Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

Mun on nyt pakko kertoa tää, toivottavasti sisko ei tapa mikäli tän täältä yhyttää. Kirjootan niin notta sua ei tunnistettaasi, pikkusiskoni!
Tässä männä vuonna siskolla oli lukiossa tenttikausi meneillänsä. Samaan onnettomaan syssyyn oli mennyt seukkailemaan vähän epäilyttävän koljatin kanssa jolta epäili saaneensa jäähyväislahjaksi jonniilaisen alapään lentsun koska kaikki oireet siihen viittas. Kävi siis lekuris ittensä tutkituttamassa. Pari päivää myöhemmin isä soitti:
-Mitenkäs ne kokeet?
-Mul on klamydia.
-Jaa, mikäs se sellanen oppiaine on?

Vasta siinä vaiheessa sisko hokas että isä tuskin on mikään oraakkeli, sille ny ensimmäisenä menty sanoon että likal on joku tauti vissiin. Isä vaan ruotsin kokeista meinas kysellä mutta veikkaanpa että sai sen puhelun aikana tietoa enemmän ku tarpeeks.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 13:36 mamaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:48 Accra kirjoitti:
tapahtui viime vkolla töissä..olin tulossa tauolta ja kävelin kassoille päin.yhdessä jonossa seisoi nainen (n.55-60 v) ja katsoin,että onpas laittanu hauskan paidan päälle..tiedättehän niitä "muskelinkuva" t-paitoja joillain miehillä..no,menin kassajonon ohi ja kas,tädilläpä ei ollut paitaa saati rintaliivejä..takki auki ja kauluri kaulassa,mutta tissit paljaana!! :eek:
minun miehelle lähettelee monet sen tutut sähköpostissa sellasia huumorikuvia ja videoita. kerran tuli sellanen video, jossa joku tuntematon porukka teki jotain videogalluppia kadulla ja sitte siihen tuli joku humalainen 5-6-kympinen nainen, joka ensin ihan asiallisesti vastaili ja sitte sille iski joku ihme ajatus, että alkaa esitteleen itteään kameralle. eka tissiä ja lopulta jopa loovaansa esitteli. kameramiehet muka yritti juosta sitä karkuunki mutta kas kummaa kun kamera palas usein siihen akkaan. :LOL:
on ollu täälläki linkitettynä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 12:52 äippä71 kirjoitti:
Oltiin ravintolassa syömassä ja serkukset 5 ja 6 vuotiaat pojat juttelivat,poikani kysyi toiselta että yrjöökö se teidän vauva, meidän vauva se kyllä yrjöö....(pulautteli paljon vauvana).
No mitäs hauskaa tässä oli?
 
En tiedä onko tää muitten mielestä mulla oli nolon hauskaa


Olin pojan kanssa 2v 10 kk vaateostoksilla, pojalle piti löytää hautajaisvaatteet.


Sovituskopissa laitoin pojalle vaatteet päälle ja sitten kopista ulos että poika astelee muutaman akeleen että nään edestä ja takaa onko hyvät kun mentiin takasin koppiin poika kipeltikin viereisen kopin ovelle ja hämmästy hirveesti kun kopissa olikin täti, nappasin pojan pois ja sanoin että nyt menit väärään pitää olla tarkempi, mentiin sitten siihen omaan koppiin ja pienet pojat tunnetusti puhuu HILJAA poika alkoi hokemaan ISO TÄTI SIELLÄ OLI ISO TÄTI; ISO TÄTI, TOSI ISO TÄTI hokee tasan niin kauan kun saa vastauksen mua nauratti ihan hirveesti (väsy valvoin ed. yönkin kuopuksen kanssa) yritin siinä sitten sanoa juu täti on aikuinen ei lapsi poika jatkaa Iso TÄTI ja väliin HASSU ÄITI, viereisen kopin Iso täti ei ilmeisesti tykänny koska alkoi potkimaan henkareita meidän koppiin.

Täti poistui paikalta, näin vain kengät, joten tädin oikeata kokoa en tiedä

Tiedän että olisin voinut hoitaa tilanteen paremminkin.


