PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Huomenta!!

Pahoittelut Siiruli ja Lumikunigatar. Voimia teille.

Olipa ihmeellinen yö.. Näin unta että olin raskaana ja supistukset alkoivat :eek: :eek: En ole koskaan nähnyt unta että olen raskaana. Taidan olla nyt vaan niin täpinöissä että huh huh.. Pientä nippailua tuntuu tuolla ihan alhaalla, mutta se toki voi olla ihan tulevista menkoistakin.
Mulla eka raskaus oli vaikee, ja synnytyskin oli pitkä ku nälkävuosi.. Palkinto oli täydellinen.
Voimakasta pahoinvointia ekat 6-17 viikot ja sen jälkeen meni lonkat +kaikkea muuta ja olin jo vannonut että nää hommat on sitten tässä, MUTTA kuinka ollakaan AIKA KULTAA MUISTOT niinkusta sanotaan ja täällä ollaan taas:) Ja TODELLA KUUMEESSA |O |O |O

Ihanaa kun voi täällä selvitellä päätään saman kuumeen kanssa hikoilevien kanssa:)

Miten hemmetissä maltan olla testaamatta... Tiedän ja selitän itselleni että ei kannata kun ei siinä voi mitään vielä olla, mutta silti joku tuolla sanoo että testit esiin.. Yritän sinnitellä lauantaihin asti jolloin on kp 26 jos menkat ei oo alkanut enne sitä.. sekin voi olla kyllä liian aikasta.. Esikoisesta sain haamun kp27 ja vahvan plussan kp29.....

Tuolla etusivulla taitaa olla mulla kp väärin ja YK on nyt vasta 1 :)
 
Siiruli voi miten ikävää.. :'( pahoittelut ja :hug: .. Voimia sinne.

Lumikuningatar on varmasti todella raskasta.. Mulla oli hieman samanmoinen tilanne mummon kanssa(oltiin todella läheisiä) kun hän joutui sairaalaan niin se odotus oli aivan hirveätä kun odotti sitä puhelua että mummi on nukkunut pois.. Paljon kävin katsomassa ja juttelemassa vaikka voimat oli tosi vähissä. Kipuja oli aikalailla ja kurja oli katsoa oman rakkaan kärsivän niin :'( Mun kohdalla oli kuitenkin niin että kun sain sen puhelun niin tuntui kun kivi olisi sydämeltä tipahtanut... mummi oli päässyt parempaan,kivuttomaan paikkaan nyt. Vaikka ikävä oli ihan suunnaton... Toivon voimia teille, muistot ovat kultaakin kalliimpia. :heart:

Mietin tossa tota mun omaa napaa ja et miten se oikein on tuon oviksen kanssa,onko silloin enää järkevää yrittää kun ovistestin viivat haalistuu vai milloin se on. Mä oon kuullu tästä niin ristiriitasta puhetta nyt että selvennys olis paikallaan. Eilen on laitettu poikaset matkaan,mutta onko tänään enää kannattavaa?
 
Mä tein ekan kerran ovistestin kp12 ja silloin tuli haalistunut viiva. Sitten kp13 tuli myös haalistunut viiva, mutta sitten sen jälkeen ei viivasta tietoakaan. Eli oliko minulla ovulaatio ollut siis jossain kp 10 paikkeilla mahdollisesti? :/ En uskonut, että se olisi minulla niin "aikaisin" ja aloitin testauksen vasta kp 12 sen takia. Me harrasteltiin sillon kp 12, kun sain sen ekan haalistuneen viivan ja sen jälkeen ollaan nyt joka toinen pv. Mutta onko siitä enää hyötyä?
Jos minulla oli se silloin kp 10 tienoilla, niin kannattaako tässä kierrossa nyt sitten enää edes koitella :/ Voi mikä masennus... taas yksi hukka kuukausi siis ilmeisesti. Vaikka voihan tää projekti viedä vaikka kuinka ja kauan :ashamed:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja haidi1:
Mä tein ekan kerran ovistestin kp12 ja silloin tuli haalistunut viiva. Sitten kp13 tuli myös haalistunut viiva, mutta sitten sen jälkeen ei viivasta tietoakaan. Eli oliko minulla ovulaatio ollut siis jossain kp 10 paikkeilla mahdollisesti? :/ En uskonut, että se olisi minulla niin "aikaisin" ja aloitin testauksen vasta kp 12 sen takia. Me harrasteltiin sillon kp 12, kun sain sen ekan haalistuneen viivan ja sen jälkeen ollaan nyt joka toinen pv. Mutta onko siitä enää hyötyä?
Jos minulla oli se silloin kp 10 tienoilla, niin kannattaako tässä kierrossa nyt sitten enää edes koitella :/ Voi mikä masennus... taas yksi hukka kuukausi siis ilmeisesti. Vaikka voihan tää projekti viedä vaikka kuinka ja kauan :ashamed:

