PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

hyvät kesät kaikille taukoilijoille!!

pojan äiti juu luomusti ollaan jo yks saatu, et kait kroppa vielä sekaisin tosta esikoisesta. tää tuli vaan niiiiiin suurena yllätyksenä kun viimeks tärppäs ekalla ni sitä jotenki luuli et saa toisen sit myös heti kun haluaa. aika pitkään tää mun kroppa vaan jaksaa palautella itseään. noh ihan sama tilanne on esim. pilkkiksellä ku vaavit saman ikäiset. hällä tais vaan olla jo oviksia? vai mitä Pikke :D
 
Joo Hande täällä ilmeisesti ovuloidaan tunnollisesti, mut ei vaan tärppää. Tosin kummallisesti vaihtelee kierron pituus, mistä lie sekin sitten johtuu. Voi kun sullakin jo palautuis sun kroppa.. Täti ei muuten ookaan vielä saapunu tänne, uhkaili vaan päivällä. :headwall: Eli nyt on kp33 ja odotellaan, koska rouva suvaitsee saapua ja päästää mut piinasta.
 
Noppis
Pilkkis :hug: inhottava täti. :hug: Toivottavasti nyt sit tulis jos on tullakseen. Koskas sä testasitkaan sen negan, onko mitään toivoa?

Täällä ei vieläkään oo lämmöt nousseet ja taas tuli limaa. :headwall: :headwall: :headwall: No, siis toisaalta se antaa toivoa, että ehkä se ovis kuitenkin sadan vuoden päästä vielä tässä kierrossa tulee? Ainakin jaksoimme taas yrittää miehen kanssa, ei ihan lopullisesti seksielämää lopetettu sit kuitenkaan. :LOL:

Mies teki mulle just Mojiton! :heart: B)
 
Noppis Negan testasin kp30, muistaakseni. Tallon kaikki toiveet jalkoihini, kun en jaksa pettyä, taas. Helpompaa olla pessimisti näissä jutuissa. Kiva kun ette kuitenkaan tehny seksilakkoa! :D Ei voi voittaa, jos ei pupuile. :heart: Toivotaan, että se ovis tulee ja yritykset osuu kohilleen.
 
pilkkis mä annan sulla olla ton kp1? voit sitte kertoa ku se täti pärähtää sinne, tai sit voit kertoa ihan muita uutisia :D

joo en mäkään pystyis varmaan pitää palstataukoa, mut välillä oon silti rauhallisemmilla mielin. onpahan jotain tekemistä ku päivittelee etusivua :LOL:
kiva kun on saatu noin mukavasti plussia tässäkin kuussa. viime kuussa oli niin iso ryntäys tonne odotuspuolelle et meinasin et saadaanko plussia vähään aikaan.
 
Iltoja!

Pilkkis toivottavasti täti skippaa tuparit :hug:

Noppis Siellä palvelu pelaa, mojitoa vaan vedellään :D Mulle on alkanut maistumaan siideri vähän liian hyvin, taitaa kasvaa ihan erilainen kesäkessi kuin mitä alunperin toivoin :LOL:

Hani- sanos muuta, toukokuu oli kyllä superhieno plussakuu. Jännä että alkuvuodesta oli niin hiljaista ja sitten porukka alkoi sikiämään. B)

Blondie Grilliherkkuja kymmenelle hengelle? Sehän kuulosti ihan avoimelta kutsulta kaikille pinolaisille, kertoisitko osoitteesi? :LOL: Ai et vai? :ashamed: :D

sipuli81 rentouttavaa kesätaukoa, tosiaan! :heart:

tervetuloa anskuliini1 :wave:

Tänään tuli mieleen, että saattaiskohan ovis olla käynnissä jo :snotty: Tuskinpa on, mutta kaikki ovisounastelut mitä täällä lukee, tarttuu ihan liian hyvin matkaan :D Ja, mitäpä sillä, näillä näkymin ehkäistään koko tämä kierto, joten mitäpä sitä oviksia miettimään tai testailemaan. Sehän on vähän niin kuin kävis karkkikaupassa vain ikkunaostoksilla :LOL:

Mukavaa juhannusta :heart:
 
Huomenta kaikille!
Täällä vähän huonoja juhannus uutisia alkoi sitten tiputtelemaan vertaa yöllä joten luultavasti tää raskaus menee keskeen :'( on niin kurja olo ku tää vauva odoteltiin niin paljon mut kai tämä on vaan sitten hyväksyttävä :'(
 
Noppis
marijasu Toivottavasti pikkuinen kumminkin pysyy kyydissä. :hug:

).( No niin, vihdoinkin sain tissit sivuilta kipeäksi, samalla tavalla kuin esikoista odottaessa. Ja siis sillähän ei oo mitään tekemistä sen kanssa, että jumppasin eilen, ja tein tuhat ja miljoona rintalihasharjoitusta. :D :LOL: :LOL: :LOL:
 
marijasu :hug:

