PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Kiitos Blondie, Nennu08 ja Talvitie :heart: :heart: :)

Onnea Blondielle myös ovisplussasta, hienoa, että kroppa toimii! :flower:

Talvitie :) Olispa ihanaa tulla huhtimassuihin jatkamaan jutustelua tuttujen kanssa :heart: Jos en viikonloppuna tipu pilvilinnoistani niin voisin vaikka rohkaistua =)

Laitan tähänkin vielä kuvan tämän aamuisesta testistä, mun mielestä tuo plussaviiva on nyt kuivuttuaan (tuossa kuvassa siis) vähän tummempi ja kapeampi kuin aamulla. Mutta se tuli aikalailla heti näkyviin :heart:
 
Kiitos hapamperi :) :heart: En voi luultavasti olla tekemättä uutta testiä heti huomenna aamulla, joten jos se näyttää lupaavalta, voisin uskaltaa kurkkia jo sinne. :)

).( Ei ne lämmöt muuten laskeneetkaan pysyvästi, äsken taas mittari näytti 37,4.
 
Oooh,onnea Kesis plussasta ! Mä kirjotelen kännykän kautta nyt ku netti pimeni niin en saanu kukkapuskaa laitettua sulle kun merkit ei toimi täl puhelimella. Mut ihania uutisia täällä.:) onnea onnea onnea :) Mä kävin tarkastuksessa tänään ja kaik ok, uutta kuulemma putkeen vain,näin sanoi lääkäri.:) onneksi en vuotanut kauan,vaikka paljon vuosinkin. Mieli on itellä hiukan jo kohonnut, ja nostaa ne haaveet jo päätään. En kyl aio tikutella enää,mennään sillä rytmillä et kun haluttaa niin hommaillaan.:) kukas jatkaa päivittäjänä kun Kesis siirtyy masunkasvattajiin? Siinä päivittäjän hommas näkyy olevan taikaa kyl!:)
 
Hei kaikki - sopiiko liittyä joukkoon? Täällä yksi vakavasti kuumeileva reilu 1-v tytön äiti tarvitsee tukea piinaavaan odotukseen :wave: Voisiko joku taitava lisätä mut listaan?

Takana 1 kk ilman ehkäisyä, mutta ajoitus meni vähän pieleen joten täytynee ottaa tikut käyttöön ja asennoitua tähän hommaan ihan työn kannalta :LOL:

Esikoistyttö syntyi 06/07 ja nyt siis takana yksi yrityskierto.

Yritän tutustua porukkaan lukemalla aiempia viestejä!
;)
 
Kiitos aurinkoinen äityli ja tinjamin :)
Testionnea myös aurinkoiselle huomiselle!
Kiva kuulla, tinjamin, että siellä on kaikki kunnossa ja että pääsette taas yrittämään. :) Hyvä, että mielialakin on jo kohonnut :heart: :hug:

Tinjamin kyselikin tuossa samaa mitä olin itsekseni mietiskellyt, eli jos niin ihanasti käy, että saan oikean plussan, niin kuka haluaisi alkaa päivittämään pinoa? :)

Tervetuloa kuumeilemaan Tinkerbelle! :wave: Lisään sinut listaan. :)
 
Noppis
Siis ei oo totta Kesis, IHANAA!!!! :D Paljon onnea!!! :flower: :heart: :flower: Toivon sydämestäni, että tämä pikkuinen pysyy mukana aivan siihen tisulle saakka ja tietenkin siitäkin vielä hamaan tulevaisuuteen! :heart:

ON: Nyt olis vahvat tuntemukset, että tästä kierrosta tulee jo normaalipituinen. Saas nähdä. Te muut kun ootte nyt saaneet niin kauheasti plussia, niin tekis mieli itsekin jo taas yrittää, mut ei voi!!! Kun kävin eilen sopimassa harjoittelupaikasta, ja harjoittelu on siis huhti-kesäkuu, joten en nyt tosiaan viitsi sitä ryssiä. Kääk! Kamala vauvakuume kyllä taas! Ja tyttökin on taas ollut NIIIIIIN suloinen, opettelee kävelemään taaperokärryn kanssa parhaillaan. Tai siis ei nyt, on nukkumassa, mut tajusitte varmaan mitä tarkoitan... :D :heart:
 
