**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

:) Hmm... Yöllä kun käännyin niin vihlas kovaa alavatsan vasemmalla puolella, ja sit jossain vaiheessa myös suoraan keskellä niin rohkenin tekemään testin.

Raskaana 1-2 :heart:

Jatkan kuitenkin teidän kanssa täällä koska viime kierrossa oli tosiaan kemiallinen raskaus, ja nyt toivon sydämeni pohjasta että tämä ei ole sitä!

Plussatuulia tai tammikuiseen tapaan ehkä -sadetta!!!
 
Pipsapippuri, voi että ihanaa!! Paljon, paljon onnea :) Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti.

Joelle täällä myös menkkamaisia tuntemuksia...no ei mikään ihme, onhan nyt sentään kp 28/28! Eli hetkenä minä hyvänsä alkaa vuoto. Joskus kyllä saattaa venähtää, että alkaa vasta kp 29 aamuna tai jotain..mutta sen pidemmäksi ei ole koskaan mennyt.

Vauvalehtikin tipahti äsken postiluukusta. Siinä tuli nyt mukana tommonen: "saamme vauvan" - odottavan perheen opas. Voi kun oliskin jo se vauva tulossa :ashamed: No mutta kai sitä silti saa lukea ja laittaa kaappiin jemmaan ;)

Laitanpas tuonne etusivulle nyt sitten tammikuussa plussanneet pinon, toivottavasti tulee pitkä lista... :) En oikein tiiä että miten mun sitä listaa pitäs päivitellä..että annanko sen olla siellä etusivulla vai pitäskö sitä välillä kopioida pidemmälle? Kuka vain saa vapaasti päivitellä jos jaksaa :)
 
Pipsanpippuri Paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!!! :flower:

Miten tämä odottavan aika voi olla näin pitkä? ja vaikka nyt tuntuu että oviksen odottelu on piinaavan pitkäveteistä mutta piinaviikot ne vasta helvetillisiä onkin :D pitäis ilmeisesti keksiä itelle jotaki rakentavaa tekemistä että sais ajatukset johonki muuhun, vaikka eipä se taida siltikkään onnistua :kieh:

Onneksi plussa uutisia on aina kiva käydä lukemassa :)
 
Vau, täällähän on taas plussia sadellut =) Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta kaikille! =)

Tänään hyökkäsi täti :( Eilen oli kp36 ja testasin negan.. Ihmetyttää tuo kierto kun se venyi noin pitkäksi. Vaikka oviksen olin bongannut jo kp15.. Ehkäpä en sitten osannut sitä bongata oikein : / Mun laskujen mukaan oviksen olis pitänyt olla kp22 tai kp23, no mutta eipä sille enää mitään voi. Ei muuta kun uuteen kiertoon ja greippimehukuurille :)

Rusina, oviksen ajankohta riippuu kierron pituudesta. Mä olen ainakin ymmärtänyt niin, että ovis on 14 päivää ennen menkkojen alkamista. Eli jos kierto on 28 päivää, ovis on kp14.. Kertokaa muut paremmin jos menin metsään =)
 
Kiitoksia iippa, rusina ja ansku! Tätä vaan ei usko ennenkuin etenee. Nyt on kyllä oireet vahvemmat kuin viimeksi jolloin en edes ajatellut olevani raskaana ja testasinkin vasta dpo 15.

Nyt kuitenkin vasenta rintaa erityisesti jotenkin "kalvaa" välillä, kroppa meinaa vissiin että yks maitobaari riittää (ja valitsi sen isomman tietysti :LOL:). Vatsaa juilii aika paljonkin, alhaalta molemmilta sivuilta mutta viiltää välillä keskeltäkin. Ja tämä väsymys voi kiesus, töistä ei meinannu tulla tänään mitään kun olisin voinut nukkua.. Unta takana kuitenkin 19.30-06.15 joten ei varsin univajeesta voida puhua..

