pissasin kaupassa housuihin

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
onneksi oli mustat housut ni ei kukaan voinut nähdä. Nolotti kuitenki ku ite tiesin, ja tunsin kyl kusen lemahduksen nenääni.
Ois pitäny näemmä käyä lähteissä vessassa, aattelin että kestän kotiin asti ku lähtö oli sellasta sähläystä muutenki.
 
mitenon
:O nii just!! et ei sen kummempaa.. onkohan tähän jotain syytä vai oliko pelkkä pila koko juttu??? koska ymmärtäisin jos olisit vaikka synnyttänyt ja siksi et pysty pidättään mut eri asia jos tähän ei oo syytä ja yhtäkkiä tuut vaan sen tänne kertoon!!
 
Rukoilijasirkka
Ei mua yhtään naurata. Aatelkaas nyt, että jos joltain on mennyt vaikka synnytyksen ja raskauden myötä pidätyskyky, niin ei se mitään kivaa ole. Joillain siihen vaikuttaa ihan kudostyyppikin, eli ei se ole oma vika.
 
Ei kyllä ole kiva... ja itsekin pelkään että joku kerta vielä lorahtaa, kolmannen raskauden myötä pidätyskyky hukkunut melkein olemattomiin- vaikkei koskaan ennen ollut mitään ongelmia... varokaa vaan naiset.

Onneksi ei kyllä ole isompaa vahinkoa vielä sattunut...

(toivon kyllä hartaasti että pidätyskyky palautuisi sitten synnytyksen jälkeen...)
 
voi olla provo. mutta toki voi olla myös totta. jos johtuu jostakin pidätyskyvyn heikkoudesta, niin sehän on sit vahinko. eihän sellaiselle voi mitään. mutta kai ihmisellä nyt on sen verran aikaa, että kerkee kusella käydä ennen kuin lähtee kauppaan tai johki., eittei käy niinku pikku lapselle.
 
Just tän takia tein jo raskausaikana ahkerasti lahtionpohjan lihaksia ja silti joskus ihan huomaamatta lirahtaa :| Huomaan vaan siitä, että pikkarisuoja tuoksahtaa pissalle vessassakäydessä. Housut ei onneks ole kastunu... vielä :ashamed: Päivittäin yritän edelleen muistaan treenailla, kun on tuota ylipainoakin, joka löystyyttää lantionpohjan lihaksia.
 
vieras
Mulle on kyllä kanssa tullu pissat housuun... Kauhee yskä ja olin melko viimisilläni jäällä retkeilemässä, päällä pilkkihaalari. Periaatteessa olisin voinnut riisua haalarit ja pissata sinne ulapalle, mutta tiesin että rannassa on ulkohuussi (ja jos olisin pissannut sinne jäälle olisin osunut takuuvarmasti haalarin huppuun;)). En ihan kerinnyt kuoriutumaan kaikista vaatteista kun yskänkohtaus iski ja siitä seurasi sitten toi pissat housuun homma:/
 
.....
kun odotin toista lastani. ihan lopussa kun olin kävelyllä kaverieni kanssa ja nauroimme jotain niin lirahti housuun oikein kunnon satsi. hävetti..onneksi eivät huomanneet...riisuin takkini ja sidoin sen vyötärölle kun tuli muka niin kuuma....
 
Mulle on kans käyny noin. Olin käyny terassilla parilla oluella ja sen jälkeen menin kauppaan. En vaan pystyny pidättää, pissat tuli housuun. :ashamed: Mulla oli päällä hame. Hävetti ihan vietävästi, äkkiä kassalle ja pois kaupasta. En tiedä millaset lorot sinne kauppaan jäi.
 
No jos nuorella naisella lorahtelee pissat housuun, on lähes poikkeuksetta kyse joko huonoista lantionpohjalihaksista tai stressi/paniikkireaktiosta.

Itse yli kolmikymppisenä ja alakautta enemmän kuin kerran synnyttäneenä en ole koskaan nauranut niin tai joutunut sellaiseen tilanteeseen, että pissaisin housuuni. Kyllä näkisin niin, että alle vaihdevuosi-ikäisen naisen virtsankarkailu ei ole normaalitila, vaan kyse on häiriöstä. Että ei se pissa vaan tule housuun, jos kaikki on kunnossa elimellisesti ja/tai mahdollisesti psyykkisesti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
No jos nuorella naisella lorahtelee pissat housuun, on lähes poikkeuksetta kyse joko huonoista lantionpohjalihaksista tai stressi/paniikkireaktiosta.

Itse yli kolmikymppisenä ja alakautta enemmän kuin kerran synnyttäneenä en ole koskaan nauranut niin tai joutunut sellaiseen tilanteeseen, että pissaisin housuuni. Kyllä näkisin niin, että alle vaihdevuosi-ikäisen naisen virtsankarkailu ei ole normaalitila, vaan kyse on häiriöstä. Että ei se pissa vaan tule housuun, jos kaikki on kunnossa elimellisesti ja/tai mahdollisesti psyykkisesti.
Se on kuule myös kudostyypistä kiinni, miten ne lihakset kestää sen raskauden ja synnytyksen.
 

Yhteistyössä