Kiitos kovasti Noppis :D :heart: Mulla on tiedätkö myös vähän sellainen olo että, että ei oo totta :LOL: Täytyy nyt vaan toivoa tosiaan, että viivanen vahvistuu ja että huhtikuussa saadaan pikkukakkos-bebe syliin asti :D Tänään kun syötiin herkkuleivokset haamun kunniaksi ( :ashamed: ) pöydän äärellä; minä, mies, ja esikoinen, niin otin plussatestin siihen pöydän reunalle ja sanoin miehelle, että tässä me ollaan nyt kaikki neljä :D Minäkö tärähtänyt

Hei kiva kuulla, että sun kierto näyttäis tasaantuvan! Mitä jos sittenkin heittäisitte ehkäisyn nurkkaan? ;) :whistle: :xmas:

Täytyy tästä mennä lepuuttamaan pääkoppaa tyynyä vasten... Öitä kaikille! :wave:
 
Mua ottaa niin rankasti päähän. Menkat on ihan 100-varmaan alkamassa, tuhru vaan lisääntyy koko ajan. Ei mua se sinänsä haittaa, etten raskaudu ensimmäisestä yk:sta. Mutta miksi mun kroppa huijaa mua että olen raskaana? Kyse ei ole nyt mistään pienestä kuvotuksen tunteesta ja aavistuksen kipeistä tisseistä. Taidan painua pehkuihin.

Kesis! :heart: =) :flower:
 
AAM
Tinkerbelle :wave: hellot vaan täältäkin päin !! ja tersetuloa kuumeilemaan urakalla..

Cassy :hug: iso suur-voimahali sinulle! joskus se kroppa on ihan vinksallaan vaikka sit ei oliskaan..

aurinkoinen äityli :hug:

Noppis ootas vaan ko se vauva-aika on sit kunnolla takanapäin.. juosta rientää täysillä etiäpäin ja halitella saa ko taapero vain tahtoo.. meidän oma meinaa välillä laistaa ja hihittää vaan nurkan takana.

Meilä tapahtui tänään: toinen löi päänsä ko kyläiltiin ja ko kysyin minkä löi nii näytti päätä kädellä ja ko kysyin että mihin löi sen pään niin näytti hyllyä ja sanoi että :daddu! (meillä tarkoittaa = där=tuonne tuolla yms... :eek: olin että ei kaveri osaa puhua vielä 1½ vuotiaana mutta vastaa kysymyksiin näyttämällä... hoitsukaverikin siinä ihmetteli että onpas kaveri kätevä :D :LOL: onneks ei paha pipi tullut.. ja puhaltamalla meni ohi.. :heart:
 
Onnea, onnea, onnea Kesis plussasta. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle että pysyis matkassa loppuun asti. Eikös se niin ole että kolmas kerta toden sanoo tai jotain sinne päin... ;)

Uusille :wave: .

Gallup: Mulla oli kans aika iisi synnytys. Synnytys käynnistettiin rv39 koska olen aika pienikokoinen ja tällä varmistettiin se ettei vauva kasva liian isoksi. Myös lantio röntgattiin että mahtuu varmasti tulemaan. Aamulla mentiin synnärille ja aloteltiin synnytys niillä tableteilla (en muista mikä pilleri se oli). Puolikkaan mä sain, mutta kun se ei tehonnu niin puhkastiin kalvot ja se sit toimikin. Puolen päivän aikaan kun puhkastiin kalvot niin yhen aikaan oltiin salissa. Supistuksia jouduttiin vauhdittamaan oksitosiinilla ja sit jouduin käveleen sen tipan kans pitkin sitä salia kun ei ollu tyttö oikeassa asennossa. Kätilö sano että helpommalla päästään kun saadaan vauva oikeeseen asentoon siellä kohdussa ennenku ponnistellaan. Kivunlievityksenä oli mini-spinaali ja ilokaasu. Mini-spinaali toimi niin hyvin että katos supparitkin. Puoli kahekasan aikaan illalla tyttö sit synty. Oli kaikinpuolin positiivinen kokemus ettei yhtään pelota kokea sitä uudestaan. Sais vain ensin sen plussatestin. :)

ON: Ei edelleenkään mitään uutta. Viikonloppu lähestyy ja jos ei täti kurvaa paikalle enne sitä niin ehkä jo pyhänä testataan.

