Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei piä sairastella..tai sit jos niin erehtyy, ni täytyy olla tarpeeks kuikkunen kun menee lääkärille että sinne pääsee. Täällä kun yksityisiäkään ole kuin matkan päässä..mä kyllä olin viimeks iha kiitettävän kuikkusena kun tuota yhtä potevaa vein lääkäriin koska ilmotusluontoinen asiani tuotti rivakasti tulosta. Ärsyttää vaan hitokseltaan tommone että joutuu olemaan turhankin napakkana ja vaatimalla vaatimaan mutta - elämä on laiffii
Niinpä.
Täällä on myös yksityisiä, mutta ne on aivan liian kalliita.
Poikien mummi meni muutama vuosi sitten yksityiselle, kun julkisella puolella oli niin pitkät jonot eikä päässyt omalääkärilleen millään...no sieltä paukahtikin sitten tosi iso lasku, eikä hällä meinannut raha riittää lääkkeisiin enää sen jälkeen(n)
 
Oho :eek:(n)
Toivottavasti helpottaa.
Jos joku (mies) voisi hieroa sun selkää/niskaa vähän?
Hieronta on aina ihanaa ja paikallaan:) mutta nyt on parempi pitää näppinsä kurissa ainakin tuosta osastosta koska varoaluetta pukkaa ja kyynärpäätaklaus tekkee kippeetä...yritän saada särkylääkkeellä ja lämmöllä paikkoja avatuksi, illalla valloitan saunan lauteetkin:love:... Kyllä tää tästä vetreentyy:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niinpä.
Täällä on myös yksityisiä, mutta ne on aivan liian kalliita.
Poikien mummi meni muutama vuosi sitten yksityiselle, kun julkisella puolella oli niin pitkät jonot eikä päässyt omalääkärilleen millään...no sieltä paukahtikin sitten tosi iso lasku, eikä hällä meinannut raha riittää lääkkeisiin enää sen jälkeen(n)
Toi on sitte niin ryöstämistä:mad:! Ja just vain sen takia kun julkinen puoli on mitä on. Ei pienituloset millään voi yksityiselle mennä ja jos on pakko, niin käyntivaikutukset tuntuu pidemmän ajan(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Silloin kun on kipuja niin ei ole hyvä hieroa. Kivut voi pahentua. :)
..tai lähteä kivut tarttumaan...mulla kun oli tässä kroppa aivan äärimmilleen viritettynä ja lihakset kipeinä, ni hekumoin kokovartalohieronta-ajatuksella:love: mutta samalla myös kauhistelin mahdollista tilannetta, koska jos ois hipaistukaan - rouhimisesta puhumattakaan!- ni ois tapahtunu kauheita:oops::notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Voiko kulkiselle varata aikaa? Jos voi niin onko monen päivän odotus?
Voi mutta kestää päästä pitkään, muutaman viikonkin tai pahimpaan flunssa aikaan pidempäänkin.

:eek:o_O
Täällä se on 1-2h. Sairaalan polilla voi olla 2-3h. Terkkarissa saa palvelua arkisin 8-16.
Olispa täälläkin:eek:
Mutta pahimpaan flunssa aikaan se menee juurikin noin.:(

ja mä huomasin just äsken, että se astmatutkimus olis ollut eilen ja en tietenkään muistana mennä sinne...koska muistin että se olis vasta 11. pvä:notworthy:
 
Aqela
Voi mutta kestää päästä pitkään, muutaman viikonkin tai pahimpaan flunssa aikaan pidempäänkin.


Olispa täälläkin:eek:
Mutta pahimpaan flunssa aikaan se menee juurikin noin.:(

ja mä huomasin just äsken, että se astmatutkimus olis ollut eilen ja en tietenkään muistana mennä sinne...koska muistin että se olis vasta 11. pvä:notworthy:
Olispa sielläkin. Riippunee paikkakunnan resursseista. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä