Tällainen on tyypillinen MV-LEHDEN lukija

  • Viestiketjun aloittaja Profiloija
  • Ensimmäinen viesti
Vankilaan ei joudu yhdestä tai kahdestakaan nakkikiskatönäisystä. Se vaatii vähän enemmän yritystä. Pistähän nyt niitä todisteita hymiöiden sijaan. Kuinka monella poliisilla tai muulla valtion virkamiehellä on huumetuomio taustalla?
Itse asiassa niitä on ja paljon.
Yhdestä rattikärystä ei poliisilta lähde virka mutta toistuvista lähttee ja äkkiä.
Jos on hiemankaan ollut hereillä, niin tietää, että Helsingin huumepoliisin päällikkö istuu tälläkin hetkellä syytettyjen penkillä epäiltynä mm. törkeästä huumekaupasta.

Suomen kuuluisimman rikollisen poliisin kyseenalaista kunniaa taitaapi tällä hetkellä kantaa Pekka Erkkilä.
 
vierailija
Pah, profiloimalla MV:n lukijat keskustelujen ja sisällön perusteella onnistuit juuri osoittamaan, että et kohtele ihmisiä yksilöinä. Toisekseen tiedämme varmaan kumpikin ettei ottamasi otos ja sisältö ole millään tavalla tieteellisesti riittävä pohja profiloinnin tekemiseen. Edes ylimalkaiseen sellaiseen.
Onnistuit profiloimaan yhden mv:n lukija ryhmän. Aivan kuin laittaisit Ilta-lehden lukijat samaan kastiin lukemalla kommentit, sillä ylivoimaisesti valtaosa ei koskaan kommentoi mitään.
Onnistuit juuri osoittamaan henkisten kykyjesi olevan sompun tasolla: et ymmärrä sarkasmia. Olenko jossain vaiheessa väittänyt olevani suvakki? Pitäisikö minun käyttäytyä jonkin ennalta kirjoitetun roolin mukaisesti? Kuin keskiaikaisessa näytelmässä, että vähä-älyinen maalaisväestökin pystyy seuraamaan näytelmää, kun tietää jokaisen hahmon luonteen etukäteen, vaikka tarina vaihtuukin? Okei sitten: Senkin rassisti. En voi sietää sinua. Älämölöälämölö.

Helpottiko?
 
vierailija
Itse asiassa niitä on ja paljon.
Yhdestä rattikärystä ei poliisilta lähde virka mutta toistuvista lähttee ja äkkiä.
Jos on hiemankaan ollut hereillä, niin tietää, että Helsingin huumepoliisin päällikkö istuu tälläkin hetkellä syytettyjen penkillä epäiltynä mm. törkeästä huumekaupasta.

Suomen kuuluisimman rikollisen poliisin kyseenalaista kunniaa taitaapi tällä hetkellä kantaa Pekka Erkkilä.
Ai siis väität, että poliisit ajelee huumepäissään, eikä ensimmäisestä kerrasta lähde virka? Nyt kaivattaisiin niitä lähteitä jo aika kipeästi.

Aarniosta: Syytetty on syytön, kunnes toisin todistetaan. Toisekseen Aarnio on nykyään entinen poliisi, eikä tule enää toimimaan poliisin virassa. Oletko yhtään hereillä?

Pekka Erkkilästä: "Helsingin käräjäoikeus langetti keskiviikkona törkeistä huumausainerikoksista kovat tuomiot entiselle poliisille"

Oletko yhtään hereillä? Osaatko lukea muutakin, kuin pelkät otsikot?
 
Koit kuitenkin tärkeäksi ensin kiistää Iljan huumeiden käytön ja sitten kun lyötiin todisteet pöytään, niin aloit vähättelemään, että kaikkihan sitä tekee ja jatkoit, että mielestäsi on normaalia nauttia vastentahtoisesti syötetyistä huumeiksi luokiteltavista lääkkeistä. Taidat olla narkomaani?

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/27578229/

Missä vaiheessa ajattelit pistää ne todisteet suomalaisten virkamiesten huumeidenkäytöstä? Jäi vähän puoli tiehen, kun onnistuit vain oksentamaan Jessika Aron tapauksen. Tietääkseni Jessika Aro ei ole virkamies. Voin tulla sen verran vastaan, että kelpaa kuka tahansa päätoimittajakin.

Minusta alkaa entistä enemmän näyttää siltä, että olet kuin oletkin tyypillinen MV:n lukija: Keski-ikäinen kouluttamaton työtön mies.

