Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

Hellou,

Ajattelin seuraavaan kiertoon ottaa konsteiksi nuo vitamiinit, hivenaineet joita jo aloitinkin syömään, sekä aamuisin vehnänalkioöljyn, ja iltaisin Mulimen valmisteen.

Onko muita, jotka haluavat kokeilla jotain uutta seuraavassa kierrossa?

Olisi hauska pinoutua, ja katsoa, plussataanko tässä pinossa muita ahkerammin näiden "luonnonvoimien avuttamina". :)

Meillä siis alkaa lapsettomuustutkimukset marraskuun 5. yli vuoden yrityksen jälkeen, mutta tuskin sieltä heti mitään selviää, tai ainakaan lääkitystä saa, joten mulla on just yksi kierto aikaa.. :) Tällä hetkellä elellään kp.26/28-32 ja dpo 8 eli pidempi kierto meneillään.
 
Mä aloitin tässä kierrossa greippimehun juomisen kp8/27-38 yk15 muistaakseni menossa. Sharona kerrotko lisää tosta mulimenistä? Kyllä tässä pitkän yrityksen aikana on pakko kokeilla kaikkea mahdollista ja mahdotonta,jos vaikka joku keino auttaisi :) vitamiinia olen myös aloittanut syömään ja säännöllistänyt elämäntapani (nukkumaan menot yms.) jos sais noi kierrotkin tasoittumaan sillä,ainakin viime kierto jäi 28 päivään.
 
aurelia Kaikki mitä tiedän Mulimenista löytyy täältä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1527322

Toki olen yrittänyt etsiä lisääkin tietoa, ja löysinkin yhden "kansanparantajan/niksauttajan" sivulta, että hän sitä suosittelee kaikille naisille jotka yrittävät tulla raskaaksi, mutta kierto heittelee, ym.
Joten tilasin siis netistä, ja odottelen siis seuraavan kierron alkuun tuon aloituksen kanssa, sillä ymmärsin, että sitä kannattaa nimenomaan käyttää vain alkukierrosta, ovikseen asti.
En vain tiedä mistä tuon olen päähäni saanut, joten joku joka olisi kokeillut mulimenia, olisi ihanaa saada vastaus!
Olen lukenut monesta paikasta, että sitä kannattaa ottaa 40 tippaa lasilliseen vettä joka ilta. Ja moni on myös plussannut! Saattaa toki olla sattumaa, kuten kaikkien noiden kanssa, mutta eipä siinä mitään häviäkään. :)

Tässä linkki: http://niksautus.net/heikki/hoitoja/hoitoja.html


 
Ymmärtääkseni niitä ei oikein Suomesta enää löydy, mutta esim. tuossa linkissä mulimen keskusteluun olen linkittänyt verkkokaupan Hollannista, josta saa Suomeenkin tilattua.
Itse tilasin sieltä, ja taisi yksi palstalainen tilata Suomeen. :)
 
Mä sain joskus aikanaa kipeisiin menkkoihin mulimen tippoja =)
Ja lapsia on kyllä syntynyt :whistle:
Noita en ole muistanut mutta greippimehu menee jatkuvalla "syötöllä"

Punaviinikin kuulemma vois auttaa ,lasi muutamana iltana kierron keskivaiheilla ;)
 
Mulimen-käyttöön sellainen ohje, että samassa kuussa ei kannata yrittää raskautta. Itse hölmöyksissäni en uskonut, plussasin ja viikon vuotelun päästä tuli pois. Mulimen Heikin mukaan puhdistaa naisen sisuskalut ja raskauden sattuessa myös alkio lähtee. Mulimen saattaa vaikuttaa jopa puoli vuotta sen kuukauden kuurin jälkeen eikä muut lääkkeet (hormoni) ole kovin suositeltavia sinä aikana. Eli ottakaa tämä huomioon Mulimen-kuuria aloitettaessa (hed. hoito)
 
Kevätmieli Täällä kyllä muutama nainen on raportoinut tulleensa raskaaksi tuon käytön aikana, ja "siellä se nyt tuhisee"-kommentteja olen lukenut.

Mutta tosiaan, ymmärrän pointtisi, että varovainen kannattaa noiden kaikkien tuotteiden kanssa olla. Kiitos kommentista.
 
Homeopaattisia tuotteita ei kannattaisi omin päin alkaa käyttämään. Itse käytin migreenitippoja jonkin aikaa kunnes menin homeopaatille, ja tämä sanoi että käyttämäni tipat eivät olleet mulle se paras lääke.


Mä käytän vehnänalkioöljykapseleita ja foolihappoa. Välillä oon käyttänyt myös tyrniomega-kapseleita, ja ne ovat kyllä limakalvoihin vaikuttaneet hyvällä tavalla.
 
Heips, nostelen taas tätä vähän, jos muita jaksaa innostua mukaan.

Päätin lykätä sitä mulimenin aloitusta, kun käytiin tänään siellä tutkimuksissa, ja mun täytyy PCO epäilyn vuoksi käydä antamassa verinäyte kierron kahdessa eri vaiheessa, joten jotta ei vaikuttaisi niihin tuloksiin, lykkään ainakin toistaiseksi.

