Talvihaalarit ja varallisuus

  • Viestiketjun aloittaja Minkä merkkinen haalari?
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Taalla suositaan Didriksonia ulkovaatteissa, ( ruotsalaisten reimatec, mutta kunnon haalarin saa n. 80eurolla) Siis mikali naita suomesta loytaa. Me ollaan ostettu usein Haaparannasta ja myyvat monesti alella jo loppusyksysta talvivaatetta. Pitaa vetta ja tuulta, on lammin ja kestaa useamman lapsen kayton. Huippuvateita, sanon mina! Reimatecia yms. kokeilleena.
 
"vieras"
Meillä Didriksonia, Reimatecia, Molokidsia ja Ticketiä. Kaikki viime kevään alesta. En ymmärrä, miksi niistä pitää maksaa älyttömiä summia. Alennusmyynnit kannattaa katsastaa ja hyödyntää. Ostan aina puoleen hintaan, vähintään.
 
Talvella kannattaa bongata alesta seuraavalle vuodelle haalarit. Reimatecin hintaa en pidä pahana siihenkään nähden, että meillä se kiertää isosiskolta pienemmälle. Viime vuonna ostin isommalle Lassietecin haalarin ja enää en oikein tykkää sen väreistä, joten saa nähdä jemmaanko sitä pienemmälle seuraavaa vuotta varten vai ostanko alesta hänellekin jo uuden.. Kuopus onkin sitten poika mutta saa yhtälailla samat tecit kuin sisaretkin, niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo vaikka huutonetissä.
 
Saraldo
Mä olin tänä vuonna ekaa kertaa merkin perässä, eli kävin hakemassa Jonathanin haalarin. Viime vuonna ostin ekan kerran ja olin todella tyytyväinen. Pitää vettä ja kestää kulutusta. Perus-Remu kului meillä puhki talven aikana, tosin silloin mulla ei ollut toista pukua käytössä, ainoastaan tämä yksi Remu. Viime vuonna oli siis Jonathan ja Lassie. Lassiekin on tosi hyvä puku! Meillä oli se ei-vedenpitävä versio ja oli hyvinkin käyttökelpoinen varsinkin pakkaskeleillä.
 
se joku
Missä päin asut? Mä Turussa katsoin kaikki läpi ei ole missään alennuksia ja oli pakko hakea haalarit ja yks maksoi jo 149, 4pakko olla, tiedän hinnat ovat aika törkeät näistä haalareista. Mut jos et ole Turusta, niin katso ehkä on jossain alennukset teillä päin, myös lassie ihan ok haalari
Ihan hyvin se kakkoshaalari voi olla käytetty. Kaikkea ei tarvitse ostaa uutena Savanna.
 
"höpsis"
Meillä ei ole koskaan ollut vedenpitävää haalaria eikä ikinä mitään ongelmaa.
Kalvotukset taitaakin olla nykypäivän hömpötyksiä. Esikoinen sai yksi vuosi kalvopuvun joululahjaksi mutta muutaman kokeilun jälkeen kieltäyty käyttämästä. on nimittäin nuo "vanhanaikaiset" niin paljon lämpimämpiä ja lisäksi tuntuukin lämpimämmiltä kun hengittää kunnolla eikä hiosta.
 
"hupsis"
siis sehän oli aivan mahtava idea kovan käytön kuoritakille. Mettäreissuille juuri haluan hightekkiä mukulalle, en niinkään hiekkalaatikolle missä pärjää vähemmälläkin. Ja mettässä on kompassi ihan perusvaruste kaikille.

Jälkikasvu on ihan haltioissaan kun oli sen bongannut. Myös hihataskut näyttävät olevan must toiminnalisuus 4-vuotiaille. Mun täytyy vaan opettaa toi käyttämän kompassia. Retkikeittimen käyttö saa odottaa vielä pari vuotta.
mun ostamassa haalarissa oli hupussa mukana TELTTA ja haalarin saa käärittyä makuupussiksi!
Ehdottomasti paras haalari ikinä! Taskuissa myös mukana taskulamput ja lahkeista roikkui lumikengät(vuorikiipeilijän).

