitten...hyvan onnen tuojaksi...aika poikamainen, joten poika olis hyva...tosin tyttokin olis hyva, mut joutuu vaan pukeutumaan poikien vaatteisiin! ;) Mieskin sano, etta kannattais odottaa- kun niita ihania juttuja tulee aina...toi nyt oli vaan musta niin supersopo!!! :ashamed: Oonko ma ihan saalittava??!
 
Täällä Kesis taas ihailemassa tätä toukokuun plussa-aaltoa B)

Onnea kovasti vielä maaruselle tähänkin pinoon, samoin Wäinöliinille!! :heart: :flower: Pidän myös Noppis sulle kovasti peukkuja, että viiva vahvistuisi :heart: :)

Plussarikasta kiertoa jokaiselle +++ :whistle: :heart:

Kesis ja pikkupähkinä 9+1 ---- 10+2
 
Noppis
Kesis kiitos peukuista! :heart: Luin äsken ton sun pikkupähkinän "hieman" väärin... öh... :D Ihanaa että sinäkin olet jo noin pitkällä! =)

Halfcafnonfatlatte itse en viimeksi uskaltanut ostaa mitään piiitkään aikaan, siis esikoiselle. Ihan niin kuin se olisi muka tuottanut huonoa onnea. :ashamed: En vielä tiedä, miten tulevan lapsen kanssa sitten toimisi, jos testi joskus oikeaa plussaa näyttäisi. Ehkä sitä ei kauheasti tulisi osteltua, koska esikolta kuitenkin on jäänyt kaikenlaista pikku nuttua, jotka mielestäni ovat vielä varsin söpöjä. Tosin ehkä jos ultra paljastaisi sukupuolen, niin voisi höpsähtää ostamaan jotain pikku tytön tai pojan juttuja. :D Esikon pikkuvaatteet kun on ns. unisex-mallia.

Eli siis itse en ole vielä tilausvaiheessa mitään ostellut, MUTTA olen sen sijaan alkanut ostaa esikolle tavaroita ajatuksella "menee sitten seuraavallekin", eli tänäänkin ostin turkoosit aurinkolasit (on muuten ihanat!) vaikka onkin tyttö. Tietty sit jos tuleekin seuraavakin tyttö, voi tämä ylenmääräinen unisex-tavara harmittaa...

Niin joo, minime, kyllä on Pregent Stick -testi kyseessä.

Hyviä öitä! :wave: Oi nukkuispa tyttö hyvin, väsyttääääääääää...
 

Yhteistyössä