Talvihaalarit ja varallisuus

  • Viestiketjun aloittaja Minkä merkkinen haalari?
  • Ensimmäinen viesti
Minkä merkkinen haalari?
Ostan ekaa kertaa lapselleni talvihaalaria. Hän on nyt 1,5-vuotias. Viime talvena käytti äitiyspakkauksen haalaria ja istui lähinnä rattaissa. Ensi talvena viettää paljon aikaa ulkona lumihangessa, on päivähoidossa, ja varmasti rymyää lumessa.

Reima tecin haalarit on varmaan tosi hyviä juuri vedenpitävyytensä takia. Ja muutenkin, lämpimiä ja hyvälaatuisia. Mulla ei vaan ikävä kyllä ole varaa ostaa 109 euron haalaria, koska rahaa on aika rajallisesti, ja tulee vielä kaikki muutkin talvikamppeet päälle (kengät ja myssyt ja lapset ym.). Katsoin tänään myös Jonathanin haalaria. Se ei ollut niin kallis, taisi olla 70e paikkeilla. Onko se vedenpitävä?

Onko muita haalareita, joita voisi kuvitella ostavansa? Tietysti hyvää haen, mutta 100e on liikaa.
 
mä ostin muutama viikko sitten viimevuoden mallia reimatecin talvihaalarin -60%, makso n.45e. Kirppikseltä kannattaa katella, osassa kaupoissa on tosiaan noita viimevuoden malleja vielä ale-hinnoin. ja kakkoshaalariksi ostin uudenveroisen Jonathan haalarin kirppikseltä 10e...
 
Mä ostan aina haalarit -50% hintaan, eli eipä tulis mieleenikään maksaa 109€ haalarista, kun sen saa myös hintaan 54,50€ :)

Suosi siis alennusmyyntejä. Jonathan on hyvä, mutta sekin kannattaa jatkossa ostaa alesta :)
 
Venakko Milanna
Missä päin asut? Mä Turussa katsoin kaikki läpi ei ole missään alennuksia ja oli pakko hakea haalarit ja yks maksoi jo 149, 4pakko olla, tiedän hinnat ovat aika törkeät näistä haalareista. Mut jos et ole Turusta, niin katso ehkä on jossain alennukset teillä päin, myös lassie ihan ok haalari
 
4n äiti
Perus Lassie on minusta hinta-laadultaan erinomainen. Kesti paljon paremmin kulutusta lapsilla kuin Reimatec. Ja meillä on todellakin varmaan kaikkia merkkejä ollut käytössä :)
 
"Snoopy"
Jonathanin haalari on ihan hyvä! Tuonikäinen ei edes kuluta yhtälailla pukua kuin esim.leikki-ikäinen ellei nyt ihan soralla pukua naarmuta. Lassiella on hyviä pukuja, myös lukemattomalla muulla merkillä! Reimatecit kieltämättä ovat hyviä pukuja mutta kyllä se nimi ainakin kalleimmissa ensisijaisesti maksaa. Kunnon puvun hyvillä teknisillä ominaisuuksilla saa takuuvarmasti alle satasella! Tietääkö joku mitä esim. Kappahlin haalari maksaa? Sen tiedän että eräskin äiti testasi tämän vedenpitävyyttä istuttamalla lapsensa vesipaljuun ja muuten piti vettä :D

Ja ei, vaikka täällä sellaisen kuvan saa, ei kaikki juokse sen merkin ja mallin perässä. Enkä usko että ne jotka juoksevatkin katsovat lastasi yhtään kieroon vaikkei sitä tiettyä merkkiä olekaan päällä. Saati että siitä vedetään johtopäätöksiä ihmisten varallisuudesta.
 
"vieras"
Meillä on ollut remun, lassien (sitä missä on kuminen alaosa), reimatecin ja jonathanin haalareita ja kaikista oon kyllä tykänny. Ehkä eniten jonathanin haalareista :) Tosi hyvin on pitänyt vettä, kuralammikossaki on istuttu jonathanin tähtihaalari päällä ja vesi ei ole mennyt läpi :)
 
ap
Kiitos vastauksista!

