PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Aurinkoiselle emppistä - mä niin tiedän sen masentavan lannistumisen tunteen kun tulee vain yksi viiva eikä saa edes kuviteltua sitä toista...

Lisään vielä vähän itsestäni kuten monet muutkin on tehneet, eli olen 31 vuotta ja tällä hetkellä hoitovapaalla.

...ja kärsin kamalasta vauvakuumeesta sekä kärsivällisyyden totaalisesta puutteesta.

:D
 
OI ONNEA KESIS!!! Pistän kaikki sormet ja varpaat ristiin, että tämä kullanmuru kestäis mukana :heart: :heart:

Cassy Mäkin mietin sitä sun imetyksen lopettamista, että oisko niillä hormoneilla vaikutusta? Tuosta kierukasta en osaa sanoa mitään. Mulla oli tammikuussa hirmuiset oireet mutta menkat alkoi ajallaan, ajattelin että joku varmasti kiinnittyi silloin mutta ei kestänyt mukana. Mutta eikös silloin se hcg pitäisi nousta? Toivottavasti syy löytyy tai oikeestaan toivottavasti oireet häviää eikä olekaan mitään ihmeellistä syytä!!

Mulla on tää seesteinen vaihe menossa, kun oviksesta 5 päivää eli ei mitään oireita pitäis vielä ollakaan. Huomenna sit alan vaipua epätoivoon, jos/kun ei oireita ala kuulua :ashamed: Tosin Aurinkoinen Äityli mulle antaa kyllä toivoa se sun kaveri, joka plussasi 10 kk jläkeen, meillä se 10 kk nyt takana. Tsemppiä sinne!!

Tervetuloa uudet, Tinkerbelle ja äh, unohdin jo toisen nikin. Molemmille kuitenkin tervetulotoivotukset!
 
Nii-ii, teillä oli vissiin jotain puhetta esikoisen synnytyksistä..
Oma neitoni tuli rv.38+6 ilman mitää kummempia varoituksia. Yöllä 02.00 heräsin supistuksiin (jotka koskivat heti alusta asti). Aamulla kuuden maita alkoi sitten vettä hiljalleen tihkumaan ja aamulla sit sairaalaan. Tyttö oli kyllä sylissä vasta illalla 22.48. Koko rääkki siis kesti melki 21h. Ponnistus vaihe kesti 2h, ja lopulta typy autettiin imukupilla ulos. Jouduinkin sitten seuraavana päivänä lantion kuvaukseen, kun lääkäri ihmetteli miksei vaavi tullut ulos vaikka kuulemma ponnistin ihan oikein ja todella voimakkaasti. Saas nähdä, että miten tulee sit seuraava...Kunhan se päivä koittaa... Mutta kivulias kokemus oli. Puolestakaan en rehellisesti muista mitään...

Lähtöpaino oli 60kg...Lopulta nousi sinne 73kg, ja nyt ollaan jo miinuksen puolella. vaaka näyttää enää 55kg..!!!! :D

Pitäisi kyllä lailla kieltää, että tuonne odotus puolelle ei saisi liittää massukuvia!! Kun tämä mamma ne keksi, niin en muuta tekisi kuin olisi siellä niitä ihailemassa. Sitten iskee vaan paha mieli, kun hoksaa, että siihen omaan massuun on niin paljon aikaa. Onhan tää yritys rumpa vasta ihan alussa... :/
Nyt on kyllä osattava olla loppupäivä poissa täältä, eihän tästä muuten tule mitää!!! :LOL:
 
Hei taas! pitkästä aikaa..En jostain syystä ole voinut kirjautua. :(
Onnea plussanneille =) :flower: :heart:
Ja negan testanneille :hug: .
Tajusin just, et kierrukan poistoon on enää VIIKKO!! :D :D Maltan tuskin odottaa..:)
En nyt muista ihan kaikkee,mitä olitte kirjotellu. Mut esikoisen syntymästä sen verran et: Poika synty rv 41+3 ja oli 4040g ja 54cm :heart: synnytys oli melko lailla kivuton, kun sain tosi aikasessa vaiheessa epiduraalin, olin juuri ja juuri sen tarvittavat 3cm auki. (onneksi, sillä muuten oisin jääny ilman)Sillon siis oli uudenvuoden yö ja anestesia lääkärin piti lähteä leikkaussaliin, mitä lie sattunut. koko synnytys kesti 8h 31min ja ponnistuasvaihe 13min. Kerran muistan kironneeni.:D Ja painoo tuli ihan liian paljon..30kg..
Tulipa taas sekavaa tekstiä. Laittelen sit noi kp:t kunhan saadaan yritys kunnolla käyntiin.:) Voi tosin olla, että kierrukan poistoo joudutaan siirtämään, kun taitaa valitettavasti menkat sattua just samaan aikaan.:(
 
Tervetuloa mukaan Nasu21!! :wave:

Pilkkis :D :heart:

