raskausoireketju(mahd.)

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maji:
miepä...tein tänään plussan :wave: !!
eli ne oireet mitä oli mullakin ni olivat sittenkin totta!!

ekana listaan nää :
tissit on ihan törkeen kipeet ja isot!
ja vatsaa jotenki pingottanu..
ja ihan kokoajan ollu sama tunne ko menkat alkais..ei mitään eroo!
polttelee ,pistelee ja koko viikon oottanu et nyt ne alkaa!!
Olisikohan mullakin tulossa plussa?? Samat oireet, kun sulla...menkkojen pitäis kyl alkaa perjantaina :/ enkä uskalla viel käyä ees testaa kun näyttäs kumminkin vaan negaa...

 
Jännä nähdä kuvittelenko jälleen kaiken, aika pessimistinen olen... kp kuitenkin nyt 30/29-34 ja eilen tuhrua jäi paperiin pari kertaa ja tänään myös, nyt olo sellanen että jossei ne menkat ens yönä ala niin ei niin sitten ikinä. Tuhruvuotoa vieläkin mutta mitään ei ole jäänyt siteeseen. Muita on
-Väsymys! (Töissä haukottelen kaiken aikaa) mutta kuitenkaan uni ei tule kuin silloin kun haluaa.
-Etovaa oloa, yhtäkkiä viime viikolla kaikki liha alkoi oksettamaan ja hyvä ettei yrjö lentänyt kun aprikoosihilloa laitoin aamupuuroon... (tosin mies on ihmeellisessä vatsataudissa, kuin närästys olis tullut laattaamisen tilalle, että tiedä sitten...)
-Päänsärkyä
-Alakuloisuutta, jatkuvaa haikeaa oloa.

Jos ei verta enempää ennen perjantaita ala tulla, pitäis kai testailla että meinattiinkos sitä vappu olla selvistäpäin. :saint:
Mutta kuten aiemmin mainitsin, melko pessimistinen olen ja nyt varsinkin kun menkkakivut on aivan järkyttävät, odotan enempi vaan sitä että josko sieltä taas tulee se perinteinen 'litratolkulla'... Mutta aina saa olla se pieni toivon kipinä tuolla takaraivossa... :whistle:
 
Mulla kp 28/28-30 eikä minkäänlaisia tuntemuksia että menkat alkais..pientä vihlontaa välil molemmin puolin alavatsaa, mutta sitä kestäny jo melkein pari viikkoa. yleensä menkkakivut alkaa pari päivää aiemmin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Laitampa tänne nyt noita mahdollisia oireita, kp28/30, ja haalea haamu testissä. Ainoa oire, mikä pisti oikeasti epäilyttämään on se, kun yleensä mulla on jo melkein heti oviksen jälkeen rinnat tosi arat, niin nyt ei oo. Myös valkovuotoa tulee reippaasti ja jonkun verran vihlonu mahaa. lämmöt pomppas eilen 36,9 ja tänään sama. Sitä ennen 36,2-36,5. Kovasti toivotaan nyt että viiva vahvistuu :heart:
Millä testillä teit? Minullakin hyvin haalea haamu oli tänä aamuna ja samat kp:t kun sinulla.
 
Tänä aamuna tein elämäni ekan haalean, mutta positiivisen raskaustestin! :heart:
Taustat ja oireet:
-Yritys alkanut 1/09
-Pco todettu 11/09
-Clomit otettu käyttöön 4/10
-kp 8-10 alavatsaa turvotti
-kp 11 alavatsaa turvotti niin, että sattui
-dpo 6 todella kovat alaselkäkivut, lämmöt päivällä mitattuna 37,1 -ei kuumeinen olo
-Oviksesta reilun viikon verran nännit kosketusarat, sen jälkeen kyllä hellät, muttei kosketusarat.
-dpo 11 alavatsaa turvottaa jäleen, yöllä toinen sierain tukossa kun makuulla, mutta kun nousee ylös nenä aukeaa.
-dpo 11 ja 12 nenästä tullut niistettäessä vähän verta, ei ole tullut aiemmin, vaikka nuha on häirinnyt jo pari viikkoa
-dpo 12 alavatsa turvonnut, tavallista useammin pissattaa, tuntuu kuin virtsarakko olisi räjähtämäisillään, mutta vessassa ollessa pissaa tuleekin aikas vähänlaisesti
- hajuaisti saattaa olla herkempi. Tiedä sitä sitten.

Ainakin huomenna testaan uudestaan jos vaikka vähän vahvempi plussa tulisi...
 
Abby enpä aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta mullakin on kuumotellut poskia useamminkin oviksen jälkeen. Nyt siis dpo 12 ja haalea plussa pärähti testiin.
Lisäksi menkkamaista oloa ollut eilisestä. Toivottelen täältä plussatuulia sinne päin!
 
Mäkin tuun tänne raskausoireineni, jotka on hyvin mahdollisesti korvienvälistä....
Mulla on menkat 2 päivää myöhässä, testi kk alkamispäivänä näytti ihan täydellistä negaa :( Olo on kuitenki vähä outo...

Väsyttää niin että päikkärit on pakko nukkuu
Tuntuu että lihakset menee maitohapoille tosi pienestä
Rinnat aremmat kun normaalisti, varsinki vasen!
alavatsaa ja selkää juimii ihan niiku kk alkais
pyörryttää ja tulee kuuma välillä

Siinä ne sitten oliki, eli ei vissiin kauheesti normi menkkaoireista eroo...
Täytyy nyt vaan toivoo että pysyis punaset päivät poissa ja testiin saatais plussaa!!! Johan tässä on kuumeiltu kohta 3 vuotta!!! :kieh:

PLUSSA ONNEEEEEEEEE KAIKILLE IHAN VILLINÄ!!! :heart: :heart:
 
Menkat jo neljättä päivää myöhässä, testasin sinä päivänä kun niiden olis pitänyt näyttää ja näytti negaa... Nyt vaan odottelua... Jos huomenna testais..jos näyttää negaa niin soitan neuvolaan, että jos verikokeen ottaisivat...
 
Nyt kp30 ja alavatsassa sellainen olo, että menkat alkaa... Nyt on tullut myös runsasta valkovuotoa, jonka takia kokoajan luulee, että nyt ne menkat alko. Yleensä menkat tulleet kp27, mutta juuri viimekierrolla oli poikkeus kp31. Odotellaan, odotellaan...
 
tänään on sit kp 32/29... pakko kyllä tänään testata ja toivoo parasta :) Jotenki vaan taas sellanen olo että turha odotella plussia, aina sinne vaan se yks viiva tulee :S Ärsyttää ihan hulluna tämmöset ihme kierrot kun toiveet herää!!!!!!


 
NIINPÄ! Ei jaksais miettii turhan takia näin "vakavia", mut minkä ihmismieli itselleen voi. Toivotaan parasta ja ilmoitelkaa kävi miten kävi, niin teen minäkin. Positiivista ajattelua vaan kehiin ja onhan se kiva, kun kesäkin on taas tuloillaan! :)
 
kp 24/28 yk4 ja tuntemukset:

rinnat kipeät,
tukkonen olo,
väsyttää,
mielialat vaihtelee,
runsahko valkovuoto oviksen jälkeen
ja melko varma olo et jospa nyt olis tärpännyt.. ;)

(rintojen kipeytyminen ja valkkari ainoat "uudet" oireet)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perho:
Abby enpä aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta mullakin on kuumotellut poskia useamminkin oviksen jälkeen. Nyt siis dpo 12 ja haalea plussa pärähti testiin.
Lisäksi menkkamaista oloa ollut eilisestä. Toivottelen täältä plussatuulia sinne päin!
Kiitos! Sitä samaa sinne=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marde79:
Mulla nyt kp29/27-31 ja viikon sisään on pari kertaa ylösnoustessa pistänyt hitosti alavatsaa ja pyöryttänyt. Saas nähdä alkaako ne menkat.. Onko muilla ollut tällaisia vaivoja?
Mua on huimannu joo tässä kierrossa ja pää ollut kipee monena päivänä,mut on yleensä ennen menkkojakin+aikana.
Mä testaan aikasintaan kp.50,koska viimeks alko kp50 ja sitten alkaa tero kuuri..Pian 3v.yritystä meillä.
 

Yhteistyössä