PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Onnea maarunen, wäinöliini ja noppis! :heart:

Ultrassa tuli tänään käytyä ja siellähän ne beibet mukavasti
kasvaa. Torstaina sitten seuraava uä ja se kamala punktio
ens viikolla. Mutta sitten mä pääsen piinaamaan.. :D
Tuli sitten samalla shoppailtua typylle vaatteita.
Ne polarn O.pyretin vaatteet vaan on niin ihania ja kalliita..
Kuolasin myös mammakuteita ja vauvanvaatteita mutta
niiden aika on sitten myöhemmin.

Galluppiin- en osta mitään ennen kuin olen tukevasti raskaana.
Esikolle aloin haalia tarvikkeita pari kk ennen la:ta.
 
Noppis
).( Tänään tehdyn testin voi luokitella negaksi, ja lämmöt on laskeneet. Se tais sit olla siinä kuulkaapas tytöt. :'(

Kaikkein eniten surettaa, että olimme sopineet, että jos tästä kierrosta tuun raskaaksi, jään kotiin kasvattelemaan masua esikon kaa. Nyt kun se ei tapahtunutkaan, laitamme esikon hoitoon elokuusta. Oikeesti mun sydäntä särkee. :'(

No, kai tällä sitten joku tarkoitus on, vaikka en just nyt kyllä tajuakaan mikä. :(
 
Täällä jännitellään tuleeko täti kylään. Välillä on tädin tulo-oireita, toisaalta taas mahdolliseen raskauteen liittyviä.

Luin eilen esikon aikana saadusta odotuskirjasta, että jotkut naiset tuntevat metallin makua suussaan. Kuinka ollakaan nyt on parina päivänä sellainen tuntunut suussa. Ja sitten on hirveä jano koko ajan. Samanlaisia oireita siis kuin aikaisemmin keväälllä, kun luulin olevani raskaana.
 
pahoittelut noppis Jospa se vielä plussaks joku kaunis päivä muuttuu.

täällä nyt Kp 5/32 menossa.

EI talosta kuulunut mitään et ostaako se kattoja vai ei. :| Noh ei se haittaa vaikka nyt välittäjä ei sais sitä myytyä ku jos me ite myytäis nii saisimme enemmä rahaa itellemme ku välittäjän palkkio muuten menis siihen. :(

mut ei auta ku nyt lähteä tunnille vaikkei yhtää nappais.On nii karsee stressi huomisen tentin takia! :ashamed:
 
Noppikselle :hug: Mullakin esikko lähti huhtikuussa hoitoon, kun ei tosiaan sitä pikkukakosta kuulu :ashamed: Onneksi hoitopaikka on ollut aivan ihana, ei ois voitu parempaa saada, mutta kyllä siinä sydän äidillä särkyi, kun piti sinne jättää!

Onnea Wäinöliini! Ihan hurjasti plussia toukokuussa. Meillä toivottomillakin on siis mahkuja :D Mä oottelen sitä Iitukkaa, sit juhannuksena plussataan yhdessä kaikki :heart:

Täällä täti lähdössä vähitellen, tässä vaiheessa se mieliala taas nousee. Onneksi :)
 
Onnea paljon Wäinöliini!! Ihanaa että plussauutisia on melkein joka kerta kun täällä pinossa vierailee! :D

latte: Täällä vähän samalla tavalla kun Noppiksella, eli nykyään ostellessani juttuja esikoistyttärelle, tulee mietittyä että jos seuraava on poika niin että värit kävis sitten pojallekin. Eli unisex-juttuja täälläkin nykyään enemmän ostellaan kuin vaaleanpunaista röyhelöunelmaa ;) . Tosin muutenkin alkaa tuo vaaleanpunainen tulemaan pikkuhiljaa korvista ulos, kiva välillä pukea tytölle muutakin ylle.

iitukka: Minäkin olen vasta bongannut huutiksesta noita Polarn O. Pyretin vaatteita, ne on ihan syötävän ihkuja!! :heart: Mistä noita PO.P vaatteita saa ostettua uutena? Tahtoo soppaamaan... :saint:

Tuulia79: tsemppiä, jospa olisi oire alkavasta raskaudesta!

