PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Hani Jospa laitat mut vielä haamuilijoihin.. Josko vaikka huomen aamulla testaisin uudemman kerran ja katotaan sitte.

Iitukka Sanopa muuta! :hug: Ihan mahtavaa lähteä jatkamaan matkaa sun kanssa tandemilla! :heart: Mä tosin hetken viivyn vielä täällä puolella, kun en uskalla näin hätäsesti täältä häipyä. Ehkä ens viikolla, toivottavasti, tuun perässä. Sulla on kyllä ihan oikea asenne sen suhteen, et turha surra etukäteen mahdollisia vastoinkäymisiä! Jotenkin sitä vaan käy miettimään kaikkea.. :ashamed:

Allusmamma Kiitos! :heart:
 
Noppis
Tervemenoa iitukka odotuspuolelle.
Nähdään siellä kohta sit kaikki!

Pilkkikselle annetaan tän kerran erikoislupa pysyä täällä päivä tai pari. :xmas:

Se on totta, että kannattaa nauttia niin kauan kuin kaikki on hyvin. Etukäteen pelkäämisellä ei kuitenkaan voita mitään, surra ehtii sitten jos jotain sattuu. Mutta toivottavasti iitukka ja Pilkkis pysyvät odotuspuolella aina siihen asti, kunnes siirtyvät vauva-osioon! :heart: :heart: :heart:

Mä vähän luulen, et Kesis oli oikeessa niistä meidän vaikeista öistä, eli hampaita pukkaa. Viime yönä nousi nimittäin 38,7 kuume tyttelille. Otin sit vaippasilleen ja annoin Panadolia, sen takia kun viimeksi tuli niitä kuumekouristuksia. Nimittäin sen viime kuumekouristuskeikan jälkeen 2 päivän kuluttua neiti puraisi mua sormeen ja ekat hampaat oli silloin puhjenneet! Epäilen, et se kuume silloin liittyi niihin hampaisiin. Vaikka silloin otettiin Lastenklinikalla pikatesti jossa angiina oli positiivinen, niin myöhemmin saatiin tietää, että viljelyn tulos oli ollut negatiivinen, eli syötettiin sit väkipakolla neitille V-pen-kuuri turhaan. :kieh:

Niin, no kuitenkin, sitten kun olin antanut sen Panadolin, kuume laski, mutta neiti ei sittenkään saanut nukuttua, kun n. 5 min välein nousi nestettä väärään kurkkuun ja alkoi yskiä. Meidän neiti siis kärsii refluksista, ilmeisesti toi Panadoli ei sit sovi hänen masulleen. Sitten annoin vielä hetken sitä yskimistä katseltuani Gavisconia refluksia helpottamaan, ja sit päästiin nukkumaan. Klo 06. :xmas: Että ei liene ihme, että neiti meni jo päiväunille, toivottavasti nyt saa nukuttua paremmin, pikku parka. :heart:
 
Pilkkis :flower: :flower: :D Jepsis ja onneksi olkoon. Alkoi näköjään ihan isompi siirtymä tuonne odottavien puolelle. Vähän saman aikaa kun ollaan rimpuiltu niin kiva huomaa että kaikilla muillakin tärppää :D Kaikille nyt vaan tarrasukkia että pysyvät kyydissä ja että kaikki on hyvin.

Itse ostin vielä toisenkin testin ihan varmuuden vuoksi. En ole vielä tehnyt sitä mutta se onkin semmoisen pahan päivän varalle =) Ja vitamiineja, muistaisi vaan syödä niitä.

