** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Mä en usko että oikeasti mieliala vaikuttaa niiin helposti ja niin paljon :/ Miten ihmeessä kehitysmaissa,ym. ihmiset raskautuisivat oikean hädän ja murheen keskellä :/ Uskon kyllä että stressillä on vaikutusta, mutta ei ihan noin vain kierto pitkity pienoisen stressin takia :|
 
no kukin uskoo mihin uskoo mut kyl mä ainaski siihen uskon et se voi paljonkin vaikuttaa... sanotaanha sitä et vuodenki voi olla pillereide jälkee menkat pois ko psyyke tekee kepposiaan.. ja mul ainaski just ei millään menkat meinannu alkaa mut het ko olin pvän ajattelematta asiaa yhtään ni sit alko.. mut kuten sanottua.. kukin uskoo mihin uskoo.. ja kehitysmaissa ne tuskin odottaa sitä raskautumista ku hyvä jos on ruokaa itselleenkään..
 
Mulla on monta päivää mennyt tässä joulun alla ilman että kerkes miettiin että olis raskaana eikä silti täti tullut kylään. Että en usko että kiertoa voi sen takia kauheesti pitkittää. Kyllä mulla lapset vie usein ajatukset pois itsestään koko päiväksi. Ja harvoin miehen kanssa tulee lapsista puhuttua.
 
Mää en oikein usko raskauteen kun olen 7 negaa testannut. Että senkään takia ei oikein pyöri enää mielessä.
Se on joo yksilöllistä. Minunkin kierto on venynyt jo 52 päivään. Että minä en usko että voisin näin pitkälle venyttää pelkän ajatuksen voimalla.
Ennemminkin uskon siihen että kun lopetin pillerit että sen takia nyt venyy tämä eka kierto
 
Hui kauhistus, nyt mäkin pelkään, että kierto venyy kauhean pitkäksi kun noita pitkäkiertolaisia tuntuu olevan. Heh, hassua, että tarvii kaikkea itse alkaa miettiä, kun lukee muiden kokemuksia :LOL:

Pitäisi tästä kohta töihin raahautua ja kiinnostaa -> ei sitten yhtään. Mies on ollut koko päivän töissä ja tässä oottelen jahka hän kotiutuu ja sitten lähden itse.
 
tikruliini, väitäkkö sie edellee ettet usko raskautees tai toivo sitä jos tänne kuiteski melki joka pvä kirjaat että mitä oireita sul milloinki on? Eiks se just ole sitä asian miettimistä sit? Mut juups, yksilöllistä on ja mä uskon siltiki itelläni sen vaikuttavan, muista en puhukaan.
 
Ja kyl mä uskon siihenkin et pillereiden vuoks kierto heitti mutta aiemminkin oon pillereitä lopettanu. Sillo kierto palautu het iha hyväksi, koskaa ei oo noin pitkää kiertoa ollu mulla. Ja aiemmin ko oon lopettanu ni ei oo ollu miestäkään eikä halua tulla raskaaks. Senkää vuoks en sillo asiaa aatellu ni kyl mä uskon sillä jotain merkitystä ainakin OMAAN kiertooni olevan, koska noin pari vuotta sitten olin ilman pillereitä 9kk ja sen ajan kierto oli suht normaali et ei ainakaan noin pitkäkst venähtäny. Ja sitä ennenkin oli siis pillerit ollu mulla.
 
raskauteen en noiden testien jälkeen usko. En usko että 7 testiä olisivat olleet viallisia. Kerron vain mitä päivään kuuluu. En oireita etsi. Huomaan ne vain päivän aikana tulevat poikkeukset.
Jos oikein etsisin raskaus oireita niin ei minulla jäisi aikaa lapsilleni ja miehelle. Nuo minun aamu oksentelut saattavat hyvinkin johtua siittä kun on välillä jääny iltapala välistä. Ja rintani on usein arat enen tädin tuloa. Että sitä en edes alkuraskauteen liitä.
 
heip taasen! onkin ollut taas pitkä pätkä ettei oo tääl tullu käytyä... jotenki taas semmonen kausi et ei hirveesti kiinnosta koneella pyöriä! :whistle: nyt tuli semmonen olo et nyt pitää tulla! :D
tänne ei siis tätiä oo näkyny vieläkään, voipi olla että kierto taasen heittää häränpyllyä... ei mikään ihme olisi... :|
 
niin tälläista olen miettinyt että ne, joilla on ollut ulkopuolinen raskaus ja tullut km, niin onko ollut minkäänlaisia raskausoireita?? ja missä vaiheessa niitä "nippailuja" on ollut? ( en muista esikoisen kohdalta, että missä vaiheessa ne tulivat, muistan vain sen tunteen..)
 
Hei!

Onko muiden miehillä vauvakuumetta. Meillä on ja tosi paha sellainen. Mies on nähnyt unia useasti, että ollaan sairaalassa synnyttämässä. Eräänä päivänä siivottiin vaatekaappia ja mietittiin, että on sitä seuraavalle vaatetta valmiina ja erityisesti niitä pieniä vaatteita. Vähän jännittää miten tuo kierto alkaa toimia vai toimiiko jo säännöllisesti. Tai sitten ei ala ollenkaan toimimaan, kun jätin ne pillerit joulukuun puolivälissä.
 

Yhteistyössä