En vaihda merkkiä! Puhukaa te muut lassiesta ja reimateceistä...
 
lassieeeeEI
En ymmärrä näitä lassie-ihmisiä. Väitetään halvaksi; 70e tai ylikin?? Ilmeisesti jotkut vaan vierastaa vieraskielisiä nimiä tai merkkejä, ja onn pakko hehkuttaa suomalaisuuden kunniaan jotain lassieta tai reimateciä. Esim MINYMO maksaa 9 euroo enemmän kuin joku lassie ja on takuulla sata kertaa parempi, ja kaiken lisäksi NÄTTI, yksinkertainen, vedenkestävä jne jne.
Avartakaa maailmaanne ja kokeilkaa joskus jotain UUTTA ,ei aina vaan "meillä on aina ollut lassie".
ja onhan ne niin pirun rumiakin että miten äiti jaksaa koko talven katsoa sellaista?
 
kello
Meillä poika sai helmikuussa Reimatecin haalarin ja maaliskuussa jo polvi puhki. Ei voi johtua esim hiekasta koska viime talvenahan oli paljon lunta ja kotipihalla käytettiin vanhempaa haalaria. Tänä talvena ostetaan tarpeen vaatiessa jotain halvempaa merkkiä, en maksa "laadusta" jos tuote ei sitä ole.
 
minä ostin ihan cirafin toppapuvun pojalle eilen, ei ole vedenpitävä eikä teipattuja saumoja, mutta heijastava, vettä hylkivä, tuulta pitävä ja hengittävä, minusta ihan hyvät ominaisuudet siihen hintaan minkä maksoin, 24,90€, koot oli 92-128cm
 
km
minä ostin ihan cirafin toppapuvun pojalle eilen, ei ole vedenpitävä eikä teipattuja saumoja, mutta heijastava, vettä hylkivä, tuulta pitävä ja hengittävä, minusta ihan hyvät ominaisuudet siihen hintaan minkä maksoin, 24,90€, koot oli 92-128cm
vettä hylkivä riittää jos lapsi seisoo tumput suorana pihassa tai jos oot valmis käyttämään kuriksia. meillä lapset on koko ajan rähmällää jossain mantereella nii ovat läpimärkiä jos haalari ei pidä vettä kunnolla. kuriksia emme käytä.
 
km
Meillä poika sai helmikuussa Reimatecin haalarin ja maaliskuussa jo polvi puhki. Ei voi johtua esim hiekasta koska viime talvenahan oli paljon lunta ja kotipihalla käytettiin vanhempaa haalaria. Tänä talvena ostetaan tarpeen vaatiessa jotain halvempaa merkkiä, en maksa "laadusta" jos tuote ei sitä ole.
juu reimatec ei ookkaan hintansa väärtti. mä ostan niitä vain jos saa -40% tai enemmän alea, sit hinta ja laatu kohtaavat. ticketin haalarit kestää kulutusta,samoin cordurakankaiset haalarit, esim super remu.
 
kl
mä ostin just uuden Molon 64e hintaan. Viime vuodesta jäänyt putiikin varastoon. Hyvä zägä kun aattelin just etten raaski 150e siitä maksaa. Pikkukauppojen takahuoneista löytyy jos ei ole vielä tämän vuotisia tullut
 
"mä"
ostan aina alesta reimatecin. Ei tartte kurikiksia ja saa kuivata rummussa, joten mitään varapukuja en ole tarvinnut. Hintaa jää siis huomattavasti vähemmän kuin halvemmalle puvulle, varapuvulle ja kuravaatteille. Mä voin vaan kehua.
 
"vieras"
Miksi täällä vieläkin elvistellään teceillä ym. Vanhemmat osaavat ostaa lastensa haalarit ilman tecccejä ym. lisäjuttuja ja valita sopivat. Ja jos joku haluaa mahtailla, niin siitä vaan, mutta ei täällä tarvitse. En mielestäni ole köyhä mutta tyydyn halvempiin, merkki on merkki.
 
kl
[QUOTE="vieras";22007987]Jostain Helsingissä? Tästä kaupungista ei edes Moloa löydy... :([/QUOTE]

Ei kun tää on ihan pieni tuppukylä. Meiltä päin ei löydy Reimatekkejä eikä Lassieita vaan Moloa, Helly Hansenia, Cupcakea, Småfolkkia...
 

Yhteistyössä