PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
AM, Mä olen kanssa pohtinut syyllisyydentuskissani usein sitä kuinka olin ihan maani myynyt kun ei ekalla tai tokalla kerralla esikoisesta vielä tärpännyt. Sitten kun ryhtyi miettimään että kuitenkin nopeasti raskauduin ja sain terveen lapsen niin tuntuu pahalta että on niin kaamean kärsimätön!

Tunteilleen ei kuitenkaan mitään voi, ehkä tärkeintä on se että välillä palauttaa mieleen missä asioissa on onnekas. Mä en ole tässä aina kauhean hyvä.. :/
Muistan hyvin, että itkeskelin kovasti aina menkkojen alettua, kun esikkoa yritettiin. Ja ne menkat ehti tulla kolme kertaa ennen kuin tärppäsi :) Nyt kakkoskierroksella 14. menkat menossa.
Kyllä saa harmittaa, ettei tärppää ekalla tai tokalla kerralla. Ja kyllä mua harmittaa, kun tutulla tärppää ja meillä ei vaikkei se meidän onnesta ole pois :ashamed: Se on ihan luonnollista.

Joie tsemppiä, ei ole helppoa tämä :hug:

Iloisempiin asioihin: Onnea Murmelille plussasta ja pikkumuksikselle menkoista!! Ja tinkerbellekö oli bongannut oviksen, onnea siitäkin!
 
Tinkerbelle: En tiedö onko O-oireita=) Tässä vaan ajatuksena vauva ;)
Niin samoilla kp mennään....Ainakin toistaiseksi!! voi kun kierto olisi suht.normaali,eikä olisi kamalia heittoja =(

Murmeli!!!! Onneeeeee Plussasta! :heart:

Plussaista elokuuta kaikille...
 
Oih... Murmelillemiljoonasti onnea plussan johdosta!!!! =)

Viikonloppu on mennyt ihan vauhdikkaasti töissä. Olin ekaa kertaa tytön syntymän jälkeen takaisin tienaamassa. Mutta ihan kiva on kuitenkin vielä jokunen kuukausi olla neidin kanssa ihan vaan kotosalla, vaikkein niin kovin rahakasta olekaan... Ovista edelleen odotellaan. Haluaisin jo niin kovasti päästä testailemaan!! Tosin ollaan pelattu varman päälle, ja yritetty laittaa pientä "Nipsua" alulle melki joka päivä... :D
 
Heipsan kukkuu! =) MURMELI voi onnea!!!!! :heart:!!!! ....... voi kuulkaas täällä ovis menny ja ollu, en testaillu mitään, mutta nippaili kp 16 kohtaa aika hyvin tuolt vasemmalta puolelta, oiskohan ollu se sitten? saas nähä kuis kävi, tuskimpa taas mitään.. tipun korkeelta ja paljon jos taas täti tulee ja yllättää! :/ tärkeä ystäväni kertoi tänään olevansa raskaana ja olen ihan huumassa hänen puolestaan!! :):) :heart: oli ihana uutinen kuulla! mut mut, mulle iski paniikki ku me joskus sovittiin et ollaan sit synnärillä samaan aikaan :LOL: no mut muille plussia ropisemaan, ehkäpä mäkin joskus saan sen plussan, en kyllä usko tähän kiertoon!

heips! :wave:
 
Joie Uskon, että tuntuu pahalta, kun on pitkään yrittäny, eikä vauvaa kuulu. Me yritettiin esikkoa 2v. ja lopulta plussasin PAS:lla. Ettekö te aio hakea hoitoihin, jos kakkonen ei saa alkuaan luomuna?

Murmeli Onnittelut varmistuneesta plussasta =) :flower: :heart: Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti bd.

AM Laitatko miut listalle taustalle :wave: Meillä on poika 12/07.
 
Jälleen lämpimät onnittelut plussanneille :) :flower: Well done! :D

Täällä olis periaatteessa jännät paikat (28/28-30), mutta en oikeen jaksa olla optimistinen. Oon joka kerta ollu niin toiveikas ja sitten pettynyt. Eilen ainakin oli sellaset PMS oireet että oksat pois. Oli pinna kireellä ja suklaata meni kiitettävästi.
 
Tinkkerilleonnittelut ovisplussasta! :flower:

sunnuntailapsi, tiedän tunteen. Yrityskierto 8 kulman takana. Kuinka tää voi olla näin vaikeeta...
Esikoisen tavaroiden pois pakkaamisesta; pahaltahan se tuntuu. Pitää vaan koittaa uskoa, että ne saa taas joku päivä ottaa esiin. Mulle meinaa tulla tippa linssiin joka kerta kun poitsu kyselee "miksei meille tuu vauvaa kun kavereillakin on" ja käy kattelemassa mun masua "ei oo iso masu"...Pitää vaan yrittää säilyttää positiivinen mieli ja toivoa että osuu ja uppoaa se ennen pitkää. :hug:
 
Onnea teille kaikille joilla on tikkuun piirtynyt viivoja :)

ON: Misatä lie alakulo oli tullut mutta myt se on tipo tiessään.. Kuumemittari tekitemput siis otti ja hajosi.. siksi näytti mitä sattuu.. hö!

Itse olen kuin puulla päähän lyöty :eek: =) :eek: Viikonloppuna on vähän tuntunut ellotusta ja vähän alamassun nippailua.. Tänään KP28/26-32 Tein tänään testin ja MITÄ IHMETTÄ!!! Silmät unisena tujoitin testiä ja kyllä - kyllä siihen plussa ilmestyi. Ei yhtävahva kuin testiviiva mutta haamua selvästi vahvempi!! Voiko tää olla totta. YK 1 ja heti plussa.... Ajattelin tehdä testin keskiviikkona uudelleen.. Toivon niin että kaikki menee hyvin ja on kunnossa.