Lupasin kertoa tuosta mielenkiintoisesta alulle laitosta silloin kun sen plussan ilmoitin. Juu siis olin lähdössä reissuun juuri tärppien kohdalla ja pohdiskelin että per....le kun menee tämäkin kierto taas ihan ihteesä. No soitin miehelle että pääsiskö tänään töistä hieman aikaisemmin niin ehkäpä... ja hakisi sitten neitin hoidosta ja menisi kauppaa jne. No alkoi selvittää töistään ja hommistaan taas kuuntelematta mitä tarkoitin :kieh: Räpsähdin sitten että per...le pässi priorisoi nyt vähän :D alkoi älyämään mistä oli kyse ja lupasi auliisti olla ajoissa kotona ja suihkussa :p Noh miten sitten kävi. Mulla meni töissä homma pitkäksi ja olin ainakin puolituntia myöhässä. Hirveän kiire viikko ja siitä sitten suoraan suihkuun ja itse asiaan... koska se likka pitää hakea sieltä hoidosta. Jännä juttu muuten kun päivän suunnittelee se tosiaan on puoliksi tehty :D oikein kiva joskin pikainen toimitus ;) Mies lupasi sitten hakea sen tytön ja käydä kaupassa. Noh minä sitten siihen että taidan sen aikaa huilata ja alkaa pakkaamaan kun pitää aamuyöstä sinne reissuun lähteä. Joo ja nukahdin ilman mitään vessassa käyntejä siihen sänkyyn ja kaverit saivat sitten uida vaakatasossa parituntia... Joo siitä sitten kolmeksi päivää kisaamaan toiseen päähän suomea... mutta kuten sanottu priorisointi on tärkeää :D

peppipop 5+3
 
Huomenta kaikille.
lähdin eilen sairalaan kun oli niin kova kivut alavatsassa ja selvis sitten ultrassa että raskaus oli mennyt keskeen :'( ei voi muuta nyt vaan ku hyväksymän tän asian ja toivois että tärppäis joku toinen kertaa sitten.siirryn nyt sitten sinne keskenmenon puolelle mutta oiken hyvää plussaa onnea teille kaikille jotka vielä odottaa sitä plussa pidän peukkoja teille kaikille ja että kaikki menee hyvin :hug:
 
pilkkis laitoin sut haamuilijoihin kp:täs en varmaan päivälleen muistanut oikein :ashamed:

marijasu voih... liikaa tulee näitä keskenmenoja meidän pinossa. :'( :'( kovasti voimia teille :hug: :hug: :hug:

aika hienost kyllä iitukalta ja pilkkikseltä toi tandemi ja vielä sovittuna aikana :D
noppis pitäiskö meidän sopia joku tandem aika myös, jos kerran noin hyviä tuloksia tulee? :D
 
Noppis
marijasu voi ei. :'( Voimia nyt kovasti sinne. :hug:

Hani- Joo, sovitaanko parin viikon päähän? :D Me ollaan nyt nimittäin tehty kaikkemme aidon juhannuslapsen aikaansaamiseksi! :xmas:

H-hetkellä mies tokaisi, että "Nyt mä teen vauvan!" :LOL: :LOL: :LOL: Poika sieltä kuulemma tulee. :LOL: Ja tämä rouva vietti sen jälkeen aikaa jalat seinää vasten. :D Jos ei näillä eväillä juhannuslasta saa, niin ei sitten millään! :D

sunnuntailapsi voi ei, pahoittelut. :hug:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja marijasu:
Huomenta kaikille.
lähdin eilen sairalaan kun oli niin kova kivut alavatsassa ja selvis sitten ultrassa että raskaus oli mennyt keskeen :'( ei voi muuta nyt vaan ku hyväksymän tän asian ja toivois että tärppäis joku toinen kertaa sitten.siirryn nyt sitten sinne keskenmenon puolelle mutta oiken hyvää plussaa onnea teille kaikille jotka vielä odottaa sitä plussa pidän peukkoja teille kaikille ja että kaikki menee hyvin :hug:
voi pökö :( :hug: :hug: :hug:

Voi Marijasu siellähän meistäkin monikin jo on ollut/tai ON. . . jotenkin itse pelkää jos tärppäsi ja sitten kerran menisi taas kesken.. mutta ei sitä voi ikuisesti olla yrittämättäkään. Sama kulunut fraasi.. Anna itsellesi aikaa ja voimia surra mennyttä ja kun siltä tuntuu uusi tuulin etiäpäin.. :hug:
 
