PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

AAM
terses uusikoille :wave: tänne sekaan kuumeilemaan..

tämä emäntä on tosiaan 30 rajapyykillä marraskuussa.. :| * kriisikö? OU NOU!!!! * :xmas:

noista oviksista.. jännä että toi mun kierto oli viimoks sen 24 päivää ja sitä ennen se 27-28 ? ja nyt sit vasta tuo 15 päivän kohdalla pukkas sen plussa Oilitestiin.... omituista.. ois muka niinko sen mukaan kierron normipituus se kolkyt päivää ! no way...

Hei papa testistä kysyisin..
kävittekö viimoisimman raskauden jälkeen kuinka äkkiä otattamassa ? mietin että oisko hyvä käydä nyt ko en oo käyny pariin vuoteen ? eikö ne suosittele sitä raskauksien välillä?
 
Mamax ok, laitetaanko sulle myös kiertopäivät rullaamaan? :)

Tervetuloa mukaan ittnafele ja Nennu08!!
Lisäsin teidät tuonne etusivulle, ilmoitelkaa jos haluatte että täydennän/muutan tietojanne :)

Talvitie Ennen kuin kuulostan ihan pyhimykseltä :saint: niin täytyy sanoa, että niitä testejä kyllä oli valmiina 5 kpl mutta ne kaikki menivät jo keskenmenon jälkimainingeissa hcg:n laskua seuratessani :whistle: Nyt on siis suuri saavutus jos pystyn olematta hankkimaan lisää ennen kierron loppua :D

Allusmamma mä en ookaan kuullut, että papaa suositellaan raskauksien välillä, hups :snotty: Tosin neuvolassa keskenmenneen raskauden ekalla käynnillä kysyttiin sitä, ja sanoin että pari vuotta sitten viimeks on otettu (ennen ekaa raskautta), niin olivat sitä mieltä, ettei tarvitse kun siitä on niin vähän aikaa.
 
Kiitos kaikille tervetulleeksi toivottaneille. =) Ei malttais millään odottaa sitä kierrukan poistoa..Meinasin jo tänään soittaa tk:lle ja kysästä et jos aiemmin sais..:D
Tuosta papa kokeesta. Minä kävin aika pian ekan synnytyksen jälkeen papakokeessa ja silloin sanoi lääkäri, et parin vuoden välein ois hyvä ottaa.Nyt sitten otetaan samalla käynnillä myös papa.
Tänään piti kaivella tuon pojan aikanen äitiyskortti ja muut paperit esille ja lukea vauvalehtiä..poika tosin tuumasi eilen illalla, että: "MEille ei sitten ainakaan tuu mitään vauvoja." kun kysyin syytä, ni vastas siihen."siksi, kun me isot pojat ei oikeen tykätä vauvoista, ne vaan itkee ja tekkee kakatki vielä housuihin." :D
Meijän muksuille tullee ikäeroa n.3ja puol vuotta, jos pian tärppää. Poika siis joulukuussa 3.
 
Peppipop ryömii kolostaan päivänvaloon ja alkaa toivoa että edellisen toukan menetys alkaisi unohtua :'( Menkkoja ei kuulu vieläkään mutta ei tässä ehkä niin kiire olekkaan kai. Mies haluaisi yrittää uudestaan, mutta pelkää kestääkö minun nuppi toista keskenmenoa :( Itsellä ei ole hajuakaan miten nyt sitten pitäis suhtautua, aloittaa alusta vai antaa olla. Tuon jälkeen on kaikki mennyt hieman persiilleen. Syönnyt mitä sattuu ja savuttelukin alkoi uudestaan, kiukuttaa. Itse vuoto kesti ehkä 9-10 päivää. En ole keneltäkään viitsinyt kysyä onko normaali aika vai ei. Jotenkin pelkäsi että joku aivoton toteaa etten edes ollut raskaana, eikös se olisi ihan normaalia että on kolmisen viikkoa myöhässä :/
Niiltä ketkä tästä tiesi ovat suhtautuneet kukin tavallaan. Laitoin samana iltana lähimmille kavereille tiedon tekstarilla lähinnä selitykseksi miksi en halua puhua kenenkään kanssa. Toinen näistä kavereista oli sitten viimeisillään ja sektion aika sovittuna. Eivät halunneet kertoa päivää kun kaikki muutenkin kyseli kokoajan. Oli sitten sama ilta kun laitoin viestin kun lähti osastolle. V...ti molempia. Minä kun laitoin viestin ja toista kun ei kertonut. No tyttö oli kuitenkin hirmu söpö mutta tiukille otti mennä katsomaan. Oman äidin suhtautuminen oli ehkä yllättävin... semmoista kuulemma sattuu ja se siitä :ashamed: hieman ihmettelin mutta en jaksa sitäkään miettiä. Kai hän ei halunnut siitä enempää puhua.
Olo on muuten ihan hyvä. Enää asiaa ei mieti joka päivä ja tuntuu että kai tästä henkiin jää. Tavallaan parempi että tuli pois itse, ultrassa olisi tullut tästä semmoinen pommi ettei mitään määrää.

