***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

maijamehille onnea :flower:

Vauvavakuutuksesta, me otettiin se ja saatiin, mutta sillon ei ollukkaan vielä tietoa rd:stä. Täytyykö mun nyt jälkikäteen siitä sitten ilmotella johonkin vai vaikuttaako se vasta jos seuraavalle lapselle otettas vakuutus?

Me ostettiin tänään talo :D Vihdoin löydettiin sellanen joka tuntuu omalta. Apua, nyt se asuntovelallisen arki sitten alkaa :LOL:

Duffy ja Oula 30+0 *pooooks* Miten tämä aika menee näin nopeasti!!
 
Mulla ei ole ikinä edes puhuttu reidestä, niistä ohjeista vaan olen asian huomannut. Pitäisiköhän sitä siirtyä itsekin protaphane pistämään reiteen.. Kuusi kertaa päivässä pistely on alkanut tekemään liiaksikin tepposet masumakkaroille.

Siis huh :eek: sata yksikköä per pistos??

Bubbeli 29+1
 
Kiitos:)
Neiti siis syntyi 4.8. klo 8.30, pituus 51cm ja paino 3800kg :heart:

Jonkinlainen synnytyskertomus tähän perään...
Sairaalaan mentiin noin klo 6, jolloin alkoi kotona olemaan epämielyttävää. Synntys on laskettu alkaneeks klo 5.30, jolloin supistusten väli alkoi olemaan alta 10min. Sairaalassa siis otettiin ekaks käyrää, vaikka ei siihen niitä supistuksia kyllä yhtään kuulemma piirtynyt, noin puolen tunnin jälkeen katsottiin kohdunsuun tilanne ja olin sit siinä vaiheessa auki noin 4-5cm. Joten lähdimme saliin odottelemaan mitä jatkossa tapahtuisi. Klo 7 aloin ottamaan ilokaasua. Lääkäri kierros alkoi noin klo 8 ja odottelimme häntä, jotta kalvot puhkaistaisiin. Lääkäri tuli joskus 8.20, jolloin kömmein kiikkustuolista siihen pedille (silloin tuli sit jo supistukset sekä selässä että mahassa ) oli aika tuskaa. 8.25 lääkäri tutki paikat ja olin 8cm auki ja samalla puhkaistiin kalvot ja lisäks laitettiin kohdunkaula puudute ku ajattelin et jotain vois kokeilla. 8.29 tuli ponnistamisen tarve ja 8.30 neiti oli ponnistettu maailmaan. 8.37 sitten tuli istukka. eli aika hurjalla vauhdilla sitten mun mielestä eteni tuo homma. Pahaa makua siitä ei kuitenkaan jäänyt ja yhtään en revennyt.

Maijamehi ja Prinsessa 3pvä
 
Moikka!
Minun taisteluni sokereiden kanssa on ohitse: Pieni suloinen poika syntyi torstaina 5.8 mitoin 2760g/47cm rv 38+4.
Tsemppiä kaikille sokerisille ja onnittelut myös muille vauvaantuneille! :flower:

Käyn varmasti lueskelemassa juttujanne jatkossa. Tänään vasta kotiuduttiin joten en nyt enempää lueskele.
 
Onnea myös MiljaK :flower:

Nyt on ihan vauvautumisvaihe menossa täällä rd-mammoissa :) Me jäädään kohta ihan pieneksi piiriksi (toisaalta, eikö se ole parempi vaihtoehto)
Tulkaa vauvautuneet kertomaan synnytyskokemuksianne! Minä ainakin olen kiinnostunut mahdollisista käynnistelyistä yms. jutuista.
Ihanaa vauva-arkea teille!

Tänne ei mitään ihmeellistä.. Huomenna toivottavasti tehdään kokoarvio ultran yhteydessä.

Bubbeli 29+4


 
vauvahaaveita:
Pitäiskö sen jälkeen luoda uusi pino kokonaan? Kun muuten joudut vissiin antamaan sun tunnarit jollekulle toiselle?
Jos muita vapaaehtoisia ei ole, niin minä ravaan koneella vähän väliä, joten voin ruveta päivittelemään listaa.
Ja saatan tarvita hiukan aloitusapua :)


Bubbeli 29+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja bubbeli:
vauvahaaveita:
Pitäiskö sen jälkeen luoda uusi pino kokonaan? Kun muuten joudut vissiin antamaan sun tunnarit jollekulle toiselle?
Jos muita vapaaehtoisia ei ole, niin minä ravaan koneella vähän väliä, joten voin ruveta päivittelemään listaa.
Ja saatan tarvita hiukan aloitusapua :)


Bubbeli 29+4
Joo, uushan se on luotava...kopsaat vaan sitte noi nicit siihen listaan =)
Ja toki apua saat :heart: :flower:
 
Täältä vähän omaa napaa: nyt annostus sen kymmenen yksikköä (ei mitään eroa kahdeksalla millä aloiteltiin) ja parin päivän jälkeen tilanne edelleen sama... huoh... no kait se on ylihuomenna nostettava siihen 12....
 
Minulla on 10 yksikön annoksella ollut vain yksi liian korkea aamuarvo (5,9). Muut viisi arvoa 4,5-5,4. Noita koholla olevia ruokailun jälkeisiä tuloksia on nyt viime Tays-reissusta 10 kpl. Ei kovin paljon, mutta onko liikaa kuitenkin. Torstaina kuullaan mielipide. Varmaan tuo painoarviokin vaikuttaa. Vastais nyt enemmän viikkoja.

Enää 2 kuukautta laskettuun aikaan. Onneksi muksut menee huomenna hoitoon. Ovat olleet juhannukselta kotona. Mies parka...
 
Kiitos Discovery lohdutuksesta :) . Ihan hyvä toisaalta tietää, koska se on ollu aika hämmentävää kun mitään ei tapahdu. Tän aamun mittaus vielä tekemättä mutta eiköhän samalla kaavalla taas mennä. Toivottavasti noita sun ruuan jälkeisiä ylityksiä ei oo liikaa, ja saat olla vielä ilman niitä ateriainsuliineja. Kerrohan miten kävi sitten torstain jälkeen. Me taidetaan muuten mennä aika pitkälti muutenkin ihan samalla aikataululla, täällä myös aika tasan kaks kuukautta laskettuun...

Keukeu ja Tirppi 31+1
 
:wave:

KeuKeu ja Discovery:
Mulla on masentanut myös, että eikö samperi mikään annostus riitä.. Itelläni tulee sellaisia piikkejä, kun insuliineja tarttee nostella. Yleensä nostot on 2-4yksikköä ja sitten tasaantuu taas muutamaksi viikoksi.

Utelen taas painoarvioita teiltä muilta. Haluatteko paljastaa :)
Itselläni seuraavanlainen suora
19+4: 300g
26+0: 900g
27+6: 1240g
29+5: 1599g

Bubbeli 29+6
 
polilla käynti ja kontrolleja pukkaa :(

Virtauksessa jotain kohoamaa....eli seurataan nyt ettei istukka ala sanoo sopimusta irti :'(
Painoarvioo käsikopelolla tällä hetkellä 3-3,2kg, ultralla 3,4kg.
sormelle auki, kanavaa 3cm jäljellä.

Vitsi pelottaa nyt nuo virtaukset...lääkäri kyl meinas että kaikki näyttää oikein hyvältä...vauva liikkuu hyvin ja sykkeet on hyvät.
Perjantaina uudestaa sinne sitte. Ottivat verikokeitakin.

vauvis ja poju 38+2 :heart:
 

Yhteistyössä