Tässä lähde: https://news.mail.ru/incident/4795505/

Minä pyrin lähtökohtaisesti kohtelemaan ihmisiä yksilöinä. Välillä minua alkaa kuitenkin maailman moninaisuus ahdistamaan ja minun on pakko turvautua stereotypioihin. Olisi älylleni liian vaikeaa ajatella, että yksilöt voivat käyttäytyä eri tavalla, vaikka ulkoisesti muistuttavat toisiaan. Sehän on vain luonnollista?

Tässä lähde: http://blogs.korrespondent.net/blog/events/3757278/
Jessica Aron huumetuomio on yksi mitävitun kestoaiheista. Hän ei ole mitenkään valtakunnan kannalta merkittävä toimija eikä edes mitenkään nimekäs toimittaja joten pitää ihmetellä miten joku viitsii tai jaksaa?

Janitskinin omissa tuomioissa olis enemmän kirjoitettavaa, ihan siksi, että niitä ny vaan on enemmän. Mutta ehkä ne sit ovat semmoisia parempia tuomioita?

Rehellinen mies kertoisi, että kun oli kolme päivää pidätettynä niin oli niin saatananmoisissa pöllyissä, että vieroitusoireiden välttämiseksi häntä jouduttiin ruokkimaan pameilla.
 
Ai siis väität, että poliisit ajelee huumepäissään, eikä ensimmäisestä kerrasta lähde virka? Nyt kaivattaisiin niitä lähteitä jo aika kipeästi.

Aarniosta: Syytetty on syytön, kunnes toisin todistetaan. Toisekseen Aarnio on nykyään entinen poliisi, eikä tule enää toimimaan poliisin virassa. Oletko yhtään hereillä?

Pekka Erkkilästä: "Helsingin käräjäoikeus langetti keskiviikkona törkeistä huumausainerikoksista kovat tuomiot entiselle poliisille"

Oletko yhtään hereillä? Osaatko lukea muutakin, kuin pelkät otsikot?
Toi onkin hauska tapa väitellä. Laittaa suuhuni semmoisia sanoja joita en ole sanonut ja pyytää minua kumoamaan ne.

Mitä lukemiseen tulee niin uskallan koska tahansa lyödä vetoa siitä, että minä luen päivässä enemmän kuin sinä vuodessa.
 
vierailija
Jessica Aron huumetuomio on yksi mitävitun kestoaiheista. Hän ei ole mitenkään valtakunnan kannalta merkittävä toimija eikä edes mitenkään nimekäs toimittaja joten pitää ihmetellä miten joku viitsii tai jaksaa?
.
Yleisradion Jessica ei ole valtakunnan kannalta merkittävä toimija, mutta MV:n Ilja näyttää sun mielestä olevan kovinkin merkittävä toimija, joten en yhtään ihmettele miten sä viitsit ja jaksat. ;)
 
Jessica Aron huumetuomio on yksi mitävitun kestoaiheista. Hän ei ole mitenkään valtakunnan kannalta merkittävä toimija eikä edes mitenkään nimekäs toimittaja joten pitää ihmetellä miten joku viitsii tai jaksaa?

Janitskinin omissa tuomioissa olis enemmän kirjoitettavaa, ihan siksi, että niitä ny vaan on enemmän. Mutta ehkä ne sit ovat semmoisia parempia tuomioita?

Rehellinen mies kertoisi, että kun oli kolme päivää pidätettynä niin oli niin saatananmoisissa pöllyissä, että vieroitusoireiden välttämiseksi häntä jouduttiin ruokkimaan pameilla.
Niin...kö? Mä olen ajatellu että olis kun on koko ajan niin ruudussa ja joka lehdessä. Muutenkin siis kuin huumeista huomattuna.

https://svenska.yle.fi/artikel/2016/02/11/tva-yleredaktorer-kandidater-bonniers-stora-journalistpris


Mun käsittääkseni Janitskilla on kaksi merkintää: Tuo naisen puolustaminen, joka oli hienosti tehty mielestäni, ja sitten tuo huumejuttu, mikä on ihan perseestä.

Narkkaria tai rikollista noilla meriiteillä ei mielestäni Iljasta saa millään, mitä vertaa noiden herra isojen herrojen rötöksiin: löytyy maanpetosta, huumerikoksia, virka-aseman törkeää väärinkäyttöä jnejne.
Onko se joku hyvyys, että ennen maan edustukseen johtavaa valintaa on "puhtaat" paprut, mutta heti kun istahtavat isolle pallille niin kikkailu alkaa? Aika hävytöntä minusta.
Sitten kehdataan puhua jostakin pienen pienistä "nakkikiskakärhämistä" ja jostakin nuoruuden huumekokeilusta.:rolleyes:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
poliisin mukaan mustan päälle banaanin heittäminen on rasismia ja tuomittava rikos, mutta suomi ensin -mielenosoittajan päälle banaanin heittäminen ei ole rasismia ja tuomittavaa.

stubbin päälle kolaa ei saa heittää mutta banaanin voi heittää isänmaallisen päälle...

eikö lait pitänyt olla samat kaikille??!!!!!

kysyn mä, mv- lehden lukija :)

ps. ja tämä soroksen aisankannattaja täällä, hänen juttujaan en edes lue, on niin epätoivoista ininää, ettei kannata aikaa ja hermojaan siihe tuhlata...
 
vierailija
poliisin mukaan mustan päälle banaanin heittäminen on rasismia ja tuomittava rikos, mutta suomi ensin -mielenosoittajan päälle banaanin heittäminen ei ole rasismia ja tuomittavaa.

stubbin päälle kolaa ei saa heittää mutta banaanin voi heittää isänmaallisen päälle...

eikö lait pitänyt olla samat kaikille??!!!!!

kysyn mä, mv- lehden lukija :)

ps. ja tämä soroksen aisankannattaja täällä, hänen juttujaan en edes lue, on niin epätoivoista ininää, ettei kannata aikaa ja hermojaan siihe tuhlata...
stubbeloa voi heittää ens kerralla siis banskulla (ellei se oo kerenny jo rysselin ja jenkkejen herraisoherrojen maatasyleilevään halaukseen). tai vaihtoehtoisesti käy vaikka sippilä, urpo tai risukko.
 
Mun käsittääkseni Janitskilla on kaksi merkintää: Tuo naisen puolustaminen, joka oli hienosti tehty mielestäni, ja sitten tuo huumejuttu, mikä on ihan perseestä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilja_Janitskin

Ihan Wikipedia tietää mainita neljä pahoinpitelytuomiota. Ja jos wiki on väärässä niin sen voi korjata.

Kuinka ollakaan, mä olen puolustanut muutamaakin naista ja pari kertaa itseäni. Vain yhden kerran olen joutunut kuulusteluun, eikä minua sinne viety käsiraudoissa. Asiaan liittyi varkaus josta minä en tiennyt mitään joten minun ei tarttenut poliisia pelätä tai heidän minua.

Väkivaltatuomion saadakseen pitää käyttäytyä väkivaltaisesti tai ymmärtää itsepuolustus pahasti reisille. Jos niitä on neljä niin se ei ole sattumaa eikä kyseessä ole kovinkaan kauniskäytöksinen herra vaan baarideeku pahimmasta päästä.
 
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilja_Janitskin

Ihan Wikipedia tietää mainita neljä pahoinpitelytuomiota. Ja jos wiki on väärässä niin sen voi korjata.

Kuinka ollakaan, mä olen puolustanut muutamaakin naista ja pari kertaa itseäni. Vain yhden kerran olen joutunut kuulusteluun, eikä minua sinne viety käsiraudoissa. Asiaan liittyi varkaus josta minä en tiennyt mitään joten minun ei tarttenut poliisia pelätä tai heidän minua.

Väkivaltatuomion saadakseen pitää käyttäytyä väkivaltaisesti tai ymmärtää itsepuolustus pahasti reisille. Jos niitä on neljä niin se ei ole sattumaa eikä kyseessä ole kovinkaan kauniskäytöksinen herra vaan baarideeku pahimmasta päästä.
Ei näkyny tuomioista mitään dokumenttia.

Meinasin, mutta en nyt viittiny, kirjoittaa tuon linkin sisältämän litanjan perään, että kaksplussan Asiankannattaja on Iljan suurin fani, ja linkata tuo teksti lisäyksen kanssa tähän ja udella sulta että kuinkas ny noin.:giggle:

Eht, Ruotsi-Suomi kakkosella. Toinen erä alkaa just.(y)
 
vierailija
Ei näkyny tuomioista mitään dokumenttia.

