sanokaahan suoraan vesipullosta...

  • Viestiketjun aloittaja "amanda"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miinaÄ";29954075]Onks tää ihan vakavasti kirjotettu??? Mä tikahdun nauruun.. Toisaalta on aika pelottavaa jos joku TOSISSAAN seuraa toisten vesipulloja ja pitää sitä brassailuna :D[/QUOTE]

Mun vesipullo brassailee parasta aikaa jääkaapis. :cool:
 
säpäle harmaana
Minä taidan taas olla ihan tynnyrissä, kun en ole edes tajunnut tällaista muoti-ilmiötä. Ja vielä vähemmän tajuan, miksi sen pitäisi jotenkin erityisesti ärsyttää.

Ajatella, että jotkut pitävät kädessään vesipulloa. Mutta mikäs tämä juttu on, että kannetaan olkapäällä laukkua ja pidetään silmillä aurinkolaseja? Mikä ihme siinäkin on? Joku muotijuttu vissiin, kun näitä näkee jatkuvasti.
 
Jotkut juo esim aamulla ja ruuan kanssa ja illalla ja muutaman kerran lasista sillä välillä Ja jäävät henkiin. Ennen Sinkkkuelämää ja poppitähtiä kukaan ei kulkenut vesipullon kanssa esim 70-80-luvulla ja jäivät henkiin. Tää on ihan uus muotijuttu ja opittu turha tapa.
Juu ja joskus kivikaudella elettiin luolissa ja jäätiin henkiin.
Syötiin vaan itse metsästettyä lihaa ja marjoja, ja jäätiin henkiin.
Pukeuduttiin turkkiin ja nahkaan, ja jäätiin henkiin!

Miksi, oi miksi mun vedenjuonti on jollekkin niin kauhian kova paikka? :D
Ei teillä reppanoilla tuu vettä omasta hanasta ollenkaan vai mikä siinä vituttaa? :D

Ja ei, en polta, en treenaa maratoonille, en ole läski ja en ole käynyt ulkomailla ruotsia pitemmällä. Kyllä olen raskaana, mutta vesipullo on ollut jo vuodesta -99 mukana.
En seuraa edes muotia, pukeudun ehkä enemmänkin hippimäisesti, joka ei tosiaan sovi tähän cool-hip-sportti-oumaigaad-maratoonari imagoon jota kuitenkin ilmeisen alitajuisesti yritän viestittää vesipullollani :LOL:
 
Vierasmiess
Ei hitto tätä ketjua! :LOL: :D
Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.

Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?

Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.
 
Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.

Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?

Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.


ps. Aika moni kantaa omenaa, proteiinipatukkaa, välipalakeksiä yms yms yms. käsilaukussa, auton hanskalokerossa jne. :D

Juo sä kaks litraas vaikka kerralla jos siltä tuntuu.
Anna meidän muitten LIPI LIPITTÄÄ vaikka millilitra kerrallaan siitä munanjatkeesta jota myös pulloksi kutsutaan :D

(vai oliko se korvike, whateva..)
 
Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.

Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?

Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.
Mikä sun ongelma on?
 
Vierasmiess


ps. Aika moni kantaa omenaa, proteiinipatukkaa, välipalakeksiä yms yms yms. käsilaukussa, auton hanskalokerossa jne. :D

Juo sä kaks litraas vaikka kerralla jos siltä tuntuu.
Anna meidän muitten LIPI LIPITTÄÄ vaikka millilitra kerrallaan siitä munanjatkeesta jota myös pulloksi kutsutaan :D

(vai oliko se korvike, whateva..)
Se omena tai patukka, joten ani harva tarvitsee, pitää syödä, ei kantaa. Kuka tässä on puhunut mistään välipalasta joka on auton hanskalokerossa?

Annan teidän lipittää vaikka mitä, kyse on siitä miksi sitä vettä ei voi juoda kerralla kunnolla eikä kantaa mukana? Ja älkää mouhotku, että tulee kusihätä. Balanssi on mikä ratkaisee.
 
"Lilli"
Mäkään en ymmärrä kuinka jotkut viitsii hörppiä sitä laukkulämmintä vettä siitä kulahtaneesta pullosta pitkin päivää.. Yyyh.. Mä juon aamulla herättyäni vettä, aamupalan jälkeen, ruuan jälkeen, kahvitunnilla, kotiin tullessa, treeneistä tullessa, ruuan jälkeen, ja joskus vielä illalla. Ja varmasti tulee riittävästi.

Ja aina saan kylmää ja puhdasta vettä ilman että tarvii kanniskella mitään pulloja. Eikö sen vesimäärän jo hörppäis siinä hanan äärellä, minkä sinne pulloon liruttaa?
 
