tänne ovulaatiotesti kuvia.

Sunflower11
pregcheckin ovistestit ilmeisesti on parempia kuin davidin? Itse en ainakaan davidin testeihin saanut ikinä samanvahvuisia viivoja. Täytyy seuraavaksi ostaa pregcheckejä.

Ja onnea ovisplussasta sisa :)
 
Sunflower11: Noi Pregcheckin testit on ainoita liuskatestejä mihin saan täysin "oikeaoppisen" plussan. Tuo testiviivahan taitaa olla jopa aavistuksen vahvempi kuin kontrolliviiva =) Davidin liuskat on kaikista kokeilemistani huonoimpia...

Niin ja kiitos onnitteluista, vielä kun saisi sen plussan r-testiinkin ;)
 
Viimeksi muokattu:
LepikonHeta
Kysäisenpä teiltä vähän ovulaatiotesteistä kun uutena niitä kokeilen. Ostin netin kautta Davidin testejä, kaiketi huonompia? Nyt kp 14 ja eilen oli melkein samanvahvuiset viivat, mutta tänään testiviiva huomattavasti vaaleampi? Kierto voisi olla noin 30-32 päivää joten menkikö ovulaatio vai oliko tuo vain normaalia vaihtelua ennen oikeaa ovulaatiota?
 
LepikonHeta: Sinulla saattaa tänään olla ovulaatio. Muistaakseni olen lukenut, että jotkut eivät saa noilla Davidin testeillä ihan täysvahvoja viivoja, vaikka ovuloivatkin. Tuo haalistuminen ainakin viittaisi siihen, että ovulaatio olisi jo tapahtumassa. Voithan varmuuden vuoksi jatkaa vielä tikuttamista esim. pari päivää. Oletko tuntenut mitään oireita, jotka viittaisivat ovulaatioon? Mä olen tykännyt noista Davidin liuskatesteistä, vaikka monet niitä haukkuvatkin :)
 
LepikonHeta
White Gold: Alavatsatuntemuksia ollut jo pari-kolme päivää. Niissä ei oikeastaan ole muutoksia tullut, limaisuutta ja tänään sitten vähän reilummin kerralla tuli. Tikutin vielä iltapäivällä. Sain hieman tummemman viivan kuin aamulla? Täytyy vielä huomisaamuna testata...
 
Hei!

Mitä sanotte, voisiko tässä kuvassa olla jotain ovulaatioon viittaavaa? :)



Kuvassa ei ihan kunnolla näy noiden haaleampien testien viivat, mutta toinen on siis tummin, sitten kolmas, sitten neljäs, ja ensimmäinen on haalein.

Kolme viikkoa sitten keskenmeno tyhjennettiin lääkkeillä. Olen lapsettomuushoidoissa ovuloimattomuuden takia, enkä ole koskaan bongannut luomuovulaatiota, siksi kai olen vähän intona, vaikkei syytä ehkä olisikaan... ;) Tässä vielä selitykset testeille:

- 1 testi: tehty ohjeiden mukaan perjantaina n. klo 13
- 2 testi: tehty aamuvirtsasta lauantaina
- 3 testi: tehty ohjeiden mukaan lauantaina n. klo 14.30
- 4 testi: tehty aamuvirtsasta sunnuntaina

Raskaustestit antavat vielä haamuviivaa, joten ajattelin ensin tuon vahvimman viivan johtuvan raskaushormonista. Yllätyin kuitenkin, että tämänaamuisessa testissä viiva olikin noin haalea. Tuskin hCG niin nopeasti olisi laskenut? Tiedän, että ovistestit (ainakin tuo David) pitäisi tehdä päivällä, mutta itse olen aina testannut hoitojen aikana aamuvirtsasta huomattuani, että se toimii minulla ihan yhtä hyvin (olen varmistanut asian digitesteillä). Tiedän myös, ettei tuo 2. testi ole varsinainen ovisplussa, mutta digitesti varmasti olisi jo noin vahvalla viivalla antanut hymynaaman, ainakin ennen on antanut.