Meinasin, mutta en nyt viittiny, kirjoittaa tuon linkin sisältämän litanjan perään, että kaksplussan Asiankannattaja on Iljan suurin fani, ja linkata tuo teksti lisäyksen kanssa tähän ja udella sulta että kuinkas ny noin.:giggle:

Eht, Ruotsi-Suomi kakkosella. Toinen erä alkaa just.(y)
lisää se osio sinne wikipediaan kysymättä
 
Ei näkyny tuomioista mitään dokumenttia.
Sinä et millään mittapuulla ole tyhmä, joten älä ole tyhmä.

Jos wikissä jokin on väärin niin sen voi korjata. Pari huumetuomiota tonne vois lisätä jos huvittais.

Iljan sanavarastossa on noin 200 sanaa.
Voin vakuuttaa, että mulla on huomattavasti enemmän.
Ilja ei ole käynyt armeijaa.
Mä olen valan vannonut pansarintorjuntakessu.
Vitsit joita palstalle laitan eivät kaikki ole omiani enkä tekijöitä tiedä, mutta jokainen laittamani runo on mun eikä kenenkään muun.
Iljalla taas kunnioitus tekijänoikeuksia kohtaan on alle nollan.

En ole paras mies kenen viereltä herätä, mutta jostain Janitskinista ja minusta ei kannata puhua samana päivänä.
 
Sinä et millään mittapuulla ole tyhmä, joten älä ole tyhmä.

Jos wikissä jokin on väärin niin sen voi korjata. Pari huumetuomiota tonne vois lisätä jos huvittais.

Iljan sanavarastossa on noin 200 sanaa.
Voin vakuuttaa, että mulla on huomattavasti enemmän.
Ilja ei ole käynyt armeijaa.
Mä olen valan vannonut pansarintorjuntakessu.
Vitsit joita palstalle laitan eivät kaikki ole omiani enkä tekijöitä tiedä, mutta jokainen laittamani runo on mun eikä kenenkään muun.
Iljalla taas kunnioitus tekijänoikeuksia kohtaan on alle nollan.

En ole paras mies kenen viereltä herätä, mutta jostain Janitskinista ja minusta ei kannata puhua samana päivänä.
Eli yritätkö kertoa mulle, että hän, (sisällöstä vastaava) joka on hyväksynyt tuon tekstin, on nähnyt oikeuden dokumentit Iljan mahdollisista "nakkikiskakärhämistä"?
Ja muutenkin takaa, ja on vastuussa siitä, että tuo koko teksti on paikkansa pitävä?:sneaky:

Kolmas erä alkoi juuri!(y)
Suomi johtaa 4-1.(y)
 
vierailija
Kuka kettu valitsee itellee vapaaehtoisesti nikin aisankannattaja???!!
Kertoo aika paljon tyypistä...

Vai armeijan käyny, no ei vaikuta siltä.
Valitse puolesi, sota on tulossa.
Maanpetturit joutuu vastuuseen.
 
vierailija
Sinä et millään mittapuulla ole tyhmä, joten älä ole tyhmä.

Jos wikissä jokin on väärin niin sen voi korjata. Pari huumetuomiota tonne vois lisätä jos huvittais.

Iljan sanavarastossa on noin 200 sanaa.
Voin vakuuttaa, että mulla on huomattavasti enemmän.
Ilja ei ole käynyt armeijaa.
Mä olen valan vannonut pansarintorjuntakessu.
Vitsit joita palstalle laitan eivät kaikki ole omiani enkä tekijöitä tiedä, mutta jokainen laittamani runo on mun eikä kenenkään muun.
Iljalla taas kunnioitus tekijänoikeuksia kohtaan on alle nollan.

En ole paras mies kenen viereltä herätä, mutta jostain Janitskinista ja minusta ei kannata puhua samana päivänä.
Sä oot ehkä joskus ollu ollu pst-kessu mutta nyt oot ruununraakki. Ja sitä paitsi kaikki ressut on valan vannoneita että sillä on ihan turha keulia.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Älä ny tuu hössöttää siihen, vaikka voitanki seuraavalla siirrolla.
Muuten lentää taas nappulat ja lauta on ihan paskassa.:coffee:
Viimeksi kun hävisin shakissa niin vastustaja oli Venäjän pikapelin mestaruuskisojen kuudes.
Tommoista vastaan ihminen ei pärjää, mutta häneltäkin meni puoli tuntia minun päihittämiseeni
Ja ei, en paskantanut laudalle vaan ihan reilusti myönsin tappion itseäni paremmalle.
 

Yhteistyössä