raskausoireketju(mahd.)

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla oli niukat menkat yli viikko sitten. Nyt kaksi viikkoa ollut alavatsakipua ja pahaa oloa eikä ruoka meinaa maistua. Aina kun syön meinaa oksennus tulla. Olen ollut myös itkuherkkä sekä raivoherkkä. :D Lämpökin on puoli astetta korkeammalla kuin yleensä. Luulen vaan että kuvittelen kaiken, koska varsinaisesti ei ole vielä yritys käynnissä. Ainakin hyvä mielikuvitus on jos ei muuta :LOL:
 
Meillä unohtui heinä-elokuun vaihteessa pillerilevy kotiin reissuun lähdettäessä ja tietoisesti raskaaksi tulemisen riskin tuolloin mieheni kanssa otettiin. Aloitin uuden levyn kotiin päästyämme, niukkojen menkkojen (kaksi niukkaa vuotopäivää) aikana ja jatkoin suoraan seuraavalle levylliselle.

Nyt olen viimeisen reilun viikon aikana voinut todella epänormaalisti. Ensimmäisenä ilmaantui iltapahoinvointia, jonka perään muutamana yönä voimakas alavatsakipu, joka helpotti vasta vessassa istumisen jälkeen. Aamulla ja päivällä olo kuitenkin oli täysin normaali. Tähän väliin tein apteekin testin, joka näytti negaa. Viimeiset neljä päivää olen kärsinyt vaihtelevista alavatsakivuista, jotka lähinnä painottuvat aamuun ja iltaan. Eilen illalla juoksulenkin jälkeen tuli todella voimakas kipu juurikin tuohon alavatsan seudulle ja koko maha pömpötti. Sama pömppis on jatkunut koko tämän päivän :confused:

Edellispäivänä päätettiin miehen kanssa jättää pillerilevy toistaiseksi syrjään, kunnes saadaan asialle varmuus. Alavatsakipuilua mulla on ollut kyllä ennenkin kuukautisten alkamisen yhteydessä (+/- pari päivää), mutta ei koskaan näin pitkiä aikoja.

Nyt odotellaan ens viikon lopulle ja katotaan, muuttuuko elämä meidänkin perheessä :)
 
Njaa a, en vielä tiedä olenko raskaana mutta toiveissa on. Yk 2 menossa ja vatsan nipistelyjä ollu viimeviikosta lähtien tähän päivään asti, pientä yökötystä ja kauheaa väsymystä. Täytyy odotella menkkojen poisjäämistä.
 
Kp 28/31

-Iskiaskipu selän oikealla puolella, joka alkoi viikko sitten. Jatkuvaa. Säteilevää.
-Runsas, venyvä valkovuoto.
-Viikko sitten alkanut vatsan juilinta ja nipistely, joka kohdistuu vasemmalle munasarjaan tai alas vatsaan. Yskiessä/aivastaessa/ äkkiä asentoa vaihtaessa nipistää sinne munasarjoihin tai "jonnekn alas", aivan kuin jotain jäisi jumiin..Vaikea selittää.
-Lämmöt 37,2
-Turvotusta ja painontunnetta oviksesta lähtien.
-Ei nänniarkuutta kuten normaalisti ennen menkkoja.
-Nälkä,mutta mitään ei tee mieli.

Katsotaan nyt sitten....:stick:
 
hei!!
onko kellään hajua, voiko se että on maha sekaisin, olla raskaus oire??Meillä täällä toista yritellaan, yk2 menossa kp 22/25-30. tai voiko näin aikaisin vielä oireita tullakkaan? muutenkin musta kyllä välillä nippailee mahaa ja sattuu munasarjaan oikeelta puolelta. välillä on myös ollu huono olo, mutta sekin voi johtua muista syistä.. :)
 
Hmm... Voiskohan ihottuma olla raskausoire? :eek: Sellaista ilmestyi muutama päivä sitten käsivarteen, en ole allerginen enkä ikinä kärsinyt ihottumista. Ihan selkeä punainen "ihonalainen" jälki. Aluksi kutitti, sitten ei enää.
Entäs ummetus?
Perjantaina oli menkkamaisia kipuja ja silloin menossa kp 16. Ovulaatiosta ei selvää tietoa, mutta käsittääkseni se on suht. varhainen, ovisoireita n. kp 10.
Luuloraskaus taas taitaa olla... :)
 

Yhteistyössä