Tahdomme laihtua

Heippa

Ihanaa kun tänne eteläänkin tuli vihdoin lunta. Ulkoilu maistuu ihan eri tavalla kun siinä kamalassa kurassa jota tossa viikko tolkulla oli. Tänäänkin tein ensin koiran kanssa tunnin lenkin ja sitten sen perään reilu tunti oltiin tyttären kanssa pulkkamäessä.

Syöminen on edelleen mun ongelma, kun vaikka paino on nyt tippunut, niin edelleen syön mitä sattuu ja miten sattuu... En millään saa itseäni syömään säännöllisesti ja pieniä annoksia... Tuntuu, ettei siihen ole esim. töissä aikaa ja kotona se taas on enempi tottumuskysymys...

Mutta ajattelin, että tähän uuteen elämään on nyt yritettävä siirtyä pienin askelin ja ajattelinkin, että teen itselleni yhden tavoitteen kerralla ja sitten kun se sujuu, niin seuraava tavoite. Ja ensimmäinen tavoitteeni olkoonkin säännölliset ruoka-ajat, siis aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Kun nykyisin syön n klo 12 ja 21... Ja kerta-annokset on sitten tietty isot...

Iloksihurjasti onnea 20kg:n pudotuksesta. Todella hieno saavutus!

Keveää viikonloppua kaikille!
 
Moi kaikki!

Mä olen edelleen samassa tilanteessa kuin kolme viikkoa sitten eli rimpsu on täsmälleen sama. Jos nyt edes pari kiloa sais pois jouluun mennessä ja sitten vois taas laihduttaa niitä joulun mentyä ;)

Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,0 kg
Pudotus viikossa: -
Pudotusta yhteensä: 7,1 kg
1. Tavoite 75 kg
 


VIIKON 47 TULOKSET





maraiitti



mida




Mariliisi


äiti tre


Brown Eyed Girl

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 80,6 kg
Pudotus viikossa: -200g
Pudotusta yhteensä: -5,4 kg



iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(to 24.11): 91,6
pudotus viimeviikosta: 0,6 kg
pudotus yhteensä: 20,6 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Miiuliini85


meemee


Väpä08


Vesinokkamuki
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,5
Edellisestä viikosta: - 300 g

Hellehattu




Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,0 kg
Pudotus viikossa: -
Pudotusta yhteensä: 7,1 kg
1. Tavoite 75 kg

Neila
Pituus: 162 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 86kg
Pudotus viikossa: -
Pudotusta yhteensä:
1. Tavoite -5kiloa
2. tavoite saada paino alle 80kilon

Yhteispudotus 1,1 kg



Lokakuun yhteispudotus 24,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Eilen oli puntaripäivä, mutta en ehtinyt lukemaa tänne ilmoittamaan.

Nöpö
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 80,6 kg
Pudotus viikossa: -200g
Pudotusta yhteensä: -5,4 kg

Kovasti takkusta se on nyt tuota seiskalla alkavaa lukua saavuttaa, mutta hiljaa hyvää tulee ja silleen =)
 
Viimeksi muokattu:
mahtuisiko vielä mukaan yksi joka raaskisi antaa muutaman kilon pois? laihdutin tuossa vuosi sitten 83--> 70 kiloa mutta raskauden myötä paino nousi huimasti. maidontulon loputtua nyt ajattelin iskeä kilojen kimppuun, kun ainakaan imetykseen ei nyt siis enää haitallisesti vaikuta. neitillä ikää 5 viikkoa.

Pituus: 162 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 86kg
Pudotus viikossa: -
Pudotusta yhteensä:
1. Tavoite -5kiloa
2. tavoite saada paino alle 80kilon

tuossakin on hommaa jo kerrakseen mutta jostain on aloitettava, matkaa mulla kumminkin on reilusti sillä ihannepainoinen olisin 60-62 kiloisena jolloin bmi olisi sen 25.

Neila ja rasvansulatussuunnitelmat
 
Tervetuloa Neila ja tsemppiä projektiin :)

Nöpö80 onnittelut miinuksesta :)

Tämän viikon tulos oli -600g. Täytyy olla tyytyväinen, koska viikonloppuna tuli kyllä syötyä ja juotua siihen malliin, että plussaakin olisi voinut tulla.

Alla on oma rimpsuni:

Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(to 24.11): 91,6
pudotus viimeviikosta: 0,6 kg
pudotus yhteensä: 20,6 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Pahoitteluni jäljessä juoksevista päivityksistä. Meinaa olla välillä työn ja tuskan takana ehtiä koneelle tekemään päivityksiä. Ja sitten kun ehtii, niin koneet ei toimi.
Nyt kuitenkin tämän viikon tulokset tähän mennessä on kirjattuna.

