Syyskuiset 2019

Toivottavasti täälläki jatkuu juttu ku mä en ainakaan oo fbiin menossa :)

@gemmy Kuulostaa hyvältä että sulla on noin vahvat oireet vuodosta huolimatta. Onneks pääset saamaan varmistuksen pian!

En nyt muista mitä muuta oli tarkotus kommentoida.. mulla on hävinny myös mahakipu eli ei tunnu yhtään mitään oireita. En kuiteskaan ala hermoilleen turhia jos ei tule vuotoa ym. Oli ekaa kertaa melkein vuoteen hyvä yö viime yönä ku poika vetäs 7h putkeen heräämättä, jospa se nyt alkais tästä helpottaan. Johtuiskohan jotenki siitä ku nyt on alkanu käveleen jo lyhyitä pätkiä ilman tukea :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mäki sain viime yönä kunnolla unta ekaa kertaa moneen viikkoon. Pahoinvointia on vaan onneks ajoittain ja suht harvoin. Tosin en pysty paljoa syömään ennenkun tulee täysi ja äklö olo.
Mulla on ihan uudet rinnat, joka päivä vaan isommat :cry:. Ja turvotusta on....
 
@Rimaleli @Karvakorvat Täälläkin yksi, jolla tissit alkaneet elää ihan omaa elämäänsä tässä parin päivän aikana. :whistle: Mulla se kipu vaihtelee tosin aika paljon. Koko ajan ovat arat, mutta välillä raaskii olla mahallaan. Välillä oikeen tykyttää, vaikka vain istuisi paikallaan. :oops:

Ei hätää @Daisy85 . Mä ainakin pyörin täällä myös. Vauvajutuista ei voi koskaan höpistä liikaa. :love:

Ootko joutunu @Karvakorvat ihan oksentamaan? Mulla menee nyt niin sekasin kaikki täällä, että en muista puhuitko jo aiemmin tästä. Itselläni sellaista vellovaa pahaa oloa kyllä ollut jo pidemmän aikaa. Ei kuitenkaan lähimaillakaan oksennus kurkussa. Saas nähdä paheneeko. Mun siskoilla ollut molemmilla ihan hullua oksentelua. Onkohan tää millään tasolla perinnöllistä? :oops: Oon vähän "oksennuspelkoinen", niin olisin kyllä hyvilläni jos pysyisi vaan kuvotuksena...
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Daisy85
@Rimaleli @Karvakorvat Täälläkin yksi, jolla tissit alkaneet elää ihan omaa elämäänsä tässä parin päivän aikana. :whistle: Mulla se kipu vaihtelee tosin aika paljon. Koko ajan ovat arat, mutta välillä raaskii olla mahallaan. Välillä oikeen tykyttää, vaikka vain istuisi paikallaan. :oops:

Ei hätää @Daisy85 . Mä ainakin pyörin täällä myös. Vauvajutuista ei voi koskaan höpistä liikaa. :love:

Ootko joutunu @Karvakorvat ihan oksentamaan? Mulla menee nyt niin sekasin kaikki täällä, että en muista puhuitko jo aiemmin tästä. Itselläni sellaista vellovaa pahaa oloa kyllä ollut jo pidemmän aikaa. Ei kuitenkaan lähimaillakaan oksennus kurkussa. Saas nähdä paheneeko. Mun siskoilla ollut molemmilla ihan hullua oksentelua. Onkohan tää millään tasolla perinnöllistä? :oops: Oon vähän "oksennuspelkoinen", niin olisin kyllä hyvilläni jos pysyisi vaan kuvotuksena...

En oo onneks oksentanu, oon muutenki senmonen et "pidättelen" lopouun asti :ROFLMAO:
 
Uskaltaiskohan sitä jo tulla tänne. Ensimmäinen testi pe aamuna, jolloin tuli haamu pc:llä. Hienosti nyt vahvistunut! Ovulaatiopäivästä ei varmuutta, mutta la kuukautisten alkamispäivästä laskettuna 22.9. En oikein vieläkään usko tai ymmärrä koko juttua, kääk! :LOL:

Haluan mukaan fb-ryhmään, laitan sp jahka kohta joudan! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli
Täällä yksi uusi ilmottautuu! Olin tuolla vauva.fi puolella mutta tämä tuntuu olevan aktiivisempi foorumi Plussasin 4.1 kun kp oli 34/28. Viime vuosi yritettiin ja nytpä sitten tärppäsi ❤ Rv 5+7 nyt menossa. Oireita vaihtelevasti ja ajottain taistelen pelkoakin vastaan. Esikoinen olisi tämä, toivottavasti pysyy kyydissä ❤ Varhaisultra 2vkon päästä.

