Talvihaalarit ja varallisuus

  • Viestiketjun aloittaja Minkä merkkinen haalari?
  • Ensimmäinen viesti
km
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti;22002342:
Perus Lassie on minusta hinta-laadultaan erinomainen. Kesti paljon paremmin kulutusta lapsilla kuin Reimatec. Ja meillä on todellakin varmaan kaikkia merkkejä ollut käytössä :)
meidän pojalla lassie kesti 5 viikkoa kunnes oli puhki, reimatec kesti koko talven ja siirtyi sen jälk seuraavalle käyttäjälle...ja kumpaakin käytettiin samoissa olosuhteissa saman verran. lisäksi lassiet ei kestä vettä jos lapsi oikeesti tosissaan läträä.
 
Jos asut jossain sellaisessa kaupungissa, jossa Sokos, kannattaa käydä siellä kiertämässä. Kävin pari päivää sitten kiertelemässä lasten vaatteita ja siellä oli talvipukuja alennuksessa, jopa -50%. En tosin tiedä, onko kaikilla paikkakunnilla, mutta Helsingissä ainakin oli..
 
siis sehän oli aivan mahtava idea kovan käytön kuoritakille. Mettäreissuille juuri haluan hightekkiä mukulalle, en niinkään hiekkalaatikolle missä pärjää vähemmälläkin. Ja mettässä on kompassi ihan perusvaruste kaikille.

Jälkikasvu on ihan haltioissaan kun oli sen bongannut. Myös hihataskut näyttävät olevan must toiminnalisuus 4-vuotiaille. Mun täytyy vaan opettaa toi käyttämän kompassia. Retkikeittimen käyttö saa odottaa vielä pari vuotta.
Mutta... Koska meillä on tuollla läjä risoja kompasseja, pakko kysyä, miten se kompassi säilyy siinä takissa ehjänä? :D Pesu, lapsen käyttö?
 
"vieras"
Oonko mä outo, kun ostan kakkoshaalarin ja -kengät aina kirpparilta parilla eurolla? Ykkösversiot saavat maksaakin. Enkä osta esimerkiksi kuravaatteita ja kumppareita kuin yhdet, kun käyttöä on niin vähän. Jaksan kyllä kantaa niitä päiväkodista tarpeen tullen kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22003471:
Mutta... Koska meillä on tuollla läjä risoja kompasseja, pakko kysyä, miten se kompassi säilyy siinä takissa ehjänä? :D Pesu, lapsen käyttö?
Ei harmaintakaan aavistusta enkä kyllä usko että se laadukkaimmasta päästä ole... Mutta käytännössä se minikompassi on parempi rintataskun päällä kuin esim repussa heilumassa :D Toimisi varmaan parhaiten, jos poistaisi pesussa.
 
Ei harmaintakaan aavistusta enkä kyllä usko että se laadukkaimmasta päästä ole... Mutta käytännössä se minikompassi on parempi rintataskun päällä kuin esim repussa heilumassa :D Toimisi varmaan parhaiten, jos poistaisi pesussa.
Niin siis se on irrotettava. :D Jaaa.... No sithän siihen tarkotukseen kelpaisi mikä vain rintatasku, johon sujauttaa kompassin. ;)
 
Paljonko noi lassien haalarit maksaa?
Meillä oli viime talvena 1,5-vuotiaalla Lassien Suprafill-haalari (se, missä housuosa kurahousukangasta) ja tykkäsin kovasti. Maksoi jotain 65e (uutena ihan marketista ostin). Täksi talveksi on se parjattu Reimatec, kun löysin "edullisesti" oikean kokoisen ALEsta. Niin ku moni jo sanoi, kannattaa varsinkin keväällä koluta ALEt läpi, voi säästää monta kymppiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22003522:
Niin siis se on irrotettava. :D Jaaa.... No sithän siihen tarkotukseen kelpaisi mikä vain rintatasku, johon sujauttaa kompassin. ;)
en oo kyllä katsonut onko irroitettava. Minikompassiin toki riittää sellainen vetoketjunvedin johon saa avaimenperän, tms. Suunnolla on minikompasseja. Tai sitten takissa täytyy olla kunnolla taskuja - kaikissa ei ole.
 
Ja taas väärin. Rasavil on lopettanut tuotantonsa kotimaassa. Tosin mä en tiedä onko valmistus esim itä-euroopassa vai kiinassa.
No meillä on ainakin vielä tän vuoden keväällä ostettu vk-haalari tytöllä, missä oli avainlippumerkit ja muut. Vai lätkitäänkö niitä Kiinassakin kylkeen? Ja haalarissa lukee "made in Finland" (tosin eihän se mitään takaa) ja osotekin oli, johonki pohjois-suomeen :kieh:

Onko mua nyt huijattu? *lähtee soittamaan kuningaskuluttajaan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22003581:
No meillä on ainakin vielä tän vuoden keväällä ostettu vk-haalari tytöllä, missä oli avainlippumerkit ja muut. Vai lätkitäänkö niitä Kiinassakin kylkeen? Ja haalarissa lukee "made in Finland" (tosin eihän se mitään takaa) ja osotekin oli, johonki pohjois-suomeen :kieh:

Onko mua nyt huijattu? *lähtee soittamaan kuningaskuluttajaan*
Sä oot ostanut vanhempaa mallistoa? Esim hanskoissa on selvä merkkiero vanhojen kotimaisten ja uusien osalta. Kumpiakin löytyi keväällä kaupoista. Mä voisin ostaa niitä vanhoja...

Meidän Rasavil-puvussa ei ole enää halaistua sanaakaan suomalaisuudesta, avainlippua.
 
"Minä"
[QUOTE="vieras";22003374]Kompassi? Ei ole todellista :D Mä haluan 2-vuotiaalle takin, jossa on navigaattori.[/QUOTE]

Mutta aatelkaapa miten hyvä olis lapsen haalarissa gps-lähetin. Voisi paikantaa lapsen jos se eksyisi tai katoaisi!
 
Sä oot ostanut vanhempaa mallistoa? Esim hanskoissa on selvä merkkiero vanhojen kotimaisten ja uusien osalta. Kumpiakin löytyi keväällä kaupoista. Mä voisin ostaa niitä vanhoja...

Meidän Rasavil-puvussa ei ole enää halaistua sanaakaan suomalaisuudesta, avainlippua.
Varmaan se on sit näin. Mähän voin myydä sen kovalla hinnalla eteen päin kohta, kun se on "vanhalta hyvältä ajalta", eiks niin?? En mä sit soitakaan sinne telkkariin :snotty:
 
"vieras"
Hyvin kelpaa päiväkotiin ihan tavallinen esim lassien haalari, ei tarvi olla tec. Viimevuonna ostin reimatecin 1.5v tytölle ja aina kostealla ilmalla päiväkodissa laitettiin kuitenkin kurahousut siihen päälle. Tänävuonna tarhaan on ostettuna alesta lassien haalari ja uudet kurahousut, toimii hyvin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22003534:
Mun mielestä Rasavilin haalarit on ainoat, jotka on täysin kotimaiset. Ja hinta sen mukaan tietysti :kieh:
Rasavilin avainlippuhaalari 98 cm uusi talvihaalari on huutonetissä myytävänä alle 40e.
 

Yhteistyössä