Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

vieras
Musta on outoa tuollainen että osa lapsista jätetään kutsumatta. Ehkä ne on aatellut tällaisia ihania lapsettomia häitä ettei vaan heidän idyllinsä mene rikki lapsen kiljahduksesta, mutta ovat antaneet armoa tissivauvalle. ITSE PROTESTOISIN enkä 100-varmana menisi, mutta onneksi meidän tuttavapiirissä ei tuollaista kutsutyyliä harrastetakaan. Ei ole niin köyhää porukkaa ettei raaskisi koko perhettä kutsua.
 
Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Kyllä nyt hävettää! Soitin sitten morsiammelle ja kysyin ihan suoraa tästä lapsi asiasta ja se on nyt niin, että ainoastaan meidän vauva (10kk) on kutsuttu. Kaikki muut suvun lapset eivät ole. Syyksi sanoi, että muut ovat sen verran isompia ( vähälapsisessa suvussa n. 5 lasta iältää 10kk-5v) Nyt sitten hävettää, että edes kysyin. pitävät varmaan minua nyt tosi törkeänä :'( No, mies saa sitten mennä yksin. :/ :( :'(
Tässähän se vastaus taitaa olla..
 
mie
Meidät on kutsuttu kerran myös niin että vauva 3kk sai kutsun mutta isoveli 3v ei .
Myöhemmin selkis että juhlat olivat ns. lapsivapaat ja pienten vauvojen kohdalla jotka oli vielä täysimetyksellä tehtiin poikkeus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Kyllä nyt hävettää! Soitin sitten morsiammelle ja kysyin ihan suoraa tästä lapsi asiasta ja se on nyt niin, että ainoastaan meidän vauva (10kk) on kutsuttu. Kaikki muut suvun lapset eivät ole. Syyksi sanoi, että muut ovat sen verran isompia ( vähälapsisessa suvussa n. 5 lasta iältää 10kk-5v) Nyt sitten hävettää, että edes kysyin. pitävät varmaan minua nyt tosi törkeänä :'( No, mies saa sitten mennä yksin. :/ :( :'(
Tässähän se vastaus taitaa olla..
Mikä into on jättää 5 lasta kutsumatta. Mitä haittaa niistä olisi? Todellakin toivon, että kun nämä kutsujat ovat vanhoja mummeleita, niin nämä lapset eivät kutsu heitä minnekään juhliinsa vaan saavat hapannaamat hapantua yksinäisyydessään ja muistella täydellistä hääjuhlaansa jota eivät ällöt räkänokat pilanneet.
 
voi taivas
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
\Toki laitankin ja voin kyllä kysyä ihan itsekin. Meillä todella läheiset välit, joten ihmetyttää suuresti!!!
Todella läheiset välit? Mitä helvettiä? Ei todellakaan ole jos et muuhun pysty kuin vinkumaan asiaa palstalla kolmensadan vastauksen voimalla. Jos teillä olisi oikeasti läheiset välit, olisitte asiasta jo soitelleet ja selvyyteen päässeet.
 
Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi ap:
Onko tämä vieläkin täällä! No, lisätietoa luvassa! Minä ilmoitin, että en voi tulla häihin, koska vanhemmalle lapselle ei ole hoitajaa enkä muutenkaan halua häntä vieraalle jättää nyt kun kaikki muutenkin sekavaa eikä parin kuukauden päästä ole yhtään helpompaa. Morsian itkee asiaa nyt sitten päivittäin ja anoppi hermoromahduksen partaalla! :headwall: :headwall: Olen aivan poikki muutenkin kaikesta :'( Olen jo suunnitellut lähteväni vanhempieni luokse Berliiniin lasten kanssa. Voivat sitten viettää häitänsä! Minulle ei periaatteessa anneta muuta mahdollisuutta kuin laittaa poika vieraalle hoitoon. Siihen kun en pysty niin olen nyt sitten pilannut koko häät!
Ja juttu jatkui näin...
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on outoa tuollainen että osa lapsista jätetään kutsumatta. Ehkä ne on aatellut tällaisia ihania lapsettomia häitä ettei vaan heidän idyllinsä mene rikki lapsen kiljahduksesta, mutta ovat antaneet armoa tissivauvalle. ITSE PROTESTOISIN enkä 100-varmana menisi, mutta onneksi meidän tuttavapiirissä ei tuollaista kutsutyyliä harrastetakaan. Ei ole niin köyhää porukkaa ettei raaskisi koko perhettä kutsua.
no jokainenhan tekee häistään mieleisensä, silloin ei tarvitse osalistua jos kutsujärjestelyt eivät miellytä. en minäkään häihini halunnut kaikkien kavereideni lapsia, kutsuu toki laitoin perheineen mutta salaa toivoin että kaikki jätävät ne alle 4vuotiaat pilttinsä kotiin. niin ja omia lapsiakin minulla on ja he olivat häissä mukana, eri asia on kuitenkin se että häissä on 4 alle 4vuoiasta kuin 10 alle 4vuotiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
mikä hitto teitä vaivaa???? aikuisia ihmisiä!!! jos kutsussa lukee että äiti ja isä ja vauva niin mitä siitä purnaamaan????? se sillon tarkottaa sitä! jokaisen hääparin OMA asia haluaako lapsia häihin vai ei, vaikka olisi kummilapsiakin. Ovat varmaan ajatelleet kutsua vauvan sen takia että se on niin pieni, ettei voi jättää hoitoon. Joten hommaa hoitaja muille muksuillesi ja menkää kolmistaan.