Ei muuta kuin tänään kaikki ovistelijat peitot heilumaan ennen kuin Suomi pieksee Kanadan mun vara-aviomiehen (MG..:heart::vampire:) johdolla!
 
tää mamma jättäytyy hetkeks täältä... menkat alkoi. aivan outoa että mulla tosiaan oli vahvoja oireita, mutta kahtena päivänä ennen tätä päivää outoa viiruilua. Kenties olinkin raskaana, mutta ei vaan ollut aineksia pidemmälle... :|
näin on käynyt kerran aiemminkin, ja kuten nytkin, vuoto alkoi lähes heti kirkkaana. ei siis yleensä niin. olen tyytyväinen että meni näin, eikä mikään keskenmeno enemmillä viikoilla.

toivon koko sydämestäni onnekkaampia tuloksia teille muille :) ehkä mäkin vielä tulen tänne jossain vaiheessa :)
 
Pipsapippurille onnea!!

iippa Mullekin tulee vauvalehti ja suorastaan ärsytti se saamme vauvan liite. Joo, tänään ollu taas vähän huonompi päivä..

fourth gift :hug:

Tänään kp 34/29-34. Menkkamainen olo jatkuu.. Alkais sit jos on alkaakseen. Huomenna lähden apteekista ostamaan testejä, jollei menkat sitä ennen ala.
 
joelle kiitos.. miehelle kerroin äsken ja se oli aidosti pahoillaan, oli jo toivonut tärpänneen :'( taidan juoda suruuni tänään....
sallittakoon se mulle.

tästä lähin en ees MEINAA ostaa testiä, ennenkuin menkat on viikon myöhässä. silloin se voi olla jo todellistakin.
 
Moikka kaikille!
Oi miten paljon plussanneita! Paljon onnea kaikille ja reilusti tarrasukkia! :)

Ei olla nyt yrittämällä yritetty, oviskin on mennyt ihan ohi, ainakin viimeisin ovis, se oli jouluna ja koska oltiin mun kotikotona joulua viettämässä jäi peiton heiluttelut.
Kierto ollut nyt pidemmän aikaa 26 päivää, viime kierrossa täti tuli vasta kp 29 joten ehdin jo elätellä toiveita.. Nyt on kp 26, saa nähdä miten tässä kierrossa käy.

Minut voi edelleen laittaa taustalle. :) Käyn aina välillä lueskelemassa täällä teidän juttuja. :)
 
Nyt heitän ilmoille ehkä maailman tyhmimmän kysymyksen: Voiko ovulaatiotesti ilmoittaa raskauden? Aattelin että kokeilen aamupissasta Clearbluen ovulaatiotestin tehdä ja hymynaamahan siihen pamahti. Mulla tapahtui kumminkin ovulaatio jo kp. 16 tai 17 ja tänään on kp 27/32-33. Outoa! :D
 
Vastasin sulle jo tuolla toisessa osiossa.. Mutta tässä aika hyvä linkki noihin raskaustesteihin (en tiä joko postasin tämän tänne?)

PeeOnAStick.com

).( Mulla eilen ihan inasen ruskeaa tuhrua, mikrotippa tuli vaaleana siteeseen. Vatsaa kuitenkin juilii menkkamaisesti jotenkin, kai se kuuluu asiaan? Lämmöt kohollansa edelleen ja tänään dpo 12. Pysy nyt perhana matkassa pliis...

fourth gift Olen pahoillani.. :hug: Ensi kierrossa uusi keväinen plussapuhallus sitten!!
 
Täällä: kp 1 ja yk 7

Eipä oikein edes itketä, niinkuin yleensä. Osasin jo varautua kun testitkin negaa...ja kai tähän tavallaan jo osaa asennoitua paremmin.
Koitan nyt pitää vähän taukoa täälläkin kirjottelusta ja kaikesta ajatuksista vauvoihin liittyen. En siis mihinkään katoa, mutta päivitelkää te noita tietoja yms. mitä etusivulla on, niin tarpeen mukaan :) Heipsis hetkeksi! :wave:
 
iippa :hug:

Mulla on nyt kp 35/29-34, ei menkkoja ja testi näyttää negaa.. Olin jo hetken varma et tulee plussa, joten oli kyllä iso pettymys. Menkkamainen olo vieläkin, mut toisaalta mun rinnat tuntuu "täyteläisemmiltä" kuin ennen (ei siis isommilta). Kuvittelen kai vaan, tai sit ne on aina ennen menkkoja tälläset. Pitää kysyä mieheltä :D
 
Kp 38/29-34 ja nega testattu cb:n digitaalisella. Testailut jää nyt joksikin aikaa. Jollei oireita tule niin en testaile ainakaan ennen ens viikkoa. Niin ärsyttävää.. Jos ei menkat nyt ihan just ala ni sais sit olla sen pari viikkoa lisää pois ni ei ehkä tarviskaan pitää yrityksessä taukoa.
 
kp 27/28-30.. Eipä tunnu plussaa tulevan tälläkään kierrolla. Tuhrua tulee ja eilen sain ihan törkeän raivokohtauksen.. mille nauran lähinnä nyt. Ihan järjettömästä syystä. Rahasta. Huoh. Et taitaa olla vain pms.. :stick: Onneksi mies ymmärtää. Hommasin maca-jauhetta kokeiltavaksi, pistin miehen jauhokuurille :D.
 
Täti jätti vierailunsa väliin, toivottavasti pitkäksi aikaa nimittäin tänä aamuna (kp 30) testiin ilmestyi tälläinen tulos:


Vielä on hieman uskomaton olo koska en tosiaankaan kuvitellut olevani raskaana ja odotin vaan menkkoja.
Varmistus testin tein äsken ja siinä oli tulos:


Joten kai se on uskottava! :D
 
inskun Huijuijui!!! Onpa nätti viiva ja vielä nätimpi teksti!!! Onnea ihan hirmuisen paljon!!! :hug: :heart: Ja mahdollisia havaittuja oireita sit listaan vaan! =)

Nyt niitä sit satelee....lisää plussia!!!! :whistle: puuh puuh!! d:Db
 
Kiitos! :) Tuohon ensimmäiseen testiin sain ihan pienen lirun tikistettyä ja silti nuo viivat pärähti heti noin vahvana. :)
Nyt ois vissiin menossa rv 4+4.
Ensimmäinen oire tuli ehkä noin viikko sitten, yöllä oli pakko herätä vessaan. Rinnat on vähän arat mutta niin ne aina ennen kuukautisia joten en osannut pitää raskausoireena.
Kp 29 eli maanantaina aloin aavistella että mitähän tämä on kun oli semmonen pieni pahoinvointi ja turvotus olo niin ettei ruokakaan maistunut.
Kp 30 aamulla meinasi yököttää ihan kunnolla, aamupalan syönnistä ei oikein mitään tullut kun mikään ei mennyt alas. Niinpä sitten marssin apteekkiin raskaustestin ostoon. Alavatsan nipistely alkoi illalla ja tuntuu nytkin.

Harmittaa kun en esikoisen aikaan kirjoittanut mitään oirelistaa, ois mukava nyt verrata. Sen muistan että alavatsaa nippaili silloinkin ja luulin että menkat alkaa..
 
inskun paljon onnea!! :flower:

Niinhän ne menkat sieltä lopulta tuli. Jos joku vielä listaa päivittää niin mut voi laittaa tauolle. Yk 4 alkaa sit tauon jälkeen.

Tsemppiä muille ja toivottavasti saatte paljon plussia!!
 
Miinä
Hei vaan,.. mä tulen tänne takaisin. Meisän möykky ei ollut matkassa mukana kuin 9kk..:'( tai keskeytän sen kotona perjantaina. Elikkäs oon 31, muut tiedot jahka tää prosessi on takana.
 
Miinä
Alkuperäinen kirjoittaja Miinä;25418359:
Hei vaan,.. mä tulen tänne takaisin. Meisän möykky ei ollut matkassa mukana kuin 9 VIIKKOO..:'( tai keskeytän sen kotona perjantaina. Elikkäs oon 31, muut tiedot jahka tää prosessi on takana.
Piti vähän korjailla ku sekapäissäni kirjottanut viikot kuukausina :(
 

Yhteistyössä