relaatio 57

Pelaaja taas harmaana
Se Peto an 5+6+6 on Leea Krögerin kirja, jonka jostain googlasin. Sen sijaan muuten olen teitä paljon jäljessä, kun matkan takia en päässyt heti kanssanne aloittamaan.
 
???
Sinulla on jostain syystä omassa koneessasi tai selaimessasi muuttunut merkkikoodisto toiseksi. Tuollainen johtuu siitä. Eli vika ei ole relaatiosysteemissä vaan koneessasi/selaimessasi.
Ok, katsotaan osaanko tehdä asialle mitään. Päivityksiä en asentanut ja mitään asetuksia en muuttanut, et tosi jännä. Samalla tänä aamuna oli myös se relaation pikkukuvake muuttunut sellaisesta punaisesta siihen kysymysmerkkikuvaan, joka on ykkösrelaatiossa.

Selvitellään. Kaikki muut sivut näkyy normaalisti. En kyllä uskalla kaiken varalta edes yrittää säätää mitään ennen kuin olen saanut tämän relaation pakettiin. :)
 
???
Ok, katsotaan osaanko tehdä asialle mitään. Päivityksiä en asentanut ja mitään asetuksia en muuttanut, et tosi jännä. Samalla tänä aamuna oli myös se relaation pikkukuvake muuttunut sellaisesta punaisesta siihen kysymysmerkkikuvaan, joka on ykkösrelaatiossa.

Selvitellään. Kaikki muut sivut näkyy normaalisti. En kyllä uskalla kaiken varalta edes yrittää säätää mitään ennen kuin olen saanut tämän relaation pakettiin. :)
Paitsi että nyt näemmä sana ei mene, kun siinä on Ä. Kiitos vihjeestä muuten,
Pelaaja.

Taisi tämä rela jäädä mun osalta tähän toistaiseksi.
 
VR eli tekijä
Paitsi että nyt näemmä sana ei mene, kun siinä on Ä. Kiitos vihjeestä muuten,
Pelaaja.

Taisi tämä rela jäädä mun osalta tähän toistaiseksi.
Tämä ilmeisesti koskee vain Firefoxia, olisiko siihen tullut jokin päivitys sitten. Facebookista luin, että jostain syystä firefox ei tunnista sivuston käyttämää merkistöä oikein. Homma korjaantunee valitsemalla valikosta View -> Text Encoding -> Unicode
 
???
Tämä ilmeisesti koskee vain Firefoxia, olisiko siihen tullut jokin päivitys sitten. Facebookista luin, että jostain syystä firefox ei tunnista sivuston käyttämää merkistöä oikein. Homma korjaantunee valitsemalla valikosta View -> Text Encoding -> Unicode
Kiitos VR! :)

Olin tuota jo kokeillutkin, mutta ei tullut mieleen, että tuollainen olisi sivustokohtainen asetus eikä selainkohtainen. Muilla sivuilla siis pylpyrä oli normaalisti unicode-kohdassa eikä western-kohdassa. Nyt näyttää taas normaalilta.
 
???
Kiitos VR! :)

Olin tuota jo kokeillutkin, mutta ei tullut mieleen, että tuollainen olisi sivustokohtainen asetus eikä selainkohtainen. Muilla sivuilla siis pylpyrä oli normaalisti unicode-kohdassa eikä western-kohdassa. Nyt näyttää taas normaalilta.
Juhlinpa liian aikaisin. Joka kerta, kun lataa sivun uudelleen tai siirtyy ruudusta toiseen, asetus palaa takaisin western-kohtaan. Pitääkö tätä varten nyt ladata toinen selain...

No mut sain sinne ainakin sen Pelaajan vinkkaaman sanan sentäs. :D
 
Koodihirmu
Juhlinpa liian aikaisin. Joka kerta, kun lataa sivun uudelleen tai siirtyy ruudusta toiseen, asetus palaa takaisin western-kohtaan. Pitääkö tätä varten nyt ladata toinen selain...
Joo, eli ongelmana on nimenomaan se Firefox, joka aina katsoo mitä merkkisettiä palvelin lähettää. Siksi setin muuttaminen kestää vain yhden sanan verran.
Paras ratkaisu on käyttää jotain muuta selainta. Ainakin IE, Chrome ja Safari näyttävät toimivan kunnolla edelleen.
 
VR eli tekijä
mie en jaksa enää tonkia... hyppään 59:n pariin (vaikuttaa siltä että pääsee pitkälle omin avuin).... käyn vinkkaamas täällä jos tarvii ja hypin sit muiden joukossa 58 kimppuun
Siinä vaiheessa kun tuntuu ettei millään onnistu eikä jaksa etsiä, niin voin kyllä vinkata niitä loppuja. Olisiko jokin sellainen, jonka avulla luulisit pääseväsi vielä eteenpäin? Vai onko tekijän vinkkausapu vielä liian aikaista?
 
???
Jee, nyt näyttää taas kirjaimet normaalilta, ilman mitään klikkailuja ja kikkailuja.

Pelaajan vinkki vereen ei minulle kyllä auennut, mutta onhan tässä aikaa miettiä. Ilmeisesti mulla on joku sana, jota ainakaan tT:llä ei ole, koska olen edelleen kolmantena, vaikka en ole saanut tuota Pelaajan vinkkaamaa veri-sanaa.

Tilanne on tämä:

ok ok ok ok 1
3 ok ok ok ok
ok ok ok ok ok
1 2 1 ok ok
ok ok 4 ok ok
 
Siinä vaiheessa kun tuntuu ettei millään onnistu eikä jaksa etsiä, niin voin kyllä vinkata niitä loppuja. Olisiko jokin sellainen, jonka avulla luulisit pääseväsi vielä eteenpäin? Vai onko tekijän vinkkausapu vielä liian aikaista?
no ne his.. lähtevät siellä käytöruudussa jelppais varmasti moneen muuhun jumiin :)

mie oon ??? ykkösenä

ok ok ok ok 1
3 ok 1 ok ok
ok ok ok ok ok
ok 1 1 ok ok
ok ok 4 ok ok
 
VR eli tekijä

Yhteistyössä