PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Ei ole vielä onnistuttu saamaan pikkukakkosta alulle. Välillä tuntuu, että meille on tarkoitettu vain tämä yksi vilkas tapaus. Vielä ei heitetä kirvestä kaivoon. Saa nähdä miten nämä olympialaiset vaikuttavat. Jos vaikka olisi jokin siittiöiden uimakilpailut ;)
 
No niin nyt olen 3 päivää testaillut raskaustestiin haamuja.... en vain oikeen osaa luottaa siihen että olisin raskaana.... =) en todellakaan uskaltanut edes toivoa et ekasta kierrosta tärppäis kun esikkoa yritettiin niin kauan. Noo jatkan testailua kunnes viiva vahvistuu
 
AAM
mami87 jaaa-a sain itsekin samankaltaisia kipuja tuossa kp:ssa... :/ koskas ne kiinnittymiskivut olikaan (jos sattui oleen ;) ) ? pää on ihan tyhjä niitten suhteen nyt taas, vinkkien siis tai siis tieton :xmas: näköjään kaiken :D :LOL:

Murmelilla on jännät päivät, uskallatko jo myöntää väistämättömän ;) :p ?

Tuulian ukon simpoille hemohessiä :D =) O~ O~ O~ O~

(.) mä olen nyt aloittanut tän sohvanukkumisvaiheen eli nukahdan kesken 21.00 alkavan sarjan kesken ke oli csi, to house, tänään ei tarvinnut nukahtaa ko olin pojan kanssa kaverilla ja lähdettiin ysiä ennen just pois niin nyt kukun sit tässä :D mut enköhän hyydy kohta... :kieh:

 
Hui! mua alko nyt jännittään ihan tosissaan, kun ovis jo lähellä.. :eek: :D
Murmelille toivottelen plussanvahvistumista! =) Itse testasin esikosta vaan haamun ja melkein heti jo soitin neuvolaan. :snotty: Minäkö malttamaton.? :whistle: :D
Oli kyllä tosi töykee se lääkäri joka poisti kierukan, yritin kysellä kaikenlaista mm.tuota raskautumista kierukan jälkeen, mutten saanu oikeen mitään vastausta. :( vaan sellasta ympäri pyöreetä, no eihän ne kaikki raskaudet ekasta kierrosta ala. :/
Pitäs lähtee esikon kans hepalla ajelemaan, kun eilen lupasin vaan ku on niin pirun kylmä..
PlussaTuulia kaikille!! =) =)
 
Ittnafele, mulla sama juttu - ovis kolkuttelee oven takana ja nyt jo jänskättää! Nimittäin ovistikkuun tuli aamulla jo tosi vahva viiva, vielä tosin ohuempi kuin kontrolli mutta viitteitä siis siihen suuntaan että se kyllä pian tapahtuu!

Jotenkin tuo tikuttelu sopii mun psyykelle, on jotain konkreettista tekemistä joka aamulle kun olen niin kauhean kärsimätön ja huono odottamaan. Ja se ilostuttaa kyllä mielen kun näkee että viivat alkaa vahvistua!

Mukavaa lauantaita! Tässä kuussa meidän ketjussa plussat paukkuu!!! :heart:
 
luultavasti ovis tulossa, siltä tuntuu sisuksissa :whistle:

Murmeli: Toivottavasti sinun +:sasi vahvistuu entisestään!

Tinkerbelle: samoilla kp mennään =)

Niin ja tässä kuussa toivotaan,että plussia todellakin paukkuu!!

peitot heilumaan vaan :p

Mukavaa Lauantaita kaikille kuumelijoille!!!
 
Murmelille +++++++ vahvistustuulia kovasti, hyvältähän tuo vaikuttaa :) :heart:

Itsellä ollut harvinaisen vaikea viikonloppu. Yhtäkkiä on jysähtänyt tajuntaan, että tuttipullot pitäis pakata talteen ja pinnasängylle etsiä joku paikka jne.. Eipä sitä pinnistä viiti tyhjänpantiksi jättää tuohon nurkkaan seisomaan, kun esikolle ostetaan ison pojan sänky. Huoh...
 
