tänne ovulaatiotesti kuvia.

syyslaulu Noiden kp17 testi tulosten pohjalta siulla nyt tänään tosiaan dpo 0
..eli eilen ollut ovis+ ja siitä n. 12-48h kun ovulaatio tapahtuu..nyt vain kovasti "tallettelemaan"!!:wave:

Plussatuulia!!:heart:
 
Kiitos mur-mur kannustamisesta :wave: Olen huomannut kuinka kuinka sinä usein käyt eri pinoissa neuvomassa ja kannustamassa muita. Ihanaa kun on tuollaisia ihmisiä! Todella suuri kiitos sinulle :heart:

plussatuulia kovasti myös sinne päin +++++++
 
Nonii, nyt ehti vähän lueskelemaan ja katselemaan kuvia...

Itseäni mietityttää, että miten se digiovulaatiotesti oikein toimii? Siis sillä pystyy tekemään 7 testiä ja sit patteri loppuu. Mutta.. pitääkö ne testit tehdä siis perätysten? Eli jos teen tänään ekan testin ja sit en tarviikaan sitä ennen ku seuraavassa kierrossa, niin onko siitä sitten patteri loppu?

Minulla menee hirveesti hukkaan ovistestejä, kun pitkän kierron vuoksi joudun tikuttelemaan välillä pitkiäkin pätkiä ja sen vuoksi ottaisin digitestin vain sitä varmistusta varten, eli jos liuskatesti näyttää ovista, niin varmistaisin digitestillä.

Mutta... Jospa joku osaa vastata.
Kiitti :)
 
iloksi heti kun digitesti näyttää hymynaamaa =) ei tartte enään testailla sillä kiertoa - sitten vain niitä simojen talletteluja vielä kovasti!! ;)
..itsekkin käytin digiä vain vielä "varmistukseen" aikoinani..

Loput voit käyttää milloin vain, ei patterit lopu kuin korkeintaan sitten kun kaikki 7testiä on tehty!!
 
Kiitos mur-mur,
tämä tieto auttaa kovasti, koska ajattelin käyttää digitestiä vain varmistamaan liuskatestin plussan. Joten hyvä juttu, ettei tarvitse käyttää perättäisinä päivinä.

Aika typerä kysymys minulta, mutta pakko oli varmistaa..:D olishan se tietty selvinnytkin, mut tiedänpä nyt :)
 
Miten nopeasti tuo plussa sulle tuli mymosa? Jos se tummui pikkuhiljaa ja vielä testiajan jälkeenkin, niin sitten digitesti voikin näyttää negaa. Kun mulle tuli tuo digiplussa, niin liuskaan se viiva tummui ihan sekunneissa, ei minuuteissa :) Eli digitesti taitaa ottaa plussan vaan, jos viiva tummuu nopeasti.
 
Auttakaa auttakaa hyvät ihmiset tyhmää ekaa kertaa ovistestejä kokeilevaa....



Eli, tuossa alin on kp 11/24 ja siis plussa?
Näin tulkitsin, ja oireet tukivat päätelmääni.
Seuraavana päivänä tulos oli taas haalea...

MUTTA mitä nyt, tein eilen testin kun oli jäänyt, kp 18/24 ja :



Pahoittelut huonosta kuvasta, mutta tuo onkin nyt siis huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva luonnossa, kp 18/24 ja kiertoni ei koskaan heitä??? Nyt siis olen ihan pihalla?

En tajua? :ashamed:
 
Mulla tärppäsi tossa kierrossa minkä laitoin tänne ylös ja me harrastettiin vain kerran seksiä tuolloin kp16, kun viivat oli samanvahvuiset... vaikka kp 17kin oli viel plussa, mut liekkö sillä sitten merkitystä, kun testaamisenhan voi lopettaa, kun tulee samanvahvuiset viivat... että uskon että se kp16 oli s ovisplussa. Noi oli siis davidin liuskoja.
 

Yhteistyössä