tänne ovulaatiotesti kuvia.

MYMOSA: mä käyn :D
Kyllä mä olisin henk kohtasesti tulkinnu alemmat plussaksi... mullahan oli melkein yhtä vahva viiva kp 12, mutta vasta kp 14 kun olin kipeä niin testaisin että josko ovis oli vast sillon ja oikein komea viiva pätkähti. Siitä nyt tärppi kävikin :) ja ovis oli siis vasta silloin kp 14, eli käytännossä se eka melkein vahva viivakin kait oli plussa, koska testi lupasi plussan 24-48h ennen ovista
 
Sunflower11
Ihan selvä :)

Olispa kiva ettei tarvis viivojen kans leikkiä ja miettiä et onkohan tuo vai ei.. no, tikuttelu jatkukoon... -.- Oireet on vähentynyt, limailu vähentynyt ja eilen oli tummin haalea viiva...
 
Mulla samanlaisia viivoja eilen+tänään tullut davidin testistä, eilen en tajunnut digitestiä tehdä, tänään tein ja se oli kyl nega :/ LAskureiden mukaan ovis eilen/tänään ja eilen ja vielä vähän tänään ollut mahakipuja/menkkamaisia oireita.. limailu on selvästi vähentynyt tänään..

mä en kyl ikinä noita testejä enää osta :D
Juu en voi suositella. Tuosta oviksesta tulin meinaan raskaaksi. :D

Huldis ja pikku 10+5
 
Sunflower11: Mullakin on samanlaisia kokemuksia noista Davidin testeistä... Kertakaikkisen surkeita, ei toimi mulla yhtään! Voisin suositella kokeilemaan ens kerralla Pregcheckin ovistestejä, mitä saa ainakin Cittareista. Toimii paljon paremmin =)
 
Sunflower11
Sisa: Niitä sit vois seuraavaksi ostella :) (toivon toki ettei seuraavaa kiertoa tarvitse enää tikutella :D )

Eilen ahkeroitiin ja tänään kans, et jos tuo ovis sit on ollu ni jotain tilausta edes pistetty siihen suuntaan :whistle:
 
Sunflower11
Sisa: :D Täällä on kaapissa (miehen piilottamana kun käskin etten tee taas ennen menkkojen alkua yhtään mitään :D) cb:n digitaalinen viikkonäytöllä ja apteekin oma :D Varmaan pitää vielä ostaa muutama muu kaappiin :D Vaikka sitten niitä Pregcheck:ejä.
 
Sunflower11: Ihan vinkkinä, että se Pregcheckin puikkomallinen r-testi on ilmeisesti täysin sama testi kuin Apteekin oma, mutta paljon halvempi =) Nimittäin valmistaja sama molemmissa (Oriola Oy) ja myös ulkonäkö täysin identtinen. Ainoa ero ulkonäössä on, että puikon tupit on erivärisiä. Apteekin omassahan on sininen ja Pregcheckissä liila. Mä oon siirtyny täysin tuohon halvempaan "Apteekin omaan" ja digi odottaa tietysti myös kaapissa :D
 
Sunflower11: Joo siis noita kaikkia Pregcheckin tuotteita (ovistestit, r-liuskatestit ja r-puikkotesti) saa Citymarketeista ja vissiin myös Prismoista. Mä oon alkanu vallan niitä käyttää kun ovat hyviä, halpoja ja saa napattua kätevästi mukaan kauppareissun yhteydessä =)
 
Sunflower11
Minä taas :D

Kuinka monta päivää voi näyttää plussaa?
Toi ylempänä oleva tulos siis eilen, tänään liuskatestissä tummempi viiva.
Onko se sit jo huomenna haaleampi? T:tyhmä :D
 
Sunflower11: Usein ovistestit näyttää plussaa kahtena päivänä. Ihan normaalia siis =) Mutta se plussa lasketaan siitä ekasta plussasta. Eli eilinen oli sulla se plussapäivä ja ovis tapahtuu hyvin todennäköisesti tänään. Noi liuskatestit näyttää monesti "vanhaa plussaa". Mulla on ainakin käynyt joskus niin, että liuska on näyttänyt vahvinta viivaa vasta sinä päivänä kun ovis jo tapahtuu. Kyllä mä tuohon digin tulokseen luottaisin enemmän kuin liuskoihin. Peitonheilutusintoa vaan sinnepäin :D
 
MG: Liuska on siis testiajalla kuvattu. Pätkähti heti tuo viiva siihen. Eilen en testannut koska luulin tuon kp 12 olleen +....... tänään kuitenkin jatkuvan oikeanpuoleisen jomottelun takia päätin testata vielä, ja tuollainen pätkähti heti siihen.

Tässä vielä kuva molemmista testeistä märkänä:




Onhan niissä selkeä ero nyt ku vierekkäin katsoo

ai niin MUOKS: testithän lupaa näyttää oviksen 24-48h ennen, joten olisiko sitten tuo kp 12 ollut juuri ja juuri siinä aikarajoissa, niin silloinhan tänään tosiaan olisi ovulaatio?

Ja siis noista tikuista plussasin, oletettavasti tuo kp 14 + oli ovis sitten vaikka ensin tulkitsin jo klp 12 plussaksi (koska mulla noilla tikuilla ei ole ennen tullut kontrollia vahvempaa viivaa..) :D
Molemmat "plussat" hyödynnettiin ahkerasti :D
 
Viimeksi muokattu:
Mielipiteitä kaivataan. Eli mikäs näistä nyt olisi se plussa? :) Itse tulkitsin kp 11 ja 12 plussaksi, mutta entäpä nuo 27-29? Taitaa vissiin vasta 29 olla oikea plussa... Mä olen siis km jälkeen tikuttanut ja luulen, että nuo kp 11 ja 12 "plussat" voisi olla vääriä kropassa olevan hcgn vuoksi, r-testi negatiivinen tuolloin jo... Ja uudemman kerran testasin, kun limat vaikutti siltä. Hämmentää kun yhtä vahvoja viivoja useampaan tikkuun. Testit kuvattu kuivina.



Uploaded with ImageShack.us
 
MANGO: ma veikkaan etta jos r-testi ollut nega niin ei ovis testi siihen hcg:hen reagoisi.... on niin alhaalla jo. Teeppa nyt raskaustesti? Ettei olisi uusi raskaus aluillaan...
Itse lokakuisen km:n jalkeen (rv 6) plussasin 29 pvaa km:sta...(meni kylla sekin kesken mutta kuitenkin siis pointtina etta hyvin voit olla raskaana jo)

MUOKS: Ma tein silloin raskaustestin lauantaina, tyylipuhdas nega (kp 27) ja maanantaina olikin plussa.... (kp 29)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä