Syyskuiset 2019

Mun oli pakko kans tänää tehä digi, tuli se mitä "pitikin" eli 2-3 vko :love: Pelkäsin, että näyttäiski 1-2 vaan. Nyt 4+5
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli ja Zuviih
Moikka! Minä kans ilmoittaudun mukaan. Aamulla tein haalean plussan, menkoista laskettuna 4+2, mutta todellisuudessa viikot lienee vähemmän, mulla on aina ollut taipumus lyhyeen luteaalivaiheeseen ja niinpä laskettua on aina siirretty vähän eteenpäin.

Kolmatta siis odotellaan, lapset nyt (ihan kohta) 6 ja 3. Ihana fiilis, hieman hämmentynyt. Yritetty on syyskuusta lähtien ja en odottanut näin nopeaa tärppiä. Jännittää jonkin verran kun aiemmissa yrityksissä on ollut pari keskenmenoa (kkm ja km rv12) ja lisäksi molempien lasten odotusaikana on ollut verrattain paljon ongelmia. Nyt kuitenkin maltillisin odottavin ja kuitenkin onnellisin mielin tähän kolmannen odotukseen. ♥

Adii / 25v. / 3.lapsi / la 12.8.
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli ja Zuviih
Syyskuiset 2019:

LA 31.8
forester / 40v /toinen

LA 2.9.
Josephina / toinen
Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen

LA 3.9.
Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen

LA 4.9.
topis / minä 25, mies 26 / esikoinen
Kunpa / minä 39, mies 31/ mulla 5 ja miehellä 2, ensimmäinen yhteinen

LA 5.9.
Kindness / minä 22, mies 23 / toinen
.A. / toinen

LA 6.9.
Laima / minä 30, mies 29 / esikoinen
gemmy / minä 34 / toinen
Mindi1 / minä 25v, mies 29v / esikoinen

LA 9.9.
Beibihaaveilija / minä 22, mies 24 / esikoinen
Karvakorvat / minä 24, mies 25 / esikoinen

LA 10.9.
Dawn00 / minä 24, mies 28 / esikoinen
Daisy85 / minä 33, mies 38 / toinen
Meisje81 / minä 37, mies 34 / neljäs

LA 12.9.
Olivia_ / minä 29, mies 29 / ensimmäinen yhteinen
Adii / minä 25 / kolmas

LA 13.9.
Rimaleli / molemmat 31 / esikoinen
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: topis ja forester
Täällä kanssa yksi syyskuun odottaja... Ensimmäisen hailakan viivan sain jo 29.12. ja siitä on lähtenyt vahvistumaan tasaisesti. Esikoinen olisi tulossa, mulle ja miehelle. Vähän jännittää, miten kaikki menee ja onko kaikki hyvin, ei millään jaksaisi odottaa ensimmäistä ultraa! Muutamana päivänä on turvotellut mahaa, joka on aiheuttanut vähän tukalaa oloa, mutta muuten hyvin oireetta tähän asti.. Alamahalla on ollut "tuntemuksia" jo ennen plussaa (ja myös sen jälkeen), siitä oikeastaan arvasin jo ennen testin tekoa, että raskaana ollaan Laskettu aika menisi menkkojen mukaan 3.9. tienoille, mutta mulla on aika pitkä kierto, niin veikkaan, että siirtyy hieman myöhemmäksi.
 
Tervetuloa uusille :)

Aika menee niin hitaaastiii! Ihan malttamattomana, vaikka ultraan ei oo kun 2vko :ROFLMAO: Ajattelin varhaisultran jälkeen kertoa omille vanhemmille ja appivanhemmille, mikäli kaikki ok. Miten muut, ootatteko sinne H12?
 
Meisje81 /minä 37, mies 34/neljäs lapsi/la 10.9/rv 4+5

Mukaan faceryhmääntuun mielellään! Puhelimella tää keskustelu tökkii välillä pahasti, salainen ja suljettu mielellään. Onko kukaan liittyny vielä fb vauva 2019 ryhmään? Mä en viä uskalla, joku tuttu tulee kuitennii vastaan...

Muutenkin mulla ei oo sellasta "mä tiän et oonraskaana" oloa. Ens viikolla teen digin, sit sen pitäs näyttää jo 3+... haileita on viivat testeissä ollu...
 
Tervetuloa uusille :)

Aika menee niin hitaaastiii! Ihan malttamattomana, vaikka ultraan ei oo kun 2vko :ROFLMAO: Ajattelin varhaisultran jälkeen kertoa omille vanhemmille ja appivanhemmille, mikäli kaikki ok. Miten muut, ootatteko sinne H12?
Mie lasken viikkoja siihen kun tää kuvotus vois ehkä loppuu, toivottavasti 13.- 14. rv:eek:on mennessä. Enää kuusi viikkoa, ehkä o_O.. Edellisestä kerrottiin vasta rakenneultran jälkeen mummoille ja ukeille, nyt jos sais sikiöseulaan/niptiin asti pidettyy omana tietonaan. Nyt 6+0.
 