se ovishan ei tuu joka kk mutta silti voit raskautua.. :wave: elä luovuta vaan seur kierrossa kurki uudelleen muut päivän aajan. ja huomasin että mulla paras tulos tuli keskipäiävn jlkn 14 aikaa... ja kolmennekka testauskk sain vasta tummat 2 viivaa ovistikkuihin ja siitä tää napsahtikin

 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Mietin tossa tota mun omaa napaa ja et miten se oikein on tuon oviksen kanssa,onko silloin enää järkevää yrittää kun ovistestin viivat haalistuu vai milloin se on. Mä oon kuullu tästä niin ristiriitasta puhetta nyt että selvennys olis paikallaan. Eilen on laitettu poikaset matkaan,mutta onko tänään enää kannattavaa?
meillä heiluteltiin ennen ja jlkn oviksen... 14 ja 16 jompi kumpi tehos 24-48 h oviksentähtihetken jlkn kun häbää niin pitäis olla parhaat mahkut..
 
Allusmamma,mulle vois korjata mun tytön tiedot eli 12/07,kiitti

Kohta pääsee testaileen,jipii. :D Saa nähä onko omat vaistot olleet oikeessa..
Oireet on ollut samoja, kun edellisessä raskaudessa,paitsi tissit ei oo kipeet.. :/
Mullakin on tunteet heitellyt miten sattuu,välillä on raivottu ja välillä on meinannu itku tulla ihan pienistä jutuista... :eek:
 
Eli kun nyt on kp 16, niin edelleen kannattaa pupuilla? Et on siis teoriassa mahdollisuus vielä kuitenkin B) ?
Ja silloin kun ovistestiin tulee ne haaleet viivat, niin tarkottaako se sitä, että ovis oli lähiaikoina, mutta ei oo enää.. Kun sitten nyt on tullut vaan se kontrolliviiva, ei pienintäkään muuta
 
Mä olen taas onnistunut olemaan koneelta poissa varmaan viikon....

Mutta siirulille ja lumikungatarelle :hug: , ikäviä asioita.

Tosiaan, työelämä on taas hetkellisesti nielaissut mut, onneksi, ei ole ehtinyt tylsistymään ovista odotellessa. Kohta pitäisi alkaa sitten makkarissa "harjoitukset", ovis kun on kp15-18 ellei nyt mitään ihmettä tapahdu.

Ja polkadotko? joutui hautaamaan haaveet hetkeksi työpaikan vuoksi? Ensiksi onnittelut työpaikasta! :flower: Ja aika menee varmasti kuin siivillä uudessa työssä ja et edes ehdi huomata kun voitte taas jatkaa yritystä! meillä ykkösprojekti oli myös "jäissä" kun vaihdoin ( vuonna -04 ) työpaikkaa, ja hetken se harmitti, mutta uusi työ vei niin ajatukset että teki pelkästään hyvää pääkopalla olla oma aikansa ilman vauvahaaveita ja ennenkaikkea stressiä siitä.