Ja aurinkoiselle äitylille tsempitykset huomiseen tentiin! b:)d Mitäs alaa muuten opiskelet?

Omaa napaa: On ihanan rennot fiilikset. Ovista en oo bongannut, mutta eipä oteta ressiä moisesta :D . Paljon ollaan rakkaudenpuuhia puuhailtu viimeaikoina ihan ilman vauvantekostressausta. :heart: Voi kun osais jatkossakin suhtaututa tähän "vauvaprojektiin" tällaisella rennolla TJOT-fiiliksellä :wave:
 
Noppis :hug: ja pahoittelut. Wäinöliinille onnea jos en ole jo muistanu onnitella.

Tällä kertaa se tädin tulo tosiaan oli hyvä asia kun se negakin tuli testattua. Ja nyt sit ootellaan että se täti suvaitsis lähteä. Onneksi ei ole enää montaa päivää tätä vierailua jäljellä. Varmaan pari päivää vielä laatuaikaa. :)

Tytön vein aamulla tarhaan ja nyt sit on hyvää aikaa suorittaa vaatehuoltoa ja olla vaikka koneella. Ruoka pitäs tehdä valmiiksi että saavat illalla syödä kun mä lähden töihin. Sit onkin parin päivän vapaa ja ollaan tytön kans kahestaan päivät kun mies pääsi taas vihdoin ja viimein takas töihin sairaslomalta.

Taidanpa alkaa nyt järjesteleen paikkoja kun saa rauhassa laitella. :wave:
 
AAM
nyt on täti tulut ja mennyt oli toi puolukkapäivien kesto jopa huikeat 5 päivää.. no ovistikut tuli postissa tänään ja eiku testailemaan piakkoin :) ja yritys päälle... *ihan malttamaton*

ihana plussailijoille onniksia :heart: :flower: :flower: ja paljon tarrasukkia.. tässä alkaa itselläkin toivo heräämään että kyllä se meillekin kohta :) ja muille.
 
talvitie opiskelen terkkakoulussa. vuosi vielä ois jäljellä eli ensikeväänä -09 valmistun. ellei vauva päätä tulla jossain välissä mut ei se estä koulua käymästä loppuun.

Mulla kuukautiset kestänyt 3-5 päivää ainaki. nyt kesti 4 päivää vaan ku ei enää vuoda. joten katotaan milloin sille tuulelle ruvetaan jos tärppää tässä kierroksella :)enpä ota stressiä ku menoja, puuhaa riittää kesäks nii eipä sitä tiedä yllättääkö vauva tulemaan sitten kiireen keskellä.

Mies taas möykkäs mulle et ku mulle rahaa tulee nyt perjantaina mut se menee samantien, sit kitisi sitä ku en oo tiennannu paljo paskaakaa tästä työstä missä nyt oon ollut. |O Parhaani yritän töitä tehdä ja saada rahaa. kalenteriki tuntuu olevan iha täys melkee et muutama vapaa näkyy olevan ellei neki täyty työpäiviksi! |O

Miehelle ei sit mikää perkele kelpaa! :( mies saa ensviikon pe rahaa.

hoitanut asioita, ja nyt ku typy ei oo hoidossa touko-heinäkuu ajan kunnallisessa hoidossa siis,siis saan sit kodinhoidon tukea. nyt tänää pistin hakemuksen, ku olin luullut etten saa sitä mut onneks tää huomattiin. pitäis sit pian tulla päätös ja saada lisää rahaa.
typykkä syksyllä jatkaa samassa hoitopaikassa ku nyt oli. IHANAA :heart: se täti sano et kesällä käyttää tyttöö siellä ettei unohdu se täti et jos sitten rupeaaki vierastamaan tms.

nyt pitää lähtee ulos tytön kans ku on nii levoton eikä neidillä oikee tekemistä
kui roikkua äidin sylissä. :LOL:
 
