tänne ovulaatiotesti kuvia.

minusta tuo mollimeelonin testi on aivan selvä ovis+ :)
Voi, kunpa olisikin. =)

Lupaan kiivetä jonnekin katolle julistamaan vähähiilihydraattisen ruokavalion autuutta ja d-vitamiinin kaikkivoipuutta, jos niin on! :D No, mä testailen vielä huomenissa, jos viiva vahvistuu ja sitten ehkä vielä lisää... Jos viivat pysyy tasaiseen yhtä vahvoina, niin sitten on väärä hälytys. Hitto kun ei ole vertailukohtaa, kun tuo on eka minkä tein...
 
En saanut ainakaan tänään enää tummenpaa viivaa....:|voisko olla sitte että LH huippu meni jo??? no simppoja on talletettu tänään varalta;) aamulla vielä testaan jos viivat alkaa vaalenemaan niin ovis plussa on sitten jo ollut. Limoja on tullut jo useamman päivän. Ja mahaa nipistellyt. Kiitos kommenteista huldasharks ja mahdotontako
 
Itseasiassa, eilen oli vasta harjoituskierros. :D Tänään vielä tummempi viiva (eilinen testi hieman vaaleni kuivuessaan) ja bongasin kunnon hard core-ovislimat. Tässä vielä koko suora:



Testit First Signal (kasetti) ja Apteekin oma (puikko). Enpä enää tuota FS:aa aio käyttää, kun noin hailakkaa näyttää edelleen.
 
Mollimelooni: Onnittelut oviksen löytymisestä!!

Ja micha 10 : Sinulle myös ovis on löytynyt , nyt teille sitten kahden viikon päähän plussaa myös!:flower:,:flower:

mahdotontako:heart:




Edellä kuva tämän kierroksen ovisplussastani kp 12 ja tänään eletään dpo 17 ja menkat kadoksissa edelleen, testejä en ole tehnyt.:)
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille. Ekaa kertaa tähän ketjuun kirjottelen.

Osaisitteko sanoa, voiko ovis näkyä testissä vain yhden päivän ja silloinkin vain aamulla? Omat viivat ei oo koskaan olleet mistään vahvimmista päästä, joten tulkinnassa on aina ollut hieman haastetta. Sain kuitenkin kp 10 selkeät viivat aamulla, mutta tiistaina oltiin jo ns. normi haaleassa viivassa, jota on ollu koko tän kierron näkyvissä. Otin kp 10 4 näytettä, yhden aamulla, jossa hieman enemmän väriä ja kolme illalla samasta näytteestä (halusin varmistua). Kaksi ekaa näytti selkeästi tulkittavaa ovisplussaa ja viimeinen oli sit samallainen haalea mitä sain seuraavana päivänä. Voiskohan olla kuitenki et ovis ois tapahtunu tuollo kp 10? vaikka se viimeinen testi samasta näytteestä näyttikin erilaista?
 
Mahdotontako: Tsemppiä kovasti, todella jännät päivät sinulla menossa :wave:
Mielenkiintoista olisi tosiaan nähdä, että millaisia tuloksia nuo vahvat ovisplussat tuovat =)

Memelisa: Olisiko sinulla laittaa kuvia testeistäsi?
 
Memeliisa: Mä suosittelisin Clearbluen digitaalista mittaria, se näyttää aina milloin ovishuippu, tai sitten jos on mennyt tosi nopeasti ohitse ja ei näyttöaikana enää ole näkyvissä.....Minäkin tein nuo ovistestit kello noin 16 aikaan , vaikka yleensä aina teen ovistestin digillä aamulla, mutta minulle tuli niin pahat ovisoireet töissä sen takia testasin ja seuraavana aamuna tosiaan jälleen haalea viiva näkyvissä.

