Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

saantisuosituksista on täälläkin puhuttu.
d-vitskua tosiaan kannattaa nostaa pikkuhiljaa jos ihottumataipumusta on.
suositukset on ihan järjettömän pienet, ja vaikka purkissa lukisi että 100% tai 200% niin se on silti aika vähän. suomessa ollaan tosi jäljessä annoksissa ja vaikka söis säännöllisesti sen 50 tai 100% niin silti voi olla puutos, ja sillon kannattaa ottaa kuuriluontosesti, esim. 2-3kk tehostettu satsi. eipä muuta :)
 
Zanca > Viime keväänä käytin D-lisää, mutta kesällä se unohtui. Syksyn tullen aloitin sitten uudestaan. Monivitamiinia popsin läpi vuoden ja siinä D-vitamiinia tulee myös. Tänä vuonna jatkan kesän läpi, jos muistan, mutta hieman ehkä lasken annosta.
 
^ vielä lisäyksenä, että vaikka tuon linkin otsikko on raskausajan ruokavalio niin siinä puhutaan paljon myös raskautta yrittävien näkökulmasta ja hedelmällisyyttä lisäävistä tuotteista :)
 
Sunni, kiva että kelpas :) Mä luulen että Dp oli 11 eilen, kun plussa pukkasi, hento, mutta plussa ;). Tekisi mieli taas katsoa josko olis vahvistunut viiva, mutta maanantaille odotan, sillon olisi vasta se aikaisin täti päivä, niin katsastan silloin tilanteen.
 
sunni
Mul ois huomenna dpo 11 ja menkkapäivä... Tänä aamuna tosiaan tuli vielä nega :(
Pissa on miun mielestä hirmusen vahvan keltasta. Voi juku kun EI tulis täti kylään.....

Himskutti,

mut mie oon ihan varma että siulle tullee ens viikolla vielä kaaaaaunis vahva plussa :)

Onnee vielä :heart:
 
Jäi vaivaamaan, kun tuossa linkissä kehotettiin välttämään piparminttua ja mentholia. Mitäs mieltä olette tuosta asiasta?
Me yritettiin toista lasta yli 1,5 vuotta, sain jo Terolutit ja Clomit käyttöön. Kiertoni on totaalisen epäsäännöllinen. Kuulin sitten tästä Heikistä kampaajaltani ja soitin hänelle saman tien, elettiin elokuuta. Sain tarkat ohjeet: hormonit pois heti, samoin maito, sokeri ja valkoiset jauhot. Mulimentippoja juuri em ohjeen mukaan, hammastahna vaihtoon. Miehelle booria ja sinkkiä naamariin, tippakuurin aikana ei saanut raskautta yrittää. Keskenmenon riski on kuulemma niin suuri. Kävin vielä Heikin luona tarkistuttamassa lantioni, lähtiessäni Heikki huikkasi, että sinä oot marraskuussa raskaana!

Olin asian suhteen tosi skeptinen, mutta tein niin kuin käskettiin ja kaskas, marraskuussa tein plussatestin. Tyttö on nyt 10,5 kk vanha, eli suosittelen! :) Nyt toiveissa on kolmas lapsi, emme ole käyttäneet mitään ehkäisyä tytön syntymän jälkeen. Mulla on jäljellä puoli pulloa Mulimenia, meinaan ottaa sen piakkoin käyttöön, jos vaikka saisimme jotain aikaiseksi... ;)
 
Innostuin niin noista Mulimen-tipoista, että pakko kysyä: Uskaltaako niitä kokeilla ihan tosta noin vaan? Kierto on kylläkin suht säännöllinen (saattaa heittää päivästä-kolmeen). En ole ennen vastaavista kuullut, joten jos joku niistä tietää enemmän niin tieto on tervetullutta :) Voisko aloittaa vaikka puolella määrällä (20tippaa illassa)?

Tirtsa
 
noi mulimen tipat kuulostaa hurjilta, samoin tuo että joku heikki tsekkasi lantion :LOL: toivon että se on oikeasti joku lääkäri, lantiohan mitataan emättimen kautta.. ei kai joku niin höhlä ole että puoskarin antaisi ronklata itseään ;) en jaksanut selata ketjua taaksepäin, olisko ollut enemmänkin juttua aiheesta ja henkilöstä...

Vippaskonstejahan nää kaikki tosiaan on ja maalaisjärjen käyttöä suosittelen.. vitamiineista voi saada myrkytyksen jos liikaa vetelee rasvaliukoisia, luontaistuotteista puhumattakaan jos ei oikeasti ole varma mitä kaikkea syöty/juotu tuote sisältää ja aiheuttaa.
 
Moi!
Näyttää olevan aika vanha keskustelu, mutta päivitetään vähän. Olen itse käyttänyt hormonaalista ehkäisyä 5 vuotta putkeen ja kun sen lopetin, ei kuukautisia kuulunut 9kk ajan. Kävin homeopaatilla (joka on siis myös lääkäri) ja hän neuvoi minulle mulimen-tipat käyttöön. 20 tippaa 2x päivässä oli hänen ohjeensa, ja kun kuukautiset alkavat, pidän seitsemän päivän tauon jne. Kun olin syönyt kaksi päivää mulimenia, minulla alkoi kuukautiset!

Kiertoni on aina ollut vähän heittelehtivä ja pari kertaa on käynyt niin ettei kuukautisia ole kuulunut kahteen kuukauteen. Olen käynyt lääkärissä ja he ovat määränneet aina keltarauhashormonia jota en tahdo syödä siksi että hormonivalmisteet sekoittavat täysin mielialani. Olen siis aina ottanut mulimenia näihin vaivoihin ja joka kerta on kuukautiset alkaneet ihan parin päivän päästä ja seuraavakin kierto on jo tasoittunut.

Olen miettinyt että kun tahdon lapsia, aion ehdottomasti silloinkin käyttää mulimenia, koska olen siitä lukenut niin paljon positiivista! Tämä ei voi ainakaan omalla kohdallani olla sattumaa kun 9kk ei ollut kuukautisia ja sitten oli. Loistava valmiste ja mielestäni niin hyvä vaihtoehto keinotekoisille hormoneille, suosittelen!
 
Heips!

Tämähän tuli kuin "tilauksesta" ... (y)

Itse aloitin tänään kp 2/28 greippimehun juonnin ja koitan saada alas tuota vehnänalkioöljyä. Mehu on oikeestaan hyvää, mutta öljy meinas nousta samaa vauhtia ylös... :sick: Josko siihenkin tottuis :whistle:

Oon -94 syntynyt ja takana on yksi keskenmeno kesällä -15 ja sen jälkeen yritetty uutta raskautta enemmän ja vähemmän.. :rolleyes:

Pitääkin ottaa selvää noista mulimen-tipoista :)
 

Yhteistyössä