Kiitoksia paljon onnitteluista! Täällä ollaan kyllä hymy korvissa. :D

Noppis Olen pahoillani. Tiedän tunteesi. Mullahan oli juuri samanlaisia haamuja, jotka sitten aina haalenivat. Eli kiinnittyminen ei onnistunutkaan. Jaksamista sinulle ja toivottavasti pian saat pysyvän plussan! :hug:
 
Laa
OHO! ompas tääl kirjoteltu :D Onnea kaikille plussanneille!! Teit onkin paljon tääl toukokuussa. Ja pahoittelut negan saanneille :hug:
).( Tääl ei mitään erikoista, kierto on näköjään taas epänormaali...enkä usko et oisin raskaanakaan, ku ei ollut tällä kertaa kunnon yritystäkään |O Mut kaikki on mahdollista!:)
Paaaaaaaaaaaaljon plussatuulia sinne kaikille!(;
 
voi Noppis, mäkin jo ehtisin ajatella et oot raskaana kun se toinen testi oli paljon selvempi jo. mut jos se kemiallinen tuli sit teille vuorostaan. no hyvä puoli siinä on et raskaudut, ja jos maarusta miettii niin sulla on todella hyvät mahikset piakkoin jo pysyvään masuasukkiin =)

ON: täti on tyystin kadonnut. mut ei niin minkäänlaisia oireita ole. et en oo raskaana kuitenkaan. tätä mä vähän pelkäsin. kun monella on imetyksen jälkeen ensin tullu menkat ja sitte ovat hävinneet kuukausiksi |O |O

tää toukokuu on kyllä ollut ihan superhyvä plussa kuukausi. mut miks ei omalle kohalle. ai niin latte mulla kestää menkat noin viikon verran, tooosi kauan.
 
nii tää toukokuu on ihme kuukaus :D Jospa pian tärppäis meillä muillakin ;)
päivä hurahti äkkiä. kaamee pelko huomista tenttiä varten et miten se menee ja onko vaikee.
noh huominen päivä koulua sit on ohi tältä keväältä. Mut pitää tehdä yks tehtävä tässä omalla ajalla siis vapaalla valmiiks pian.

 
Tulin katsomaan mitä tänne kuuluu! Moni saanut toukokuussa vauvanalun massuun kasvamaan, ONNEA!

Täällä on enää muutamia tuttuja nimiä, niin paljon on sen jälkeen uusia tullut! Mitäs teille "vanhoille" kuuluu? Siis jotka vielä muistavat Luminkan yllytyksineen :LOL: =)
 
Mua kylla kanssa harmittaa taa sahlays naiden kuukautisten kanssa- ensin taytyi paasta yli siita tosiasiasta, etta ne kuukautiset taas alkoi enka ole raskaana ja sit odotella seuraavaa kiertoa...nyt naa kuukautiset sit taas elaa ihan omaa elamaansa- loppuu ennenkuin ehti kunnolla alkaakaan! Toivottavasti taa ei nyt sit tarkota sita, etta taakin kierto menee susille!!! :eek:

Talvitie- POP on ainakin Helsingissa Kampissa! Ja on mustakin tosi sootteja!!! =)

Hani- Tassakuussa makin toivoin raskautuvani...mut nyt ei uus ovis enaa ehdi tahan!Ens kuussa sit, eiko!!! :)
 
Onnea plussanneille :flower: Noppikselle pahoittelut :(

Vois ne menkat nyt sit alkaa, pari päivää jo jomotellu siihen malliin ja pe sen nega-testinki tein. Mut mullaki kierto heitelly, just kalenterista kattelin et 28-35pvää ollu. Nyt taitaa ollla kp31. Mut jos huomis aamuun mennes ei ala, nii testaan ihan testaamisen iloks :D :ashamed:
Mikähä siin on et pitää joka kk vähä ennen menkkoja käydä kattoo laskurista mahdollinen tuleva la yms? Sit vaan ne perkeleen menkat tuntuu entistä kurjemmilta :/ Toisaalta, ihan hyvä ettei nyt tärpänny, kerkee vaikka terassilla kerran käymään tänä kesänä ;) Viime kesältä kun jäi kokonaa käymättä. Pakko aina kaivaa kaikki vähänkää positiiviset asiat esille, jaksaa taas jatkaa peiton heilutusta iloisemmin mielin. Ukko ei varmaan hetkeen toivois sitä tärppiä, sen verran normaalia useemmin tuolla kammarin puolella rehkitty nyt yritys aikana :whistle: :LOL:
 