Tää päivä menee varmaan vaan ihan ihmetellessä...
 
Ihanaa lumipyry!!!!!! ONNEA TODELLA PALJON!!!!!!!

Täällähän plussaillaan nyt ihan todenteolla, hyvä niin!! ;)

Tässä alkaa jo ihan itsekin nousemaan pilvilinnoihin, kun niin monella tuntuu tärppäävän heti. Nyt sitä vaan toivoo, että kun esikoista saatiin odotella, niin jospa nyt ei tarvitsisi!! :D
Toivossa on hyvä elää... Onneksi tuo mies aina välillä muistaa pudottaa sieltä korkealta takaisin todellisuuteen...

Kiin. Kun sinulla on myöskin (ikävä kyllä) kokemusta tuosta lekurissa ravaamisesta, kun esikoinen ei ole tullut ilman apuja. Tosin onhan meillä siis hieman eritilanne, mutta kuitenkin. Onko sinulla tietoa,että pitääkö uuttakin vauvaa yrittää taas se maaginen vuosi, vai ottavatko lääkäriin nopeammin, kun esikon kohdalla on ollut ongelmia?? Tosin esikon kohdalla käytin vain yksityistä lääkäriä, että luulusi, että sinne ottavat jo aijemmin..?? Tiedän, etten tule jaksamaan samanlaista yrittämistä kuin edellisellä kerralla. (vaikka voisivathan asiat olla huonomminkin). Silti melki 1,5vuoden yritys otti henkisesti turhan koville, ja varsinkin kun lääkäri lopulta päätti laittaa meidät lapsettomuuspolille... Onneksi lähetteen laitto peruttiin viime tipassa!!! =) Antaisi edes vähän voimia yrittää nyt kun tietäisi, ettei tarvitsisi taas sitä vuotta jaksaa touhuta turhaan...
 
AAM
lumipyry73 :hug: :hug: :flower: paas kuvatus kehiin, jos siinä hässäkässä huomasit ottaa :)
Blondie... sinnikkyys yleensä palkitaan jossain vaiheessa... me raijattin kans hiljattai n. kk sitten esikon pinnasänky vinttiin ei sitä ovista ollut näkynyt ja meinasin heikolla hetkellä heittää jäihin koko vauvahaaveen..(3kk yrittämisen jlkn, joo tiedän olen lyhythermoinen joskus.. :whistle: ) niin eikös se sit tehnyt ilmoituksen tässä kierrossa kun oviskin tuli. Pakkaa hyvällä mielellä esikon tavaroita pois ja kohta saatkin kantaa ne takaisin ;) .. sullahan on kierron loppu tässä ihan käsillä :p laitetaan hillitön kieltolappu tädille sun luo tulemisesta !!! :attn:

nasu joo toi ;) silmänisku tulee välillä kun tekee (.... ) lauseen. mä jätän aina yhden välilyönnin väliin kun lopetan sulkulauseen. sillä välttää noi naamat mitä ei halua sinne sisälle vahingossa siis...
 
Onnea murmeli ja lumipyry!!!HUrjasti liimaa matkaan :flower: :heart:

Onnea oviksen mettästykseen kaikile muille!!!!

Täälä 42/38. Ei raskausoireita minkäänlaisia, menkkajuilimisia ties kuinka monetta päivää...En ole kovin toiveikas, harmittaa ko vieläki kroppa näin sekasin :'(
 
Lumipyy73.. Onnea plussasta!!
Sanoinhan,että tässä kuussa plussataan ja urakalla!
Nopeaa tulit sitten raskaaksi, oliks sulla mitä ehkäisyä nyt tässä kun yritys alkoi..
Pillereitä,kierukkaa tms ?
Mutta Onnea paljon!! :heart:

Sateista Maanantaita!! :wave:

 
Onnittelut murmeli ja lumipyry :flower: :)
Mukava kuulla että plussia satelee täällä ihan hyvään tahtiin =)

Meillä on lenssu meneillään,koko porukka ollaan kurkkukipuisia ja nuhaisia ja tuo pien ihminen sitten niin kiukkunen kun mikä.. :( Mitään ei saa tehtyä ja ei kyllä huvittaiskaan kun olo on jotenkin niin saamaton. Kauheita menkkajuilimisia on tälläkin suunnalla ja alaselkä tappaa mut...
Mutta kaikesta huolimatta olen tänä aamuna saanut r-testiin kaikkien isoäitien äidin haamun. :)ja nyt on vasta dpo 7 tai 8. Tilasin jo viime viikolla mammaksilta pari testiä kun näkyvät olevan tarjouksessa ja niitä odotellessa sitten pähkäillään oireita ja onko minkäänlaisia :) älkää vielä onnitelko jooko? Koitetaan eka saada kunnon viivat testiin. Mulla on niin takaraivossa nuo pari edellistä joten hissukseen täytyy ottaa... Pöljä kun olin niin testasin jo näin hirmu aikasin.. Mutta mulla onniin järkkyjä "ihme" juilimisia ja kolotuksia etten ikinä menkkojen aikana oo ollu tällänen...

Rusty millos testaat? :D
 
arvatkaa mitä... eka koulupäivä ja mä olen tooosi kipee ollut koko päivän.. pää kipee, alaselkä kipee, pahaolo ja palelee! 2h pitäis vielä kestää mut en tiedä kestänkkö ku nukuttais niii kamalasti!!! :'(
laskin et menkkojen pitäis alkaa tän viikon lopulla.mikähä lie muhun iski et oisko jälkiseurauksena ku tein töitä KUIN hullu!! :eek:

välillä mietin et lähenks kotiin vai koitanko kestää vielä... :ashamed:
 

Yhteistyössä