Syyskuiset 2018

Heei! Täällä ilmoittautuu uusi! :D
Menkoista laskettuna LA olis 20.9, mutta se voi vielä muuttua. Kuukautiskierron pituus on vaihdellut, ja lisäksi sain raskaustestiin ensimmäisen haalean plussan vasta 8 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Viii / 26 / 4. lapsi / VKS
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Ryhmä alkaa kohta olla täysi. Vielä mahtuu muutamat. Siellä olijat toivoivat että 60 ihmisen kohdalla pistettäisi ovet kiinni. Loppukuun plussailijathan voi tehdä oman ryhmän tms? :) tää on vähän raakaa peliä, mutta toisaalta ryhmässä juttelu voi mennä vähän hankalaksi, jos on kauhea määrä ihmisiä
 
Täällä mukana edelleen vaikken ole hetkeen kirjoitellutkaan. Kävin viime viikolla hyvin varhaisessa ultrassa jossa näkyi alkio oikealla paikalla, sykettä ei vielä näkynyt ja viikkoja siihen olikin liian vähän toki. Yllätyksekseni pääsen uudelleen ilmaiseen ultraan ensi viikolla 7+... kurkkaamaan onko sydän lähtenyt sykkimään, jännittää. <3

Kuvotusta päivittäin ja kova turvotus iltaisin.

Arell_ 6+0
 
  • Tykkää
Reactions: Mimpsu93 ja Fiona86
Hei!

Täällä uusi kirjoittelija myös :)

Pirkanmaalla asun, 28 v, ennestään lapset 3/15 ja 2/17. La pitäisi olla nyt ilmeisesti syyskuun puolenvälin tienoilla. Ihan tarkkaa ajankohtaa en tiedä, koska imetän vielä ja menkat ei ehtinyt ollenkaan alkaa :) Ekasta kierrosta siis nappasi.

Aika jännät fiilikset! Viikko sitten plussasin ja olo oli hämmentynyt, kun yhtäkkiä tulikin plussa. Oon siis kyllä monta kuukautta jo säännöllisen epäsäännöllisesti tehnyt testejä varmuuden vuoksi, koska ei ole ollut mitään ehkäisyä käytössä. Mut niistä negatesteistä oli tullut niin rutiinia, että plussa oli positiivinen shokki :) Esikoisen jälkeen yritettiin 6 kk kuukautisten alkamisen jälkeen ja nappasi vasta silloin, kun jätin imetyksen yhteen kertaan/ vrk. Siksi oli yllätys että nappasi, vaikka poitsu on vielä aika tissiposki ❤

Laitoin Coolmamalle viestiä, josko fb-ryhmään vielä mahtuisi. Oon aktiivisempi kirjoittelemaan siellä, kuin näillä keskustelupalstoilla.

Tinkamaria/28 v/ la 16.9./TAYS / 3. lapsi
 
Hei ja tervetuloa kaikille uusille syyskuisille!

Täällä käyty tänään ultrassa. Kohdunsisäinen raskaus näkyi, mutta ei vielä sykettä. Jotain pientä "väreilyä" gyne näki. Viikot vasta jotain alle kuusi ja oikeastaan taitaakin pitää hyvin paikkaansa, koska mulla piiitkä kierto. Parin viikon päähän uusi ultra, jospa silloin näkyisi syke. :love: LA varmasti siirtyy syyskuun lopulle.

Harmi, kun fb ryhmä alkaa olla täysi. Itsekin olisin voinut sinne liittyä, mutta vasta parin viikon päästä, kun on toinen ultra takana.
 
Apua :eek::cry:
Tänään kun aamulla nousin ja menin pissalle niin pönttö oli punainen ja pyyhkiessä kirkasta verta...!!!
Laitoin äitiysneuvolaan viestiä katotaan ku kuuluu jotain. Selkä ja maha on VÄHÄN kipeitä, ei paljon, eilen oli seksiä alkuillasta.
Tätä vauvaa on tehty 19 kiertoa. Mä en kestä:cry::cry::cry::cry::cry:.
 