En tajua miksi pitää aina purnata näistä kutsuttu -asioista. EIKÖ VOI TAJUTA ETTÄ JOKAISELLA KUTSUJALLAON OMAT SYYNSÄ VIERASLISTAN RAJOITTAMISESSA????? Ei sen tarvi aina olla mitään hlökohtasta.

t. 5kk sitten naimisiin mennyt
Reps ja kops, ei tarvi ihmetellä jos prinsessalta tää villeroit saamatta.
 
Meiltä ei menisi kukaan, eikä mitään lahjaa laitettaisi myöskään. Todella itsekästä ja täysin etiketin vastaista toimintaa. Hyvät tavat kaunistavat, muttei kaikkia.

Tää häähomma saa yhä koomisempi piirteitä, pareille ei kelpaa lahjaksi kuin raha, hääpuku ja sormus pitää maksaa appiukon vuositulon verran ja juhlaohjelma pitää olla suunnilleen marco bjurstöm-tasoista.
 
HAna montana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yks aika iso pointti tähän, pakko laittaa:

Kuinka lapset voivat ikinä oppia käytöstavoille juhlissa, jos heitä ei sinne koskaan saa ottaa mukaan?? Miksi lapsista ajatellaan vain niin että he pilaavat juhlat? Luulen ja tiedän, että ne juhlien pilaajat löytyy sieltä humaltuneista aikuisista jotka tekee typeryyksiään..

Onneksi itselläni ja miehelläni on niin ihana suku ja ystäväpiiri että ollaan aina oltu lapsineen, niinkuin kaikki muutkin. Ja lapset osaavat olla myös juhlissa niinkuin juhlissa kuuluu olla kun ovat saaneet niihin osallistua!! :) (vai johtuneeko siitä että lapsilla on rajoja ja rakkautta..)

Ja miten mukavia ovat olleet pienten ylläriohjelmat hääparille.. Vaikka eihän sellaisista välitä ne "aikuiset" joille lapset ovat yhteiskunnassa se välttämätön pahuus.. (ja kun he eivät varmaan itse ole koskaan lapsia olleetkaan.. :headwall: )
 
abc
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras äiti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:17 oidipus kirjoitti:
mikä hitto teitä vaivaa???? aikuisia ihmisiä!!! jos kutsussa lukee että äiti ja isä ja vauva niin mitä siitä purnaamaan????? se sillon tarkottaa sitä! jokaisen hääparin OMA asia haluaako lapsia häihin vai ei, vaikka olisi kummilapsiakin. Ovat varmaan ajatelleet kutsua vauvan sen takia että se on niin pieni, ettei voi jättää hoitoon. Joten hommaa hoitaja muille muksuillesi ja menkää kolmistaan.

En tajua miksi pitää aina purnata näistä kutsuttu -asioista. EIKÖ VOI TAJUTA ETTÄ JOKAISELLA KUTSUJALLAON OMAT SYYNSÄ VIERASLISTAN RAJOITTAMISESSA????? Ei sen tarvi aina olla mitään hlökohtasta.

t. 5kk sitten naimisiin mennyt
Ja minä et taho ymmärtää et miksi nämä ihanat perhejuhlat pilataan sillä että jätetään kaikki lapset kutsumatta!!! Ja ihmettelen vieläkin et miks se on niin kamalaa jos siellä on ne muutamat lapset?? Eikä ne ryyppäjäiset voi sitten pitää illalla kun ne lapset on viety jo pois???


Kaikki nyt ei vaan halua niitä ihania lapsia häihinsä. ei siitä tarvitse vauhkoontua.
 
x
En lukenut koko ketjua, mut jos haluavat häät ilman lapsia ja ajattelivat että tuo vauva on niin pieni, etttette raaski sitä laittaa hoitoon... niin kutsuivat myös vauvan, ettette jää siitäsyytä pois häistä. Itse kysyisin suoraan parilta syytä tähän, miksi vain vauva on kutsuttu.
 
vieras
Täähän on jo pari kolme vuotta vanha ketju, mut pakko sanoa et aika outoa ettei se 2v sitten olisi voinut tulla, kun se 10kk olisi parin kuukauden päästä ollut 1v eikä siis myöskään enää mikään pikkuvauva.
 

Yhteistyössä