Googletan kyllä kohta noita merkkejä itsekin, mutta voisko joku kertoa, saako noita Minymoa ja Mikk-linea ja huppaa jostain tietystä kaupasta vaan? Vai marketeista?
 
Jonathan on ihan ok myös.Varsinkin tähti.
Mutta sellaisen eron olen huomannut että kun haalarit (jonahthan vs reimatec) kastuu niin jonathaniin tarttuu hieno hiekka kiinni kun taas reimateciin ei tartu.
En tiiä kuinka tärkeä tuo on!!
;)

Mutta sinänsä että jonathanin puku tarvi rätillä pyyhkiä kun hiekkalaatikolla oli ja reimateciä ei tarvinnut kostealla lääppiä.

Meillä pienille ostan edelleen Reimateciä. Isommat ei huoli enää....
 
juuh
Missä päin asut? Mä Turussa katsoin kaikki läpi ei ole missään alennuksia ja oli pakko hakea haalarit ja yks maksoi jo 149, 4pakko olla, tiedän hinnat ovat aika törkeät näistä haalareista. Mut jos et ole Turusta, niin katso ehkä on jossain alennukset teillä päin, myös lassie ihan ok haalari
Ja miksi ihmeessä pitää olla neljät haalarit, jotka maksaa kappaleelta 149€. Miks ihmeessä pitää ostaa niitä kalleimpia Reimatec:ejä. Jos hinta on mielestäsi törkeä, osta edullisemmat, esim. mnuo Jonathanin haalarit on hyviä ja puolet halvempia, vedenpitäviä silti. Ja miksi kummassa se nuorempi lapsi ei voi käyttää vanhemman lapsen vanhaa toisena haalarina?
 
"kolme lasta"
Meillä on ollut monta Lassien haalaria ja olen niihin ollut tyytyväinen, hinta-laatusuhde mielestäni hyvä. Cittarissa on usein syksyllä ollut tarjouksella ja eiks mammuttimarkkinat ole tulossa, josko siellä olis jotain tarjouksia? Samoin on Jonathanin haalarit hyviä. Ja mä ostan aina kans alesta niin saa halvemmalla. Ja Jesperjunioreissa tosiaan nyt alennukset -20%.
 
hopeasade harmaana
[QUOTE="Snoopy";22002385]Jonathanin haalari on ihan hyvä! Tuonikäinen ei edes kuluta yhtälailla pukua kuin esim.leikki-ikäinen ellei nyt ihan soralla pukua naarmuta. Lassiella on hyviä pukuja, myös lukemattomalla muulla merkillä! Reimatecit kieltämättä ovat hyviä pukuja mutta kyllä se nimi ainakin kalleimmissa ensisijaisesti maksaa. Kunnon puvun hyvillä teknisillä ominaisuuksilla saa takuuvarmasti alle satasella! Tietääkö joku mitä esim. Kappahlin haalari maksaa? Sen tiedän että eräskin äiti testasi tämän vedenpitävyyttä istuttamalla lapsensa vesipaljuun ja muuten piti vettä :D

Ja ei, vaikka täällä sellaisen kuvan saa, ei kaikki juokse sen merkin ja mallin perässä. Enkä usko että ne jotka juoksevatkin katsovat lastasi yhtään kieroon vaikkei sitä tiettyä merkkiä olekaan päällä. Saati että siitä vedetään johtopäätöksiä ihmisten varallisuudesta.[/QUOTE]

Meill likka sai just Kappahlin haalarin synttärilahjaks. hintalapussa oli 69,95 ja vaikuttaa tooosi laadukkaalta ja heijastimet on ihanat
 
v
Mä ostin juuri vuoden ikäselle tytölle ens talveks Jonathanin haalarin, 2xrukkaset, fleecepuvun, teddyhatun, 2xkypärämyssyn ja yhteensä maksoi 110.3e! Eli halvalla mielestäni pääsin..
 

Yhteistyössä