Tää on lagailee tää foorumi aika pahasti, mä en sitä fb ryhmää vielä usklla tehä mut miten olis whatsappi? Toki siin joutuu jakaa numeronsa joka vähän aina jakaa porukkaa mutta idean heitin tulille :)
Itse kerton 3lle kaverille ja siskolle, muille en meinaa kertoo ainakaa ennen ekaa ultraa, mutta saa nähä miten onnistuu.. on aika hankala olla kertomatta, plus et helmikuun 16pv lähetää saariselälle mun koko perheen kanssa, niille ainaki pakko kertoo siihen mennessä​
 
  • Tykkää
Reactions: Karvakorvat
Tää on lagailee tää foorumi aika pahasti, mä en sitä fb ryhmää vielä usklla tehä mut miten olis whatsappi? Toki siin joutuu jakaa numeronsa joka vähän aina jakaa porukkaa mutta idean heitin tulille :)
Itse kerton 3lle kaverille ja siskolle, muille en meinaa kertoo ainakaa ennen ekaa ultraa, mutta saa nähä miten onnistuu.. on aika hankala olla kertomatta, plus et helmikuun 16pv lähetää saariselälle mun koko perheen kanssa, niille ainaki pakko kertoo siihen mennessä​
Wa-ryhmä vois olla kiva! :)
 
Mäki kannatan wa ryhmää. Mä en haluis vielä liittyä noihin facen vauvaryhmiin :ROFLMAO:
 
Mua kiinnostaa kaikki ryhmät.
Ja mutkin voi laittaa listalle
gemmy/34 v/toinen/La 6.9

Meillä tietää jo äitini, koska ovat sponsoroineet meidän lapsettomuushoitoja. Muille kerrotaan aivan aikaisintaan np-ultran jälkeen. Töissä en halua puhua asiasta ennen puolta väliä tai mielellään en ollenkaan :D
 
@Meisje81 @Sinan @Zuviih salainen fb ryhmä syykuisille löytyy kyllä, liittymiseen ohjeet löytyy Vauva 2019 ryhmästä
Ai löytyykö? Mä luulin, että siitä puhuttiin vasta eilen/pari päivää sitten tällä foorumilla, muttei vielä toteutettu.

Mun kännykässä tää foorumi skulaa oikein passelisti. :) (Ootteko valinneet siitä vastausruudun alapuolelta sen laajennetussa editorissa tms kirjoittamisen? Sieltä saa nää hyvät hymiötkin toimimaan.) Ehkä odottelen vielä wa-/fb-ryhmiin liittymistä, on yhä sen verran epätodellinen juttu / epäuskottava tila tämä. Jos tää keskustelu sinne sitten siirtyy.. no, snif, huutelen täällä sitten yksinäni.:ROFLMAO:

Ja todellakaan ei olla kerrottu vielä kenellekään. Saa nähdä, ollaanko asiasta hissukseen rakenneultraan saakka, vai aletaanko kertoa läheisille rv12/13:n jälkeen, mikäli siis sinne asti päästään. Ensinnäkin mun mies on hyvin privaatti tyyppi, joka ei paljoa kertoile. Mulla saattaa jotkut ystävät saada tietää jo ennemmin johtuen siitä, että tietävät meidän lapsettomuusongelmista, ja johtuen tulevista yhteisistä reissuista, joilla saattaa joutua selittämään, miksen yhtäkkiä vedäkään sushia/viiniä kaksin käsin.:X3: Mutta noin niinku äiti-/tätiosastolla, tää on vähän liian odotettu uutinen: ensin vuosikausien vihjailuja kasvavasta mahasta (ei, en ole raskaana vaan lihonut), mikä on paitsi epäasiallista niin erityisen satuttavaa silloin, kun sitä kasvavaa mahaa toivoisi; ja kun viimein näistä vihjailuista eroon päästäkseni kerroin, miten huonolta näyttää, niin sain niin asiattoman överimaailmanloppubyhyyreaktion, että ällötti - suru ja koko asia oli kuitenkin meidän ja meidän yksin. Ja sen jälkeen vielä kyselyjä, että vaihdanhan lääkäriä jne jne. Ei. kuulu. teille. Eli mulla on traumoja.:ninja:
 
Ai löytyykö? Mä luulin, että siitä puhuttiin vasta eilen/pari päivää sitten tällä foorumilla, muttei vielä toteutettu.

