pissasin kaupassa housuihin

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
hahha
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis onko toi kovinkin yleistä että aikuiset ihmiset kusee housuihinsa??!! :O edes teininä tuhannen kännissä ei mulle oo sattunu tommosta, saati sitten selvinpäin ja täydessä tolkussa.
Kyllä se taitaa yleisempää olla, kuin mitä luullaan. Eipä siitä vaan yleensä kauheasti kukaan halua puhua.

Mulla oli tosi huonossa kunnossa pitkään ekan synnytyksen jälkeen. Se lantionpojhan lihasten tekeminen tuntu tosi vaikeelta, enkä sit muistanut tehdä niitä enkä viitsinyt. Ei heti synnytyksen jälkeen, mutta siitä vähitellen vaan meni huonommaksi ja piti käydä koko ajan veskissä. Koskaan ei karannut pissa kuitenkaan, koska kävin niin usein vessassa, mutta oli aika hankalaa käydä jossain, jos ei tiennyt, pääsekö vessaan.

Tokaa odottaessa aloitin tekemään niitä lihasharjoituksia ja heti synnytyksen jälkeen huomasin tosi ison eron. Voin olla vaikka kuinka pitkään, eikä tartte kesken kauppareissun etsiä vessaa.
 
timo
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
onneksi oli mustat housut ni ei kukaan voinut nähdä. Nolotti kuitenki ku ite tiesin, ja tunsin kyl kusen lemahduksen nenääni.
Ois pitäny näemmä käyä lähteissä vessassa, aattelin että kestän kotiin asti ku lähtö oli sellasta sähläystä muutenki.
pyyhitkö kotonas pissaisen pyllys
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei mua yhtään naurata. Aatelkaas nyt, että jos joltain on mennyt vaikka synnytyksen ja raskauden myötä pidätyskyky, niin ei se mitään kivaa ole. Joillain siihen vaikuttaa ihan kudostyyppikin, eli ei se ole oma vika.
Mulla oli keskimmäisestä niin raju synnytys, että suurin osa pidätyskyvystä meni puoleksi vuodeksi :'( Eikä ollut kivaa esim. anoppilassa, kun nousin sohvalta oli housut märät :ashamed: Ja juu, mulla oli side muttei tenaa... Tenaan kyllä sitten siirryin. Onneksi kaikki nyt takanapäin ja pidätyskyky taas hyvä :)
 
vieras
Mä järkytyin siitä muutaman vuoden takaisesta Tena-mainoksesta, jossa se nainen tuumi että vaikka olenkin yli kolmekymmentä ei minun silti tarvitse antaa virtsankarkailun pilata elämääni tjsp. Ihan hirveetä, pitäiskö munkin nyt kuseskella housuuni, kolmekakkosen lapsettoman naisen?!
 
l
Mulla oli joskus virtsatieinfektio, enkä ollut hakenut vielä antibiootteja siihen. Jouduin istumaan paltsussa kolme tuntia, jo puolen tunnin kohdalla alkoi tuntua ihan saatanan pahalta. Tilanne oli sellainen, etten mitenkään olisi voinut lähteä vessaan, luulin että pystyn pidättelemään. Äkkiä sitten alkoikin tulla kusta, ehkä joku desi tai pari. Saatana että nolotti nousta siitä penkistä, penkki märkä ja hame myös. Siirsin laukun perseen peitoksi ja työnsin tuolin pöydän alle.

Onneksi ei ole tuon jälkeen kusitulehduksia tullut, kamala tauti.
 
rosa
on tullu muutaman kerran pissittyä housuun julkisilla paikoilla. Kerran olin kaupungilla vaateostoksilla kun alkoi kamala pissahätä painaa vatsassa. olin juuri kassalla maksamassa vaatteitani kun alkoi tuntua siltä että tulee housuun. painelin pimppiäni estääkseni pissaa lirahtamasta housuun. kuitenkin kun olin ovella poistumassa kaupasta, niin lorahti sitten kunnolla... housut olivat märät ja haisivat kaamealle.
 
"Heka"
Itsellä on ollut virtsankarkailua koko ikäni (olen tosin mies, mutta ymmärtääkseni ei palstaa ole tarkoitettu ihan vaan naisille, vaikka naisvaltainen onkin?) ja lääkäri totesi viime viikolla että lantiopohjan lihakset heikot. Määräsi jotain jumppaohjeita, mutta ei tullut jumpattua, ja eilen kävikin sitten taas "mukavasti". Nyt ehkä pitäisi niitä jumppia kokeilla.

Oli vähän kiire päivä, kahvia tuli kitattua ja piti ravata viemään lapset kouluun, harrastuksiin, sitten koulun vanhempainillassa join teetäkin ja matkalla kotiin pullon energiajuomaa. Pissahätäähän siinä pukkas mutta ajattelin jaksavani vielä kauppareissun ajan, kun ihan pakko oli käydä hakemassa maitoa ja muita perustarvikkeita joidenka vaimo ilmoitti olevan loppu. No, jätin auton parkkipaikalle, rakkoa pakotti jo melkoisesti. Suurinpiirtein juoksin sisälle ja hain tarvikkeita koriin. Piti painella reisiä yhteen kun oikeen jomotti se hätä. Kun olin menossa kassalle tuntui siltä että alapää räjähtää. Tuli siinä kai vähän käsiäkin apuna käytettyä, koitin huomaamattomasti puristella vehjettä kun yleensä tuolla on täpäristä tilanteista selvitty. Jalat ristissä jo, luonnollisesti.

