PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

AAM
Kiin tervetuloa :wave:
sunnuntailapsi mä olin valmis kans heittämään pyyhkeen kehään ja tunteet heitteli laidasta toiseen mutta ei luovuteta.. !! :hug: jos ei nyt niin sitten seuraavasta.. :)
Tinkerbelle tsemppiä oilin löytymiselle viikon lopulla...
mami87 ei et ole sekoamassa... ja sullahan on kunnon ruuhkaa alakerrassa :LOL: hyvä niin todennäköisyys kasvaa d:)b
 
:wave: Tervetuloa kaikki uudet!

Täällä menkat ovat loppumaisillaan ja ovista odotellessa. En ole vielä ovistestejä hommaillu,kun viimeks ovis oli niin selvä. Toivottavasti tässäkin kierrossa ois. Viimeks tuntu siltä et kierto ja ovis ois normalisoitunut raskauden jäljiltä. Jos näin kävi niin aikaa se otti 6 menkkojen verran.

Plussapuhureita kaikille ja sovitaan et tässä kuussa plussataan yhtä ahkerasti,kuin muut tekivät heinäkuussa!!!!
 
Huii, niin se vain kierto lähenee loppuaan. Ja enhän saanut pidettyä näppejäni erossa testeistä. Negaa näytti. Tiedän, että on vielä aikaista ja testikin oli kaksviitonen. En tajua miksen käyttänyt kymppiä, kun sellainenkin oli kaapissa!
Viluttaa paljon ja naama kukkii kivasti. Otsa on ihan täys pientä näppylää. Ja väsy on ollut valtava. Voisin vaan nukkua. Jotenkin alavatsa tuntuu oudolta ja vessassa saa rampata öisinkin. Silti on koko ajan menkkakipuja selässä ja tunne, että kohta lorahtaa. Rinnat aristaa vähän, mutta ei niin paljoa, että viittaisi raskauteen. Onko nää kaikki oireet taas pienen pään harhoja?
 
AAM
Joie samat oireet oi mulla, olen unohtanut tuon naaman kukinnan :ashamed: miksiköhän ? se näyttää joltai raivausepellolta muutenkin kun peiliin katsoo.. siksi varmaan.. :D :LOL:
mä testasin kans herkkä 15 ja näytti silloi kp 25 kohdalla jos muistan oiken vai oli 24 ? dpo oli silloi siis 9-10... tänään apteekin omaal tuli kaksi viivaa vielä siinä oli se herkkyys heikompi ko kotinetin testeissä.. :whistle: TSEMPPIÄ !!!
 
kaikille kirjavanaamaisille kanssasisarilleni vinkkinä: apteekista Neutrogenan visibly clear 8 hours. Paljon parempi kuin Clearasil!
Kannetaan "kukkamme" reteenä; sehän on vaan merkki hormonitoiminnan toimimisesta B)
 
Mäpä en oo tosiaan muistanut päivitellä tietojani.. mulla ei oo siis kp 50, vaan menkathan tuli ja nyt jo kp 23.. Ja jotenkin sellain tunne ettei oo tärpännyt nytkään.. Alkaa pikkuhiljaa "huolestuttaa" kun esikoinen jo 1,5v eikä synnytyksen jälkeen olla käytetty mitään ehkäisyä.. eikä siis vieläkään ole tärpännyt.. :( Ajattelinkin tilata ens kierrossa ajan gynekologille silloin kun pitäis olla ovis, niin tietäis sit et onko siinä vika...menkat kyl on tullut suht ajallaan... Esikoinen meillä sai alkunsa ihan luomusti, mut aiemmin mul on todettu pco, joten en todellakaan pidä itsestään selvyytenä et saatais toinen lapsi tosta vaan.. :attn:
No tulipahan purkauduttua...Onnittelut kaikille plussanneille =)

-Hippula, jonka vauvakuume vaan kasvaa!
 
Joo mäkin oon ollu vähän laiska päivittelemään, mutta nyt on kp 14 (ja kierto 28-29pv). Olen nyt 3 peräkkäistä päivää testaillut ovista, mutta ei oo kuulunut.. Onkohan jo liian myöhästä sitä löytääkkään :( Oon niin malttamaton, et oon heti varma, et joo en tuu raskaaks ikinä enää :(
Meillä siis 2,5v poika, joka tuli oikeastaan ihan vahingossa. Ilman suunnitteluja. Nyt sit pari kk yritelty, mutta nyt ekaa kertaa ovistikut matkassa mukana. Millä kiertopäivillä te olette löytäneet oviksen? ja harrasteletteko te tässä kierron puolivälissä aina n.joka toinen pv vai miten?
 