Kattelin tuota meidän listaa ja nousi kylmät väreet pintaan. Nyt kun Pilkkiskin plussasi (mikä on ihanaa :heart: ) niin jään mama-84 kanssa jo ihan "vanhaksi tekijäksi". Alkaa vaan hirvittämään, että onkohan meissäkin jotain vikaa :headwall: Syksyllä tosiaan on yritetty vuosi, sitten lähdetään tutkimuksiin os mitään ei tapahdu.
Sorry, tosi masentavaa teksiä. Tänä juhannuksena vaan tullut tutuilta niin monta vauvauutista, että ahdistaa. Kaveri saa vanhinkovauvan ja mun 7 vuotta vanhempi serkku toisen, heillä samanikäinen esikko kuin meillä. Kun tuosta kateudesta on ollut puhe niin eihän se multa oo pois että muilla onnistaa, mutta toisina päivinä sitä on vaikeampi hyväksyä.
Mutta saanpahan juoda siideriä jussina :kieh: Ja nyt saunaan. Mukavaa juhannuksenjatkoa kaikille :wave:
 
Pilkkis!!!!! :heart: :heart: :heart: Voi ihanaa, siis aivan mieletöntä, maailman suurimmat onnittelut plussasta!!! :heart: :) :flower: Siis ihan mielettömiä uutisia sai täällä lukea, mä olen niiiiin onnellinen teidän puolesta!!! :heart: :) Siis musta tuntuu melkein kuin olisi itse plussannut B) :) IHANAA!!! :) Ja voi, sua vielä kiusattiin negalla ja tätiä odottelit kylään. Ne tais olla ferrarin takavalot mitkä vilkkui eikä suinkaan etuvalot :D Siis aivan ihania uutisia :heart: :heart: Onnea miljoonasti ja vauvalle vauvaerikeeperiä kilokaupalla :D Mä oon kyllä superonnellinen teidän puolesta, sanoinko sen jo? :) Tosi upea juttu :heart:

marijasu olen todella pahoillani puolestasi :'( Voimia ja jaksamista. :heart: Nyt ei ehkä juuri tunnu siltä, mutta kyllä siitä selviää, antaa vaan ajan tehdä tehtävänsä... :hug:
Tosi kurja juttu. :'(

iitukka oli ihana kuumeillä yhdessä :heart: ja kuin myös, kiitos myös sulle tuesta kaikissa näissä vaiheissa :hug: Sä kirjoitit just niin kuin mäkin neuvoisin tekemään, eli nauttimaan raskaudesta täysillä :heart:

Noppis Joo on hampaat aika viheliäitä. Meillä tehdään taas kai hampaita, kun ruoka ei oikein maistu ja pientä kitinää ilmassa. Mutta onneks se menee taas pian ohi. :) Heh, loistava sun miehen lausahdus hekuman hetkellä :LOL:

Hani- :LOL: Voi apua :LOL: Vai on viina virrannu siellä :LOL:

sunnuntailapsi pahoittelut juhannustädistä :hug: Siideri ja sauna on täälläkin juhannuksen resepti ;)

peppipop Loistava "alullepano-tarina", järjestelmällisyys kunniaan! :D

Kiitos Pilkkis vielä sulle sun ihanista sanoista :hug: :heart:
 
pilkkis Onneaonneaonnea!!!! :heart: :heart: :heart:

marijasu Voi itku :hug: Nää on aina niitä uutisia joita ei haluaisi kuulla :/

peppipop Todellakin priorisointi ennenkaikkea :LOL: :LOL: :LOL:

hani No, tuliko sivuosumia? :D :LOL: :LOL:

Ja pahoittelut vielä kaikille tädin yllättämille.