Aloin maksaa ostoksia kupla otsassa ja autolle vilkuillen. Tietysti plussakortti tipahti, piti nostaa, ja samassa karkas läikän verran virtsaa housuihin. Oli ihme että sain pysäytettyä, nopeaan nappasin ostokset ja toisella kädellä alapäätä puristellen, jalat ristissä ja toisessa kädessä ostokset kuljin pihalle. Ajattelin ensin voivani kusasta maahan (ajatuskin teki kipeää!) mutta yllättäen parkkipaikka olikin niin täynnä ettei siinä mukamas voinut sitten käydä. No, superäkkiä autolle, tavarat takahutlariin ja etuovi vaivoilla auki. Matkaa kotiin viitisen minuuttia autolla, painelin alapäätä helkutisti ja lirautin hieman, uskoin pärjääväni.

Autossa lirahti taas enempikin, mutta takana iso rekka, en uskaltanut jättää autoa pikkutien varteen vaan jatkoin edelleen painelua ja kupla otsassa ajoin kotiin. Ostokset jätin autoon, molemmat kädet haaroista pidellen juoksin ovelle ja sain jotenkuten sen auki ja sisälle. Matkalla etuovelta vessaan alkoi haarovälissä poltella ja ns. liruttaa housuun, heitin oven takanani kiinni ja aloin avata toisella kädellä vyötä kun en enää mitenkään voinut vehkeestä toisella irrottaa, olis varmana rakko losahtanut tyhjäksi. No vyöpä oli yllätys yllätys jotenkin jumissa, tai en vaan saanut sitä auki, ja vetskari sillä tapaa sen alla etten onnistunut housuja avaamaan. Viimeseen asti pidättelin ja tuska oli valtava, molemmin käsin pitelin alapäätä kun yhtäkkiä vaan sitä alkoi valua lahjetta pitkin eikä pidätyskyvystä tietoakaan. Kiva lammikko lattialle ja eikun siivoamaan :)

Pienempänä muistan myös usein koulumatkalla housuun päästäneeni, kun olevinas ei ole voinut muiden nähden käydä kusella ja yhtäkkii se pikkupippeli onkin jo pettänyt.
 
pissi housu kauppassa lool
mul on kerran olin yksin kauppas sit tuli järjetön hätä ja menin ettii vessaa ei löytyn ja meinas jo tulla sit tein nolon jutun menin puku koppii ja sit jalat ristis ponnistelin ja uh ah oh mut ei auta tuli jo vähä sit menin hakee vaateen ja koklasin vein jalat ristis vaateen takas ja takas koppii sit avasin jalat ja arvaa siihen tuli jee loppu noloa
 
"voi itku"
kerran olin kauppas ja sit triion hissi portais ja alko hitsist pissataa ja uhhh hissi portaat äkkkii alas ja polkee kotii sit äkki oon ovel ja sit ei oo hissii ei siihen miätiin voi jäädäet mitä teen vaa lähin jalat ristis portait ylös ja sit oon kotona mut sit poikkis on vessas kakkal :( sil kestää aina noin tunti ja arvaa lähin ulos puska pissille sit jotain känniläisii oli siin ni arvaa lähin kaverille asuu lähel onneks :) mut sit ku olin pihas alko tuntuu et nyt tulee ja kovaa mut ei ihan ihan viel tullu tunsin et koht tulee ja lähin äkkii kaverile mut sit ku pimpotin ni sit tuli housuu ja sit kaveri avas ja sanoin saanko lainna housui ku kaatusin loppu oli noloo joo moikka :)
 
gfhfgh
Mun ystävä kans pissasi housuunsa, kassalla. Mutta hällä oliki virtsatietulehdus ja häntä kyllä nolotti, mutta sanoin ettei kukaan nähny, oli rattaiden kanssa edessä.
 
tee koo
Olin koulussa arka ja hiljainen ja vessoissa ei mielellään käynyt. Niin kerran sitten tapahtu kun olin koko päivän pidätelly että kaikki tuli kun olin kotiin menossa. Onnex oli se inhokkivaate lämpöpuku päällä ettei kovin näkyvä vahinko tullut. Olo oli inhottava kun oli märkä kenkiin asti. Kotona ei uskaltanut sanoo mitään onnex vanhemmat oli vielä työssä että sain vähän pahimpia kuivumaan patterilla ja lämpökeskuksessa. Nyt se jo huvittaa ja vanhemmat ei tiedä vieläkään.
 
hyihyi
ei oo kivaa tollaset vahinkolaakit...

joskus pitkällä automatkalla alko oudosti mahaa kuplittamaan ja pieretti ihan hitosti...
ei ollut ollut mitään löysyyttä tms...
mutta sitten vauhdissa kun töräytti niin on se hirvee kokemus kun samalla tajuu että nyt tyhjenee koko suoli...velliä housuntäydeltä...siinä meni housut ja penkki pesuun....
 
zxzxzx
Olin kauppakeskuksessa ja minulle tuli kauhea hätä ja istuin sellasen kenkien sovitus tuolin päälle ja painoin pilluani penkkiä vasten jotta se helpottais no eipä helpottanu vaan koveni menin sitte kassalle ja olin just maksamassa kun sitä pissaa alko valuu ja otin tavarani ja kirmasin kohti vessaa mutta kesken jäi matka. Tyhjentyhän siinä sitten koko rakko ja ei vittu että nolotti kaverin auto lainassa ja penkkiin jäi läikkä.

T:24v nainen
 

Yhteistyössä