Tervetuloa kaikille uusille :wave: Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille ja peukkuja kaikille muille =)
 
Heippa kaikille! :wave: (tuleekohan viesti ees oikeeseen paikkaan)

Pääsisköhän vielä seuraanne mielenkiintoiseen?

Olen 22v ja esikois neiti himpun reilu 1v.

Täällä vauvakuume kasvaa kasvamistaan ja ens kierrosta sitten alkaa kakkosen yritys (nyt eletään tämän kierron puoliväliä kp 17/n.30-34). Kierto ei ihan vielä oo säännöllistynyt, mutta uskon sen tapahtuvan pian, kunhan meillä viimeisetkin iltaimetykset loppuu. Sen aattelin lopettaa tässä ennen sitä seuraavaa kiertoa (vähän haikeenakin :ashamed: ).
Nyt oon kuunnellu kroppaa ja tehny vähän merkintöjä kaikista mahdollisista ovisoireista ja luulen kyllä tuntevani/huomaavani, kun ovis on tuloillaan ja myös, kun on menny ohi ;)

Saatan olla myöskin vähän hiljaisempi kirjoittelija, mutta toivottavasti se ei haittaa.

Nyt pitäis vissiin mennä suihkuun, että pääsee joskus nukkuunkin, mutta palajan.
 
peppipop! :hug: Mukavaa kuulla susta :heart: Uskon tietäväni hyvin, miltä susta tuntuu... Mä olin ekan km:n jälkeen ihan puulla päähän lyöty, ja näin jälkeenpäin ajateltuna kesti kyllä vähän aikaa hyväksyä se. Mun kohdalla uuden raskauden alkaminen auttoi eniten pääsemään sen yli.

Mulla ekan keskenmenon jälkeen (rv 7+ menkoista laskettuna) menkat alkoivat vasta joskus kp 42/43, nyt viimeksi np-ultrassa huomatun km:n (rv 11+5?) jälkeen kierto oli vain 27 päivää. Olin tosi yllättynyt tuosta kierron venymisestä sen ekan km:n jälkeen, en tiedä sitten johtuiko se vaan siitä, että kyttäilin niin kovasti ja vimmatusti kroppaani uuden raskauden toivossa. Kaipa ne hormonit heittelivät niin kovasti niin. Lisäksi silloin vielä melkein täysimetin. Mun mielestä tuo 9-10 päivää on normaali vuodon pituus, joskus saattaa vielä pidempäänkin tiputella. Ekan km:n jälkeen mulla oli vähän normaalia pidemmät menkat, nyt tokalla kertaa sama juttu, sitten parin päivän taukoa, jonka jälkeen ihmeellistä tuhruttelua useampi päivä.

Nyt viime keskenmenon jälkeen mullekin tuli ihan aluks sellainen olo, että antaa olla sitten, mutta melko pian toive pikkukakkosesta vei kuitenkin voiton. Jos ajatukset tuntuvat vielä ristiriitaisilta, anna itselles vaan aikaa :heart: Mä eka ajattelin, että tjottaillaan tässä ihan rauhassa, mutta kas kummaa ovistestit viuhuivat jo tässä ekassa yrityskierrossa. :snotty: Mitä syömisiin ja sauhutteluun tulee, uskon että kyllä sä sieltä taas pian "kaidalle tielle" palaat :hug: Joskus täytyy vaan antaa itsensä ryömiä pohjamudissa ennen kuin jaksaa ponnistaa takaisin ylös :) :heart:
 
Tervetuloa omppunen! :wave: Juu tänne kyllä mahtuu mahtuu mukaan kaikki, niin hiljaiset kuin puheliaatkin kuumeilijat! :)

ittnafele hih, hauska kommentti teidän isolta pojalta näihin vauva-asioihin :D

mama-84 aletaanko nettitestilakkoon? :whistle: musta kyllä saattais vielä kehkeytyä lakkorikkuri B)
 
Heipä hei!
Vieläkö mahtuu joukkoon?

Olen juuri 27v. täyttänyt -05 maaliskuussa syntyneen pojan äiti Oulusta, perheeseen kuuluu myös iskä 28v.

Pikkukakkosen yritys on vasta aloitettu, mutta kuume on korkealla. Mulla on kp 35/26-28 ja neljä negaa olen jo testannut ja menkat ei vaan ala. Mulla on olleet menkat aina säännölliset joten tämä ihmetyttää... Esikosta sain plussan samana päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Noh, täytyy vaan ootella...
 
Tervetuloa pikkumuksis! :wave: Ihana nikki sulla =)
Olikos sulla nyt siis 1. yrityskierto? Laitoin niin tuohon etusivun listaan. :)

mama-84 hyvä hyvä!! B)

).( Oviksen jälkeinen aika on joten aina (yleensä ) niin kivaa, kun on kutkuttavan jännittävä olo, että onkohan nyt tärpännyt. :) Pikkuhiljaa se kutkuttavan jännittävä olo kyllä muuttuu piinaavan jännittäväksi, as we all know :kieh:
 
Helou kaikille uusille ja tervetuloa!! :flower:
:hug: niille jotka tarvitsevat :)
Pojanäiti-83 ja kesis kiitos, juu ei luovuteta, tai no jos luovuttaa ni kävis niin et sitte oliski yhtäkkii raskaana ku olis muita suunitelmia, esim. olen itse suunitellut lähteväni töihin...

Jos rupeis touhuamaan jotain ettei v*tuta koko ajan tää vauvaprojekti!

 
Pitkästä aikaa joutaa kirjottaan. Onnea raskautuneille kovasti :flower: ja pahoittelut tippuneille :hug: . Tervetuloa tuola myös uusille, heitä näytti iso kasa olevan. pikkumuksis vieressä asustellaan, siis Kempeleessä B)

Täällä edelleen odotellaan, että josko ne menkat kohta alkas. Ei oikein mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Alamahaa hiukan nippailee ja välillä kourii mutta mutta :eek: nyt siis kp:t huitelee 37:ssa :headwall: . Huomenna testaan vai testaanko? Pitäskö oottaa, että menkat kuiteski alkaa..
 
Täällä tämän kertainen ovis meni menojaan. Oltiin reissun päällä ja siellä ei viittiny peittoja heilutella,kun molemmin puolin huoneissa oli porukkaa. Siis mökkeiltiin isolla porukalla. Tällä kertaa vaan ovisoireet oli tooosi selvät,prkle!
Noh,jospa sit seuraavalla kerralla.
Ikinä en oon tikuttanut ovista..pitäsköhän sekin joku kerta tehdä..

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit sitä tarvitseville.
Ikää kertynyt jo 31v.
 
Unohtu mainitu se ikä mainita.. eli oon 30v. n77 missä päin olitte reisussa? Ootko käynyt kattoon möljällä sen Mooseksen perinnön, me ollaan tänään menossa. Ainakin sarjasta tykkäsin. Poika menee eka kertaa iltahoitoon mummulle ja papalle ja meki mennään sitten sinne yöksi nii ei tartte herättää. Yö vielä kaikin puolin mulle hankala ku imetän ja muutenkin :ashamed:
 
Heips pitkästä aikaa! :wave:
En ole ehtinyt koko koneelle aikoihin, mies on lomaillut ja mä olen painanut duunia.

Mutta onnittelut plussanneille! :flower: Ja tervetuloa kaikille uusille!

Unohtamatta :hug: seuraavaan kiertoon siirtyneitä.
Tyylipuhtaan negan tänään testaanneena, liityn itsekkin muutaman päivän sisään tähän ryhmään. No, eipä oikein osaa edes olla harmissaan, mies kun oli reissussa tärppipäivät niin ei kauheasti ollut saumojakaan.

Nyt täytyy taas rientää, pihatyöt kutsuvat!
 
kesis mieki oon ihan täpinöissä ko ovis on ehkä ohi, en ole ihan varma. Nännit on aika herkät ja alavattasärky loppu eilen, eli oiskohan se ovis sitte ohi. Ärsyttää vaan ko on näin pitkä kierto |O

Nii ikä kyselyyn, olen 23 v.

Nii piti tuota kysyä että onko muilla nuita ovisoireita????? Vattakipua ja nänniarkuutta? Ja millon ne loppuu, sitte ko ovis on ohi vai millon?
:wave: :wave:

uusille tervetuloa joukkoon kummaan :D :heart:
 
Jospa myös liityn joukkoonne =)

Elikkä olen 33v. 10/07 syntyneen pojan ylipainoinen äiti.
Tarkotus oli syksyllä alkaa yrittää pikku kakkosta, mutta pillerit loppuivat niin sopivasti, että yritys hieman aikaistui.
Painoa tässä pudottelen samalla, koska ei meillä niin kiire siihen kakkoseen ole.
Tosin ensimmäinen napsahti kertalaakista ;)
Tosin mielellään vuoden 09 aikana, ei tässä enää kovin nuoria olla, mies on vielä minua vanhempi.
Mutta siis uusia ollaan =)

äityli75 poika 10/07 kp 4/28 yk 1
 
hei.
kuinka nopeesti raskausoireet voivat tulla mahd. oviksesta? itellä ovis oli luultavasti la ja nyt on eilen ja tänään alaselkää särkenyt ja nälkä koko ajan vaikka vasta 12 aikaan söin ison lautasellisen ruokaa :O sitten outoja kourasuja on masussakin tuntunut eilisen ja tän päivän aikaan... ai et mäkö epätoivoinen :LOL:
 
Hei!
Meinaan kokeilla ensimmäistä kertaa ovistestejä, tilasin babyplus-merkkisiä. Nyt on kp 12/30-32 menossa. Edellinen oli 40 päivää, mutta aina yleensä kp on säännöllinen 30-32. Koska testailu kannattaisi aloittaa kun tuo edellinen kierto heitti noinkin paljon? Vielä ei mitään tuntemuksia ole ainakaan ollut.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta tai noista babyplussan ovistesteistä? =)
 

Yhteistyössä