Syyskuiset 2019

@Tupuli Kunnallisen kautta oli ylimääräinen ultra, ei vielä nt. Käytiin jo useampi viikko sitten lääkärillä, joka ei ultraa voinutkaan tehdä ja hiihtoloman takia tämä seuraava aika siirtyi näin pitkälle. Yksityisellä käytiin sitten tässä välissä jo ultrassa kun en malttanut tänne asti odottaa. Tämä kunnallisen ultra oli varattu alunperin raskausviikkojen tarkennusta varten :)

@_Anskuliini_ Minäkin sinuna soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä neuvoa. Kai niitä selkäkipuja voi osalle tulla jo varhaisillakin viikoilla ja kerta fyysinen rasitus niitä aiheuttaa ettei ilmeisesti levossa tule (n)

@Rosmariini86 Ei ole tämän vuoden pakkausta vielä julkaistu, itsekin olen jo jonkin aikaa sen ilmestymistä odotellut :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Tupuli
Onko teillä kellään alaselässä kipua? Mulla alkoi varmaan rv 8 kivut. Heti jos olen töissä (hoitaja) tai teen muuten jotain fyysistä, niin selkäkivut alkaa. Tänään pyöräilin heti aamusta ystävän luo n. 4km, käytiin lenkillä, nyt pyöräilin takas kotiin ja taas selkään sattuu... Entiedä pitäisikö ottaa yhteyttä neuvolaan vai mitä tehdä :cry:
Mulla on, mutta tiedön vanhasta sen johtuvan kireestä pakarasta/takareidestä. Voisko olla jotain liitoskipuihin liittyvää??(n) en tiedä yhtään.
 
Tosiaan se nt-ultra oli tänään ja riskilukema oli niin hyvä ko voi vaan olla!:love: kaikki oli niiko pitää ja siellä se venytteli jalkojaan:rolleyes: saatiin monta monta kuvaa 2D:nä ja 3D:nä:) vauvan oli päivän isompi, mutta ei toki muuta laskettua aikaa. Nyt vois uskaltaa liittyä face ryhmäänkin(y)
 
Meillä myös nt-ultra oli maanantaina. Koko oli muutaman päivän pienempi. Heilu alkuun ihan hulluna kunnes simahti just väärin päin. Jouduin hyppiin ja vaikka ja mitä että suostui kääntymään niin että mittoja pysty ottaan. Profiilikuvat jäi samasta syystä vähän huonoiksi. Rakenneultraa odotellessa, on 18.4.
Tänään oli neuvola, sydänäänet kuului myös heidän laitteilla.
Täällä siis 12+6 repäsykivut riivaa.
 
@Napu87 Käyköhän kukaan fb-ryhmässä oleva lukemassa enää tätä palstaa, kun vastausta kysymykseen ei oo saatu. :LOL: Voihan sitä perustaa uuden ryhmän meille Matti Myöhäsille. :)

@Veeja Ihania uutisia, onnea! :love:

Täällä on nt-ultran ajankohta varmistunut ja se on 18. maaliskuuta. :)
 
Täällä oli uusiksi se nt-ultra. Nyt siirtyki la taas muutaman päivän eteenpäin eli pysyy samana ku alunperin eli 10.9., nyt 12+4. Kaikki hyvin ja tyttö ois tulossa, ei tietysti voi sanoa täysin varmuudella vielä mutta suurella todennäköisyydellä :LOL: mun verikoetuubi oli hukkunu johonki niin piti kävästä äkkiä uudessa kokeessa ja saa vasta ens vkon ti tulokset, mutta eihän siinä enää pitäs mitään olla ku ultrassa oli kaikki täydellisesti. Ihana pieni se siellä sätki ja pyöri, mahtavaa nähdä toinen varpaita ja sormia myöten :love:

Ihanaa ku ei tartte enää salailla asiaa, oon jotenki oottanu kovasti ihmisten reaktioita ku saavat kuulla :ROFLMAO:
 
@Napu87 Käyköhän kukaan fb-ryhmässä oleva lukemassa enää tätä palstaa, kun vastausta kysymykseen ei oo saatu. :LOL: Voihan sitä perustaa uuden ryhmän meille Matti Myöhäsille. :)

@Veeja Ihania uutisia, onnea! :love:

Täällä on nt-ultran ajankohta varmistunut ja se on 18. maaliskuuta. :)

Ilmeisesti kukaan ei täällä enää facen lisäks pyöri :D:D mä en vaan tykkää tästä foorumista ko pomppii ja pätkii ja lataa:confused: ihan hyvin vois perustaa oman, jos sinne tulijoita on(y):D
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Mäki oon halukas fb-ryhmään mutta en ihan vielä. Mulla on niin hankalat työkuviot että toivoisin ne kuntoon ennen kuin uskallan "julkistaa" raskautta. Eikä yhtäkään uötraakaan ole vielä ollut. Toivottavasti huolitte porukkaan vielä myöhemminkin:rolleyes:
 
Onnea ultrakuulumisista :love:

Tiistaina menen itsekin kurkkaamaan pientä neuvolalääkärille ja 19.3 on sitten nt-ultra :love::barefoot:
Eilen kerrottiin uutiset mun äidille, siskolle ja äidin miehelle. Mun äidin reaktio kakkosesta ei aikoinaan ollut ihan paras mahdollinen joten pelotti kyllä. Hyvin otti uutisen vastaan, katseli miehensä kanssa ultrakuvia ja miettivät miten päin pieni niissä on :love: tehtiin neulatestejä sukupuolen arvuutteluksi ja ihmeteltiin pitkään uutta tilannetta. Mun teini-ikäinen sisko ei reagoinu oikeen mitenkään, kysy ”ai pitäskö mun siis niinku onnitella?” :ROFLMAO::LOL:

Nyt pääsin minäkin 2-numeroisille luvuille :)

Miina & Pätkis 10+0 POKS :barefoot:
 
@forester voimia jatkoon sinulle!

Mä voisin kanssa päivitellä tänne, en ainakaan vielä liity faceen. Tänään kävin ultrassa, kun verenvuoto on tosiaan vaivannut n. 3 kertaa raskauden aikana. Viime viikolla sairastin myös pahan pissatulehduksen, sellainen mulla oli aiemmankin raskauden aikana.

Ultrassa näkyi tyyppi joka liikuskeli jo aktiivisesti ja syke kuului. Sikiöpussin ulkopuolella (tai jossain kohdun reunamilla) näkyi joku pieni tumma alue, josta vuoto on kätilön mukaan saattanut tulla.

Mullakin nt -ultra 19.3. Mietin kertoisinko esikoiselle jo sitä ennen, mulla kun alkaa maha jo näkyä ja ens viikolla pitäs mennä uimahalliinkin:D

Poikatunne on ollut alusta asti, ja varsinkin kun maha on kasvanut erilailla kuin aikanaan tytön kanssa.

Joku kysyi joskus kissoista täällä. Meillä on kissa ja olen vaihtanut hiekkoja päivittäin.

Pahaa oloa on edelleen, viimeiset 5 viikkoa on mennyt kasvissyöjänä kun lihaa en pysty edes ajattelemaan. Mutta vähän parempi olo kumminkin on jo, jaksaa tehdä asioita ja närästyskin on pikkasen helpottanut.
 
Täällä eka ilta viikkoihin kun en ole joutunut pahoinvoivana makoilemaan pimeässä makkarissa viimeistään klo 20 alkaen! Oikein leffaa katsottiin miehen kanssa ja pystyin jopa syömään vähän sipsejä, luksusta :D Vaikka huomenna olis paluu entiseen pahoinvointiulottuvuuteen niin oon niin onnellinen :) Jospa pahin pahoinvointi alkais ainaki välillä helpottaa.

Mulla nt-ultra reilun viikon päästä, en todellakaan malttaisi oottaa!! Nyt rv 10+4.
 
  • Tykkää
Reactions: Tupuli ja tintti19
Meillä oli perjantaina nt ultra ja kaikki hyvin <3 Oli niin ihanaa nähdä taas pikkuinen <3 Vihdoin uskalsimme myös kertoa porukoillemme ja kovasti molempien vanhemmat odottelevat nyt ensimmäistä lastenlastaan.

Päädyin ostamaan dopplerin kun lueskelin teidän juttuja, ja on kyllä ollut mainio ostos. Niin ihanaa kuunnella pienen sydämmenääniä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Yhteistyössä