tänään on kulunut 9 vuotta siitä kun neitsyys lähti!

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
niin ne seuraa sun toimia äitinäki, kun on huoli lasten hyvinvoinnista.
ei niiden tartte, mä tykkään purkaa patoumiani muutenkin viikottain huoltajuusasioiden merkeissä ;) joten varmaan siksi eivät ole käyneet kun soitit. itseasiassa voisin huomenna taas sille ämmälle soittaa onko asioissa tapahtunut edistystä, aah en malta odottaa kun päästän saatanan irti sisälläni :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai niin, mun vastaavasta merkkipaalusta on 18vuotta7päivää. :saint:
wow! :D mä kelailin et vuoden päästä voisin juhlistaa isomminkin, meniskö tän saman poikakullan ovelle ja kiksauttas uudelleen? :whistle: vois vertailla onko kumpikaan muuttunu 10ssä vuodessa :LOL:
Toivottavasti poju on oppinut jotain! :whistle: Munkin pitää varmaan juhlistaa tuota 20v päivää jotenkin. *alkaa suunnitella jo bileitä* :whistle: Mutta en juhlista takuulla sen saman tyypin kanssa, ei ole nykyiseltään oikein mun makuun. :saint:

 
Viblsp
Ai herttijee, jos seksikumppaneiden määrä määrää äitiyden; SOSSUVÄKI OTTAKAA MUN MUKSUT POIS JA VIEKÄÄ MUT JONNEKI HOITOLAAN! Ei 19 ole paljoa, oikeasti. Ei jestas. Kuinka monta seksikumppania TEILLÄ on ollut? Mulla kun on ollu moninkertaisesti tuo Fjongan kumppanien määrä, enkä pidä itseäni huonona naisena tai äitinä.
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ai herttijee, jos seksikumppaneiden määrä määrää äitiyden; SOSSUVÄKI OTTAKAA MUN MUKSUT POIS JA VIEKÄÄ MUT JONNEKI HOITOLAAN! Ei 19 ole paljoa, oikeasti. Ei jestas. Kuinka monta seksikumppania TEILLÄ on ollut? Mulla kun on ollu moninkertaisesti tuo Fjongan kumppanien määrä, enkä pidä itseäni huonona naisena tai äitinä.
Juu täältä lähtis kans.
On niitä, tarpeeks. Ei riitä sormet eikä varpaat. Eikä miehenkään sormet ja varpaat.. Jos naapurinkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Toivottavasti poju on oppinut jotain! :whistle: Munkin pitää varmaan juhlistaa tuota 20v päivää jotenkin. *alkaa suunnitella jo bileitä* :whistle: Mutta en juhlista takuulla sen saman tyypin kanssa, ei ole nykyiseltään oikein mun makuun. :saint:
juu ei sekään kundi oikein enää mun makuun mut jos sen yhden kerran kestäis? noh, vuosi on viel aikaa ja kaikkea kerkii tapahtuun... vuoden päästä tämä päiväkin on perjantai, vois siis mennä baarista pokaan jonku uuden panon kerranki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ai herttijee, jos seksikumppaneiden määrä määrää äitiyden; SOSSUVÄKI OTTAKAA MUN MUKSUT POIS JA VIEKÄÄ MUT JONNEKI HOITOLAAN! Ei 19 ole paljoa, oikeasti. Ei jestas. Kuinka monta seksikumppania TEILLÄ on ollut? Mulla kun on ollu moninkertaisesti tuo Fjongan kumppanien määrä, enkä pidä itseäni huonona naisena tai äitinä.
Ei se siitä määrästä ole, kateellisten puhetta: nuori, kaunis äiti jolla myös omaa elämää.
Helvetti, OTTAA SE MUAKIN PÄÄHÄN!! HYI SUA FJONGA! :heart: ;)

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ai herttijee, jos seksikumppaneiden määrä määrää äitiyden; SOSSUVÄKI OTTAKAA MUN MUKSUT POIS JA VIEKÄÄ MUT JONNEKI HOITOLAAN! Ei 19 ole paljoa, oikeasti. Ei jestas. Kuinka monta seksikumppania TEILLÄ on ollut? Mulla kun on ollu moninkertaisesti tuo Fjongan kumppanien määrä, enkä pidä itseäni huonona naisena tai äitinä.
Ei se siitä määrästä ole, kateellisten puhetta: nuori, kaunis äiti jolla myös omaa elämää.
Helvetti, OTTAA SE MUAKIN PÄÄHÄN!! HYI SUA FJONGA! :heart: ;)
Juu no ilmeisesti muilla normaali n. 5 kumppania. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Toivottavasti poju on oppinut jotain! :whistle: Munkin pitää varmaan juhlistaa tuota 20v päivää jotenkin. *alkaa suunnitella jo bileitä* :whistle: Mutta en juhlista takuulla sen saman tyypin kanssa, ei ole nykyiseltään oikein mun makuun. :saint:
juu ei sekään kundi oikein enää mun makuun mut jos sen yhden kerran kestäis? noh, vuosi on viel aikaa ja kaikkea kerkii tapahtuun... vuoden päästä tämä päiväkin on perjantai, vois siis mennä baarista pokaan jonku uuden panon kerranki...
Ehkä just ja just sen kerran, jos on silmät kiinni pimeässä ja päällä viiden promillen humala. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ai herttijee, jos seksikumppaneiden määrä määrää äitiyden; SOSSUVÄKI OTTAKAA MUN MUKSUT POIS JA VIEKÄÄ MUT JONNEKI HOITOLAAN! Ei 19 ole paljoa, oikeasti. Ei jestas. Kuinka monta seksikumppania TEILLÄ on ollut? Mulla kun on ollu moninkertaisesti tuo Fjongan kumppanien määrä, enkä pidä itseäni huonona naisena tai äitinä.
pahinta on et huudan lapsilleni... ja sekin varmasti ottaa päähän et lapsilla on hoitaja aina kun lähden ryyppään :kieh: mut jos lohduttasin etten minäkään aina sitä hoitajaa saa ja jää menot käymättä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
aah en malta odottaa kun päästän saatanan irti sisälläni :heart:
On sulla puheet. :x
siltä musta aina tuntuu ku joutuu soskun kans selvittään asioita. se ei riitä et ne ei usko kun puhun normaalilla puheäänellä, niille pitää aina huutaa et jotain tapahtuu. mut tosiaan sekin et minä jolla ei ole alan koulutusta joutuu sanomaan mitä niiden pitää tehdä ja toimia... tekisin itse mut ei valtuudet riitä!
 
VOI VOI
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
aah en malta odottaa kun päästän saatanan irti sisälläni :heart:
On sulla puheet. :x
siltä musta aina tuntuu ku joutuu soskun kans selvittään asioita. se ei riitä et ne ei usko kun puhun normaalilla puheäänellä, niille pitää aina huutaa et jotain tapahtuu. mut tosiaan sekin et minä jolla ei ole alan koulutusta joutuu sanomaan mitä niiden pitää tehdä ja toimia... tekisin itse mut ei valtuudet riitä!
'

ei se ihan ny noin yksinkertaisesti sulla mene. turha uhota.

 

Yhteistyössä