Mun kännykässä tää foorumi skulaa oikein passelisti. :) (Ootteko valinneet siitä vastausruudun alapuolelta sen laajennetussa editorissa tms kirjoittamisen? Sieltä saa nää hyvät hymiötkin toimimaan.) Ehkä odottelen vielä wa-/fb-ryhmiin liittymistä, on yhä sen verran epätodellinen juttu / epäuskottava tila tämä. Jos tää keskustelu sinne sitten siirtyy.. no, snif, huutelen täällä sitten yksinäni.:ROFLMAO:

Ja todellakaan ei olla kerrottu vielä kenellekään. Saa nähdä, ollaanko asiasta hissukseen rakenneultraan saakka, vai aletaanko kertoa läheisille rv12/13:n jälkeen, mikäli siis sinne asti päästään. Ensinnäkin mun mies on hyvin privaatti tyyppi, joka ei paljoa kertoile. Mulla saattaa jotkut ystävät saada tietää jo ennemmin johtuen siitä, että tietävät meidän lapsettomuusongelmista, ja johtuen tulevista yhteisistä reissuista, joilla saattaa joutua selittämään, miksen yhtäkkiä vedäkään sushia/viiniä kaksin käsin.:X3: Mutta noin niinku äiti-/tätiosastolla, tää on vähän liian odotettu uutinen: ensin vuosikausien vihjailuja kasvavasta mahasta (ei, en ole raskaana vaan lihonut), mikä on paitsi epäasiallista niin erityisen satuttavaa silloin, kun sitä kasvavaa mahaa toivoisi; ja kun viimein näistä vihjailuista eroon päästäkseni kerroin, miten huonolta näyttää, niin sain niin asiattoman överimaailmanloppubyhyyreaktion, että ällötti - suru ja koko asia oli kuitenkin meidän ja meidän yksin. Ja sen jälkeen vielä kyselyjä, että vaihdanhan lääkäriä jne jne. Ei. kuulu. teille. Eli mulla on traumoja.:ninja:
Toi on kyllä kauheen surullista, kun ihmiset ei ymmärrä miten niiden käytös voi satuttaa :cry:

Mä taas haluisin jo kaikille kertoa, mua ei haittaa vaikka kesken menis, koska lähipiiri tietää sen mahollisuuden, eikä siitä sen kummempaa selittelyä seurais. Nää on niin yksilöllisiä jutttuja, jokainen tekee miten parhaakseen näkee :love:

Olin yöllä varma, että vuoto alkoi kun oli kramppailua ja pistävää kipua tuolla jossain. Nyt on vaan sitä perus kipua, mitä muutoinki :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli
Moikka kaikki syyskuiset! ❤

Täällä on plussattu pari päivää ennen vuodenvaihdetta ja nyt elellään raskausviikkoa 4+4, laskettu on 11.10. Olo on todella onnellinen mutta samalla aika ajoin pelokas että mitä jos meneekin kesken. Kaikki varmaankin osaavat samaistua :rolleyes:

Eilen eli dpo 17 testasin digillä ja tulokseksi sain raskaana 2-3 kuten pitikin. Yksi digi on vielä jäljellä, ja siihen sitten ensi viikolla halajan 3+ tulosta :)

Mikä dpo olette saaneet tasavahvat viivat testiin? Tekisi mieli vielä se näky nähdä :barefoot:

Onnea kaikkien odotukseen! :love:
Huippua ja tervetuloa!

Tarkistaisin vain: meinasit varmaan, että laskettu aika 11.9. eikä siis 11.10.?
 
Mä haluan vielä toistaiseksi jutella vain täällä. :barefoot: Eli pidetäänhän myös palstalla juttu aktiivisena? :whistle:

Me ollaan miehen kanssa kerrottu omille siskoilleni, joista toinen tiesi meidän yrityksestä. Myös hyvä ystäväpariskuntamme tietää ja oma äitini kumppaninsa kanssa. Muille ajateltiin kertoa tässä tasaiseen tahtiin, kun hyvältä tuntuu. Varhaisultran jälkeen uskalletaan varmastikin kertoa jo muillekin ystäville ja lähimmille sukulaisille. :)

@Emmae Mä testasin muistaakseni viimeksi liuskan perjantaina iltapissasta ja se näytti jo lähes tasavahvaa. Sen jälkeen en ole pissinyt tikkuihin. Uuden clearbluen kyllä aion vielä hakea ja toivoa sitä +3. :love: En tiedä viitsinkö ostaa enää uusia liuskatestejä, kun laatikossa ne ovat kuitenkin loppu.

Täällä on ollu jo ihan kunnon pahaa oloa :sick: Pönttöä ei ole vielä halailtu, vaikka välillä olisi halunnut olon puolesta. Eilenkin tuntui oksutautiselta ja vellova olo oli koko ajan läsnä. Ainut mikä auttaa, on kun napostelee tauotta. Ei vaan viitsisi sentään koko aikaa syödä... :D Toisaalta tää pieni pahoinvointi tuntuu helpottavalta, kun voi olettaa, että mahassa jotain tapahtuu. :love: Tissitkin otti jonkun harppauksen eteenpäin. Nyt tuntuvat siltä, kuin olisivat kovasti mustelmilla sivuilta, :oops: Vatsa oireet ovat selkeästi lievempiä nyt ja menkkamainen jomotus vain satunnaista. Minkälaisia oireita muilla?
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli

Yhteistyössä