Mulla onkin ollut rauhallistakin rauhallisempi juhannus... töissä kun vietin viime yön ja täälläpä tämäkin yö puuhastellaan. No, ei harmita ihan niin paljon kun ilma on noin kurja. Tänään tosin vähän pahalla mielellä lähdin töihin kun ehdin kokonaista kolme tuntia käydä mökillä ja tuntui, että kaikki meni ihan metsään enkä ehtinyt syöminkeihinkään mukaan. Miehelle piti sitten TIETYSTI fiksusti vähän tekstiviestien merkeissä kiukutella matkalta... taitaa täti lähestyä kun niin pirusti taas kiukuttaa :LOL: :LOL:
 
Kesis Kiitos, ihanasti kirjotit.. Jälleen kerran tippa silmässä luen sun juttuja. :heart: Tais olla ferrarin jarruvalot tosiaan.. :D Mahtava yllätys oli kyllä näin päin, vaikka sitä tätiä "odottelinkin". Toivottavasti nähään siellä odotuspuolella pian, tulee taas kerran niin ikävä.

marijasu Olen pahoillani teidän puolesta, kovasti voimia sinne! :hug:

Hani Kiitos, katotaan huomenna, mihin mut voi siirtää vai jatkanko haamuilua..

sunnuntailapsi Toivottavasti sun ei tarvi kauan täällä konkaroida, vaan pääsisit sinäkin jo jatkamaan matkaa odotuspuolelle! d =) b Mutta sitä odotellessa, ei muuta kun kippis! ;)

peppipop Mainio tarina!! :D

Noppis Jopas teillä on isäntä innostunut itsevarmaksi hekuman hetkellä! :D Toivottavasti pitää sanansa!! d:)b
 
Täällä testattu haaleampi haamu. Edellispäiväinen vahvempi haamu tuli apteekin omalla ja tää hailukka tuli kotitesti.fi:n liuskatestillä. Eli jos passaa niin haamuilisin edelleen tällä puolella, kunnes tuo viiva tuosta, toivon mukaan, vahvistuu.

anskuliini1 Onnea alkavaan yritykseen!

Hani Mulla on vast yk9 menossa, se tais jäädä mun pessimistisyydestä ja tädin uhkailuista tuo kymppi.
 
Noppis
Pilkkis :whistle: :whistle: :whistle: PUUUUUH! Viivanvahvistumistuulia!!!!

Tämä rouva taitaa nyt jättää yrittämiset sikseen hetkeksi aikaa. Olen vaan NIIIIIIIN väsynyt, että pelkään oikeasti jaksamiseni puolesta. Tarttis saada oikeasti vähän univelkoja pois, ennen kuin toista alkais odottaa. Meillä on ollut tytön syntymisen jälkeen kahden käden sormilla laskettavissa ehjät yöt, ja itse olen kärsinyt aika pahasta unettomuudesta, eli vaikka tyttö nukkuiskin niin äiti ei :kieh: . Tässä kierrossa tietty on pupuiltu enemmän kuin laki sallii :whistle: , mutta ovis ei luultavasti oo edes vielä mennyt. Täytyy katsoa että jos nyt ei tärppää (ts. jos testi on nega joskus tuossa vähän yli 2 viikon kuluttua) niin sitten voisi harkita jotain nukahtamislääkkeitä ja nukkua ensin velat pois, ennen uuteen yritykseen lähtemistä.

Oikeesti, haluaisin tosi paljon toisen vauvan, mutta pelkään että näillä univeloilla aiheuttaisin kyllä mahdolliselle raskaudelle paljon hallaa. :(
 
Noppis
Ilmoituksestani huolimatta taidan kyllä silti jännäillä vielä tämän kierron, nimittäin tässä on nyt ovisoireita ihan kunnolla ollut viime päivät, eli tärinäkipua, jomotusta, ja tänään jälleen oikein kunnon limat. Että, kun eilen pupuiltiin, niin jotain mahkuja ehkä on vielä tälle kierrolle yrityslakosta huolimatta. =) Nyt on kp 26? Odotan jotain 40 päivän kiertoa, kyllä noi ovisoireet nyt on olleet aika vahvat. Tietty sit vasta näkee jos lämmöt nousee.
 