Kesis :LOL: Oikeesti kannattaa nyt olla tarkkana ton sun "ongelman" kanssa, tuntuu vähän joka päivä pyörivän joko mielessä tai suussa tuo kuningas alkomaholi. :D Tärkeintä on, että itse myönnät ongelman, sen jälkeen voidaan lähteä miettimään parantumista. Mietin muuten ihan samaa, kuin, olikos se Noppis, että sä oot kyllä ihanan myönteinen ihminen. Tuot ainakin täällä virtuaaliympäristössä ihan valtavan määrän valoa mun ja varmasti muidenkin elämään. :heart: Oot varmasti "oikeassakin" elämässä samanlainen. Ihanaa, kun on olemassa sun kaltasia ihmisiä, semmosia pohjoisen elämän omia auringonpaisteita! :D

Ai niin, oli mulla semmonenkin juttu, et testasin tuossa juuri ja sain melko vahvan haamun!! :heart: En oikein pysty uskoa!! Sitä toista viivaa on syyskuulta asti odotettu kuin kuuta nousevaa ja nyt se sitten ilmestyi! Peptimistinä koitan pitää jalat maassa, mut samalla tekis mieli juosta ympäri pihaa alasti ja nauraa ja itkeä vuorotellen!! :LOL: :saint: Toivotaan että pieni pysyy matkassa..
 
Kiitos onnitteluista! :heart: Pitäisköhän syödä iltapalaks tuubi liimaa varmuuden vuoks.. :D

Hani Tuo kateus on niin tuttu tunne, et oon melkein ittekin kateellinen itelleni! Eli en siis ota uskoakseni tätä millään. Olin niin päättänyt, et muut plussaavat, minä en. Mutta näinkin voi siis käydä.. Toivottavasti teilläkin rytmi löytyy pian ja tärppi tulee!
 
Noppis :ashamed: Se on niin kovin vaikeeta, mut mä teen parhaani!! :heart: Kai se pessimistisyys pitää tässä vaiheessa unohtaa ja luottaa, että asiat menevät hyvin jos niin on tarkoitettu. Joka tapauksessa on ihanaa huomata, että kroppa toimii ja raskaus on mahdollinen.. Kun aiemmissa kierroissa ei ole mitään näkynyt testeissä. Mut nyt mä ryhdistäydyn ja nautin! :saint:
 
pilkkis toi kateus ei oikeastaan oo sulle osoitettu pelkästään vaan kaikille kesämassuille. sisihän sai tärpin ekalla yrityksella ja nyt sä. meidän kesiksen surullisen tarinan tiedättekin, et hän on täällä mun kanssa nyt vielä, ja olikos muita? älkää ottako itseenne jos en nyt muista teita muita :ashamed:
et ois niin kiva yhtäaikaa plussata, mut sullahan noi menkat on jo pyöriny kauemmin kun mulla nyt oli siis vasta kolmas kerta ja siitä toi mun yk tulee myös. tästä huomaa miten erilailla ihmisten kropat pelaa vaikka on samanikäiset lapsoset.'
me ollaan kyllä hirveästi taas juhannus tärppiä yritetty kun poika on poissa ja viina virtaa :LOL: :LOL: mies jo meinas intoutua kokeilemaan kahdesta reiästä jos jompi kumpi onnais :LOL: :LOL: :LOL: .......no en anatanu :D
huh mitä tekstiä näin maistissa tuleekin kirjoitettua :whistle: :whistle:
 
Hani Ymmärrän kyllä mitä tarkotat.. Pahalta on tuntunu itestäkin moneen kertaan tänä aikana, kun täällä on väki virrannu sisään ja heti ekoista kierroista odotuspuolelle. Eihän tämmösiä sais ääneen sanoa, kun kateus on niin paheellista.. :saint: Tässä saa vaan niin katkerasti huomata, et nää asiat ei todella mee aina omien suunnitelmien mukaan. Mulla tosiaan menkat alko jo syksyllä, kun lopetin imetyksen niin aikasin. Ja oon kyllä osannu arvostaa sitä, et kierrot löyty niin nopsaan. Nautinnollista juhannusta teille ja oopas tarkkana sen miehes kanssa, ettei sujauttele ohimennen sivuosumia! :LOL: Kivahan se on vähän rentoutua ja olla aikuisten kesken siellä.. :D
 
AAM
Ou mai gaaaad !!! Pilkkis LOISTAVAA !!!! :heart: ihana uutinen :) :) :) :hug:
pysyispä nyt matkassa... =)

).( täällä hillot ohi !! jippii pääsee kohta tuunailemaan.. :p

hyvää juhannusta vielä kaikille !

-AM
 
Pilkkis onnea ihan sylintäydeltä :heart: :hug:
Tandemplussat on sittenkin totta! :D :D
On se kummaa että molemmat plussattiin kun oli jo toivo heitetty..

Mä alan siirtymään tuonne odotuspuolelle.
Kiitos kaikille kanssakumeilijoille tuesta matkan varrella.
Etenkin Pilkkis, Kesis, Blondie ja Noppis ja muut täällä
pitkään jo kuumeilleet. :hug:
Matkahan on vielä ihan alussa ja mitä vaan voi tapahtua
mutta mä aion nauttia raskaudesta niin kauan kuin se
kestää ja surra vasta sitten jos suremisen aihetta tulee.
Plussaonnea kaikille toivotellen
iitukka ja helmi rv4+6
 

Yhteistyössä