Talvihaalarit ja varallisuus

  • Viestiketjun aloittaja Minkä merkkinen haalari?
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
En ymmärrä näitä lassie-ihmisiä. Väitetään halvaksi; 70e tai ylikin?? Ilmeisesti jotkut vaan vierastaa vieraskielisiä nimiä tai merkkejä, ja onn pakko hehkuttaa suomalaisuuden kunniaan jotain lassieta tai reimateciä. Esim MINYMO maksaa 9 euroo enemmän kuin joku lassie ja on takuulla sata kertaa parempi, ja kaiken lisäksi NÄTTI, yksinkertainen, vedenkestävä jne jne.
Avartakaa maailmaanne ja kokeilkaa joskus jotain UUTTA ,ei aina vaan "meillä on aina ollut lassie".
ja onhan ne niin pirun rumiakin että miten äiti jaksaa koko talven katsoa sellaista?
Lassien Supratech-materiaali on sellainen käytössä, että leikki-ikäinenkään ei ole saanut sitä kulutettua puhki tai edes hituraiseksi, vaikka on samaa välikausipukua pitänyt jo yli kaksi vuotta! Minusta kestävyys lyö kyllä laudalta tässä asiassa kaikki Minymon sateenkaarenvärit sun muut, koska mitä hiton väliä niillä väreillä on, kun tarkoitus on pitää lapsi lämpimänä ja kuivana. Lapsen haalarit ovat lähes aina olleet Lassieta ja olen erittäin tyytyväinen, eikä minulla ole aikaa työssäkäyvänä bongata kaiken maailman nettikauppojen superkalliita haalareita ja pohtia niiden värityksiä. Minä olen töissä, enkä katso päivisin vain lapsen haalarin värejä
 

Yhteistyössä