!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Olen nyt 5 päivää noudattanut dieettiä, jossa syödään vähän enemmän proteiineja, vähemmän hiilihydraatteeja, paljon vettä.
Eli ei mitään ihmeempiä ruokavaliota. Liikunta pysynyt entisellään.
Ja painoa on pudonnut 900g.

Pelottaa edessä oleva viikonlopppu, sillä meidän perheellä on silloin aivan erilaiset kuviot kuin arkena. Esim. viikonloppuisin teen vain yhden lämpimän ruuan eri kellon aikaan kuin arkena. Ollaan myös paljon menossa ystävien luona. Ja muksulla on namipäivä tottakai.

Mitenkähän sitä onnistuu pitämään itsensä dieetin sallimissa rajoissa. Tottakai aion suoda itsellenkin välillä jotain hyvää, mutta en nyt ihan alussa kuitenkaan ajatellut sillä aloittaa.
Saas nähdä miten käy!!

Taidan minäkin maanantaisin ilmoitella painojani!!
 
Viikonloppu sujui onneksi suunnitellusti. Olimme paljon kotona ja sain pidettyä itseni ruodussa.
Mies söi pitsaa, mutta minä popsin maitorahkaa ja herneitä!
Mutta valinnat myös palkittiin:

Lähtöpaino: 68,2 kg
paino aamulla: 66,0 kg

Siis huikeat 2,2kg lähtenyt viikossa. Mie olen niin ylpeä itsestäni!!
Ja varmasti on nesteitä lähtenyt enimmäkseen.
Perjantaina minulla starttaa kuntosali, joka on ollut raskauden ajan paussilla.
Mutta arkiliikunta jatkukkoon siihen asti!
Nyt neuvolaan pienokaista punnitsemaan, josta tietenkin reippailemme vaunujen kanssa
kotia sen 3,7km. (miehen kyydissä pääsemme sinne päin, kun oli niin aikanen aika klo 8:15)

Tsemppiä kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Hieno pudotus manta!

Mä siirsin punnituspäivän keskiviikoksi. Joten huomenna sitten ilmottelen. Tuntuu, että elimistö
on ihan jumissa ja tosi tukkonen olo. Ei varmaan oo painoa tippunut juuri mitään. En oo
päässyt liikkumaan 1,5 viikkoon yhtään kun flunssa vaan jatkuu ja jatkuu. Edelleen ihan
kauhea yskä. Mutta syönyt oon kyllä mielestäni kevyesti ja aika lailla niinku on tarkoituskin.

Mä en oo koskaan käyttänyt mitään "laihdutustuotteita", mutta nyt ostin 5 päivän nutrilett-
paketin ja aion sen käyttää. Oli niin hyvässä tarjouksessa, että oli pakko ostaa ;). Mielenkiintosta
kattoa mitä sillä saa aikaseksi. En kyllä usko pitemmän päälle noihin, mutta tuntuu, että moni on
saanut hyvän startin laihdutukseen niillä. Voikin olla, että jo huomenna alotan sen 5 päivän
kuurin, saas nähä.

Ois kyllä kiva saada lisää eloa ja aktiivisuutta tähän porukkaan. Kaikki kevennyksestä haaveilevat
tulkaa mukaan =)!
 
mahtuisiko mukaan yksi ylipainoinen 3 lapsen äiti joka täytti juuri 30vuotta ja haluisi saada painoaan alaspäin....painoa lähtöpunnauksen mukaan 80,4 kiloa joista varmasti osa ainakin turvotusta, sellaiset raanut oli illalla nilkoissa sukan varren kohdalla....joten, jos mukaan mahtuu niin mielelläni tulisin =) oma huono tapa on hypätä vaakalla joka ikinen aamu, mutta koetan tästä pois oppia...ja katsoa myös kerran viikossa painon joka olisi verrannollinen ed. viikkoon ja siis kertoisi jotain.

tavoite, nestelastin purkaminen mahdollistaa n 4 kilon tiputuksen ekalle 2 viikolle eli sitä lähdetään tavoittelemaan :wave: sen jälkeen 75kg alitus siintää mielessä...mutta sinne on vielä matkaa 5,4 kiloa joten eiköhän tossa tavoitetta aivan riittämiin aluksi...

isompana haaveena on painaa alle 70 ennen kesää..eli noin -10kg on ajojahdissa ....
 
Tervetuloa mukaan Neila! Mukava kun tämä pieni porukka kasvaa!