Se omena tai patukka, joten ani harva tarvitsee, pitää syödä, ei kantaa. Kuka tässä on puhunut mistään välipalasta joka on auton hanskalokerossa?

Annan teidän lipittää vaikka mitä, kyse on siitä miksi sitä vettä ei voi juoda kerralla kunnolla eikä kantaa mukana? Ja älkää mouhotku, että tulee kusihätä. Balanssi on mikä ratkaisee.
Siksi mä kannan sitä mukana, että voin juoda.
Muuallakin kun tuossa keittiön hanan ääressä.
Ei kai sitä pulloa kukaan kanna vaan näön vuoksi. Tai jos kantaa, niin mä en kuulu niihin.

Ja suoraan sanottuna tuntuu huomattavasti miellyttävämmältä juoda vähän kerrallaan, pitkin päivää, kun täyttää vatsa sillä vedellä. Se on katsos se balanssi mikä ratkaisee ;)
 
Jos se nyt ongelmaksi lasketaan, niin mua huvittaa se kun ootte kuin pahaisia kakaroita jotka ei voi myöntää asiaa X. Muut nauraa teille ja te ootte niin "oman tien kulkijoita" :LOL:
Mä en voi mitää sille, että sä et ymmärrä lukemaasi. Enkä voi myöskää mitää sille, että mulla on oikiasti syy miks suu kuivaa. Mutta jatka sä vain tuota sairasta vittuuluas jos se sun elämääs tuo sisältöä. Huonosti on nimittään ihmisen elämäs sisältöä jos pitää kiinnittää huomiota toisten vesipulloohin. :hug: Mua ei jaksa kiinnostaa tuollaasen persläven mielipiteet musta. Aiva turha tulla vinkumaan, että sanon sua persläveksi koska itte aina hyökkäät mun kimppuun ja kirjootat musta todella halventavasti. Kiitos ja hei, persläpi.
 
Vierasmiess
Siksi mä kannan sitä mukana, että voin juoda.
Muuallakin kun tuossa keittiön hanan ääressä.
Ei kai sitä pulloa kukaan kanna vaan näön vuoksi. Tai jos kantaa, niin mä en kuulu niihin.

Ja suoraan sanottuna tuntuu huomattavasti miellyttävämmältä juoda vähän kerrallaan, pitkin päivää, kun täyttää vatsa sillä vedellä. Se on katsos se balanssi mikä ratkaisee ;)
Juu juu, eihän kukaa tosiaan juo muodin vuoksi. Kuinka paljon vesipulloja kanniskeltiin 80-luvulla? Liekö ihmisen suu niin muuttunut?

Et vissiin tajua sen vertaa, että mahasta se vesi menee soluihin?

malavita näitä urpoja....
 
Aahhahhaah, miten voi oikeesti noin kaivella ketään joku VESIPULLO :D
Mitä ihmeen merkitystä voi toisten ihmisten juomatottumuksilla olla? Mä en ainakaan ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, juoko joku jatkuvasti vähän, vai vetääkö päivän vesikiintiönsä kerralla. Koska sillä ei oikeasti ole mulle mitään väliä :D
 
Juu juu, eihän kukaa tosiaan juo muodin vuoksi. Kuinka paljon vesipulloja kanniskeltiin 80-luvulla? Liekö ihmisen suu niin muuttunut?

Et vissiin tajua sen vertaa, että mahasta se vesi menee soluihin?

malavita näitä urpoja....
Ihanko totta, että vesi menee soluihin. Kiitos infosta, en tosiaan ois tajunnut tuota ellet viisasmiess ois mua sivistänyt.
Enkä tosiaan tiedä kuin paljon vesipulloja kanniskeltiin 80-luvulla.
Siitä löytyy varmaan jotain pätevää tutkimus tietoo jostain?
Ei sillä, ei mua kauheesti kiinnosta mitä ja miten ihmiset joi 80-luvulla tai 70-luvulla tai ylipäätään millonkaan. Appivanhempien mielestä on koko veden juonti nykyajan hömpötyksiä, siis kuka nyt pelkkää vettä juo, mehua sen olla pitää.

No joo, kun ei mee perille niin ei mene.
Sä voit haukkua kaikki vesipulloa käyttävät urpoiksi ja kakaroiksi ja miksi vaan.
Mä juon huomena siltikin vettä, ja jos lähden pihalle/kävelylle niin pullosta.
Naurakoot vaikka koko kulmakunnan naapurit,
ei se mua haittaa :wave:
 

Yhteistyössä