Apua :eek::cry:
Tänään kun aamulla nousin ja menin pissalle niin pönttö oli punainen ja pyyhkiessä kirkasta verta...!!!
Laitoin äitiysneuvolaan viestiä katotaan ku kuuluu jotain. Selkä ja maha on VÄHÄN kipeitä, ei paljon, eilen oli seksiä alkuillasta.
Tätä vauvaa on tehty 19 kiertoa. Mä en kestä:cry::cry::cry::cry::cry:.
Älä vielä menetä toivoa <3 Mulla alko esikoisesta verenvuoto 5+5 ja kesti viikolle 8 asti mutta kaikki oli koko ajan hyvin eikä syytäkään ikinä selvinnyt :) ite menin sillon päivystykseen jonka kautta pääsin ultraan ja siellä sitten tilannetta seurattiin :)
 
Heippa,

ei sitä verta tullut kun eilen aamulla sen verran että sain slaagin. Sen jälkeen ei mitään, ja positiivista tissit on edelleen kipeät :p
Neuvolantäti ei ole edes vastatannut viestiini joten, ei vissiin ole hänenkään mielestä kiireellista....no tänään viikot 6+0 joten eteenpäin mennään toistaiseksi! :love:
 
Heippa
Täällä kans yks toiveikas odottaja. Takana 1,5v. yritystä ja plussan tein 2vko sitten. La olis 13.9. Kävin jo yhdessä ultrassa jossa sykettä ei vielä ollut näkyvillä(silloin viikot 6+0maks sano lääkäri) ni viikot olis nyt 6+6. Ens viikolla olis neuvola ja uusi ultra. Kertoilen sitten lisää ku oon saanu vahvistusta. Ei oikein millään uskois et on totta ku kauan odotellu.
Rinnat on arat/kipeet ja pahoinvointia on koko päivän viimeset 2vkoa...
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona90 ja Mimpsu93
Mä taidan vielä skipata ton faceryhmän,vasta eilen plussasin. Menkat siis viikon myöhässä jo. Ja loppuvuodesta tuli km viikoilla 7-8 joten ei ihan hirveen luottavainen olo ole vielä tän raskauden suhteen
 
FB-ryhmään vapautui just paikka, mulla onkin mitä todennäköisimmin tuulimuna (rv8+ tai vähintään rv6+) varmistuu vasta kun saan kutsun polille uudestaan ultrattavaks jne, mutta aika varmalla täytyy tyhjentää. :( Toivon vaan, että nopeasti pystyisi alkaa yrittää uudestaan. Hyvää odotusta ja onnea muille syyskuisille!
 
Nyt omia kuulumisia:
kävin neuvolassa eilen, neuvola-täti oli p*rseestä. :poop: Mutta sydänäänet löytyivät ilman etsimistä. :love: Seuraava ultra 21.2.
Huomenna alkaa jo 10. viikko! Musta aika on mennyt hurjan nopeesti. Kohta alkaa lomakin.

8+6
 
Eilen käyty varhaisultrassa neuvolassa, jotain siellä näkyi mutta ei sykettä vielä ainakaan. Sano että jos ois hyvät laitteet nii syke vois jo näkyä mutta niillä niin vanhat ettei näy. Kahen vkon päähän sain uuden ajan. Eli edelleen hyvin epävarma olo.:unsure: Mutta toivotaan parasta. Ja jos raskaus etenee niin fb ryhmä kiinnostaa edelleen mutta jos aijempi alkaa olla jo täys nii tehää uus myöhemmi me jotka ei keretty sinne ensimmäiseen :)
 
@Ilona90 mitkä viikot sulla on? :) koita olla luottavaisin mielin vaan, varhasil viikoilla sikiö niin pieni et pitää vissiin olla tosi hyvät laitteet että näkyy.
Ja kannatan että tehään sitten faceryhmä myöhemmin, haluun eka kertoa äitille ja iskälle ja siskolle enneks liityn faceryhmään ja nt ultraan asti koitan pitää salassa :)
 
Täällä myös kiinnostusta facee-ryhmään, mutta vasta ku ollaan melko selvil vesillä, eli nt-ultran jälkeen. :)

Mulla eka ultraan nyt sitten ensviikon keskiviikkona, viikkoja omien laskujen mukaan sitten 7+1(-7+3). Jännittää nyt ihan hirmusesti.. :sick: Toisaalta nyt varmempi olo on kuin muissa keskenmenneissä, kumpa siellä pikkuinen näkyisi. :love:

Mites muilla menee? :) Täällä ollut nyt vähä enempi kuvottavaa oloa, ei oksentelua onneksi vieläkään. Nännit hurjan arat ja nukkuisin ihan kokoajan. o_O plus kaikkii muita perusoireita turvotuksesta nenän tukkosuuteen.
 

Yhteistyössä