Noppis suurensuuri lohtuhali sinulle :hug: :hug:

Talvitie joo tuolta Kampista mä oon niitä PO.P:n vaatteita
ostanut. Ja eiköhän se tie vie sinne uudelleen torstaina kun sopivasti
on siinä klinikkaa vastapäätä :whistle:

Ja tosiaan vaikka toukokuu ollut runsasplussainen niin
kesäkuussakin tarvitaan plussanneita minun seuraksi :kieh:
Huomaatteko, mulla on kovat toiveet nyt pelissä.
Tipun kovaa ja korkeelta jos ei nyt onnista. Ja se on kumminkin
aika todennäköista et ekasta hoidosta tulee nega. :(
Mutta sillehän ei sitten mitään mahda, turha etukäteen surra.

Luminka eihän sua voi unohtaa! Täällä kovin yritetään
pyrkiä odottajien puolelle.. jospa juhannuksen tietämissä jo.
 
Noppis
Siis tätä meidän varakonetta, oikea on huollossa... :headwall: :headwall: Kirjoitin jo 2 kertaa tän tekstin tänne, ja kummallakin kerralla katos bittiavaruuteen!!! :headwall: :headwall:

emmmaalle ja Tuulia79lle pahoittelut tädistä. :hug: :hug:

).( Kiitos paljon kaikille lohtuhaleista! :heart: Se lämpö kyllä pompsahti sit takaisin ylös samana päivänä, outoa. Mut eiköhän se testitulos kuitenkin ollut oikea. Ja eihän noi lämmöt vielä välttämättä laskiskaan kun on vasta dpo 13. Nyt on kyllä erittäin menkkaolo, siis tosi paljon juilii alamasua- ja selkää. Mut saattaahan ne tietty myöhästyäkin vähän, kun kuitenkin sitä istukkahormonia ehti vähän tulla.

Joka tapauksessa meinaan kuitenkin testata vielä kerran huomenaamulla, niin saan selvyyden. Dpo 14 mulla näkyis kyllä ihan varmasti jos ois näkyäkseen, esikostakin näkyi ihan hyvin. Huomenaamulla on hammaslääkäri, niin olis hyvä tietää, antaako luvan röntgenkuvaukseen jne.

Esikko otti eilen ekoja konttausaskeleita! :heart: Ja yökin meni pitkästä aikaa loistavasti, ei yhtään heräilyä, ja äitikin sai unta jo yhdeksältä! :D
 
Pahoittelut tätin tyrmäämille, onnittelut plussanneille

ja morjens Luminka!

Tänään on SE päivä

soittelen levyjä läppärissä ja teeskentelen tekeväni töitä. N. 12 tunnin päästä kuuluvat NE sanat; you wanted the best, you got the best...

Muita kuulumisia: edelleen TJOT. Kunnes tärppää niin eikun Rock´n´roll all night long!!!
 
moi.. nyt on raastavat viime minuutit... 10min päästä alkaa koe! I |O apuaa! kauhee pelko et miten käy.
Ihme, mies aamulla kyl tuli iha viereen muhun kiinni ja rutisti tms samalla herätti :) ku piti herätä 6.15 ja mies viedä töihin ja ite lähtee ajamaan 80km päähän. huhuhh.. |O

Noh tää päivä nii jospa sais olla rauhassa eikä tarvis stressata. Mut se yks tehtävä teko vaan pitäis oman ajan kans tehä ettei muu oo häirittemässä. varmaan pitänee vloppuna tehdä.

välittäjälle eilen soiteltiin nii ei ole se kattoja vastannut puhelimeen. Joten emme hätiköi. aivan sama jos ei nyt mene kaupaks nii ei mene välittäjälle rahojakaan! joten ite myymme sitten millä hinnalla haluamme! :saint:
 

Yhteistyössä