Silloin nolotti ja nauratti


ANTEEKSI jos sattui olemaan joku palstalainen, Veskan Lindeksillä oltiin... Edellisviikolla


:LOL:
 
hillitön
no nämä sattu viime viikolla kun oltiin siskon kans kaupoilla..

oltiin seppälässä ostoksilla ja mulla lyhyehkö kellohame päällä ja pitkät saappaat, mulla 3,5vpoitsu mukana ja mun sisko alkaa nauraan aivan hulluna mun vieres.. katoin hölmistyneenä et mikä nyt... mun poika oli nostellu ja kurkkinu mun hameen alle mun selän takana! muitakin jonossa mun takana muutama :ashamed: tiesin vielä et mun persuksissa oli reikä mustissa sukkahousuissa! :snotty: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

no päästiin yläkerran anttilaan niin katseltiin alusvaateosastolla, sielä aika ahdasta kulkea, no kierreltiin rauhas ja kateltiin, kiinnitin huomioni kahteen noin 12v poikaan jotka seuras meitä ja nauraa tirskuivat ja osoittelivat siskoani, aloin sitten katsoa että mitä ne nauraa... olin ite puhelimessa ja rävähdin nauruun.. näytin siskolleni sormella et kato..sisko kiertää ympyrää ja ihmettelee et mitä hel***. no sitten se hokas, sillä tollanen iso maastokuviollinen laukku jota pitää tuola selän takana persuksen päällä kun kulkee, siihen oli tarttunut henkarista sellanen oikein vitivalkoinen pitsi sexy hepene ja koko arviolta xs... :LOL: naurettiin veet silmissä ei ihme että pojat nauro, xs sexy hepeneitä ostelemassa ite ollaan tällasia xxl likkoja! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mun äitini menee myös lukkoon virallisissa tilanteissa.
Oltiin veljen pojan ristiäisissä.Kaikki esittelivät itsensä tyylin : Olen (ristittävän) pojan kummi, olen pojan täti, olen pojan pappa...

minun äitini esitteli itsensä ja sanoi että olen äiti :)
tarkoitti tietysti siis pojan isän äitiä. Muta kaikki alkoivat nauraa :) ja pappi katseli kummissaan :)
 
hauska
Pikkasen nolotti kun tää tapahtu :ashamed:
Jokunen vuosi sitten kun asuttiin rivitalossa niin kävelin vähän unissani, kävelin nimittäin naapurin olohuoneeseen (oli jo tosin aamu, kello ehkä n. 6-7) takaoven kautta :LOL: Naapurin nainen vaan kyseli vähän hölmönä että onks jotain sattunu, sit vasta heräsin ja voi jessus että hävetti. Vaatetuksena minulla oli stringit ja hihaton löysä paita, oli nimittäin kuuma kesä...
 
löttönen
Meillä oli hauskaa,vaik tilenne oli surullinen...

Saavuttiin hautajaisiin, jossa oli hiukan kaukaisempia sukulaisia ja tuttavia. Äitini meni ensin ja esitteli itsensä "maija virtanen", veljeni seurasi "petri virtanen, maijan poika", isäni vuoro tuli ja hän vissiin hiukan jännitti ja sanoi "matti virtanen, maijan poika, eikun isä, siis veli, eikun mies" ja minä viimeisenä nieleskelin naurua. Oli hiukan naurussa meinaa pitelemistä, kun toisten ilme oli niin hämmentynyt.

Tästä ajoittain vieläkin isälle kettuillaan ja naureskellaan.

Ja kai minunkin on tänne yksi pieru juttu kerrottava...