Tsemppiä !
 
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,5
Edellisestä viikosta: - 300 g

Ei voi sanoa, että näkisin nälkää, mutta luonnon päälle ottaa kyllä. Tiukassa on jokainen gramma ja joskus on päällä jotain "vieroitusoireita" herkuttelusta. Tänään on lasten karkkipäivä, pitää olla tarkkana ettei äitee repsahda samalla.
 
Huomenta!

Nöpö
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 80,6 kg
Pudotus viikossa: +/-0
Pudotusta yhteensä: -5,4 kg

Mä saan kopioida viime viikon pinoni, painossa ei muutosta. Mikä on sikäli onni, koska eilisen päivän aikana suuhuni katosi mm 100g fazerinaa ja 200g:n sipsipussi... Vietin oikeen herkkujuhlaa samalla kun katsoin ensin tanssii tähtien kanssa -finaalin ja sitten BB -finaalin... Mutta tästä nyt taas mennään uudella innolla alaspäin. Tänään olen menossa ohjauskäynnille kuntosalille, josko se liikuntainnostus siitä kasvaisi.

Mukavaa viikkoa kaikille =)
 
huomenia kaikille, eilen tosiaan oli punnauspäivä ja tässä miun rimpsuni :)

Neila
Pituus: 162 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 83,7kg
Pudotus viikossa: -2,3kg
Pudotusta yhteensä: -2,3kg
1. Tavoite -5kiloa
2. tavoite saada paino alle 80kilon

elikkäs tämmönen rimpsu, tsemppiä kaikille ja muistakaa että koska kyse on elämäntavan muutoksesta ei pieni itsensä helliminen toisinaan herkuinkaan vie turmioon, eikun vaan jatketaan aina siitä mihin jäätiin! :D
 


VIIKON 48 TULOKSET





nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 80,6 kg
Pudotus viikossa: +/-0
Pudotusta yhteensä: -5,4 kg




iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 1.12): 91,9
pudotus viimeviikosta: 0,7 kg
pudotus yhteensä: 21,3 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg


Miiuliini85
aloituspaino 110,6kg
paino nyt 92,1kg
Pudotusta viikossa -1,2kg
Pudotusta yhteensä 18,5kg.


Emma99


Neila
Pituus: 162 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 83,7kg
Pudotus viikossa: -2,3kg
Pudotusta yhteensä: -2,3kg
1. Tavoite -5kiloa
2. tavoite saada paino alle 80kilon


Yhteispudotus 4,2 kg



Lokakuun yhteispudotus 24,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Moikka ja onnittelut Neilalle hurjasta pudotuksesta :O Minä taisin ekalla viikolla saada myös saman tuloksen... sen jälkeen sitten viikkopudotus on ollut maltillisempi. Nyt enää joitain satoja grammoja..

Huomenna on punnituspäivä. Vähän huonot fiilikset on, mutta kovasti toivo kytee, että edes 100g olisi miinusta taulussa huomenaamulla. Ensiviikko on aivan varmasti plussaviikko, kun edessä on reissu ja kosteat pikkujoulut yms yms.

Huomenna tulen sitten kertomaan oman tulokseni. Siihen asti jännitys tiivistyy.

Nöpölle onnittelut +-0:sta. Parempi sekin kuin plussa :) Nyt vaan tsemppi vielä päälle, niin ensiviikolla listasta löytyy miinusta :)

Kovasti tsemppiä vielä punnituspäivää odottaville ja oikein mukavaa alkavaa joulukuuta :)
 
Iloksi, hienoa kun sait 20kg rikki!!!! :flower: mä tuun perässä, mahdollisimman pian! :)

Nyt mäkin tohdin tulla ilmoittelemaan tuloksia :)

Edellinen viikko meni nimittäin ihan totaalisesti penkin alle, ja jotenkin se 400g plussa masensi niin etten saanut aikaiseksi tulla tännekään mitään ilmoittelemaan :ashamed:

Mutta uusi viikko sujui huomattavasti paremmin!

Joten rimpsu:
Miiuliini85
aloituspaino 110,6kg
paino nyt 92,1kg
Pudotusta viikossa -1,2kg
Pudotusta yhteensä 18,5kg.

Joten kyllä se vain saa aikaan hyvän mielen, kun kaikkien vastoinkäymisten jälkeen saa painon taas laskemaan :)

Tsemppiä kovasti muillekin!!! :)
 
Plussaa tuli niin että pätkähti. 300g. Hitto.
No, ei se auta.
Mietin tuossa aamulla, että taidan ottaa seuraavan virallisen punnituksen vielä tämän viikon perjantaina ja jättää ensiviikon punnituksen väliin. Viikonlopun jäljiiltä plussaa on varmasti, joten en halua sitten masentaa itseäni.

