PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Eilinen meni taas reissatessa ja jäätiin anoppilan yöksi.
tinjamin suuren suuret pahoittelut :hug: . Voimia sulle :heart: .
Talvitie Onnittelut plussasta :heart: :heart: .
Cassy huh, teillähän on ollut siellä haipakkaa ihan muille asti jakaa kanssa.
n77, pikkumuksis ja ittnafele suosittelen möljälle menoa, oli tosi hyvä se esitys!!
haidi1 ja muut uudet :wave: .

Posti toi äsken raskaustestejä ja testasin heti, en malttanut oottaa aamuun ja testinhän voi ainakin sen tekstin mukaan tehä mihin aikaan vaan, joten plussan sieltä täräytin :eek: Todella sekava ja hämillinen olo, itku tuli ja kädet tärisee vieläkin. Paniikki iski ihan totaalisesti. Olotilaa kuvaa parhaiten suuri hämennys. En oo sisäisäistänyt asiaa ollenkaan vielä, olin varma, että nytkin menee ainakin vuosi. Nyt ku vaan pääsis vielä kriittisimpien aikojen yli..
 
rimata!!! Jee! Ihanaa! :heart: Nyt vaan mullekin plussa niin päästään samaan kk-pinoon taas odottelemaan.

Talvitielle myös isot onnittelut, jipii! Suna menisin huhtikuun pinoon, on paljon kivempi olla ensimmäisten synnyttäjien joukossa kuin kärvistellä siellä pinossa loppukuu yksin kun muut ovat jo vauvautuneet! ;)

tinjaminille pahoitteluni. :'( Toivon mukaan pääsette kohta uudestaan yritykseen.

Kesis no mutta thottakai plussataan yhdessä. :D Kauan ootte reissussa? Minä päivänä ajattelit aikasintaan testata? Mä laitoin tuon lauantain itselleni ikäänkuin rajaksi että missään nimessä ei ennen sitä. Su tai ma voisi kuitenkin olla parempi päivä. Mutta katsotaan nyt jos ne menkat kuitenkin tulee. Se kai on kuitenkin todennäköisempää.

Me ollaan tosin miehen kanssa ihmetelty mun alavatsaturvotusta! :eek: Sanoin miehelle että ei se nyt vielä VOI tarkoittaa mitään, kun hedelmöittyneen munasolun matka kohtuun kestää sen 4-5pv. Mies tuumasi siihen että niin varmaan, sulla se kestää korkeintaan minuutin. :D Eiköhän se oikea syypää löydy krhm grillailusta ja muusta mässäilystä.

Meillä tyttö syö ja juo jo huomattavasti paremmin, tosin se kiukkuaa vieläkin kun ei sitä tisua saa. :( Ihmettelin kyllä kun osastolla hoitajat oli sitä mieltä että lasta on syötettävä väkisin. Kielsin ehdottomasti, jääpä hyvä fiilis lapselle ruokailusta semmoisen jälkeen.

Heinäkuusta tuli sitten enkkakuukausi! Kuinkas tätä nyt juhlistettaisiin?
 
Siis WAU rimata, suuret onnittelut plussasta!! :flower: :) :heart:

Hieno juttu, tämähän on jo toinen plussa tänään!! =) Onnea suuresti odotukseen :flower: :) Oliko sulla jotain oireita ennen plussaa? Kerro meille muille niin voin tässä kopioida samat oireet itselleni jo hyvissä ajoin ennen loppukiertoa :D

Cassy Kiva että teidän neiti syö jo paremmin. :) Me ei olla kuin loppuviikko poissa näillä näkymin, eli hyvin ehtii ensi viikolla sitten keksimään niitä raskausoireita. :) Ihan aikaisintaan mäkin varmaan testailisin ens viikon viikonloppuna, mutta varmaan kannattais munkin odotella vähän pidempään... Tosin jos tätsykkä on tullakseen, niin se ilmestyy kyllä jo sit viimeistään aiottuna testiviikonloppuna vesittämään mun suunnitelmat. :snotty:
 
Nennu08, musta tuntuu, että meillä siihen on aina liittynyt hampaat/kuume (kurkkukipu tms) jos juoma on maistunut huonommin pikkuiselle. Mä otan siitä juomattomuudesta ja syömättömyydestä välillä liikaakin stressiä, vaikka pitäis pitää mielessä, että on ne vaiheet ennenkin ohi menneet. :)
 
Plussaonnittelut Talvitie ja Rimata!!! :flower:

Tinjaminille pahoittelut keskenmenosta :hug:
Itsekin muutaman keskenmenon kokeneena tiedän, kuinka kova paikka se voi olla.

Iltapäivällä alkoi ihan hirveät kivut oikeanpuolimmaiseen munasarjaan (tai ainaskin sinne tienoille). Pistää niin kovaa, ettei oikein seisaallaan kärsi olla. Tein vielä yhden ovistestin ja plussahan siihen taas tuli. Eli olisko se ovis sitten kuitenkin nyt, eikä eilen, vaikka silloinkin näytti plussaa?
Koskaan aiemmin ei ole ollut tällaisia oviskipuja kuin nyt!
 
Joie: Juuri samalla tavalla minulla poltteli , kun edellisenä iltana olin saanut ovistestiin plussat. Ja simpat lähti liikkeelle ma-illalla, ja ilmeisesti siis hyvin tuloksin :heart: ;). Eli ilmiselvä ovis sulla päällä just nyt!! Onnea matkaan ja ei muuta kuin miestä vikittelemään ;).
 
Pakko oli tulla teitä moikkaamaan, muistaaks enää kukaan mua? :ashamed:
Pikkukakkos-porukkaa tulee jatkuvasti tuonne odotuspinoon, ja sama näkyy jatkuvan edelleen!

Onnea plussanneille ja paljon plussapuhureita plussia odottaville :whistle: :p =)

Luminka ja neitonen 25+5
 
Onnea plussista Talvitie ja rimata.:flower: :heart: Paljon vauvaliimaa mukaan ja hyvää jatkoa odotuspuolelle. Ihan mukavaltahan tuo heinäkuun plussalista näyttää. =)

Tinjamin :hug: :'( ja jaksuja. Anna ajan kulua rauhassa ja sitten kun sen aika on niin isommalla tarmolla taas yrittämään.

Ja uusia kuumeilijoita unohtamatta :wave: :)

Meillä viikonlopun reissu meni mukavasti. Tuli harrastettua oikein urakalla... siis autourheilua. :) Sääukko oli suopealla tuulellal paitsi lauantaina meinasi hieman alkaa kiukutteleen. Tytöllä oli ilmeisesti ollut mummolassa oikein hauskaa paitsi sai sit nuhan. En vain osaa päätellä että onko allergiaa vai flunssaa kun ääni on painoksissa mutta räkää ei valu.

).( Tänään on ollu mulla jotenki kummasti joku ihmeen känkkäränkkä päivä. Tuntuu että joka pikkuasia ottaa päähän. Tää ei oo yhtään normaalia mulle. Taitaa se täti tehdä tuloaan kun aloin sit työpäivän jälkeen nyt illasta peseen mattoa ja pyykkiä. Välillä vähän nippailee mahasta, mutta muita oireita ei oikeestaan ole. No eipä tarvi montaa päivää enää piinailla. :D
 
Onnea Rimata!!, Miten hieno asia, paljon tarrasukkia :heart:

ittnafele en tiedä kierukasta, mutta oon käynyt noilla hedelmättömyysklinikoiden sivuilla, ja siellä lukee että jos ikää on yli 35 v tai on käyttänyt kierukkaa niin tutkimuksiin vois mennä aiemmin kuin vuoden yrittämisen jälkeen? Mullekin jälkitarkastuksessa sanottiin, että kierukka vaan jos parin vuoden ikäeroa haluatte. Söin kuitenkin minipillereitä, ja niistäkin kuulin jälkeenpäin että voi mennä vuosikin ennen kuin kierto tasoittuu!! Musta on kyllä ihme juttu, että ehkäisyä miettiessä ei puhuta mitään tuollaisista asioista! Mulla kyllä kierto ollut säännöllinen ja ovuloinkin testien mukaan mutta kierto on kyllä lyhempi kuin ennen pillereitä :/

Musta tuntuu taas, että en uskalla haaveilla enää mistään :ashamed: Esikkoa odottaessa jätin ehkäisyn lokakuussa ja poika syntyi vuoden päästä. Nyt yritystä viime syyskuusta ja odottelen vaan, että vuos ois takana ja päästäis tutkimuksiin. Yksityiselle tietysti pääsee milloin vain mutta kun kaikki tuntuis toimivan suht ok niin odotellaan syksyyn. Olen vaan niiiiin onnellinen, että meillä on jo tuo esikoinen...

Ovulaatiosta mulla ei oo kyllä selviä ovistuntemuksia mutta muita oireita kyllä. Limat lisääntyy ihan selvästi kierron keskivaiheilla ja tissit on aina hellänä ennen menkkoja. Mietin vaan, että tuleeko niitä hormonivaihteluja silloin jos ei muka ovuloi?

Raskausoireista esikkoa odottaessa oli niin kipeät ja turvonneet tissit jo ennen kuin menkkojen piti alkaa että tiesin olevani raskaana. Mutta viime tammikuussa oli ihan smat tuntemukset ja olin ihan järkyttynyt kun alkoikin menkat. Oon ihan varma, että jokin siellä oli kiinnittynyt mutta ei kestänytkään mukana :/
 
Kiitos onnitteluista! En oo vielä(kään) tajunnut koko asiaa. Ehkä se tästä pikku hiljaa valkenee :). Käyn täällä teitä katteleen, en osaa minnekkään vielä siirtyä. Kenties täytyy hetki tätä rauhassa sulatella :heart: . Laskettuaika olisi siinä 25-27.3 tienoilla, hankala tässä vaiheessa tarkempaa sanoa ku tuo kierto on ollut sen verran epäsäännöllinen.

Talvitie joko oot jonnekkin palstalle rantautunut?
Kesis oireita kyselit, nii tänään just ku oltiin kotiin tulossa aamupäivällä, nii sanoin miehelle, että hiukan ällö olo. Ekka raskaudessahan oksensin ensimmäiset 37 viikkoo (vaan ;) ). Ja alamaha on kipeä , särkee, muistan sen myös ekkasta, koska säikähin sitä kipua ja pelättiin kohdun ulkoista. Hiukan myös turvotusta mutta en näiden perusteella vielä plussaan uskonut. Neganhan testasin kp 30 vai oliko 31 :eek: .

Toivon sydämestäni, että mahdollisimman pian sieltä tuutte perästä :heart: . Se on moikka nyt, lähen sulattelemaan uutista
B)
 
Ensiksi talvitielle ja rimatalle onnea plussasta!! =) :flower:
Cassy: On teillä todella tempperamenttinen tyttö.:) Ja täten, minäkin lupaan liittyä, siihen ryhmään, joka raskautuu pian kierrukan poiston jälkeen.:)
Tinjamille kovasti jaksamista. :hug:
sunnuntailapsi: Joo, minäkin ihmettelin ettei tuosta ehkäisyn jälkeen raskautumisesta puhuta mitään, kun suunnitellaan ehkäisyä. :| Tietysti ois pitäny ite tajuta kysyä.
 
rimata: Kävin ilmottautumassa eilen innoissani jo tuonne pikkukakkosta odottavien pinoon :ashamed: . Mulla laskettu aika mitä ilmeisemmin 31.3 tai 1.4. Maaliskuisisas on jo niin paljon porukkaa ja täysi meno päällä että taidanpa liittyä huuhtikuisiin sitten kuhan sellainen pino ilmestyy. Esikoinenkin meni lähes kaksi viikkoa yli, joten senkin puolesta. Oletko sinä jo pikkukakkosta odottavissa?

Laitetaanpas tähän minunkin mahtava oirelistani: :LOL:
* hajut on tehnyt pahaa (ei kovin pahasti kuitenkaan)
* ylipäänsä hajuaisti on ollut paljon "terävämpänä"
*vturvotusta
* kipeä olo: nenä vähän tukossa, viluttaa, niinkuin olis pikkusen lämpöä
* menkkamaisesti koskenut ajoittain alamahaan ja selkään
* viiltelykipua munasarjoissa esim. jos nousee äkkiä tuolilta (tästä arvasin plussanneeni, kun esikoisestakin oli näitä)

Nyt plussauksen jälkeen tuntuu että oireet ovat laimenneet. Ehkä sitä ei enää niin tarkaan itseän tarkkaile... :)
 
Talvitie en oo vielä missään. Mulla se la ois n. 25-27.3 ja esikoinen syntyi reilun viikon ennen la:aa, että että.. maaliskuisiin. Monesko kp testasit plussan?

Noista oireista vielä nii ite rinnat ei niinkään arat mutta imetys hiukan sattuu, nänninpäät arkana, huomasin tän jo eilen ennen testiä mutta en osannut yhistää :headwall:
 
Onnea kaikille plussanneille! =) :flower:

Mulla on ollut pari-kolme päivää kovat menkkamaiset kivut, oottanut rätti valmiina, että milloin ne alkaa, mutta ei. Ja apteekin Biocard (?) testi näytti aamulla negaa. Nyt kp 37/26-28. Oon menossa kohta lääkäriin, kun ääni lähti totaalisesti, niin ajattelin kysyä asiantuntijalta, mikä tässä vois olla...
Missä tapauksessa voi päästä siihen veritestiin?
 
Ihanaa mitä uutisia täällä on, plussaineita rupee todellakin olemaan heinäkuulle vinopino!!!WAU!!! B) =)

Mutta kurjaakin kurjempaa että jokakuukausia näyttäis aina tulevan niitä surkeitakin uutisia :'( Tinjamille iso rutistus ja voimia! :hug:

Sitten vaan pikaa ON: Täällä menossa kp30, viimekuussa täti kurvas kp29, mutta en suostu edelleenkään elättämään toiveita vaikka peukutuksia toivonkin.
Oireista en osaa sanoa mitään ,kun sain eilen vissiin angiinan ja kohta oon lähös lekuriin piipahtaan. Voihan se ollu että täti viipyy vaan kaikkien särkylääkkeiden voimasta. :ashamed:
 
PojanÄiti-83: Täältä peukut pystyssä puolestasi!! b:)d

Rimata: plussa pärähti testiin kp41 (negat testasin kp 35 ja 36). Oviksesta oli testipäivänä ehtinyt kulua 16 päivää, eli siis dpo16 tuli plussa:heart:.
 
Uskallanko sanoa, leimaatte mut hulluksi... Oviksesta on nyt 6 päivää. Mua on yököttäny aamusta asti koko ajan. Ainakin 3 päivää on ollut jo menkkaoloa masussa ja toisessa munasarjassa viiltelee. Illalla oli olo että tulee flunssa, nenä tukossa ja silleen. Välillä on kuumia aaltoja, välillä viluttaa. Tissit on kipeet mutta se nyt selittyy imetyksen lopettamisella.

Voiko olla...? Ei kai voi olla..? Hmm. :whistle: :whistle: :whistle:
 
Cassy: Minullakin oli flunssaista oloa ja vilua + nenä tukkoinen noin viikko oviksesta. Voi kun olisi sinulla tärppi käynyt! :heart: Paljon peukkuja! b:)d


Ja sorry kun en millään malta olla poissa täältä teidän ihanien kumeilijoiden seurasta... :ashamed:
 

Yhteistyössä