Itselläni viikon pudotus ei kovin huikea ollut:
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:64,5kg
Pudotusta viime viikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:2,4kg
Tavoite: 54kg

Toisaalta kun kokonaisuutta katsoo, niin kuitenki ihan hyvä tuo -2,4kg parissa viikossa. Aika
lailla hidastaa kun ei pääse liikkumaan flunssa takia. Kohta täytyy varmaan lähteä lääkärille kun
tauti on nyt vaan mennyt pahempaan suuntaan, vaikka kohta 2 viikkoa jo sairastanut. Täytyy
jatkaa vaan kevyttä syömistä ja yrittää sillä saada painoa putoamaan.
´
Itsekuria kaikille loppuviikkoon !
 
Hyvä, kun tuli joukkoon Neila.


Minua on koko alkuviikon väsyttänyt hirveästi, ettei edes jaksa liikkua! Onkohan tällä dieetillä jotain tekemistä asian kanssa, vaikka nälkää mulla ei ole.

Kaikenlaisia menoja ja kavereiden kyläilyjä myös sattunut tälle viikolle, että ei sitä perus arkirutiiniakaan ole, johon mahtuis jumpat ja lenkit + muu kuntoilu.

Päiväunillekaan ei ole aikaa mennä. Elettään vauvan kanssa niin ristiin, että kun se nukkuu autossa, valvoo se kotona, kun minä voisin vaikka nukkuakin. Sitten lähdetäänkin jo koirien kanssa lenkille ja vauva nukkuu vaunuissa.

No jospa se tästä vielä iloksi muuttuu..Pudotetut kilot ainakin motivoivat jatkamaan dieettiä!
 
Apteekissa on nyt uusi laihdutusvalmiste Orlistat Sandoz, joka on samaa tavaraa kuin markkinoilla oleva alli, mutta halvempi. :) Plussana tietysti se, että saa pienemmässa pakkauskoossa myös. Tämä toimii! Pitää silti muistaa syödä oikein ja liikkua, tämä tietysti jeesaa ja tehsotaa laihtumista. ;) Suosittelen.
 
Tänään punnituspäivä, vaikkakin ramppaan melkein päivittäin puntarilla.
Maanantait voisivat olla vaikka julkaisupäiviä.:)

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:65,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,7kg
Pudotusta yhteensä:2,9kg
Tavoite: 54-58kg

Sunnuntaina,eilen, sitten sorruin 13 dieettipäivän jälkeen. Tilattiin pizzaa kotiin ja kylläpä
maistui hyvälle. Illalla vielä piti maistaa uutta pandan suklaavanukasta,mikä olikin
ällön makeata. Mutta tänään jatkuu dieettailu.

Kuntosalille pääsin perjantaina, kun minulla on ollut se raskaudenaikana katkolla,
ja lauantaina olin heti ennen kahdeksaa uudelleen siellä.
Tänäänkin olisi tarkoitus illalla mennä, mutta saas nähdä riittävätkö paukut.
Esikoinen sairastui perjantaina nimittäin vesirokkoon ja viime yö valvottiin,
kun se vain itki ja raapi kutisevia näppylöitä.
Aamuyöstä se sai vihdoin unenpäästä kiinni noin 4 maissa ja vauva heräsikin
pirteänä seitsemältä hyvin nukutun yönsä jälkeen.
Tämä äiti voi olla vähän zombiena tänään.
Soittelinkin atarax-reseptiä apteekkiin, jos ensi yönä saisi koko perhe nukuttua ja tänään
pakotan esikon päiväunille kanssani, kun vauva lähtee ulos nukkumaan.

Katsotaan josko päivällä kerkeäisi vähän jumppailla, mutta se ei tänä päivänä ole tärkein
tehtäväni, vaan olla läsnäoleva äiti tuolle potilaalle, eli lähinnä leikkiä.

Tsemppiä jokaiselle laihduttajalle!
Minun palkintoni on se, että mahdun takaisin vanhoihin ihaniin housuihini, jotka odottavat
kiltisti yläkaapissa. Toppahousujen nappikin pysyy jo kumartuessa kiinni! Pienet ne on ilot!
 
Samaisesta toppahousun napista olen myös minä iloinnut :D Oon nimittäin tähän asti kulkenut toppahousun nappi auki, mutta nyt menee jo kiinni mukavasti. Pienet on ilot!

Tsemppiä sinne sairastelun keskelle!
 