Menipä tässä monta viikkoa miinusta, joten se on vain tämä kestettävä.

Onnittelut Miiuliini huimasta pudotuksesta :) !


Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 1.12): 91,9
pudotus viimeviikosta: +0,3 kg
pudotus yhteensä: 20,3 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Tulin ilmoittamaan painon uusiksi tämän aamun punnituksen mukaan. Tästä tuli paljon parempi mieli ;)

Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 1.12): 91,9
pudotus viimeviikosta: 0,7 kg
pudotus yhteensä: 21,3 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg
 
Iloksi sulla oli kyllä tosi monta miinusviikkoa, joten eipä tuollainen pieni plussaus haittaa :)
Ja usein siinä käy niin, että kun punnituspäivänä saat plussatuloksen, jo seuraavan aamun punnitus on miinusta :) tosin eipä siellä vaa'alla tarvis hypätä päivittäin, mutta mä oon jotenkin niin tapojeni orja että siellä tulee käytyä vähintään neljästi viikossa. Pysyy paremmin kurissa kun tietää ettei paino oo noussut hurjasti ;)
Mutta tämä "marja" :p ottaa sut vielä kiinni, pian multakin 20kg rikki! enää puolitoistakiloa, ja siihen on ennen joulua päästävä!!! :)
Täällä on siis ekstakovatsemppi päällä! :p
 
Kovin täällä on hiljaista.... missä kaikki luuraa???

Mun viikon rimpsu ois tällanen:

Miiuliini85
aloituspaino 110,6kg
paino nyt 92kg
Pudotusta viikossa -100g
Pudotusta yhteensä 18,6kg.

Eli lähti onneksi jotain. Toki siis yli kilon pudotuksen jälkeen on mun kohdalla heti oletettava että seuraavan viikon punnituksessa ei paljoa lähde... mutta suunta siis alaspäin :) syömiset on menny ihan ok, mut se kostautuu etten sunnuntaina ja maanantaina juonut juuri mitään, kurkkukipeänä ja sillon mä en tykkää juoda... mutta nyt se on ohi ja tänään oon juonut ennätykselliset 2litraa vettä!!! Joten tästä taas paino toivottavasti humpsahtaa alaspäin rytinällä!! :p
 
Huomenta!

Pitkästä aikaa tulin tänne päivittämään tietojani.

Aloitus paino:67kg
Paino tänään:51kg
Pudotusta yhteensä:16kg:)

Taitaa olla tällä hetkellä tuota painoa ihan normaali määrä joten ei kauheesti kyllä enää sais tippua.
Vatsan ympärysmitta on pienentyny hurjat 26cm. On niin onnistunu olo:)
Onnea muille pudotuksiin!
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 79,0 kg
Pudotus 2 viikossa: 1,6kg
Pudotusta yhteensä: -7 kg

mä olen vihdoinkin 70-luvulla =) ja täältä en sitten suostu milloinkaan 80-luvulle palaamaan =). Olen tässä pikku hiljaa koittanut innostua tosta liikunnasta, salilla käyn nyt 3x/vko ja sitten päivittäin koiran kanssa lenkille. Syömisiäni koetan myös vahtia tarkasti, mutta otin esim tänään pari karkkia kun työkaveri tarjosi... Ihaninta olisi, jos löytäisi sellasen terveen suhteen tohon ruokaan, että voisi syödä mitä vain, mutta pieniä määriä, ilman pelkoa siitä että homma karkaa hanskasta... Mutta kovasti hyvillä mielin käyn seuraavan viikon kimppuun =)
 
Kaikki taitaa olla jo niin jouluvalmistelujen parissa ( =syömässä suklaata ;) ) ?????

Mutta silti mä vaan jaksan ja jaksan... :D

tän viikon rimpsu:

aloituspaino 110,6kg
paino nyt 90kg
Pudotusta viikossa -2kg
Pudotusta yhteensä 20,6kg.

Eli hyvin sujuu, ja joulukaan ei mua pysäytä!!! :LOL:
 
Moikka ja anteeksi päivityskatkot ja kaikki!

Miiuliini siis ihan mieletön viikkopudotus !! Mistä tuo kiri oikein tulee! Aivan mahtavaa :) Onnittelut. Ja se on kohta uusi kymmenluku!

Nöpölle onnittelut myös 70-luvulle pääsystä ! :)Huippua!!