Unetonna/minä 30, mies 32/la 9.9/ensimmäinen
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli
Täällä yksi uusi ilmottautuu! Olin tuolla vauva.fi puolella mutta tämä tuntuu olevan aktiivisempi foorumi Plussasin 4.1 kun kp oli 34/28. Viime vuosi yritettiin ja nytpä sitten tärppäsi ❤ Rv 5+7 nyt menossa. Oireita vaihtelevasti ja ajottain taistelen pelkoakin vastaan. Esikoinen olisi tämä, toivottavasti pysyy kyydissä ❤ Varhaisultra 2vkon päästä.

Unetonna/minä 30, mies 32/la 9.9/ensimmäinen
Tänään siis 5+6? Rv menee esim 5+0 - 5+6 jonka jälkeen onki 6+0 Meillä sama LA, menee kivasti kun tänään on 5+6 ja maanantaisin aina uus viikko :ROFLMAO:
 
Syyskuiset 2019

LA
Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi



LA 31.8
forester / 40v / toinen

LA 2.9.
Josephina / toinen
Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen

LA 3.9.
Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen
Teka / minä 24, mies 30 / esikoinen

LA 4.9.
topis / minä 25, mies 26 / esikoinen
Kunpa / minä 39, mies 31/ mulla 5 ja miehellä 2, ensimmäinen yhteinen
kerttttu / molemmat 28 / esikoinen

LA 5.9.
Kindness / minä 22, mies 23 / toinen
.A. / toinen

LA 6.9.
Laima / minä 30, mies 29 / esikoinen
gemmy / minä 34 / toinen
Mindi1 / minä 25v, mies 29v / esikoinen
Kerttuli83 / minä 35, mies 43 / toinen

LA 8.9.
Vala / minä 34, mies 39 / toinen
Papunen5 / minä 33, mies 35 / viides

LA 9.9.
Beibihaaveilija / minä 22, mies 24 / esikoinen
Karvakorvat / minä 24, mies 25 / esikoinen
TIpsutii / toinen
Suppinen
Unetonna / minä 30, mies 32 / esikoinen

LA 10.9.
Dawn00 / minä 24, mies 28 / esikoinen
Daisy85 / minä 33, mies 38 / toinen

LA 11.9.
Emmae / molemmat 25 / esikoinen

LA 12.9.
Olivia_ / minä 29, mies 29 / ensimmäinen yhteinen
Adii / minä 25, mies 28 / kolmas

LA 13.9.
Rimaleli / molemmat 31 / esikoinen

LA 17.9.
Rosmariini86 / neljäs

LA 21.9.
LeenaT / molemmat 33 / mulle viides, miehelle toinen
Mmirak / minä 26, mies 29 / toinen

LA 22.9.
Reirei85 / minä 33, mies 39 / toinen

LA 24.9.
Lukka / kolmas

LA 25.9.
noodeli96 / minä 22, mies 29 / esikoinen

 
Viimeksi muokattu:
@Daisy85 ihana kuulla että oli helpompi yö! Muistan hyvin mikä autuus ja onnen tunne tuli kun meidän poika alkoi vuoden ikäisenä nukkumaan kokonaisia öitä. Pahimmillaan noin kahdeksan kk:n ikäisenä herätti kymmenenkin kertaa yössä, oli kyllä välillä aika epätoivoinen olo! Nyt hän siis 1v8kk.
Mie kanssa pysyn täällä kaksplussan puolella pelkästään.
Tänään 7+1 ja olot ennallaan mutta ehkä tuolta pahoinvoinnilta on pahin terä lähtenyt. Koko ajan kuvottaa kyllä edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Daisy85
Tänään siis 5+6? Rv menee esim 5+0 - 5+6 jonka jälkeen onki 6+0 Meillä sama LA, menee kivasti kun tänään on 5+6 ja maanantaisin aina uus viikko :ROFLMAO:
Tuo flon sovellus näyttää 5+7 muuta en tiiä. Aloittelijana tässä että lie sitte 5+6 mutta huomenna 6+0 jokatapauksessa.

Edit: eiku joo, se sovellus näyttää tänään 5+7 ja huomenna 6+1 eli tänään siis 6+0

Ja vielä edit: toinen sovellus näyttää samoin ku sulla. Siis samoissa mennään.
 

Yhteistyössä