Allusmamma sä oot kyllä aikamoinen ennustajaeukko kasipalloinesi ja kristallipalloinesi :D Kiitos plussatuulista, ja sinnepäin kans! :heart:

aurinkoinen äityli :hug:

mami87poika-04 tuo haamulainen ilmestyi eilen kp 29. :)

sunnuntailapsi :heart: kiitos kovasti :heart: :) toivottavasti siellä alkaa pian raskausoireet tehdä tuloaan. :)

).( Oon huomannu, että mua alkaa päivä päivältä väsyttämään aikaisemmin
Raskausoireita on edelleen, repäisykivut nopeiden liikkeiden yhteydessä ja pienet vihlaisut ovat lisääntyneet. Mä näytän varmaan välillä siltä, että mulla olis joitain pakkoliikkeitä, kun testaan tuntuuko niitä repäisykipuja :LOL: Niin, eikä ne menkatkaan ole alkaneet. :heart:
 
Onnittelut kaikille plussanneille!

Täällä menkat tekee tuloaan,kun yritykset jäi nolliin.
Esikonen syntyi rv 39 +0,ilokaasua vetelin suppareiden aikana. Synnytys kesti 8 h ja ponnistus 20 min.
Koko tapahtuma oli tosi positiivinen kokemus.
Kiloja tuli 12 joista valitettavasti osa on vielä tallella.Lähtöpaino oli 42kg,joten skarpattavaa olisi
vielä 4-5kg.

:ashamed:
 
Täällä on kyl niin kauhee plussapuhuri, et vois kyl pikku hiljaa pihallella tännekin päin.
Onnea siis plussanneille!!!

Esikon synnytys---> kauhea!!! Käynnistettiin täydet ylimenneenä. Synnytys kesti 5h, mut sitten sitäkin tuskaisempana. Kohdun suu aukes täydet tunnissa, supistuksissa ei siis ollut väliä lainkaan. Inan ennen ponnistusvaihetta lapsen sydänäänet romahti ja 3 kätilöö tappeli mitä tehään, 1 oli sitä mielt et revitää väkisin ja 2 oli sitä mielt et hätäsektio. Noh, repivät väkisin... Noh tunnin happikaappi reissun jälkee vaavi oli kunnossa. Mulla tohon kuntoon tulemiseen meni tovi kauemmin. Repesin siis tosi pahasti... haava tulehtui ja parin päivän päästä sit kotona KAIKKI tikit petti ja koko alapää oli siis pemppa-aukkoon asti syvää avohaavaa. Puoleentoista kuukauteen et voinut haavellakaan istumisesta. 2-3 kuukaut kävin vessas vain ja ainostaan vesisuihkun avulla. Vuoden verran meni ennen ku oli kokonaan parantunut. Laitoksella olin sillon kyl yleinen puheenaihe, nopeasta ja tuskaisesta synnytyksestäni... sillo ku mua kärrättiin osastolle ni kaikki kääntys kattoo ja supisi, et "toi on se..."!!
Jos siis vielä joskus synnytän, niin sais kyllä HIUKAN paremmin KAIKKI mennä!!! :headwall:
Ja painoo raskauden aikana tuli reilut 20kg... huhhuh!!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Kesis:
Allusmamma sä oot kyllä aikamoinen ennustajaeukko kasipalloinesi ja kristallipalloinesi :D Kiitos plussatuulista, ja sinnepäin kans! :heart:
yritän kovin huitoa niitä tänne päin...
harmi ettei mun kristallopalleroiseni skulannut kovin hyvin elinamarian ja miraclen kohdilla... pitäis taas tehdä reklamaatio :kieh:

Kesis tuo sun väsyoire hämäs mun yhden kerran tänä aikana siinä 20 kp:n kohdalla mietin että viimoks ko olin kantava niin se oli kyllä pitkäkestoisempaa ko yhden päivän :D :LOL:
nyt ei siis mtn oireita muuta ko hinkit ne huuurjat B:t :D tuntuu kovin turvonneilta... :p
 
Huomenta kamut!

Allusmamma joo ei muuta kuin uutta kristallipalloa kehiin :D
Omaa napaa... Tällä hetkellä näyttää siltä, että sitä ympäröivä maha tulee olemaan aika iso tuossa 8 kk:n kuluttua!!

Tein tänään pari uutta testiä (siksipä täällä hereillä ollaan jo, kun ei uni enää tule silmään :whistle: ) ja Clearblue alkoi näyttää samantien selkeää plussaa
, Aconinkin (herkemmässä) testissä oli jo yritystä

Tässä tämä Clearblue aamuhämärässä:


KIITOS kaikille niistä plussatuulista :heart: :heart: :heart:

ja samalla kysymys :attn: Haluaisiko joku alkaa päivittää tuota etusivun listaa? :)
 
Huomenta kaikille. Itse harvinaisuus, olen tämmöseen aikaan hereillä, ja jopa ollutkin jo tunnin... ja vielä keskellä kesälomaa. Oon varmaan tulos kipeeks!
Kipeydestä puheen ollen mä tuun hulluks mun tissieni kans, ne on NIIN kipeet.... :headwall:
 
Onnittelut Allusmamma!

ja kovasti sullekkin plussanvahvistumispuhuria!
++++++++++++ :whistle:

Kesis, voi kuinka kaunis plussa! :flower: :heart:

Nasu, mäkin kävin siellä eilen kurkkimassa. *huokaus*

Kävin katsomassa myös vanhojen kuumeilijoiden odotusketjua, viehän Kesis heille terkut mennessäsi! Kiva oli nähdä että Iitukalla, Luminkalla ja muilla menee hyvin. :flower:
 
AAM
nyt taitaa lähteä aamutoimiin rauhaoittumaan ja huoltoon hakemaan uutta takalasinpyyhkijää... :wave:

omituista ettei ole kyllä mtn raskausoireita... muuta nyt kun kauhia vatsanväänne tuosta aamukahvista :LOL:
 
Kesis Onnea, onnea, onneaaaaaa!! :heart: :flower: :heart: Nähdään tuolla jatkoilla sitten.. ;) Ite lähen kohta puolekstoista viikoks reissuun, mutta sen jälkeen sitten! :D

Allusmammalle Myös onnitteluja haamusta! =)
 
Onnea Kesis ja Allusmamma :heart: :heart: Kiva ettei oo kummempia raskausoireita Allusmammalla, sitten mullakin on toivoa. tosin dpo vasta 6 tai 7 mutta oon taas varma, ettei tärpännyt. Minäkö pessimisti :kieh: Tosin repimiskipuja ja painoa mahalla, mutta niitä on aina tässä vaiheessa :whistle:

Mukavaa kuulla Blondiesta, onnea oviksesta, mukavaa että sielläkin "koneisto" pyrähti vihdoin käyntiin :) Kovasti plussatuulia!!
 
kiitos sunnuntailapsi! Seitsämän kiertoa se näemmä otti, mutta nyt näyttäis ovis tulevan kp 17-18 tienoilla ihan niinkuin oli ennen kuin esikoinen tärppäs. Kierto vakiintunut n.32 pv eli sekin samoissa. Tää pitkään kuumeilu on suoraan sanottuna perseestä, esikoinen tärppäs ekasta yrityksestä. Jos tästä kierrosta laskee vuoden eteenpäin "yritystä" niin ens kesään mennessä voisi raskautua, ainahan ne lekurit toitottaa että "vuoden sisään jossei tärppää..." Kuhan nyt tärppäis ennen kuin 35 tulee mittariin!

sullekkin sunnuntailapsi kovasti peukutusta ja plussatuulia! +++++ :whistle:

koitetaan vaan muistaa että kaiken todennäköisyyden mukaan se plussa on kierto kierrolta lähempänä! :flower:
 
Onnea onnea plussanneille!!!!! :heart: :flower:

Ja tervetuloa uusille :heart: Tinkerbelle voin kuvitella tuon sinun mattamattomuuen, mie oon kans ihan kärsimätön tämän kakkosprojektin suhteen, en meinaa pöksyissä pysyä :D

Mutta miten ihmeessä mie mitään vielä raskauvun ko kp32/38!!! enhän mie varmaan etes ovuloi...Koskahan tämä lyhenee.... :ashamed:

Synnytyksestä, jäi hyvä maku. Supistuksilla alko ja ambulanssilla meni 3 tuntia ennen ko oltiin sairaalassa, ja tie ei ollu mikään tasanen ja aina ko suppari tuli ja kuoppa yhtäaikaa nii itkuhan siinä tuli :'( Kätilö oli lanssissa matkassa ja vielä niin ystävällinen että sain käyä hänen kotona pissalla :LOL:
Avautuminen kesti 8 tuntia ja sain spinaalin, onneksi. Ponnistus oli 56 min. Leikattiin alakertaa mutta olin repeytyny siltikki.

Ja tuota painoa kerty 28 kg :ashamed: Sain kuulla siitä jatkuvasti neuvolassa :( Minkä mie sille voin että' se suklaa maistu niin kauhian hyvältä sillon :LOL: Vauva sitä halus :saint:
Jäljellä siitä on n.8 kiloa mihin olen ihan tyytyväinen.

Lussapuhureita ja onnellisia oviksia kaikille
:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Allusmammalle lämpöiset onnittelut haamusta!! :hug:

Kesis, onnistiko sinulla siis heti ekalla yrityksellä??? Minkä ikäinen teillä oli se esikoinen?? Olenhan sen varmaan jostain lukenutkin, mutta muisti jo alkaa pätkiä, kun on tätä ikääkin jo niin paljon... :LOL:
 
Kiitos sunnuntailapsi ja kumppanit :heart: :) sunnuntailapsi, painon tunteella nuo munkin tuntemukset alkoi B) ++++ :whistle:

Nasu21 Meidän esikoinen on viime kesän mallistoa =) :heart: Me aloitettiin pikkukakkosyritykset viime vuoden lopussa, silloin tärppäsi ekasta kierrosta, mutta meni kesken 7+. Sitten tuli kahdet menkat, kunnes uudestaan tärppäsi, ja taas meni kesken, 11+5. :/ Nyt oli eka yrityskierto keskenmenon jälkeen, kun tärppäsi. Ja tämän vaavin aion saattaa syliin asti. :)
 

Yhteistyössä