Tämän viikon rimpsuni:

Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:62,8kg
Pudotusta viime viikosta:-1,7kg
Pudotusta yhteensä:4,1kg
Tavoite: 54kg

Tosi tyytyväinen olen kyllä =) Näköjään pudotus vaihtelee aika paljon viikottain. Viikko kun meni mielestäni aika samalla tavalla kuin edellinen, jolloin tippui 0,5kg ja nyt tippui noin paljon enemmän. Kiva juttu =)

Nutrilett odottaa edelleen kaapissa..oli yhenlainen heräteostos..tarjouksessa kun oli. Ei hirveästi houkutellut ne jauheet ja pussukat kun voi sen sijasta syödä tavallistakin ruokaa. Ainakin nyt paino näyttää tippuvan hyvin ilman kuurejakin, joten olkoon se paketti tuolla kaapin perukoilla edelleen. Ainoa mikä siinä houkutti edes vähän oli ne patukat =) niitä olisi voinut syödäkin. Ehkä jossain vaiheessa kuitenkin käytän sen pois ihan sen vuoksi kun on tullut ostettua..saa nyt nähä.

Kyllä sen jo olossaan tuntee, että on keventynyt. Vielä ei kuitenkaan läheskään mahdu farkut jalkaan, joten se kyllä motivoi jatkamaan :)

miuliini,missäs olet :wave:? Vieläkö olet mukana?
 
Täällä ollaan!! :wave:

Hienoja pudotuksia teillä!

Mulla meni viikonloppu ihan penkin alle, ei tarvinnut kun pari päivää herkutella niin että tämän viikon tulokseksi tuli +1,3kg :headwall: vähän mieli maassa, mutta eipä tästä oo suunta kuin alaspäin! :)
parina edellisenä viikkona putosi yhteensä 1,6kg, eli typerää kun on melki "lähtöpisteessä" taas.. mut nyt täytyy tsempata!!!
 
Sattsu Hienosti sulla on paino pudonnut. =)

Mie en ole uskaltanut farkkuja vielä kokeillakkaan.
Olen pilkkonut tavoitteeni pienempiin painotavoitteisiin. Kun ensimmäinen painotavoite on saavutettu heitän yhdet ikivanhat collegehousut roskiin, joita olen käyttänyt paljon. Ne on jo vähän risat ja valkoiset värit aivan harmaat, mutta mukavasti virttyneet ja mahtuvat jalkaan. Kun ne on roskissa menen kauppaan ja ostan tilalle uudet hyvännäköiset colleget. Noin pari kiloa olisi vielä siihen matkaa!!
Tarvitsen itselle vähän tälläisia väliaikapalkintoja.

Huomenna tehdään salilla personaltrainerin kanssa uusi saliohjelma mulle. Salilla on ärsyttänyt käydä, kun vanhat salivaatteet ovat niin niin tiukkoja..siis salipaidat lähinnä ja vatsan kohdalta tietenkin. No tässähän ne löystyy pikkuhiljaa. Toivottavasti!

Tsemppiä taas kaikille..sitä tarvitaan joka päivä!
 
Painon julkistamis päivä!

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:64,4kg
Pudotusta viime viikosta:-0,9kg
Pudotusta yhteensä:3,8kg
Tavoite: 54-58kg

Viime viikolla olikin tiukka treeniviikko kuntosalilla. Miehellä oli loppuviikko lomaa ja pääsin ahkerasti salille melkeinpä joka päivä. Yhtenä päivänä tehtiin personaltreinerin kanssa mulle uusi salihojelma vapailla painoilla ja uudistettiin vanhaa. Jatkossa haluan tehdä näitä molempia vuorotellen.

Tänään pietän lepopäivä salilta, mutta kolaan pihan, jos kukkan muu ei kerkeä ennen minua. Kohta menossa sinne....
 
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:62,0kg
Pudotusta viime viikosta:-0,8kg
Pudotusta yhteensä:4,9kg
Tavoite: 54kg

Viikko meni ihan kohtuullisesti..Tuli syötyä kyllä joinain päivinä vähän enemmän ja liikaa hiilihydraatteja, mutta onneks kuitenki tippui noinkin hyvin. 60 raja häämöttää..se on yhenlainen välietappi kun pääsee vitosella alkavaan lukuun :)

Eilen olin vesijumpassa ja sen jälkeen vielä vesijuoksemassa. Ihanaa taas oli liikkua kunnolla pitkästä aikaa. Sain lääkekuurin tähän flunssaan kun oli äitynyt poskiontelotulehdukseksi ja nyt on onneks alkanu tauti helpottamaan. Jumppakortti on nyt hankittu niin, että voin käydä aamupäivisinkin siellä lasten kans ja huomenna oonkin menossa eka jumppaan, ihanaa :) Toivotaan, että tuo meidän pienempikin typykkä viihtyy siellä lapsiparkissa niin, että mamma saa jumpata!