Nyt ei muuta kun toivotaan että me kaikki plussataan pian, tehdäänkin tästä Elokuusta sellainen ketju, että plussia vaan ropisee.... ;) :D
 
Siirulille syvä osaanottoni ja jaksamista


Lumikuningattarelle voimia äitisi sairauden kanssa :hug:

Oviksesta joku kyseli, mulla se tulee vasta kp 17-18 tienoilla. Eikä tuu joka kuukausi. Ovisviikolla koitetaan laittaa joukot jahtiin n. 2 kertaa, 3 pv välein. Onhan ne uimakelpoisia 3-4 päivää kuitenkin.

b :) d peukkuja pidän viikon testaajille!

).( kp 24 ja menkkaoireet alkaneet. Aika tarkkaan viikko oviksen jälkeen. Vuoto tulee viikon sisään.
 
heipparallaa.. anteeks etten ole käynyt kertomassa omaa napaani.. heh mut ei mitää uutta tänne kuin olette varmaa huomanneet missä mun kp on menossa et menkkoja odottelen tulevaksi.

Vähä selventyi miehen lähtö ulkomaille eli syyskuun alussa ois lähtö mut päivä tarkalleen on yhä auki. mut ehtii tässä vielä pupuilla ja toivoa et tärppi tulisi.

vielä muutama päivä töitä sit kouluun ensviikolla. Lauantaina käydään sukuloimassa muuten varmaan ollaan vaan. Pitää suunnitella uusiksi se meidän mammojen viihde reissu ja päivä sopia uusiksi :( kaikki aina muuttuu mut olkoot.

kauheet niska säryt tuntuu just nyt ja väsy iskee :ashamed: en tiedä johtuuko just tästä työputkesta et saan kärsiä työn seuraukset. :eek: enpä tiedä ... välillä tuntuu ettei oikee arvosteta et oon töisä ja koitan tienata rahaa talouteen.

Eilenki vein kelalle läsnätodistuksen mitä sinne nyt tarvitaanki ku koulut alkaa. pitäis varmaan pian tulla päätös et paljonko saan tukea, maksupäivät tms.

mut mukavaa päivän jatkoa ja mä koitan kestää. :(
 
aurinkoinenäityli, mietinkin jo vähän huolestuuneena mitä sulle kuuluu! Koita jaksaa, ei ole varmasti helppoa kun puoliso "pääsee" ulkomaankomennukselle. Missasin tossa kesäloman aikana homman taustastoorin, minne menee, miksi ja kauaksiko aikaa?

Tsemppiä koulun kanssa, toivottavasti sulla on tukijoukot kunnossa kun alkaa koulu, arki ja vielä tuo miehen matkakin. Pidä huolta omasta jaksamisestasi! :hug:

Haidille:
Ja silloin kun ovistestiin tulee ne haaleet viivat, niin tarkottaako se sitä, että ovis oli lähiaikoina, mutta ei oo enää.. Kun sitten nyt on tullut vaan se kontrolliviiva, ei pienintäkään muuta
Eiks ovistesteissä kaikki haamut oo negoja, ainoastaan yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva on plussa? Näin mä ainakin sen paketin ohjeista käsitin.

Onnittelut Polkadot uudesta duunista! Ja tervetuloa taas takaisin aktiivikuumeilijaksi kun siltä tuntuu.

Olenko mä itsekäs paska; duuninhakuhommissa minäkin mutta ei me sen takia yritystä heivata. TJOT! Muu pyörii sen ympärillä, tavalla tai toisella.

B)
 
Kiitti teille vastauksista ovistikku/ovis kysymykseen!! ja muille ketä vastas, en muista kakíkkii nimiä vielä ;))
Niin mäkin kyllä tunnen oviksen tai ainakin luulen niin=) Menee nyt ainakin tämä 1yk näin ilman ovistestejä...Ja toiv.muutkin jos sen kert tuntee...