Mä olen niin ylpeä itsestäni ja itsehillinnästäni... testipaketissa sanottiin ett jos saat haamun testaa parin päivän päästä uudelleen... testin kävin ostamassa jo eilen, mutta tänään en viellä testaillut. Huomenaamulla aioin testata ja toivotaan et viiva olis jo vahvistunut. Aamulla oli vähän kuvottava olo, mut se saatto tietty olla psykologista... kun toivoo olevansa raskaana.... Raportoin huomena =)
 
AAM
tinkkeri (.) täällä kuule vasta 4+5 :D yritän olla leijumatta vieläkin mutta... se on niin ja näin.. :/
murmelille +++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
sunnuntailapsi löydettiin ihana sänky maskusta pojalle maksoiko 159 euroa semmoi antiikkiruskean värinen.. tosi löytö normihinta oli joku 200 eur :eek:
 
Hei, täällähän pitäis olla kasapäin testailijoita listan mukaan, onko kaikilla yhtä hyvä itsehillinta kuin murmelilla ;)

Joku kyseli, oisko ollut Nova, noista ovulaatiolaskureista. Perhesuunnittelun sivuilla (googleta perhesuunnittelu, se on joku metku.fi tms) on hyvä laskuri, kun siihen laitetaan 3 viimeiset kuukautiset ja antaa isomman haarukan. Mulla tosin tulee aina 1-2 päivää myöhemmin kuin laskurilla.

Kiitti Allusmamma vinkistä, en haluis ostaa valkoista ja niitä eniten tarjolla. Maskuun siis!
 
AAM
joo se ei tosiaan ollut hinnalla pilattu. sitä ei vaan saanut heti mukaan tetä pari päivää meni toimituksessa, turussa niiden keskusvarasto... ja oli kolmea väriä, kuultovalkoinen ,mänty ja sit tää ruskea. Mari oli sängyn nimi. maskun nettisivuilla oli muistaakseni kuva siitä..
 
Joko Murmeli testasit? :attn: :attn:
piti heti kun kerkes tulla kattomaan, onko uutisia tullu. :D
Allusmamma:heenoa tinkkeri ja ittnafele eiku joukot mobilisoitumaan ja lähtöasemiin.. päivän ennen ja jälkeen simpat liikkumaan :p ja monta kertaa siinä välissä . Näin toimimme.:)
Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille! =) (onko nyt edes sunnuntai? :whistle: ) :ashamed:
 
jo testasin ja kyllä sitä raskaana näytettäis olevan. Ihan ei ollut testi viiva samaa vahvuutta kun kontrolli viiva, mut ihan selkee jo. Nyt täyty vain toivoa et kaikki menee hyvin loppuun asti. Ihan epätodellinen olo :)
 
Onnea Murmeli! :flower:

Minullakin ilouutisia, KP 3 nyt, ne alkoi viimeinkin! Vähän olen onnellinen kerrankin menkoista! =) Nyt pääsee siis yritys kunnolla käyntiin. Olimme viikonlopun reissussa ja siellähän ne sitten alkoi, kai pääsi vähän rentoutumaan tai jotakin.
 
Meillä oli jonkin aikaa kone rikki, joten en päässyt tänne ollenkaan. Mulle voisi päivittää tuonne listaan kp 5/27.
Näyttää taas palautuneen tuo 27 päivän kierto sen km jälkeen. Yrityskierrosta ei ole enää hajuakaan, en jaksa, enkä halua enää edes laskea sitä. Tympäsee jo muutenkin tämä loputon yrittäminen. Olenkin jo melkein varma, että tuo esikoinen jää ainokaiseksi.
 
AAM
Joie :hug: :( voi että.. täti sais kyllä ottaa sun osoitteen jos vierailukieltolistalle.. :kieh: jos et enää kuukausiakaan muista milloi aloititte :hug:
varmasti tuntuu vielä kirpeältä kun tää kuu ollut lievästi sanottuna hyvä plussakuu mut teitä ei oo suosinut.. :|
oot sitä ovista kokeillut bongata ??? vai onks siihenkin maku mennyt.. =/

muksis hienoa että tätskällä oli oikea osoite hallussa.. ei muuta kuin uuteen kiertoon vaan sitten.. ja pitihän niiden tietty reissussa tulla, se on niin Murphyn laki :xmas:
ja
murmelille hillitön kimppu :flower: ja onnen :hug: ja säkki vaavierikeepperiä !! laitetaanko plussanneisiin jo vai varmistellaanko muutamalla lisätestillä.. ;)
 
Onnea Murmeli!! =)
:flower:

Täällä ovisplussattu tänä aamuna! Nyt siis kovasti töitä seuraavat 4 päivää :LOL:
Tulipahan iloinen mieli kun paksu viiva näkyi :)

Joko Nova sulla on o-oireita? Peukkuja kp-kaimalle :D !

Niin se taitaa Allusmamma olla, että tunteitaan on lähes mahdoton järjellä ohjata - tottakai sä saat olla jo innostunut ja onnellinen raskaudesta! Kaikkihan on tästä eteenpäin "korkeemmas käres", ts. itse ei voi enää kehonsa tapahtumia ohjata. Mua ainakin helpottaa se ajatus että plussan tultua jatko ei enää ole omassa hallinnassa muilta osin kuin että huolehtii itsestään! Pikkuisella on varmasti kaikki hienosti, toivottavasti säästyt pahemmilta oksuilta kuitenkin..
;)

Mistä puheen ollen, oliko teillä voimakasta pahoinvointia esikoisesta? Mulla oli viikot 6-11 kaamea väsymys, vatsa aivan sekaisin ja jatkuvaa kuvotusta. Joitakin kertoja meni oksenteluksikin. 12 viikkoa kun tuli täyteen niin pahoinvointi katosi kokonaan ja kahviakin join taas! Sitten alkoikin se mahoton syöminen :eek:

Tinkkeri toivottelee jaksamista kaikille taas viikon alkuun!
 
AAM
Tinkkeri esikon kanssa ei ollut mtn erikoisia. ei oksuja, yhden käden sormilla voi laskea kakomiset jonka seurauksena en mtn ulos saanut :LOL: helpolla pääsin siis...
nyt oireet pretty mucho samanlaiset, vähän hajut kuvoo mutta ruoka ja makeat maistuu sitäkin hullun enempi...

(.) joo emmä sitä pahalla.. tuli vaan Joien puolesta surku kun se itselläkin tuntui sen kolme (surkean lyhyttä kk) lukea kun muut plussasivat mutta kun sitä pohti pidemmin niin ei sitä jaksanut olla vihainen muille kuin tyhmälle kropalleen :D :kieh: *muut saa tuntea mitä haluavat mä yritän aina järkeillä... *muka :xmas:*
en mä kirvestä kaivoon vielä heittäis vaikka ei heti ois onnannutkaan, mun luonne on vähän semmoi, työnnä pois niin yritän kahta kauheammin :D :LOL:
sit jos on niin pitkä aika ja tulosta ei syntyi oviskuukausinakaan niin sit huolestuisin mutta joien taustaa en tunne sillä tavalla niin en hänen puolesta voi sanoa miten hänen kuuluisi toimia :hug: paljon voimia ja jaksamista..

Am
 
AM, Mä olen kanssa pohtinut syyllisyydentuskissani usein sitä kuinka olin ihan maani myynyt kun ei ekalla tai tokalla kerralla esikoisesta vielä tärpännyt. Sitten kun ryhtyi miettimään että kuitenkin nopeasti raskauduin ja sain terveen lapsen niin tuntuu pahalta että on niin kaamean kärsimätön!

Tunteilleen ei kuitenkaan mitään voi, ehkä tärkeintä on se että välillä palauttaa mieleen missä asioissa on onnekas. Mä en ole tässä aina kauhean hyvä.. :/
 

Yhteistyössä