Hienosti sulla paino pudonnut manta! Ja kuulostaa mahtavalta tuo sun kuntoilukin. Mä oon monesti miettinyt, että pitäis teettää itelle kuntosaliohjelma niin vois käydä sitten salillakin kun huvittaa. Oon aina käynyt ohjatuissa jumpissa kun en yksinkertasesti osaa tehä salilla omatoimisesti mitään :D

Mukava, että tässä ketjussa on sentään jotain elämää :) enemmänkin sais olla. Ite koen tän jollain lailla motivoivaksi, että voi johonkin kirjottaa tuntemuksiaan ja on tultava aina ilmottamaan, miten viikko on mennyt.

Nyt aamukahville :p

Tsemppiä, itsekuria ja liikunnan riemua kaikille!
 
Laittelen painon pudotusta vasta huomenna.
Paino oli eilen aamulla niin huippu ihana, mutta söin vähän erinlailla ja tankkasin hiilareita mm. pizzalla. No tänään se paino ei enää olekaan ihana yhtään!

Ja ruotuun mars... Tänään jatkuu dieetti ja salille olen nyt lähdössä ennen kuin mies menee töihin!!
Mutta toivottavasti huomenna ollaan suht samoissa lukemissa kuin sunnuntai-aamuna.
Vähän jännitystä teille muille!!!!!
 
Huomenta!

Tuloksien päivitystä:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:63,5kg
Pudotusta viime viikosta:-0,9kg
Pudotusta yhteensä:4,7kg
Tavoite: 54-58kg

Ihanaa kun tulosta syntyy, vaikka tosin työtä tekemällä!!! Ja itse olen tämänkin työn eteen kaiken tehnyt.
Tässähän vallan herkistyy...SNIFF. Kohta ollaan puolivälissä tuohon 58 kiloon.

Olo on ihanan kevyt ja ketterä ja välillä meinaan luovuttaa,kun nyt jo tuntuu niin hyvältä. Mutta sisulla täytyy jaksaa laihduttaa jokainen ylimääräinen kilo poies. Tällä hetkellä jalkaani menevät kaikista suurimmat farkkuni. Muita en ole uskaltanut kokeillakaan vielä...



Nyt kaikille tsemppiä!! Kesä häämöttää jo ja kesäkuntoon päästään hyvinkin!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Sattsu Kyllähän tuo kuntoilu on iso osa tässä laihdutusjutussa.
Minä en taas hirveästi jaksa ryhmäliikunta juttuja ja mulle sopii tuo kuntosali paremmin. Mulla on kyllä jäsenyys sellaisella sopimuksella jossa saan vapaasti käydä kaikissa jumpissakin. Mutta mielummin hikoilen punttien puolella. Muutamissa jumpissa on tullut kyllä käytyä ja kaikenlaista kokeiltua (spinning, zumba, kahvakuula yms.)

Ja lisänä tietenkin iki ihana arkiliikunta. Lumen kolaaminen on nykyään lempipuuhaa...:LOL:
 
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:60,9kg
Pudotusta viime viikosta:-1,1kg
Pudotusta yhteensä:6kg
Tavoite: 54kg

Hyvä viikko =)! Tuli aloitettua kunnolla liikkuminen ja ruokavalio pysyi kunnossa oikeestaan koko viikon. Lukuunottamatta eilistä ystävänpäivää =). Kohta on 60kg alitettu! Kyllä tää laihtuminen ja työnteko palkitsee.

Oon niin nauttinut kun oon päässyt monen viikon sairastelun jälkeen taas liikkumaan. Mä nautin taas eniten just ryhmäliikuntatunneista ja saan kaiken tehon irti kun joku käskee ja komentaa :D Ja se olo kunnon hikiliikunnan jälkeen on kyllä aivan mahtava. Tuntuu, että jaksaa mitä vaan ja fiilis on niin hyvä. Mulle kyllä liikunta on elinehto ihan jo henkisenki hyvinvoinnin kannalta.

Herkuista kieltäytyminen ei oo tuottanut oikeestaan minkäänlaista ongelmaa. Nyt oon huomannut todeksi sen, että jos tulee mielitekoja niin se menee muutamassa minuutissa ohi, kun ei anna sille periksi. Sen jälkeen ei tee taas yhtään mieli. Alussa herkkunälkää oli aina joinain päivinä iltapäivällä/illalla, mutta en antanut periksi. Aattelin aina, että haluanko tuhota hyvin alkaneen projektin ja haluanko oikeesti päästä tavoitepainooni. Nyt johonkin aikaan ei oo edes tullut enää mielitekoja. Syön makeaa oikeestaan ainoastaan jos kahvittelen jonkun ystävän kanssa.

Nyt vaatetta päälle ja lumitöihin =)

Tsemppiä! Ilmoitelkaahan muutkin itsestänne kuin minä ja manta:wave:
 
Moi! Pääsisinkö mukaan ryhmäänne :) Ensimmäistä kertaa elämässäni olen aloittelemassa "oikeaa" laihdutuskuuria! En ole hirveän ylipainoinen, mutta ylimääräistä on kertynyt... Pituus 164 ja painoa 66.5kg. Ajattelin käydä tänään ostamassa Nutriletin 5pv kuurin, jos sillä saisi hyvän alkuvauhdin... Käyn pari kertaa viikossa jumppailemassa kahdessa eri jumpassa, ajattelin että aloitan vielä kolmannen, koska pidän ryhmäliikunnasta enemmän kuin esim. lenkkeilystä. Hyviä vinkkejä ja neuvoja laihtumiseen otan erittäin mielelläni vastaan ;) Tsemppiä kaikille loppuviikkoon!

Alkupaino: 66.5 kg
Tavoitepaino 58 kg
 
Ostin ihan mielenkiinnosta tuota orlistat sandoz laihdutusvalmistetta, nyt mennyt 3pvää ja ei ainakaan vielä ole juuta jaata sanottavana. kuulin kyllä että pitäisi tehostaa aika hyvin tuota rasvan palamista, nyt kun ehtisi hieman enemmän urheilemaan vain.. eikai ne apteekissa ihan mitään tyhjänpäiväistä myisi?
 
Ja painoa julki!

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:63,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:4,9kg
Tavoite: 54-58kg

Mulla on viime viikko ollut oikea painonjumitusviikko! Dieetti on pitänyt ja liikunnat ja muut hyötyliikunnat hoidettu kunniakkaasti! Mutta pääasia, että senttejä lähtee kropasta. En ole mittaillut vasta kuin alussa, mutta enköhän me mitatkin julkista joskus, kun päästään tavotteisiin.

Hiihtoloma alkoi ja viikolla olisi tarkoitus tuon 4-vuotiaan kanssa harjoitella hiihtämistä ja luistelua. Joten lumitöiden jälkeen ulos.

Laihdutus matka siis jatkukoon.
 
primpalicious miltä tuo orlistat sandoz vaikuttaa?
manta kiitos tervetulotoivotuksista ja onhan se pudotus pienikin pudotus!

Hienosti ootte kyllä kaikki painoa tiputtaneet, ehkä minäkin siihen pystyn :)

Minä oon nyt tuota nutrilettia uskollisesti syönyt ja tänään ois viimenen päivä, punnitukset sitten torstaina, niin tulee sit viikon tulos. Alkuun meinasi oksennus tulla kun noita söi, mutta kai niihin alkaa tottua... Pääasia että saa jokapäiväisen herkuttelun jätettyä pois ja annoskoon pienemään. Lisäksi olen juonut vettä ainakin 2-3l päivässä. Ja turvotus onkin vatsalta ja kasvoilta kivasti alkanut häviämään. Nutrilettien loppumisen jälkeen jätän herkut, leivän, riisin, perunan ja pastan pois, tilalle enemmän salaattia ja kasviksia :) Katotaan tuleeko tuloksia...

Kevyttä viikkoa kaikille :)
 
Nyt olen kyllä sortunut useammin kuin kerran syömään jotain muuta kuin dieettiini sopivaa sapuskaa!! Jotenkin on koko motivaatio hukassa enkä tiedä miten sen saisin taas takaisin.
Salitreeni on ainoa mikä luistaa. Painoja sain juuri nostella isommiksi, joten siitä on äärettömän mukava mieli..mutta tuo ruokavalio!
Edes puntarille ei kiinnosta mennä tällaisen repsuilun jälkeen. Pakko tsempata kyllä....
 

Yhteistyössä