Syyskuiset 2018

Heippa
Yk 19 napsahti himmeä plussa sinäpäivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa.
Eli toissapäivänä :p nettilaskureiden mukaan 4+2. Epäuskoisia ollaan molemmat vielä.. Taino sinällään ikävää, mies reissussa ja mä kotona joten ei voida ees yhessä panikoida.
Mulla ei tarvetta ainakaa viä faceryhmiin..
Mininen85, 32v, 2. lapsi, LA 19.9
 
Hei @hill4 kiva nähdä sut täällä, paljon peukkuja :). Tervetuloa @Mininen85 ja onnea @marrrsipaani ultratuloksista!

Äh, ei ollut apteekissa digitestejä joten ostin sitten tavallisen 25 mlu testin. Tällainen viiva tuli 4 h pidätyksellä (tulipa suttuinen kuva). Eka testi tiistaina oli herkkyydeltään 10 mlu ja viiva samaa luokkaa. Huomenna uusi yritys josko löytyis digi toisesta apteekista... Tai jättäiskö keskiviikkoon, sillon vois ehkä tuurilla saada jo 3+:nkin jos ovis oli aikaisin... :whistle: Hmm...
 
Täällä kans erittäin varovainen ilmoittautuja syystä, että oon hätähousu himotestaaja ja menkkojen alkuun tässä menis vielä.... Testasin kuitenkin haamun tänään. Voi olla, että siirryn lokakuisiin joten en vielä siksikään ilmottele tietojakaan. Mutta mun on ihan oikeesti pakko päästä jonnekin puhumaan ja purkamaan tätä sillä mä oon niin ONNELLINEN!! :) :) Silti varovarovasti salaisen onnellinen ja toiveikas <3 Mulla on lapset 5v ja 6v ja tämä olis puoliks yllätysraskaus. Täytän pian 30v ja takana kaikenlaisia vaikeuksia. Vauva on erittäin toivottu ja odotettu perheeseeni pieneen.... Apua :) paras lauantai ehkä kahteen vuoteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Kai mäkin voisin tänne ilmoittautuu varovaisesti.. Takana viime vuonna kkm ja km. Km oli joulukuussa ja nyt raskauduttiin heti siis km:n jälkeen, eikä ovulaatio päivästä oo varmuutta, niin ei tiä sit, että millä viikoilla mennään. Spontaani keskenmeno alkoi 10.12 ja viikossa vuoto ohi. :confused: Kierto ennen kkm oli 28,mutta sen jälkeen ollut n. 31. La pyörinee 15.9-20.9. paikkeilla. Eli nyt vkolla 4+3 - 5+0? Soitin neuvolaan ja pyysivät soittamaan parin viikon päästä uudelleen, niin varaavat varhaisultraa, ni kai si vähä viisaampii ollaa taas sen jälkeen.

Oireina ollu vatsan jo ottelu ja menkkajuilinnat, valkovuoto tulee ja paljon, nokka tukossa, väsyttää tosi paljon ja yhtäkkiä, hiukset rasvottuu heti, muutaman kerran päivässä kuvottavaa oloa hetken aikaa, mieliala aika rauhallinen mutta itkuttaa erilaiset asiat, voisin syödä kokoajan. :giggle:

Ensimmäistä lasta kovasti toivotaan miehen kanssa.. :oops: Kumpa tämä kyytiläinen jaksaisi pysyä mukana matkassa. <3 Laitan liitteeksi eiliseen aamuun asti otetut r-testit. Ihan kivasti vahvistunut viiva.

Ja mäkin pysyn jos jonkun aikaa täällä palstalla. :)
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Onnittelut kaikille uusille sekä @marrrsipaanille ihanista uutisista! ❤

@succubus täällä myös toinen hätähousu, eka aavistus plussasta jo dpo 8 ja dpo 9 hyvin hailu viiva, siitä se lähti tummenemaan hiljalleen. :)

Iltaturvotus saapunut, oli kahdessa aiemmassa raskaudesta myös tooooodella aikaisin havaittavissa.

Arell_ 4+5 (voi pysyispä tämä mukana!)
 
  • Tykkää
Reactions: succubus
Hei!

Minäkin varovasti uskaltaudun mukaan. Meille odotellaan viidettä lasta, edelliset 9v, 6.5v, 4.5v ja 1.5v. :love:

Mulla LA olis menkoista laskettuna 10.9. Varhaisultran sain kinuttua jo reilun viikon päähän. Sen jälkeen ehkä uskaltaa faceryhmään liittyä, jos kaikki ok.

