sanokaahan suoraan vesipullosta...

  • Viestiketjun aloittaja "amanda"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="rrr";29953601]No siis minä ainakin tuolla kommentissani aiemmin sanoinkin että osittain aivan varmasti opittu tapa. En vain tajua miten se tekee hommasta jotenkin wannabe-sport-cool meininkiä? :D[/QUOTE]

Minäkin kun rantapallon kokosen raskausmahani kanssa röhnöän tuossa pihakeinussa, tunnen itseni oi niin sporttiseksi ja cooliksi kun hörpin siitä kulahtaneesta ärräpullosta vettä.
Mä oon niin hot maratoonari mama kun juon vettä :D
 
tupakka janottaa
Tupakanpolttajilla on pakko olla vesipullo mukana että saavat huuhdella suun tupakan myrkyistä, muutenhan suuhun jää karmea kuiva ja paha maku tupakasta ellei juo mitään.
 
Tupakanpolttajilla on pakko olla vesipullo mukana että saavat huuhdella suun tupakan myrkyistä, muutenhan suuhun jää karmea kuiva ja paha maku tupakasta ellei juo mitään.
Just just. :D Mä en polta tupakkaa, mutta kärsineiden sylkirauhasten takia suu kuivaa helposti. Mutta ihan turha tätä on selittää, että joillaki kyse on ihan fyysisestä ongelmasta/sairaudesta koska ny vain halutaan haukkua tässäki asias ihmisiä... Huvinsa kullaki ja on kyllä melkoosen lennokkaita ajatuksia joillaki täs ketjus. :LOL:
 
"terttu"
On noita nuoria pullonkanniskelijaperheitä meidänkin naapurustossa. Rakennetaan uusi talo, seuraavaksi Audi pihaan ja vesipullo kantoon.

Rouva on joku lähäri ja mies metallityöntekijä, näkeehän sen jo kaukaa ettei sitä palkkatuloilla pullovettä hörpitä, varmasti ovat korviaan myötä veloissa.

Tai sitten perintöä saatu, kyllä mummo varmaan kääntyisi haudassaan, jos tietäisi että Pellegrinoon sekin raha on mennyt!
 
"Eulalia"
Ymmärsinkö nyt oikein, että tupakoitsijat saivat erikoisluvan kuljettaa pullovettä mukanaan? Enpä muuten muista nähneeni tupakoitsijoita jotka olisivat vesipulloa mukanaan kuljettaneet. Ehkeivät tiedä tästä poikkeusluvastaan?
Entäs viimeisillään raskaana olevat? Pliis-pliis.
 
tupakka janottaa
Joskus tupakkaa maistaneena tiedän mikä paskan maku siitä tupakasta jää suuhun ja oli pakko heti huuhdella suu vedellä ja moni työpaikallakin juo heti vettä tupakan polton päätteeksi. Tupakka on myrkky eikä sovi ihmisen suuhun, elimistö reagoi ja on pakko huuhdella paskamyrkky pois suusta.
 
vvierasspieras
En tulult taas muistaneeksi, että palstalaisilla ei ole tapana infota asiaan vaikuttavista seikoista ennen kysymyksiään ja vastauksiaan. Olisihan tietenkin pitänyt muistaa, että pulloa roikotetaan mukana, koska ollaan diabeetikkoja, nesteenpoistolääkityksellä, munuais- ja syöpäsairaita raskaana , peltotöissä sekä sen päälle ultrajuoksutreenit. Joskus sitä vaan kuvittelee että moni muukin olisi ihan vaan tavallista toimistoduunia puurtava äiti tai ehkä kotiäiti mutta anteeksi taas yksinkertaisuuteni.
 
