Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan.

1.1.


Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi

? / Memmy / 22v / 2.lapsi

Suike / 37 / JS / 3.lapsi

Nems / 21 / ? / 2.lapsi

2.1.


enkuli / 37 / ? / 4.lapsi

3.1.


Rosina31 / 31 / KAKS / 2.lapsi

MMiHa / 33 / ? / 2.lapsi

4.1.


Siim / 24 / Oys / 1.lapsi

5.1.

6.1.

7.1.


hennaaa / 21 / TAYS / 1.lapsi

Evangelina / 31 / ? / 1.lapsi

Histis-82 / 34 / ? / 1.lapsi

8.1.

9.1.

10.1.

11.1.

12.1.


kia1981 / 32 / Naistenklinikka / 2.lapsi

Naananenni / 38 / LKS / 3.lapsi

Kesänlapsi35 / Tays / 3.lapsi
13.1.

Kath / 32 / Oys / 4.lapsi

14.1.

Kookospieni / 26 / Tays / 3.lapsi

15.1.


Noomi87 / ? / Jorvi / 1.lapsi

16.1.

Honeydew / 28v/ 1.lapsi

anzku_ / 27v /TAYS / 2.lapsi

_Janzku_ / 27v / TAYS / 2.lapsi

17.1.


Jassåå / 32v / TYKS / 4.lapsi

18.1.

19.1.

20.1.


Naive88 / 28 / TAYS / 3.lapsi

Katsutin / 33 / NKL / 1.lapsi

sohwi30 / 30 / ? / 2.lapsi

beach / 33 / ? / 5.lapsi

Daisy85 / 31 / ? / 1.lapsi

21.1.


Suffeli / 36 / OYS / 3.lapsi

22.1.

KeepGoin / 32 / JS / 5.lapsi

23.1.

Rottiem / 27 / KYS /

24.1.


Katrin79 / 37v / 3.lapsi

25.1.


Llinndda / 23v / NKL /3.lapsi

kinder_kitty / 24v / TAYS / 1.lapsi

Khe2017 / 3.lapsi

26.1.

27.1.

MamaBlue / 39 / JS / 1. lapsi (+ toinen)

28.1.

29.1.

30.1.

31.1.


Memmet/38v/NKL/2.lapsi

Meitä on täällä 34 odottajaa! :love:


Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Mukava kuulla ultrakuulumisia:love: tsemppiä kookospieni!

Eilen grillattiin ja sen jälkeen oli ihan hirvee närästys joka oli ihan hirvee ja jouduin vähä halailee pönttöökin:sick:
Pelottaa että mitenhän paljo tuo paino on noussut tällä syönnillä... Ennen raskautta olin aika tarkalla ruokavaliolla tarkotus tiputtaa ainakin viis kiloo että olisin päässy normipainoon mutta sitten tulinkin raskaaksi ja nyt oon syöny rennommin ja mitä pystyn.

Huomenna taas paukkuu viikot.

Kath 8+6
 
Meillä kerrottu minun vanhemmille ku jankkasivat että tarviiko viikonloppuna lastenvahtia vai ei. En jaksanu mittään keksiä vaan kerroin ja sanoin että meille voi tulla lastenhoitoavuksi vaikken kykenis mihinkään lähteenkään. Muille ei oo vielä aikomuskaan kertoa. Tosin tää oksentaminen ja väsymys voi aiheuttaa sen että joutuu kertoon muillekki. Katotaan..
Tänään 9+0 :censored:
 
Onpas kivoja ultra- kuulumisia! (y) Ehkä @Kinder_Kitty ja @kookospieni saatte nyt mielenrauhaa.
@Kinder_Kitty , Miten se kysta vaikuttaa raskauteen? Voiko sitä hoitaa jotenkin?

Kyllä se on nyt niin, että aamupahoinvointi voimistuu. Tänään kesti klo 10 asti ainakin. Yöllä heräsin huonoon oloon monta kertaa.