Noppis
Hani- Joo voihan se olla näin myöhäänkin. =) Vähän hidas sytytys tällä mun kropalla vissiin. :/ Ihme juttu, kun muistaisin niin kuin viimeksi olis ollut sama puoli, eli oikea.

No jaa, saas nähdä, muistan kyllä, että imetyksen loputtua ehdin jo aika monta kertaa luulla, että ovis on, ja vain yhden kerran oli, että mitenköhän nyt sit tällä kertaa... :LOL:

Kauheeta, tuntuu tosi oudolta olla pupuilematta nyt, kun kerran oon melko varma, et on hedelmälliset päivät käsillä. Mut en mä nyt kyl enää kehtaa miestä houkutella, kun just sille aamulla paasasin, miten nyt ei vähään aikaan (lue=kuukauteen?) yritetä. :D Ja mitä tässä nyt sit edes toivois, totta kai sitä tärppiä toivoo aina, mut silti saattais olla parempi jos vasta vähän myöhemmin tulis. No, herran haltuun. :saint:
 
noppis mäkin oon ajatelle et herran haltuun.
meillä oli tosiaan myös niin et 13 kuukauden aikana olin nukkunu 2 yötä :eek: :eek: :eek: täälläkin kirjoittelin et pelkän univelan takia ei varmaan mikään toimi. mut ny tässä vähä alle kuukaus ollaan saatu aika kivasti nukkua. joutuu joskus herää kerran tai kaks tai sit ei. rupee pikkuhiljaa varmaan normaalisoitua tää. poika on ollu aina tosi huono nukkumaan.
 
Heiparallaa! B)

Empäs malttanutkaan täältä pysyä pois vaikka niin tuossa uhoilin. ;)

Marijasulle pahoittelut :hug: ! Muuten en oikein osaa sanoa, vaikka itsellänikin se km takana, kurjaa se on aina mutta kyllä sieltä ylös nousee. :(

Pilkkikselle onnea haamuluista ja puuuuuuhhhhhh vahvistumis tuulia sinnepäin. Eri testit näyttää aina eri lailla.

Täällä on kanssa yks mamma joka on joutunut "kärsimään" noista yövalvomisista. Meillä se kesti ensimmäiset 5kk:tta ja pahinta mun mielestä siinä oli se etten osannu enää nauttia siintä meidän silloisesta vauva-arjesta täysillä kun oli niin sairaan väsynyt. Kaikki ympärillä vaan hoki mulle että kyllä pienet vauvat yleensä vaan nukkuu ja syö, mitäköhän sekin siihen tilanteeseen autto?! :| Muistan kuin sanoin silloin miehelle yks yö että mä tulen kohta hulluksi jos en saa nukkua :ashamed: , onneksi näin ei kuitenkaan käynny vaan meillä heräily loppu kun seinää (joita oli pahimmillaan puolentunnin välein koko yö) siinä vaiheessa kun pikku-ukko siirrettiin omaan huoneeseen nukkumaan. =) Nyt nukkuu posottaa siellä 21-9 :p .

Jeps, mutta palaillaampa taasen!
 
Pilkkikselle kovasti viivan vahvistumista toivon!

Ja kaikille univelkaisille tsemppiä!! Täälläkin poika oli reippaasti yli vuoden, kun alkoi nukkua kunnolla, 10 kk iässä unikoulutettiinkin kun tosiaan heräsi tunnin välein. Nyt saattaa nukkua 21-6.30 heräämättä mikä on ihan taivaallista :heart: Mutta ei tosiaan oo pitkä aika, kun ne kokonaan nukutut yöt oli yhden käden sormilla laskettavissa.

Mä yritän nousta täältä itsesäälin pyörteistä ja käydä taas kiinni yritykseen. Ajattelin hankkia sen digitaalisen ovistestin ja greippimehut ja kaikki taas tähän kiertoon, kun ei tuo rennosti ottaminenkaan auttanut :LOL:

 

Yhteistyössä