Pillerit nyt sitten on loppunut viikko ja muutama päivä sitten ja menkat tuli ja meni..
Nyt sitten ovista tässä odotellen,saa nähä miten tämä kierto tästä menee? Miten muilla jotka pillereitä syöneet, onko ollut suuria heittoja kierrossa?!
Esikoisesta kuiteskin aikaa kauan kun häntä odotin, silloin raskauduinkin heti kun pillerit lopetin , 1yk:sta..
Niin ja toivottavasti tässä kuussa plussaillaan yhtäpaljon kuin heinäkuussa kaikki vauvakuumeiset "höperöt" :p
 
Kiin Taas tavataan!! :hug:

Oletteko kukaan tilanneet raskaus tai ovulaatio-testejä tuolta mammaksi.fi- sivuilta?? Kun ei ole tuota ylimääräistä rahaa niin kauheasti, että en viitsisi turhaan ostaa jos ovat ihan susia..?? (lähinnä ajattelin noita puikkoja..) Esikoisen kanssa käytin rfsu:n testejä. Raskaus testit oli ihan hyviä, mutta niillä ovis testeillä en saanu kertaakaan ovista näkyviin... (tosin olihan minulla ongelmiakin munasolun irtoamisen kanssa, mutta...) Nyt ajattelin kuitenkin, että jospa vaikka parina kuuna yrittäisin oviksen bongata, ja jos ei, niin sitten saavat testit olla, ja mennään ihan vaan "näppi tuntumalla"!! :D
 
AAM
haidi80 ovis voi tulla tai sit ei, kaikkihan ei ovuloi joka kk (kuten minä näköjään). mulla meni tikkuja pari kiertoja haamuilla ja nyt näytti selkeän oviksen ja sen molemmin puolin (kp:t 14 ja 16) heiluteltiin peittoja ja sit varuiksi vielä muutaman himotukset kp 20:llä :D

Nasu21 tikuttelin 11-15 viime kierrossa ja 15. päivä tuli kaks tosi tummaa ja 16. oli taas haaleat jo...
"Oletteko kukaan tilanneet raskaus tai ovulaatio-testejä tuolta mammaksi.fi- sivuilta?? " molemmilta oli mutta kotitestin ovisliuskat herkempiä.. nykyisin.. mulla oli semmoi tarjous paketti 21+3 niin 22,50 maksoi ?

 
Naaman kukinnasta puheen ollen, täälläkin on kukkatarhat pystyssä |O

Kävin tänään siellä veritestissä, labrahoitaja sanoi, että tuloksen saamisessa kestää muutama päivä, toinen sairaanhoitaja sanoi, että eiköhän huomenna ole tulos valmis. Mitäs sitten tässä uskoo...? No, ihan sama, negahan se on mutta varmistetaan nyt kuitenkin.

Missä vaiheessa sitä kannatteis gynelle varailla aikaa? Kuinka kauan menkkojen pitää olla myöhässä että on kannatusta mennä sinne? Ei oo kokemusta tämmöisestä, niin en tiedä yhtään. Viikon päästä pitäis alkaa niinkuin "toiset" menkat, jos nämä yhdet jäi sitten väliin, ajattelin että jos oottelen vielä niitä ja jos ei niin sitten gynelle... Ei jaksaisi enää ootella...
 
Kiitos allusmammavinkistä! Kävin jo sielläkin sivuilla testejä kahtelemassa ja vertailemassa. Olen taas tyhmä kun rahani moiseen laitan, kun empä nyt jotenkin jaksa uskoa luomu vauvaan... :headwall:

Miehellä onneksi alkoi nyt kesäloma. 5viikkoa...jos menisi aikakin nyt nopeammin, kun toinen on kanssa kotosalla!! Ja onpahan nyt ainakin aikaa touhuta sitä pikkuista!! :D Yritän nyt pitää edes muutaman päivän taukoa täältä. Mutta pakkohan sitä on käydä välillä kahtomassa, että onko uusia plussia ilmaantunut!! =)
 
Nasulle ja muillekin, mä olen ainakin noita netistä tilattavia (liuska)testejä käyttänyt ja ovat kyllä ihan yhtä luotettavia kuin apteekin! Ainoa ero tietysti liuskoissa on se että pitää ekaks pissiä astiaan :D Mutta edullisiahan ne on (varsinkin jos sattuisi olemaan suurkuluttaja :kieh: ).

Noilla halpistesteillä testailin esikoisesta sekä ovista että raskautta, ja herkkiä olivat - plussatestin tein jo kp 27/28 vahvalla viivalla! Itse asiassa tulin muuten raskaaksi juuri siitä kierrosta jossa ovista tikutin, ja tosi vahva plussa tuli silloinkin. Ts. siis voin kyllä suositella! Itse tilasin juuri one step -merkkisiä raskaustestejä kotitesti.fi:stä, tulivat tänään. 5 kpl oli vissiin 8,20 e tai jotain..