Onko kellään kokemuksia ovistestailusta heti raskauden perään? Mielelläni kuulisin kokemuksia! :)
 
elämäni ensimmäinen kunnollinen ovisplussa, yllä edellisen illan ovistesti jonka jo luokittelin plussaksi, koska ikinä en ole saanu tällasta, eli viivat on aina lähteny haalenemaan yllä olevan kuvassa olevan tikun jälkeen!

kuva otettu 3min kohdalla testin tekemisestä. testiaika on 5min ja 5min kohdalla testi jo paljon tummempi kuin kontrolliviiva =)

Aijaa.com - 8372691.jpg
 
Tuossa oli aikaisemmin mainintaa davidin (kasetti)testeistä. Olen nyt testaillut niitä ja tullut hlökohtaisesti sellaiseen tulokseen, että siirryn ihan johonkin muuhun merkkiin. Tein nimittäin juuri äsken 4(!) David kasettitestiä samasta virtsasta ja kaikki neljä näytti aivan eri tulosta. Kahdessa oli suht paksut viivat, yhdessä ei mitään ja yhdessä oli ehkä aavistus punertavaa testikohdassa, kun oikein tarkkaan katsoi. Ja kaikki neljä testiä tein tosiaan siis samasta näytteestä... Minulla ei muuten oikeasti voi olla nyt ovis-hetki edes lähellä, koska sen sain testiin kiinni lähes kaksi viikkoa sitten ja nyt odottelen "tätsykkää" taas kylään. Ainakin "tätsykkä" -tuntemukset ovat aikas vahvat, valitettavasti :(

Kamerani on sanonut irti yhteistyösopparin kanssani, joten kuvia en tänne nyt saa. Mutta ehkä tämä henkilökohtainen kokemus auttaa nyt muita miettimään, mitä testejä ostaa. Onko teillä muilla tällaisia kokemuksia?

Aurinkoista iltaa kaille :) :) :)
 
mymosa



Saa kertoa omaa mielipidettä. testinä fertest. Tänään tosin myös clomikierron gyne, joten vastauksen saan muutaman tunnin kuluttua.. Sitten tietää onko oikeasti ovis tuloillaan vai kiusaako pco.
Sen verran, että testiviiva on kyllä vahvistunut paljon. Vielä 2pvää sitten sitä ei ollut juuri ollenkaan.
 
^ sama juttu.. Ei mitään moitittavaa:)
Joskus lh-huppu voi tulla testausten välillä, varsinkin jos testaa kerran päivässä. Kun viiva on vahvistunut, ainakin allekirjoittanut tehnyt varmistustestiä myöhemmin päivällä.
:wave: Puskis
 
Hei! Onko teillä kokemuksia Sofi One Step ovulaatiotesteistä? Mulla epäsäännöllinen kierto ja tilasin niitä ison kasan netistä että sais sen ovispäivän selville, mutta hitto kun en tajua niitä :S
Aloin malttamattomana testailla jo kp 9 lähtien ja kp 11 tuli eka haamu jolloin se alkoi ihan kuin vahvistumaan ja lopulta näkyi selvä vahva viiva (ei ihan kuitenkaan niin vahva kuin se toinen viiva niinkuin ohjeissa lukee että pitää olla), jatkoin testausta ja sitten ei enää tullut viikkoon edes näkyvää haamua kunnes yhtäkkiä alkoi taas tulemaan vahvoja haamuja ja sit taas loppuivat kuin seinään :O
Anteeksi ku ei varsinaisesti liity tähän ketjuun mutta jos joku osaisi edes suuntaa antavasti kertoo että onko muillaki ollu vastaavanlaisesti?
Kiitos jo etukäteen! :)
 
mymosa
Laitan tämän tännekin.. Eli tänään vahvemmat viivat ovitikuissa (fertestissä jäi kontrolliviiva oikein kalpenemaan testiviivan rinnalla) ja digi myös hymynaamaa.. Eli meneekö tää ovis nyt ohi, kun ei päästä pupuilemaan kuin torstaina seuraavan kerran ja eilen kyllä tilaus tehtiin myös, samoin vkonlopun aikana..
 

Yhteistyössä