Iltapäivällä oli hyvä olo. Menin sitten ostamaan karkkia ja kourallisen söin jonka jälkeen olo huononi. Pussin heitin roskiin, koska ei minun pitäisi sokeria syödä, viime raskaudessa oli syvenevä RD ja sairaala tuli tutuksi.
Itseasiassa ajattelin ruveta karppaamaan maltillisesti. Joten ei lisättyä sokeria mulle enää

6+2
 
@Memmet mulla on ollu kystia aiemminkin.. ja niille ei oo tehty mitään sillä katoovat ittestään.. mut tää kysta saattaa olla keltarauhaskysta... eli se ei välttämättä katoo ollenkaan.. mut kuhan ei lähde kasvamaan nyt enempää.. lekuri ei vaikuttanut olevan huolissaan.. mut mietityttää silti et sitkun kohtu rupee kasvaan enempi vielä et kuinkahan kipeetä mahtaa tehdä.. mun pitää ottaa rennosti välttää raskasta liikuntaa.. ja kaiken lisäks lekuri haluaa pelata varman päälle ja määräs multa otettavaks kasvaimesta kertovat verikokeet( tuo koe kertoo siis et onko kohonneet arvot).. sano kyllä että ei epäile todellakaan et on pahanlaatuinen mut varmuuden vuoksi.. ja tuo koe otetaan 10viikolla.. mut voin sanoo et olo on aika tukala vasemmassa munasarjassa ollu koko illan... kauhee paineen tunne :/ ja se ronkkiminen varmaan nyt syynä tähän tuntemukseen :/ ei mitenkään mukavaa.. maatessa tuntuu painetta kokoajan ja istuessa... seuraavaks katotaan ultralla vasta np-ultrassa tilannetta.
 
Ihania ultrauutisia tullut minun hiljaiselon aikana. Onnea!

En ole ehtinyt tänne ja iltaisin on ollut aivan järkyttävää väsymystä, mitä aikaisemmista en muista ollenkaan... Vuodet tehneet tehtävänsä...?

Minulle voi päivittää 25.1.2018, khe2017, - , - , 3. Jätetään nuo pari kohtaa vielä auki :)
 
@Kinder_Kitty oon kuullut että nuo raskauden alussa havaitut kystat saattaa hävitä ihan itsestäänkin. Toivotaan sunkin kohdalla että näin. Ja ettei kovasti vaivaisi.

Pahoinvointi tuntuu täällä voimistuvan ja väsymys kans. Jossain lukikin että viikot 9-11 on ne pahimmat. Onneks hääviikolla ollaan jo 12.viikolla ja pahin olotila alkaa olla sillon takana. Kolme viikkoa enää häihin :love: Kyllä se eilinen ultra vahvisti omaa oloa ja oon ihan rakastunut jo siihen pieneen. Koitan nyt vaan uskoa että kaikki menee nyt hyvin.

Meillä muuten neuvola laski mulle lasketuksi oman kierron mukaan 13.1. mutta koska tiedän mun ovulaation niin oon itse laskenut 14.1. ja ultranyt vastas noita mun laskuja täysin. Eli pidetään se 14.1. :)

Kookospieni ja mini 8+6
 
Moi.
Oon tippunut kans listalta
12.1 Kesänlapsi35/TAYS/3. Lapsi
Täälä oireet hyvin helpottanut, tosin uupumusta on välillä kesken työpäivän ja pahaolo iskee jos syö liikaa makeeta..ja tää turvotus on ihan mieletön!:(
Eka neuvola oli keskiviikkona ja seuraavaan ultraan on aika varattuna 30.6 :)
 