Ai niin ja lääkärikin sillon noita ovistikkuja suositteli kun endometrioosiasiasta puhuimme.

Hitsinvitsi, mä en malttais yhtään nyt odottaa. Tulis jo perjantai!!! (Tikut ojossa pidättelen pissaa koko viikon) :headwall: :LOL:
 
Heippa Nasu
Mie nyt tulin tänne jo vähän etukäteen :D

Huomenna alkaa viimenen laastarikierto ja sit saa heittää nekin mäkeen


Ovistesteistä Tikutin ovista, kun yritettiin esikoista ja kotitestit.com:sta tilasin niitä. Nyt kyseinen firman on menny konkkaan tai jotain, koska ei enää ota tilauksia vastaan :/ Olin ihan tyytyväinen niiden palveluun, vaikka monet on täällä valittaneet, että rahat meni, eikä testejä kuulunu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joie:
Jotenkin alavatsa tuntuu oudolta ja vessassa saa rampata öisinkin. Silti on koko ajan menkkakipuja selässä ja tunne, että kohta lorahtaa. Rinnat aristaa vähän, mutta ei niin paljoa, että viittaisi raskauteen. Onko nää kaikki oireet taas pienen pään harhoja?
Niinpä, miulla ihan samat oireet, maha ollut tosi outo koko viikonlopun, mutta nuo tissit ei oo tarpeeksi kipeet!! Harmittelinkin jo tätä, että mieluummin ei mitään oireita kiitos, kun ei voi tärpätä!!

Iso kiitos Allusmammalle tsempistä, lämmittää mieltä ja tulee tarpeeseen :)

ovistestit oon tilannut mammaksi.fi, on edullisia (liuskat) ja roimineet hyvin. Tuo Donna-sylkitesti taas on ihan susi tai sitten en osaa käyttää/en oo ovuloinut :whistle:
 
huomenta tänne... kp16 nyt mennään ja tänää aamulla ihan tajuton oikeanpuoleinen jalka särky..siis koko jalka särkee.. oonkohan nukkunut jonkun hermon päällä(?):/ no kai se tosta laantuu päivän mittaan.. onko muilla ollut tälläistä.. särkee muuten samalta puolelta kuin ovis oli..:/
 
Mahtuuko vielä joukkoon??
Olen kohta 35 vee 1 vee pojan äippä ja kovasti pikkukakkosta toivon. Yrityspuuhat aloitettiin nyt tässä kierrossa joka on tänään 22/26-32 Menkat alkoi helmikuussa ja ekakierto oli 32 ja sen jälkeen vaihdellut siinä 27 ja 28 välissä. Ovikset tunnistan oikein hyvin.. Nyt jännittää ihan kauheesti.. Ensimmäinen raskaus alkoi tokasta yk:sta. En muistanutkaan että olo voi olla näin malttamaton :kieh: Miten pystyn pitämään näppini erossa testistä.. ja kosvasti mietin, että milloin testaisin.. Voisinhan jo lauantaina kokeilla Clearbluella joka löytyy kaapista (tuplapakkaus :whistle: ) Olen kyllä jotenkin niin täpinöissä että ihan päässä suhisee :LOL:

Minä olen ostanut silloin 2006 Mammaksi testejä. Ja oli kyllä hyvä ja nopea palvelu - ainakin silloin.
 
AAM
LumiPyry73 haudi hou :wave: ja tervetuloa kuumeilemaan !!
lisään sut listalle..
dpo 9-10:llä näytti mulle haaleen plussan :whistle: eli vastaus miten pystyy olemaan testaamatta ?: käskeä miehen ottamaan testit mukaan töihin :D :LOL: tai piilottamaan liian hyvin kotio..
 
Heippa LumiPyry, meillä onkin melkein saman ikäiset ipanat (tyttö 1 v 2 kk). Mulla myös alkoi kuukautiset helmikuussa, vähän on kierto heitellyt mutta lienee vakiintumassa siihen 29 pvää.

Tuo kierron vaihtelu on muuten ainakin mulle ihan uusi juttu, ennen esikoista kierto oli tasan 28 päivää joka kerta enkä ole syönyt pillereitä ollenkaan. Mutta kai se aikansa vie että hormonit suh pitkän (9,5 kk) imetyksen jälkeen asettuu.

