Sain 5min sitten käynnistys tabletin.. Nyt pelotta

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Jos minä vielä saan vauvan niin aion ilman muuta päivittää mahdollisimman reaaliajassa joko tänne tai faceen.

:)
Minä myös. Ajattelin pistää valokuvan vauvasta naamakirjaan heti kun hänet on ulos saatu :)

Ja jos homma menee totutun kaavan mukaan, eli ekana odotus menee yli lasketun ajan & sitten synnytyksessä menee tunti jos toinenkin, niin saletisti rähisen täällä. Kesäkuussa kajahtaa :cool:
 
Turkilmas
Minä myös. Ajattelin pistää valokuvan vauvasta naamakirjaan heti kun hänet on ulos saatu :)

Ja jos homma menee totutun kaavan mukaan, eli ekana odotus menee yli lasketun ajan & sitten synnytyksessä menee tunti jos toinenkin, niin saletisti rähisen täällä. Kesäkuussa kajahtaa :cool:
Mullahan oli ystävä (umbrella) täällä raportoimassa käänteitä kun olin Jorma-Kalevia synnyttämässä. Ja mä pidin vielä tärkeänä, suorastaan velvollisuutena, huolehtia että umbrellalla oli raportoitavaa :D. Mulla kun itselläni ei ollut siihen aikaan vielä nettipuhelinta. Muuten olisin toki raportoinut itse, mahdollisimman reaaliajassa tietty :).
 
"vieras"
Mullahan oli ystävä (umbrella) täällä raportoimassa käänteitä kun olin Jorma-Kalevia synnyttämässä. Ja mä pidin vielä tärkeänä, suorastaan velvollisuutena, huolehtia että umbrellalla oli raportoitavaa :D. Mulla kun itselläni ei ollut siihen aikaan vielä nettipuhelinta. Muuten olisin toki raportoinut itse, mahdollisimman reaaliajassa tietty :).
Kävin äsken lukemassa sitä ketjua. Oli kyllä kiva lukea sitä.
 
Siis nuo supistus luvut ei kerro yhtään siitä miten kipeitä ne on. Toisella ne voi näyttää paljon suurempia lukuja vaikka ei tekis kipeetä ja toisella taas voi olla taju kankaalla huomattavasti pienemmillä luvuilla. Varsinkin hoikilla ne luvut voi nousta pienestä supistuksesta tosi korkealle kun taas semmosella jolla on runsaasti vatsanpeitteitä voi todella kipeä supistus saada monitorissa vaan säälittävän luvun aikaseksi. Joten tuon perusteella ei todellakaan voi päätellä onko tää tarina tosi vai ei.
 
"vieras"
Ilman mitään provoiluja, ja ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin, että miksi jotkut haluaa raportoida blogeihinsa, faceen ja tänne, jne. synnytyksen kulusta ja laittaa heti vauvan kuvan?
 
ilman mitään provoiluja, mitä siitä on haittaa vaikka päivittelee lähes reaaliajassa asioitaan vaikkapa tänne? tämä on yhteisö ja "tositeeveetä" ilman sitä tv:tä ;) . Miksi tämä on niin kamalaa ja hirveää? jokainen menee tyylillään ja omaksi kokemallaan tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
ilman mitään provoiluja, mitä siitä on haittaa vaikka päivittelee lähes reaaliajassa asioitaan vaikkapa tänne? tämä on yhteisö ja "tositeeveetä" ilman sitä tv:tä ;) . Miksi tämä on niin kamalaa ja hirveää? jokainen menee tyylillään ja omaksi kokemallaan tavalla.
Niinpä. Ja ihmeen kiinnostuneita asiasta täällä ollaan kuitenkin. Niin harmaat kuin rekkautuneetkin palstailijat ihan näistä nostoista ja luetuista viestilukumääristä päätellen.
 
[QUOTE="vieras";25910815]Ilman mitään provoiluja, ja ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin, että miksi jotkut haluaa raportoida blogeihinsa, faceen ja tänne, jne. synnytyksen kulusta ja laittaa heti vauvan kuvan?[/QUOTE]

no synntyksen kulusta en raportoinut mihinkään,en kyennyt supistusten ja muiden juttujen takia edes ajattelemaan mitään muuta kun sen hetkistä tilaa ja fb:ssa ilmoitin joku kolme tuntia synnytyksen jälkeen,koska moni ystävä ja työkaveri oli pyytänyt ilmoittamaan kun vauva on syntynyt ja mikäs sen kätevämpää kuin fb?
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
"vierailija"
Mul oli vaan känny mukana sairaalassa, ja sillä ilmotin muutamalle kaverille ja juttelin jonkin verran synnytyksen jälkeen.

Missähän vaiheessa mahtaa Milanna nyt olla..? Tsempit edelleen.
 
tsibu
[QUOTE="vieras";25910815]Ilman mitään provoiluja, ja ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin, että miksi jotkut haluaa raportoida blogeihinsa, faceen ja tänne, jne. synnytyksen kulusta ja laittaa heti vauvan kuvan?[/QUOTE]

Vaikka täällä on sotia, erimielisyyksiä ja kiivaita yhteenottoja Milannan ja muiden välillä niin uskon että hän pitää palstalaisia ystävinään. Tämä paikka on hänelle tärkeä. Ja haluaa että porukka elää mukana.
 

Yhteistyössä