Itse jätin viikon väliin punnituksissa ja nyt sitten tällä viikolla kävin keskiviikkona vaa´alla. Plussaahan siellä oli tullut, mut ei voi mitään. Seuraavan punnituksen aion tehdä perjantain jouluaaton aamuna ja sillä mennään sitten. Eli seuraava tulos on reilulta viikolta...

Mutta alla minun rimpsuni...
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 15.12): 91,3
pudotus viimeviikosta: + 0,4 kg
pudotus yhteensä: 20,9 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Yritän väsätä viikkopäivityksen vaikka ensiviikolle... tälle viikolle taitaa olla turhaa sellanen tehdä :)

Oikein hyvää joulunalusviikkoa ja pidetään linjoista kiinni joulunakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiva että olet iloksi vielä kumminkin mukana, aloin jo huolestua että kaikki on kadonneet, ja mä yksin yritän pitää pinoa pystyssä :wave:
Plussaa sulla ei oo paljoa, joten älä missään nimessä anna sen masentaa!!! Tää joulu on kyllä paha aika, kun sitä SUKLAATA on joka paikassa... ja kun se on niin hemmetin hyvää :kieh:

Mä oon toivottavasti ens keskiviikkona päässyt sille uudelle kymmenluvulle virallisesti, töitä se vain teettää... Tuntuu et joka toinen viikko lähtee enemmän, ja joka toinen viikko vähemmän.. mutta pääasia että lähtee! Suuresti motivoi se, että oon saanut vaatekaapista laittaa jo pussillisen ISOJA vaatteita pois, koska niitä ei kertakaikkiaan voi pitää yllä :) jotenkin historiallista tämäkin, kun aina ennen niitä pieniä vaatteita on jemmannut johonkin - jos niitä vaikka sattuis tarttemaan :LOL:
Ja nyt on kyllä kiva ollut tehdä löytöjä omasta kaapistaan, et hei tääkin mahtuu päälle!!! :) mikäs sen parempi motivoija... :)
+ meillä on kaveriporukassa sellainen pieni veto, että joka laihtuu jouluun mennessä ( =ens keskiviikko) eniten, saa pienen rahasumman muilta... joten luovuttaa en aio!!!! :) täysillä loppuun asti!!! :) nytkin tekis mieli syödä jotain, ihan vaan syömisen ilosta, mutta juon lasin vettä ja meen nukkumaan. Ei se ruoka jääkaapista yön aikana mihinkään katoa.. :xmas:

Mutta toivotan kaikille rauhallista joulunalusviikkoa myös! :) ja laihtumisia!!! ;)
 
Huomenta!

Viikkopunnitus suoritettu ja paino tänään 77,9

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 77,9 kg
Pudotus viikossa: -1,1kg
Pudotusta yhteensä: -8,1 kg

Mä olen nyt erittäin motivoitunut pudottamaan painoa vielä lisääkin... Tavoitteena on pysyä näissä lukemissa tammikuun alkuun ja siitä sitten ennen kesää päästä 60-luvulle =)

Joulu on tietty vähän paha, mutta toisaalta mä olen tässä nyt selvittänyt mm parit synttärit silleen että valitsin pari sorttia joita otin vähän, en niin kuin ennen, että lautasen täydeltä ihan kaikkea...
Illat on edelleen hankalia, kun lapset nukkuu, tekisi niin mieleni napsia herkkuja. Vaan aika kiva motivoija oli se, että eilen oli pakko ostaa uudet farkut, kun kaikki vanhat tippuu päältä, varsinkin vyötärö mulla on kaventunut kivasti... Vaikka työtä riittää vielä kovasti.

Hyvää joulua kaikille =)
 
No niin, on ihan mahtava fiilis!!! Mä pystyin tekemään sen!!! Eli pääsin siihen tavoitteeseen mihin piti ennen joulua päästäkin :)

aloituspaino 110,6kg
paino nyt 89kg
Pudotusta viikossa -1kg
Pudotusta yhteensä 21,6kg.

Eli tästä on suunta vain alaspäin!!! :)

Rauhallisen ihanaa Joulua kaikille!!! :)
 
Huhuu naiset????????????????????????????? :wave:

Onko täällä enää ketään?????

Seuraa kun kaipailisin, joulun ja uuden vuoden aikana tuli pari kiloa lisää :ashamed:
vaikka meinasin että joulu ei mua pysäytä, niin silti niin kävi... liikaa suklaata joka paikassa, ja liikaa kyläilyjä :(

mutta keskiviikkona taas punnitus, toivottavasti joku liittyy taas tänne mun seuraksi uudella innolla :)
 

Yhteistyössä