En tulult taas muistaneeksi, että palstalaisilla ei ole tapana infota asiaan vaikuttavista seikoista ennen kysymyksiään ja vastauksiaan. Olisihan tietenkin pitänyt muistaa, että pulloa roikotetaan mukana, koska ollaan diabeetikkoja, nesteenpoistolääkityksellä, munuais- ja syöpäsairaita raskaana , peltotöissä sekä sen päälle ultrajuoksutreenit. Joskus sitä vaan kuvittelee että moni muukin olisi ihan vaan tavallista toimistoduunia puurtava äiti tai ehkä kotiäiti mutta anteeksi taas yksinkertaisuuteni.
Niin tai sitte voi olla vetämättä kilareita toisten vesipulloosta. :whistle:
 
"rrr"
En tulult taas muistaneeksi, että palstalaisilla ei ole tapana infota asiaan vaikuttavista seikoista ennen kysymyksiään ja vastauksiaan. Olisihan tietenkin pitänyt muistaa, että pulloa roikotetaan mukana, koska ollaan diabeetikkoja, nesteenpoistolääkityksellä, munuais- ja syöpäsairaita raskaana , peltotöissä sekä sen päälle ultrajuoksutreenit. Joskus sitä vaan kuvittelee että moni muukin olisi ihan vaan tavallista toimistoduunia puurtava äiti tai ehkä kotiäiti mutta anteeksi taas yksinkertaisuuteni.
No kyllä mä luulen että niin toimistotyöntekijöitä kuin äitejäkin löytyy joillain noista ominaisuuksista varustettuna, että älä nyt turhaan häpeile siellä. :)
 
"Väpe"
Nää ihmiset haluu näyttää, että sitä on käyty ulkomailla. Siellä kun vesipulloja pietään kädessä. Meilläkin ollaan ulkomailla käyty, muttä emäntä pitää pullonsa laukussaan.
 
mä....
Kyllä mä vedenjuonnin ymmärrän, mutten sitä, että puhdasta hanavettä lillutetaan jossakin epähygieenisessä pullossa ja sitten juodaan, en käsitä ollenkaan, pelkkä muotijuttu.
 
"uneton"
[QUOTE="Väpe";29953868]Nää ihmiset haluu näyttää, että sitä on käyty ulkomailla. Siellä kun vesipulloja pietään kädessä. Meilläkin ollaan ulkomailla käyty, muttä emäntä pitää pullonsa laukussaan.[/QUOTE]

Mulla on aina kassissa. Ei pulloa jaksa monia tunteja pitää kädessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä....;29953891:
Kyllä mä vedenjuonnin ymmärrän, mutten sitä, että puhdasta hanavettä lillutetaan jossakin epähygieenisessä pullossa ja sitten juodaan, en käsitä ollenkaan, pelkkä muotijuttu.
Sen pullon voi pestä. :D Vai, että muotijuttu jos ihmisellä on jano. Ei hyvää päivää teitä joitakin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä....;29953930:
Hyvää päivää vain sinullekin. Katsos, kun tarkoitin sitä, että miksi kanniskella pulloa ihan turhaan kädessä. Sä et paljon tajua.
Mikä sä oot päättämään toisten puolesta onko se vesipullo turha vai ei. Että kukahan täs ei ny oikeen tajua... :whistle:
 
vvoeras
Jotkut juo esim aamulla ja ruuan kanssa ja illalla ja muutaman kerran lasista sillä välillä Ja jäävät henkiin. Ennen Sinkkkuelämää ja poppitähtiä kukaan ei kulkenut vesipullon kanssa esim 70-80-luvulla ja jäivät henkiin. Tää on ihan uus muotijuttu ja opittu turha tapa.
 
Toistetaan.
Hmmm... tositarina:

Aikanaan liikemiespari hoksas ryhtyä myymään brändättyä pullovettä. Kun kauppa rupes käymään, niin joutuivat kustantamaan Norjalaiselle pikkukylälle uuden vedenottamon, ihan sen vuoksi, et olis aikas noloa myydä kalliilla pullossa jotain, jota Norjalaisessa pikkukylässä käytetään vessanhuuhteluun.

Jouduin aikanaan jokusen kuukauden erikseen ostamaan juomavettä, kun oravat hirveen huonolla menestyksellä päättivät käyttää paikallista vesitornia uimakoulunaan.

Mun edesmenny setäni taas aikanaan tuumas, et hän on tietämättään hirveen rikas, koska on koko ikänsä pessy takapuolensakin vedellä mist pullotettuna maksettais vitosen litra.
Tiedoksi.
 

Yhteistyössä