Asumme ensimmäisessä kerroksessa ja oli kuuma kesä päivä. Parvekkeen ovi oli tietysti auki,jotta ilma hiukan vaihtuisi. Mieheni sitten päästi pitkän ja kuuluvan (tais myös haista) pierun,kun makoiltiin tuossa sängyllä. Pihalta kuului OHO. Parvekkeemme alta kulki juuri vanhempi pariskunta ohi. :LOL: Ei tuossa tilanteessa voinut,kun nauraa räkättää ja siitä ei meinannut tulla loppua.
 
serkku
Mun serkku oli pieni poika (3v) ja istui kaupan ostoskärryissä itäkeskuksen citymarketissa. Aikansa kierrettyään tulivat sitten hedelmä osastolle ja siellä poika suureen ääneen kailotti: "Eihän me äiti tänään varasteta mitään?" Äitille nousi puna kasvoille ja kärryt siirtyivät nopeasti kassan kautta autolle. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 12:51 Haarahius kirjoitti:
lapsena olin äidin kanssa laivalla ja eräs työntekijä näytti meille hyttimme. Ohimennessä taputti minua päähän ja sanoi mitäs pimatsu (ikävä kyllä en ihan tarkkaan muista miksi hän minua kutsui mutta se ei ole tässä tärkeetä)minä siihen isoon ääneen tokasin, EN MÄÄ MIKKÄÄN LEHEMÄ OO. Oli mies kuulemma kattonu hieman ihmeessään. (meil oli siihen aikaan kotona just samanniminen lehmä kuin miksi tämä mies minua kutsui:)
:LOL: :D
"en mää mikään lehemä oo"<br><br>
 
Viime juhannuksena häpesin silmäni päästä...

Kotona oltiin lasten,veljeni ja mieheni kanssa grillailemassa jne.Miehet sitten autojen luona jotakin tekivät ja lapset pyöri ympärillä...

poika sitten paiskasi auton oven oikein olan takaa kiinni..kuulu kunnon pamaus.Minä siihen sitten karjaisin hyvin kuuluvalla äänellä,ettei tarvi paiskoa ovia,ei ne mitkää ladan ovet oo.

Hiemanko häpesin,ku huomasin mitä suustani päästin ja naapurin isäntä pesi justiinsa ladaansa.Ja ihan taatusti kuuli. =) :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:43 Oceano kirjoitti:
Kaverin puolesta hävetti joskus baarissa, kun "muutaman" drinkin jälkeen kävi vessassa. Aikani ihmettelin ihmisten hupaisaa reaktiota meidän kohdalla, kunnes tajusin, että kaveri oli vetänyt sukkahousut p.erseen kohdalta hameen päälle :LOL:
Samanlaisen tapauksen näin kerran minäkin meinasi hymyilyttää... :LOL:
 
tuli eilen vasta mieleen

oltiin miehen tuttavaperheen luona kylässä,nukuttiin vanhimman tyttären huoneessa kun tyttö ei ollu kotona
kateltiin lusikka asennossa telkkaria ja rupes himottamaan :ashamed:

eikun housut pois ja hommiin,kun talon rouva sit paukkas sisään koputtamatta :eek:

oli meillä onneks peitto päällä,tuskin tätikään eka tajus mitä tehtiin,näytti kun oltas köllötelty...

iltakahville se meitä vänkkäs ja miehen kans naama punasena "katotaan tää ohjelma,loppuu ihan just"
"eikun siellä on kahvit jo kupissa nyt mennään"

en muista miten päästiin siitä sen verran eroon et saatiin ees housut jalkaan :ashamed:
näitä tämmösiä housut kintussa kylässä on muitakin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Minä kerran juoksin kaveriporukan kanssa pysäkille.
Joka askeleella kun tuli jalat maahan pääsi vahingossa äänekäs pieru. Ainakin 6 kertaa perätysten. Noloahan se oli.

Myös muulloin olen koittanut pierasta salaa, mutta haju ympärilläni paljastanut varmaankin minut.
minulla suolistossa vikaa ja noita paukkuja pääsee tämän tästä.

Kerran ajoin fillarilla kaupungilla. Ihmettlin mitä ihmiset toljottavat.
kun saavuin perille, niin kaverini tokaisi, että sulla on napit tuosta pai8dasta auki. olin siis ajanut tissiliivisilläni läpi kaupungin.
EIKÄ!!!!!!!!! :LOL:
 

Yhteistyössä