Vehnänalkioöljyt saapuivat tänään ja mietinkin tuossa ensilusikallisen nautittuani, että MIKSI en tilannut kapseleita! Järkyttävän makuista... :LOL:

Nyt siis toistaiseksi käytössä monivitamiinivalmiste, foolihappo, magnesium/kalkki)sinkki-yhdistelmä pillerit, ja nyt sitten myös tuo vehnänalkioöljy. Mies vetelee myös noi kaikki muut paitsi jälkimmäistä, sen tilalla hänellä omega 3-kapselit. :)
 
Dodiin :) tänään kp1/30-39 ja nyt lähtee sitten kokeilut käyntiin :LOL: kauppareissu edessä siis :p tän kierron ajattelin olla tikuttamatta yms, pupuilua joka toinen päivä ja sitten jalat ylös 30min (miestä tuskin haittaa :LOL: :LOL: ), greippimehua, punaviiniä ja vehnänalkioöljy käyttöön + liikuntaa ja herkut pois :) saas nähdä miten noiden herkkujen kanssa käy :ashamed:

*muoks* ja parapähkinöitä :) 4 päivässä riittää pitämään hormonitasapainon kohdallaan :) sisältää estrogenia :)
 
D-vitamiinia yli suositusten, vähintään 50µg. Ite otan tällä hetkellä 155µg per päivä. 2-3kk:ssa pitäis rueta vaikuttaan suotuisasti kiertoon (eli mun kohalla palauttaa kierrot ja ovulaatio). Suurimmalla osalla hedelmättömistä naisista on d-vitamiinivaje tai puutos, erityisesti pcos-naisilla (joilla usein insuliiniresistenssi). Riittävä d-vitamiinin saanti parantaa insuliinin herkkyyttä ja näin ollen sekä insuliini- että sokeritasot pysyy parempana, vielä jos lisäksi jättää nopeat hiilihydraatit pois ni yhä parempi. Liian korkea insuliinitaso pistää muutki hormonitoiminnat sekaisin.

Testaan myös maca-jauheen. Senki luvataan tasapainottavan hormonitoimintaa ynnä muuta.
 
Up. :attn: Aihe kiinnostaa, joten olisi kiva lukea lisää kommentteja. :)

Itse aloitin nyt raskaana oleville ja raskautta yrittäville tarkoitetut monivitamiinit ja D-vitamiinit aloitan myös. Kalsiumia nappailen, vaikka maitotuotteitakin tulee syötyä kiitettävästi. Jotain omega3-kapseleita olen aikaisemmin käyttänyt ja niitä voisin aloitella. Tyrni on ollut mielessä ihan pakasteena, kun sitä olisi saatavilla ja ihan läheltä poimittuakin vielä. Punaviinistä pidän, joten sitä aion nautiskella ainakin kierron puolessavälissä. Vyöhyketerapiasta olen saanut moniin vaivoihin apua, joten siihenkin suhtaudun erittäin myönteisesti. Vaikka siitä ei apua olisikaan tähän tilanteeseen, niin hemmottelu tekisi ihan hyvää. :D

Mulla on myös pco, enkä haluaisi vielä turvautua lääkkeisiin. Oireet on voimakkaat, joten kaipaan niihin apua ja tietysti toivon myös nopeaa raskautumista. Toinen kierto vasta aluillaan, joten kokemusta kotikonstien vaikutuksista ei vielä ole.
 
Tyrniöljy sisältää limakalvojen terveydelle hyödyllisiä ravintoaineita. Se suojaa kaikkia limakalvoja, mm. suu, mahalaukku, suolisto, hengitystiet, intiimialue. Ylläpitää normaalia ruoansulatusta sekä auttaa mahalaukun limakalvoja kestämään paremmin ärsyttäviä tekijöitä.
 
Itsellä poppakonsteja käytössä myös... Eli...

Itselle:
-Omega- rasvahappokapselit (sisältää kaikki omegat)
-Foolihappo
-Sinkki
-Greippimehu

Miehelle:
-Omega rasvahapot (kaikki)
-Sinkki

Ja Sssalla greippimehua on tarkoitus juoda kp1-ovulaatio. Eli menkkojen alusta ovulaatioon asti, tai pari päivää sen yli. 1-4dl mehua on aikalailla sopiva määrä. Tai sitten 1greippi/pvä. Valion kylmähyllystä löytyvä greippimehu lienee paras vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Itsellä poppakonsteja käytössä myös... Eli...

Itselle:
-Omega- rasvahappokapselit (sisältää kaikki omegat)
-Foolihappo
-Sinkki
-Greippimehu

Miehelle:
-Omega rasvahapot (kaikki)
-Sinkki

Ja Sssalla greippimehua on tarkoitus juoda kp1-ovulaatio. Eli menkkojen alusta ovulaatioon asti, tai pari päivää sen yli. 1-4dl mehua on aikalailla sopiva määrä. Tai sitten 1greippi/pvä. Valion kylmähyllystä löytyvä greippimehu lienee paras vaihtoehto.
kiitos, pitääkin napata tästä ensikiertoon. vaikka täti on pari päivää myöhässä, oon parit negat testannut.. jotenkin vaan olo ettei se nytkään tuu.
 
minä raskauduin vihdoinkin kierrossa jossa oli vain pari asiaa toisella tavalla kuin aikaisemmissa kierroissa.

- Tyyny takapuolen alle hommien jälkeen tunniksi
- Saunassa mies viilensi vedellä palleja (tykkää saunoa joka päivä ja melko kauan)
- Miehellä oli cola juomien kielto oviksen yli
- En syönyt mitään särkylääkkeitä

Ja ovistestit oli käytössä ja nuo yllä mainitut ovat ainoat mitkä erosivat edellisiin kiertoihin.
En tiedä vaikuttivatko nuo nyt sitten siihen että plussa tuli vai oliko vain sattumaa.

 

Yhteistyössä