Sinänsä on vähän ärsyttävää että mulla oli monta 29 pvän kiertoa ja sitten yhtäkkiä 25 pvää - ei voi siis ovulaation suhteen olla kauhean varma! Mies ei varmaan jaksa kuukauden jokaisena päivänä työstää "varmuuden vuoksi" :LOL:

Täällä mennään kp 7/29, ajattelin pe tai la aloittaa tikkuilun varmuuden vuoksi. Ohjeistin äsken miestäni että kohotapa kuntoa ja syö paljon hiilareita sillä treeni alkaa perjantaina :D ! Mies naureskeli hermostuneesti :)

Mun täytyy muuten kanssa luoda joku strategia noiden raskaustestien suhteen. Mulla on niitä kuusi kotona ja ne TODELLA täytyy laittaa lukkojen taakse heti kun ovis on ohi!!!!!!!! Mä olen ajatellut että ovistikuttamisella voisi kuitenkin olla sellainen psykologinen merkitys että saa sentään pissiä johonkin tikkuun...vähentäisikö se loppukierron fanaattisuutta?

...Tuskinpa :eek:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
vähän on kierto heitellyt mutta lienee vakiintumassa siihen 29 pvää.

Tuo kierron vaihtelu on muuten ainakin mulle ihan uusi juttu, ennen esikoista kierto oli tasan 28 päivää joka kerta enkä ole syönyt pillereitä ollenkaan. Mutta kai se aikansa vie että hormonit suh pitkän (9,5 kk) imetyksen jälkeen asettuu.
Ohjeistin äsken miestäni että kohotapa kuntoa ja syö paljon hiilareita sillä treeni alkaa perjantaina :D ! Mies naureskeli hermostuneesti :)
Mun täytyy muuten kanssa luoda joku strategia noiden raskaustestien suhteen. Mulla on niitä kuusi kotona ja ne TODELLA täytyy laittaa lukkojen taakse heti kun ovis on ohi!!!!!!!! Mä olen ajatellut että ovistikuttamisella voisi kuitenkin olla sellainen psykologinen merkitys että saa sentään pissiä johonkin tikkuun...vähentäisikö se loppukierron fanaattisuutta?
...Tuskinpa :eek:
joo hyvä ajatus tinkkeri lukot kehiin ja avain roskiin :D :LOL:
mulla kans kierto oli kellontarkka ennen ykköstä mut imetin kans 10-11 kk niin sen jälkeen 3kk jälkeen vasta perusmenkat alkoi ja sitä ennen ehdin sit raskautuakin joka sit meni kesken :'(

oviksetkaan ei kai ole tulleet joka kk joten tikkuihin on tullut vaan ne haaleat viivat mutta älä lannistu niistä huolimatta jos niin käy !! :) mä ukkoni ohjeistin kans että simpat hyvään treeniin ja just ennen ja heti jlkn ovikset heiluteltiin peittoja :heart: =) näköjään tuotti tulosta.. nyt mul o tuolla 21 otestiä turhaan... :kieh:
ja herkimmällä testillä mikä mulla oli (15) niin dpo 9-10 näytti hailakan viivan joten aikasemmin ei mitään järkeä tuhlata niitä.. :wave:
 
Ärsyä, mua odottelis tuolla yks raskaustesti... huomenna tädin pitäs kurvata... tai siis se kurvaa!!! TAAAS!! Sen vaan tietää, et taas tipahtaa, niin ku AINA!!! :'( Teki aamulla mieli ottaa toi testi esiin... mut turhaahan se ois ollu! Hitto ku masentaa... lähes koko yö tuli itkettyäkin! (näkisittepä nää mun turvonneet silmät... siis mitkä silmät)!!!
 
joo hyvä ajatus tinkkeri lukot kehiin ja avain roskiin :D :LOL:

Voi että Allusmamma, hienon lempparinimen sutkautit :LOL: Otanpa ihan käyttöön kun on niin sopiva :flower:

Kyllä mäkin olen miettinyt sitä mahdollisuutta ettei joka kuukausi ovulaatiota ole ollenkaan. Aika tavallistahan se lienee! Ja järkihän (sekä mies!) tässä sanoo että jokunen kuukausi sinne tai tänne, eihän sillä loppupeleissä ole väliä alkaako raskaus heti vai myöhemmin...mutta kun ihminen on HULLU niin on! En halua odottaa, sietämätöntä!!! :D
 
Hmm...mun "lainaus" Allusmamman viestistä ei tullut sinisellä vaikka mielestäni sen hienosti tein.......En ole kyllä mikään insinööri joten uskonpa käyttäjässä olevan vian, en laitteessa :whistle:

Kokeilen uudestaan:

[/quote] joo hyvä ajatus tinkkeri lukot kehiin ja avain roskiin :D :LOL:[/quote]

Voi että Allusmamma, hienon lempparinimen sutkautit :LOL:
Otanpa ihan käyttöön kun on niin sopiva!
:flower:
 

Yhteistyössä