Meillä auto tänään päätti olla starttaamatta kaupan pihalla. Oltiin tulossa tänne mun äidin luo. En olis kyllä tienny kelle soittaa apua kun ei oo autollisia kavereita tällä paikkakunnalla. En voi ymmärtää mikä siinä autossa on vikana. Pitäs varmaan vaihtaa luotettavampaan. :)
 
Cassy voi kerpele sitä tuhrua :/ :hug:

kiitos pikkumuksis ja Lumikuningatar :heart:

).( Kyllä mun on nyt syytä ihan ottaa chill pill tai kaksi
, heräsin aamuviideltä luonnon kutsuun ja menin innoissani tekemään sellaista Aconin herkkää (10) kasettitestiä. Siihen tuli tosi haalea viiva. Nyt kuivuneena se näyttää ehkä vielä onnettomammalta kuin silloin kukonlaulun aikaan. No, ei muuta kuin jäitä hattuun ja odotellaan. :)
 
Mukaan ilmoittautuu taas yksi kuumeinen!! :wave:
Meillä on ihana pieni tytön tylleröinen, 03/08. Tarkoitus oli aloitella seuraavan yritystä vasta syksymmällä, mutta isi oli sitä mieltä, että mitäs tässä odottelemmaan!! :p Joten yritys siis alkakoon. Nyt mennään kp. 1/31-34. Ja siis yk 1.
Esikoinen sai alkunsa clomeilla, joten saapa nähdä, että miten käy tämän toisen tulokkaan kohdalla. Yritetään nyt kuitenkin jonkun aikaa näin "luomuna".

Olen jo jonkin aikaa käynyt salaa lueskelemassa tätä pinoa ja haaveilemassa, että millonhan tähän pääsisi mukaan!! :D

Toivotan suuresti onnea koko pienestä sydämestäni kaikille plussaneille!!! IHANAAAA!!!!! :hug:
 
Kiitos Kesikselle että vielä ehdit mut listaamaan! Nyt kun olen tänne mukaan tullut niin enhän mä malta yhtään pysyä poissa =) Hirmu jännää tuntuu monen kohdalla olevan tälläkin hetkellä!

Onkos muita joilla on kierto tässä alkuvaiheessa (mulla nyt kp 2/29) - olis kiva jännitellä yhdessä ja saada henkistä tukea pissitikuista erossa pysymiseen :LOL: :LOL: Mä olen ihan pahinta laatua kärsimättömyydessä (vaikka AINA sanon itselleni että vasta sitten saa pissiä tikkuun kun kuukautiset on oikeasti myöhässä)!

Synnytyksestä olette vissiin keskustelleet, meidän tyttö syntyi rv 39+0 ja synnytys käynnistyi lapsiveden menolla. Se oli vähän tylsä juttu koska sen jälkeen ei sitten mitään meinannutkaan tapahtua, olin aika kipeä mutta avautuminen oli todella hidasta. Lähes vuorokausi vierähti ja yhtäkkiä homma etenikin nollasta sataan niin että avauduin kokonaan muutamassa tunnissa! Mitään kipulääkitystä en ehtinyt saamaan ja ponnistusvaihe kesti 12 min eli aika hurja oli tahti.. Eli siis luomusynnytyksestäkin voi selvitä hengissä ;)

Onpas mulla kuuma, meidän kotona on varmaan +30... Auttaisikohan asiaan oikein kylmä siideri? Nythän sitä kannattaa nauttia kun ei välttämättä taas vuoteen pysty!!! :eek:

Hörps :p
 
nega! että pitiki mennä testaamaan.. murr.. juuri yks kaveri ilmoitti et on plussanut hiljattain ku 10kk meni kunnes tärppäs.
MÄÄKI HALUUUN!! :'( mut koska.. ei jaksa vaa odottaa.. kouluki alkaa kohta.. pakko tässä kierrossa tärpätä!!! vloppuna on ovis.. IHA PAKKKOOO!! :kieh:

paitsi jos tärppää nii en voi lähtee bilettään ku ois biletys ilta suunnitteilla mammojen kans tuossa 9.8-10.8 välinen aika.

mut pitää sit kattoo et tuleeko menkat vai ei. testata ennenkui lähtee mihinkää vai uskaltaako sitä lähtee edes. :| mut nyt tää ahkera lähtee töihin viel illaks ahertamaan sit ois huominen aamu sit töiden jälkeen huomenna hakemaan mies ja typykkä!! JEE!

 

Yhteistyössä