Mulla olis nyt niinku jo 10 viikkoa täynnä. Ajatella. Kohta eka kolmas takana.
Maanantaina meen nt-tiimoilta verikokeisiin ja sitten viikon päästä on ite se nt. :love:
Ollaan kerrottu kummankin vanhemmille. Paitsi mun isälle ei vielä. Äiti just eilen kyseli kaikkee ja juteltiin ku käytiin illalla pyöräilemässä yhdessä. Meinas välillä kiristää mahaa niinku supisteluissa. Jännä juttu. (n)
Miehen kaa välit jotenkin tosi viileet nykyään. Ollaan vaan niinku vieraita toisillemme. Ei siis asuta yhdessä ja tässä semmosta uusioperhettä koitetaan pyörittää/rakentaa. Mut mä päätin et vaikka mikä tulis nii vauvan kanssa mä kyllä pärjään (y) Ja jospa nyt saataisiin välit ja suhde kuntoon. Ei meillä oo enää ollu varmaan pariin kk seksiäkään.. Ja nyt olin ajatellu et saadaan eilen olla kahdestaan ja voitas herkutella ja "herkutella" :LOL: niin hänen vanhempansa olivat tulleet päivää ennen sovittua tänne ja hän ei edes ollut kertonut mulle. Nyt ei edes heitä huvita nähdä. Mulla on itsellä joka toinen viikonloppu lapsivapaa ja silloin haluttaa lenkkeillä, siivoilla ja hoitaa kauppa asiat ja viettää miehen kaa aikaa nii hän nyt vaan on vanhempiensa kanssa. :poop: Ehkä marisen turhaan. Tänää menevät kalalle ja mä en yhtään halua mihinkään metsään kalalle ku en oo semmonen pitkäjänteinen yhtään. Taidan vaan tehdä omat puuhani ja thats it. :geek:
 
Lista päivitetty :) @kookospieni joo niin mäkin olen lukenut et monilla ollu kystia ja hävinnyt jossain vaiheessa.. toivotaan siis et mäkin kuulun tuohon onnekkaaseen joukkoon :). nyt ei onneks oo aiheuttanut mitään kauheita tuntemuksia välillä tuikkasee ja istuessa painaa.. mut tosiaan munasarja hieman vaan ärsyyntyi siitä ultralla ronkkimisesta niin antoi koko perjantain ajan tuntemuksia.. mut eilen ei sitten ollu yhtään samoja tuntemuksia :).. ei oo vielä näkynyt ruskeeta vuotoa.. kun keskenmenneessä rupes jo näillä main tuhruttamaan :) jospa tää ois hyvä merkki.. mut näin jälkeenpäin aateltuna kun miettii niin se eka raskaus tais olla alusta loppuun asti jo tuomittu.. meinaan viivat oli hailuja kun sitten taas vertaa nyt niin viivat oli todella vahvoja ja vahvistui ihan tasavahviksi.. tietty eihän viivoista nyt mitään voi päätellä mutta kertoo siitä et raskaushormoni tuplaantuu hyvin :). jospa tämä pieni on tarkoitettu meille syntyväksi :love:

Kinder & minion
 
Hyvää sateista maanantaita täältä etelästä:)

9+0 tänään ja aivan kamala pahoinvointi jatkuu. Olen vielä töissä. Koko viikonloppu ja tänään olo tuhat kertaa pahentunut perjantaisesta ja mikään ei auta.. en tiedä miten jaksan tätä.... oksettaa 24h.
 
@kia1981 täällä samat olot ja melkein samat viikot... Viikonloppuna pahentunut olo todellakin. Oksettaa jatkuvasti, ei paljon tee mieli mitään syödä ja sitnyt päälle tää väsymys ja päänsärky. Niin ja mahamörinät. Sydänäänet löytyi tänään aamulla ja oli ihan mahtava tunne, koska edellinen raskaus keskeytyi tasan näillä päivillä. En tosin uskokaan että tää menis kesken, olotilankaan takia. Mutta ajatellaas positiivisesti, enää muutama viikko tätä oksetusta ja sitten pitäis olonkin alkaa olla jo normaali :) 29.6. on mulla nt-ultra, ei millään malttais odottaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Mulla on 21.6 vasta neuvola ja en tiedä miten ne ajatteli sitten ultran varata silloin.. menee aika tiukalle kun ultran pitäis olla tuosta neuvolasta viimestään kahden viikon päästä.. Eli heinäkuun ekalla viikolla...

Tsemppiä oloihin.. on kaameeta kun mitään ei tee mieli mutta pakko pakottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni

Yhteistyössä