Mutta tänne minut voisi lisätä, eli:

akkeli/29v/LA 10.9/5.lapsi/KAKS
 
  • Tykkää
Reactions: Arell_
Joo kun. Mulla oli niin vahva aavistus tästä, samoin kuin oli edellisistä eli lapsistani. Ja testit mulla on aina ollu jokotai. Puhdas nega tai viiva olipa se sitten edes haamu, hentoinenkin viiva on aina tarkottanut raskautta. Ja aina tehnyt vahvat plussat jo menkkoja edeltävänä päivänä. En toki voinut laskea sen varaan että nyt hcg hommat samanlailla, mutta testailimpa silti hätähousuna :)

Tänäänhän se lauantai vasta on. Olin niin onnesta sekaisin että menin päivissäkin sekaisin. Tänään taas vahveni testi eli voi yhä iloita <3
 
  • Tykkää
Reactions: Arell_
Mulla on ollut kolme keskenmenoa vuoden sisällä ennen tätä raskautta. Soitin neuvolaan ja sain ajan varhaisultrasn mutta jotenkin kummastuttaa miten aikaiseen ne sinne kutsui.
Keskiviikkona olisi aika( jos sinne asti ikinä pääsen) ja silloin mun laskujen mukaan olisi 6+5.
Koska muut ovat käyneet varhaisultrassa kunnallisen puolella ?
 
Tänne on rantautunut valtava väsymys sekä pahoinvointi. Pahoinvointi alkoi torstaina ja se ilmeni silloin kun alkoi nälkä kurnimaan. Nyt viikonlopun ajan se on vaihdellut. Useimmiten niin, että pahoinvointi tulee syödessä. Olo on vähän kuin vatsataudin jälkeisinä päivinä kun ruoka ei mene millään alas. Tänään aamulla tuli myös oksennettua ekan kerran.

Malttamattomana odotellaan torstain varhaisultraa <3
 
Mä liityn kans tosi tosi varovaisesti mukaan! Ainakin Pamskun kanssa oltiin heinäkuisten ryhmässä, mutta mulla todettiin viikko ennen joulua kkm vk 9+0. Eilen ihmettelin, kun närästi kauheasti, ja tänään sain haalean viivan viimeiseen kaapista löytämäni testiin. Kkm yritettiin hoitaa ensin kaksi päivää lääkkeillä ja lopulta kaavintaan.. Todella toivon, että tämä pieni pääsisi syliin asti ❤ Laitoin viestiä jo FB-rymästäkin, siellä varmasti tulee aktiivisemmin juteltua.

Lisäiskö joku koneella oleva mut listaan?

Jenskuli-/27/2./EKKS
 
Heips, ilmottaudun mukaan :) pitkään ajattelin, että tyydyn nyt vaan lueskelemaan aluksi mutta pakko saada purkaa ajatuksia ja tuntemuksia jonnekin :D meille siis toinen lapsi tulossa, epäilisin viikkoja olevan 3-4 tällä hetkellä, ovulaatio oli tässä kierrossa jonkin verran myöhässä. Fb-ryhmä kiinnostaisi kovasti, helpompi sinne puhelimella kirjoitella. Mullakin synnytys paikkana EKKS.
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Heippa! Oon kans uusi täällä :) meillä on la syyskuun loppupuolella. Alkuraskaus menny ainaki tosi hyvin, mitä nyt pientä tuntemuksia on joista tietää raskaana olevan :) mä oisin kans tosi kiinnostunu siitä Facebookin salaisesta ryhmästä! Pääsiskö sinne mukaa? :)

Niin ja tosiaan toinen lapsi meillekin tulossa. Raskausviikkoja on tällä hetkellä seitsemän :)
 
Täällä nyt varmaan rv5+6 omien laskutoimitusten mukaan, ja alkanut etova olotila enempi ja enempi, aina kun edellisestä syömisestä liian kauan etenkin. Toisaalta ruoka ei maistu siinä määrin kuin ennen raskautta. Hirveä keskenmenon pelko vaan, vaikka ei ole aihetta ts. edellisiä keskenmenoja. Reilun viikon päästä ultra yksityisellä, jos sinne asti selviäisi. Jokainen vatsanväänne stressaa ja niitä väänteitä riittää, kun on flunssaa ollut ja aivastuttanut ja yskittänyt, repäisee ikävästi välissä yskiessä/aivastaessa varsinkin. Turvotus on melkoista, vatsan alku näkyy ihmeellisesti jo, vaikka ihan alussa onkin. Miks tässä raskaudessa oonkin niin hermona, edellisissä en stressannut laisinkaan. Ja jos kesken menisikin, niin ainahan voi yrittää uudelleen, yritän rauhoitella itseäni niin. Pahoinvointi on oikeastaan ihan mukava ja tervetullut asia, kun siitä tietää olevansa edelleen raskaana... :LOL:
Mary18/40/3./JS
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille !

Täällä uusi odottaja Lahdesta ilmoittautuu :) Eilen plussattu (4+2), laskettu aika 21.9 .Kolmas lapsi, "iltatähti" <3 Aikaisemmat synnytykset 2002 ja 2008.

Onko syyskuiset 2018 FB-ryhmä jo pystyssä ?
 
Lisätkää mutkin vaan listaan, kyllä LA osuu syyskuulle vaikka loppuun meneekin 30.9. Mut mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, VOI syntyä etuajassa.

succubus / 29v / 30.9 / 3 / KSKS

Huomasin, että mulla on tuttu täällä kuuden vuoden takaa ;) tosin mulla nick vaihtunut.

Mä haluan kans fb-ryhmään :)

Ihanaa kun meitä on jo näin monta. Onnea kaikille ja kyytiläisten pysymistä toivottelee succubus ja pampula 4 plus miinus jotain :D
 
Onnea uusille plussanneille :)

Nyt olisi tasan viikko varhaisultraan, menee kyllä nämä päivät älyttömän hitaasti! Yleensä viikot menee jotenkin hirmu nopeasti kun on paljon töitä mutta nyt tosiaan tuntuu ettei hitaammin voisi mennä..:LOL::LOL:
 
Sori, nyt vaan kopsaan tuolta toiselta puolelta...

Mä en ala... :notworthy: Hain sitten digitestin ja uuden tavistestin. Koko yön ja aamupäivän pidätellystä näytteestä tuli tavalliseen testiin vaan superhailu haamu ja digitesti näytti pitkän miettimisen jälkeen 1-2 vkoa vaikka pitäis olla jo kolkuttelemassa 3:a... Hain sitten toisesta apteekista kaks testiä perjantain merkkiä mutta pitää odottaa että voi testata uudelleen...
 
Mä oon taas jäänyt sivulle kuusi, eli hirveästi luettavaa. Mua kyllästyttää kaikki ihan hirveästi. Ahdistaa, kun jotain haluaisi puuhastella normaaliin tapaan, mutta mikään ei kiinnosta. Netflixistä ja Viaplaystä oon katsonut kaikki luonnostaan kiinnostavat sarjat, ja nyt sieltä voisi katsoa vain jotain vähäpätöisempää, eli turhaa. Nettiopinnot eivät kiinnosta. Tietokone, foorumit tai Facebook-ryhmät eivät kiinnosta. Mihinkään fyysiseen ei kunto kestä huimauksen ja oksentelun vuoksi, joten ei voi lähteä shoppailemaan, kyläilemään tai kuntoilemaan. Ei oo mitään tekemistä!
 
@Kiira29 ihana kuulla uutisiasi! :love:

Täällä tosi paljon enemmän oireita, mitä viimevuoden raskauksissa oli.:eek: Uusina nyt raudanmaku ajoittain suussa, nännien arkuus ja alaselän kipuilu. Tein tänään diginkin, joka näytti raskaana 2-3. Siitä päätellen laskeskelin oviksesta(en saanut tikuilla kiinni, mutta kahtena pvänä oli ovistuntemuksia), jota en varmaksi tiennyt oliko aiemmin (23.12) vai myöhemmin ja nyt todennäköisesti siis myöhemmin (27.12.), niin että viikot voisi olla noin 4+6 tai 5+0.:coffee:

@marrrsipaani mut vois ehkä varovaisesti lisätä tuonne listaan :) elikkäs Toiveinen / 24 / 18.9.? (12/17 km, joten ei varmuutta la) / 1. lapsi / TYKS
 
Ultrassa käyty. Viikkoja vastaava pikkunen löytyi ja sykekin hienosti näkyi ❤ Nyt vaan odotellaan miten parvo päättää pieneen vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään, mutta ainakin vielä pieni pysynyt sinnikkäästi mukana :)


suan 7+2
 

Yhteistyössä