"Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

Meillä Kalustetukun passion... mieleiseni punainen löytyi vain heiltä, se siis keittiössä.
Myös kodinhoitohuone sieltä, mutta vaatekaapit on ikeasta enimmäkseen.

kvik on paljon kehuttu, muuta en siitä tiedä.

Ihanaa lukea teidän raksajuttuja. Tsemppiä kaikille ja onnea uusiin koteihin :flower: :wave:
 
Hauska vappua!

Mites muiden raksat edistyy? Me päästään kuulemma tän kuun loppupuolella muuttamaan. Tosin rakennus ei ole vielä sitten läheskään loppumassa, sillä vielä on ainakin kuistin ja autotallin teko ja todennäköisesti ulkoverhoiluakaan ei ehditä kokonaan tehdä ennen kuin muutetaan. Mutta kiire olis jo kova omaan taloon. =)
 
Hauskaa vappua! Me muutetaan varmaan tuossa kesäkuun puolella, ei meillä kyllä enää puutu ku saunanlauteet, kodinkoneet, vesikalusteet+hanat, kahdelta seinältä tapetit ja sit kaikki listoitukset ja parin kaapin kokoaminen.

Ihanaa olla näin loppusuoralla, on tätä jo odotettukin! Rankka talvi takana, mut helpompi kuin kuvittelin!

Oon niin innoissani etten malta housuissani pysyä..

Ootteko tyytyväisiä valintoihin vai onko joku jäänyt harmittamaan?
 
Kiva kuulla, että kuskusillakin on muutto niin lähellä. :)

Vielä ei ole hirveästi harmittanut mikään, mutta voi olla, että käytössä jokin ei toimikkaan niin hyvin, kuin mitä on ajatellut. Esim. vessan kaapit näyttävät nyt vähän pieniltä. Vielä ei ole hirveästi tavaraa, mitä niihin kaappeihin laitetaan, mutta kyllähän sitä tavaraa varmasti kertyy nyt kun on mihin kerryttää. ;)

Tänään mies sai kaksi pienempää makuuhuonetta valmiiksi. Mulla on tarkotus käydä sitä mukaa siivoamassa, kun huoneita valmistuu. Huomenna olisi sitten luvassa ensimmäisten huoneiden siivous. :)
 
Moi!
perjantaina on meillä se käyttöönottokatselmus vai mikä lie. Jos menee läpi niin sit ens viikolla muutetaan lopullisesti :D
On tätä hetkeä odotettukin!
Koti näyttää ihanalta, siivottu on jo kovasti. Olen kyllä tosi tyytyväinen valintoihin.
Matot puuttuu vielä joka huoneesta, smaoin verhot ja osa huonekaluistakin. Mutta onhan sitä aikaa sit ostella ku jo asuu, on meillä keittiönpöytä jo ja huomenna tulee sohvat.

Mites muilla?
 
Onnea kuskus uuteen kotiin! :flower:

Me ollaan nyt asuttu tämä viikko omassa talossa. Osa tavaroista hakee vielä paikkaa, mutta ihanaa, kun on taas oma rauha ja TILAA! =)

Sisältä ei oikeastaan puutu enää kuin osa lampuista, kylpyhuoneen kalusteryhmä ja joitain pieniä tarvikkeita. Ulkoa sitten puuttuu puolet verhoilusta, kuisti ja autotalli, joten ei tämä rakennusurakka vielä lopu. Mutta pääasia, että tää tärkein osa on nyt valmis. =)
 
Onnea Meep sullekin :flower: tai siis teille :D
Oon ollu nyt viikonlopun kokonaan töissä ja muutto jää ens viikkoon. Aion siis maantaina kantaa loputkin tavarat sinne ja nukkua jo ekan yön uudessa kodissa =) On tätä odotettu :)
 
kuskus, millaista on nyt ollut uudessa talossa?

Tämä oma talo alkaa jo tosissaan tuntumaan kodilta. Varsinkin, kun on ehtinyt sisustamaan eli laittamaan mattoja ja verhoja. Uusia kyllä pitää tässä ostella, mutta onneksi ei ole kiire. Yläkertaa ei olla vielä kyllä laitettu mitenkään, vain kannettu sinne kuuluvat tavarat, mutta kaikki aikanaan. =)
 
Uudessa kodissa on ihanaa. Mäkin olen jo sisutsnut ja laittanut verhot ja matot ja ostellut uusia huonekaluja.
Ulkohommia tehdään nyt. Piha jätetään suosiolla ens kesään mut nyt maalailua, terassien ja kuistiten tekoa yms...

Kyllä kannatti tämä projekti :D
 

Yhteistyössä