Niihinkin näköjään voi jäädä "koukkuun" mitä täältä lueskellut :D

Niin tässä tosiaan kp8 mennään..eipä auta muu kuin ruveta kuuntelemaan kroppaa..
Jos kerta oviksessa tuollaisiakin "heittoja" !!
:attn:
 
nyt eka yrityskierto pikkukakkosta, esikoista yritettiin 9 kk. Nyt päätettiin et ens kesälle sais kakkonen tulla ja oviksen aikaan onnistuttiin lähettelemään simppoja liikekannalle... noo kieto toki viel heittelee tänään 28/29-30 ja haamujen haamu iltapissasta testattu. Viivan paikka vaan oikeastaan näkyi, mut en mä aiemmin saanut ennen tärppiä minkään moisia haamuja. Mietin vain et pitäiskö viellä sännätä hakemaan testi apteekista et sais aamulla testata uudelleen vai malttaisko.... tosi menkkamainen olo kokoajan.... yhtään en muista miltä esikosta tuntui
 
Murmeli 78:lla on TODELLA jännät paikat =) Mua alkoi heti jännittämään täällä ihan kauheesti. Mä varmaan olisin jo sännännyt testikauppaan :whistle: Mä olen näissä testihommissa aika kärsimätön :kieh: Vielä pidän näppini erossa omista testeistä. Tuu sitten heti kertomaan kun tiedät lisää.
Pidetään peukkuja!!
 
Siiruli :hug: Miten kurja asia, kovasti jaksamista sinne!

Lumikuningatar :hug: Onpa vaikeaa aikaa sinulla, en osaa edes kuvitella. Toivottavasti äidilläsi ei ole kovia kipuja ja pääsisi vielä kotiin, jos jaksaa ja sitä toivoo :hug:

Täällä raskaushaaveet haudattu ja menkkoja odotellaan. Onpa katkera paikka pitkästä aikaa, ollaan oltu lomalla niin ehdin märehtiä tätä oikein kunnolla. Enää 1-2 kiertoa ja olis tuo maaginen vuosi takana, sitten täytyy ryömiä tutkimuksiin :/ en olisi millään halunnut mennä ei-raskaana takaisin töihin, kun 7 työkaverista 3 raskaana, se on aika rankkaa.. Pitänee kertoa tästä omasta tilanteesta heille jos käy olo liian tukalaksi.

Novalle vielä ovistesteistä. Esikoista yrittäessä en edes sellaisista tiennyt. Mutta raskauden jälkeen mulla kierto lyheni ja kun ei heti tärpännyt, niin halusin testata että ovuloinko ollenkaan. Ja tosiaan, jos ei ala onnistaa, niin niihin voi jäädä vähän kiinni :) Yksi kuukausi ilman, toinen kuukausi taas kaikki keinot greippimehusta ovistesteihin käyttöön!

Allusmammakin on siirtynyt virallisesti plussalistalle, onnea vielä!

Coatrackille voimia koitokseen ja voimia myös kotona Toivon kanssa :heart: . Näin tämä elämä vie, meillä yritys alkoi jo ennen teitä ja edelleen lähtöviivoilla ihmetellään.
 
Noppis
Siiruli ja Lumikuningatar :hug: :hug: :hug: Voimia teille sinne.

Ja sunnuntailapsi, pahoittelut taas tädistä. :hug: Mutta kyllä se pikkukakkonen tosiaan teillekin tulee vielä!

ON: Oon nyt ihan superinnoissani, kun mulla oli normaalipituinen kierto! Eli 30 pv, tämä vahvistaa sen, että ovis oli silloin kun kuvittelinkin sen bongaavani kp 16, ja luteaalivaihe oli ok pituinen. Jee! Vielä 3 kiertoa ehkäisyn kanssa mennään, ja sitten laitetaan jälleen vauva tilaukseen (nyt siis ei yritetä siksi, koska haluan saada opiskeluihin liittyvän harjoittelun suoritettua huhti-kesäkuussa Toivottavasti pääsisin sinne harjoitteluun sit mahan kera :D ).
 

Yhteistyössä