Eli uskon, että ovishuippusi on voinut olla juuri tuo kp 10, aika säätämistä tämä naisen elämä, onnea joka tapauksessa, että olisi nyt asiat hyvin ja pian saisit tehdä rtestiplussankin!:flower:

Micha : Totta , aika moni vahvasti plussannut täällä oviksen aikaan, on nyt tullut myös raskaaksi, mutta joka kierrossahan naisilla on aika pieni mahdollisuus raskautua, kun siihen vaikuttaa niin moni asia. Tietenkjin mies myös vaikuttaa asiaan;=)))

mahdotontako:heart:
 
Muahan tässä kummastuttaa se, että edellisissä kierroissa on ollu vaikka sun mitä raskausoireita, ja oon ollu 100% varma et nyt tulee plussa. On ollu niin tissien kasvua, arkuutta, pahaa oloa ja yöpissauksia... nyt ei mitään oireita, ei siis minkaanlaisia. Olo on niin normaali ku olla ja voi... Kovasti touhuttiin tuossa oletetun oviksen aikana, et saa nähä miten käy. Okei myönnetään on tässä ke-to-pe ollu sellasia päänsärkyjä mitä ei oo aikasemmin ollu koskaan. Keskiviikkona tuntu et pää räjähtää... mut uskon niiden johtuvan enemmän syömättömyydestä kuin raskaudesta. To-pe päänsäryt ollu vähemmän särkeviä ku keskiviikkona.

Osaatteko sanoa sit vielä et mistä syystä ovistetit (teen niitä tässä vieläkin sillon tällön, en tiiä miks) näyttää vieläkin vähän astetta tummempaa viivaa? *Muoks* Pannaan tähän vielä tieto et nyt on kp 22

Mä en usko enää mihinkää ennen ku kaikki on todella varmaa :D

-Memelisa-
 
Viimeksi muokattu:
Mitä luulette,kun mulla nyt mietityttää kun en sitten saanut vahvempaa viivaa kun tuon eilisen josta laitoin kuvaa.....:|Menikö se LH huippu sitten niin nopeasti ohi?? osa tuolla toisessa ketjussa meinas että tuo eilinen oli jo plussa ???
 
Bluebaby Mö oon saanu oviksella saman vahvusen viivan mitä sulla tuo kuva näyttää. Kaikillahan se ei pamahda vahvemmaksi kuin kontrolliviiva, me kaikki naiset ollaan sen verta erilaisia. Joten voi olla mahdollista että tää kierto meni siinä, monenennella kiertopäivällä sait tuon? Entä miten pitkä kierto sulla normaalisti on?

ON Vannoin tuossa joku päivä sitte etten enää ovistestejä tuhlaa, mutta taas tuli sitte kokeiltua et mitä se näyttää... samaa vahvaa, ja ehkä aavistuksen vahvempaa viivaa... outoa :confused:. Mutta koitetaas pitää nyt järki päässä ettei ihan lähtis leijumaan... Ei tässä kuitenkaa mitää epänormaalia oo :D
 
Täällä taas ihmetellään....tein ovistestin ja tässä tulos,samasta pissasta kahdella eri testillä Aijaa.com - 6777762.jpg Miten voi toisella tulla selkeä plussa ja toisella todella heikko testiviiva? Ei ole vielä munasolu irronnut koska vasemmalla nipistelee aika kovasti. Varmaan tänään tai huomenna irtoaa. Nyt on kp 15/28. Tuon plussan sain pregchekillä toissa aamuna eli kp13...aika pitkä väli noilla plussilla. Kommentteja kaipailisin....:flower:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mulla oli tässä kierrossa myös niin, että kp 10 oli aika selvästi plussa, kp 15 oli todella selvä plussa ja nyt kp 37 oli kans saman vahvuiset.. Toivon, että toi viimenen ovistesti näyttäis jo raskautta kun yksi hailakka haamu r-testilläkin takana..
 
Moido. Minäkin lisään kuvani viivasuorasta tähän ketjuun. Digitestistä en saanut kuvaa, mutta liuskatesteistä sain. Tänään on ollut kovat oviskivut ja melko varmasti sitten testit pitäneet paikkaansa. Vaikkei nuo kp 18 ovisplussat tuossa kuivuneena kovin vakuuttavilta näytä, niin digitestin mukaan plussa tuli aamulla kp 18.

Aijaa.com - 6794918.jpg

i
 

Yhteistyössä