Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan.


Faceryhmään haluavat: kookospienelle yksityisviestiä ja kuvaus omasta profiilista.


1.1.


Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi

? / Memmy / 22v / 2.lapsi

Suike / 37 / JS / 3.lapsi

Nems / 21 / HYS / 2.lapsi

annaar / 30v. / HYS / 2. lapsi

Milagro / 27v / KOS(H)/3.lapsi



2.1.


enkuli / 37 / ? / 4.lapsi

Kelokukka / 21 / OYS / 1. lapsi

3.1.


Rosina31 / 31 / KAKS / 2.lapsi

MMiHa / 33 / ? / 2.lapsi

4.1.


Siim / 24 / Oys / 1.lapsi

5.1.

6.1.


Histis_82 / 34 / K-SKS / 1.lapsi

7.1.


hennaaa / 21 / TAYS / 1.lapsi

Evangelina / 31 / LKS / 1.lapsi

8.1.

melliita / 33 / oas / 4.lapsi

9.1.


kia1981 / 32 / Naistenklinikka / 2.lapsi

10.1.

11.1.

12.1.


Naananenni / 38 / LKS / 3.lapsi

Kesänlapsi35 / Tays / 3.lapsi

Mayaa /28 / 1.lapsi

13.1.

Kath / 33 / Oys / 4.lapsi Poikalupaus

Kookospieni / 26 / Tays / 3.lapsi

14.1.

Minanna / 24 / EKKS / 2.lapsi Poikalupaus

15.1.


Noomi87 / ? / Jorvi / 1.lapsi

16.1.

vprinsessa / 29v. / 2.lapsi Poikalupaus

Honeydew / 28v/ 1.lapsi Poikalupaus

anzku_ / 27v /TAYS / 2.lapsi

_Janzku_ / 27v / TAYS / 2.lapsi

17.1.


Jassåå / 32v / TYKS / 4.lapsi

18.1.


Emilyh /21 / SATKS / 1.lapsi

Inkku86 / 31 / tays / 1.lapsi

Sunshine2 / 37 / NKL / 2.lapsi


19.1.

20.1.


Naive88 / 28 / TAYS / 3.lapsi

Katsutin / 33 / NKL / 1.lapsi

sohwi30 / 30 / ? / 2.lapsi

beach / 33 / ? / 5.lapsi

Daisy85 / 31 / ? / 1.lapsi Poikalupaus

90niinuu/ 27 / Oys / 1.lapsi
21.1.

Suffeli / 36 / OYS / 3.lapsi

KeepGoin / 32 / JS / 5.lapsi Poikalupaus

22.1.


MamaBlue / 39 / JS / 1. lapsi (+ toinen) Poikalupaus

23.1.

Rottiem / 27 / KYS /

Vilukissa17 / 22v / TAYS / 2.lapsi

mint_/ 29v / K-SKS / 2.lapsi

jossu91 /26 / HUS / 1. lapsi Tyttölupaus

24.1.


Katrin79 / 37v / 3.lapsi

Hiiren.virna / 28 / 1.lapsi

neps / 25v / SatKs /1. lapsi

25.1.


Llinndda / 23v / NKL /3.lapsi

kinder_kitty / 24v / TAYS / 1.lapsi Poikalupaus

Khe2017 / 3.lapsi

Hannele77 / 40 / NKL / 2.lapsi Poikalupaus

26.1.


luppi / 28v / SatKs / 2. lapsi

27.1.

28.1.

29.1.

30.1.


Poutapilvi91 / 25 / TYKS / 1.lapsi

31.1.


Memmet / 38v / NKL / 2.lapsi Poikalupaus

Napsuli81 / 36 / KOKS

Muua / 37 / HYS / 4.lapsi

Meitä on täällä 56 odottajaa! :love:

Synnytyssairaalat:

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala



Edlliset ketjut:

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018.2490246/

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-kesaekuussa.2491314/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-heinaekuussa.2491893/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-elokuussa.2492747/
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! :)

Reissukuulumisia: Reissu oli todella mahtava ja kaikista ihaninta on se, että ollaan nyt kihloissa! :love: (y) Formulat oli kyllä upea kokemus mutta autossa sai istua kyllä ihan liikaakin :ROFLMAO: ihan kyllästymiseen asti..ja nyt voi sanoa että suomen ruuhkat ei tunnu missään verrattuna saksan ruuhkaan motarilla :ROFLMAO:. Ihanaa olla kotona! :) Liikkeitä tuntuu lähes päivittäin silloin tällöin :love: ihanaa siis! sydänääniä olen silti kuunnellut jokapäivä...epäilen et mulla olis istukka eessä osittain kun doppleriin kuuluu liikkeet mut ite en aina niitä tunne. Mulla on torstaina jo rakenneultra :eek: tää aika on kyllä mennyt niin nopeesti! ihan liian nopeesti :) vointi on hyvä ja ruokakin maistuu :) ja mielialat on todella tasaiset :LOL: miehen kannalta siis hyvä juttu :LOL: Ostin laivalta paluumatkalla vauvalle haisuli bodyn :D:love:

Ois muuten kiva laitella tuohon listaan tyttö ja poika lupauksia vai mitä mieltä ootte? :) pakko ei ole ilmottaa mutta jos haluaa niin voisi punaisella laittaa että huomaan sen :)

Kinder & minion 19+3 :love::barefoot:
 
@Kinder_Kitty samana päivänä meillä rakenneultra:) ja onneksi heti aamulla klo 9! Ai joo ja onnea kihlautumisen johdosta:love:

Täällä ollaan nyt puolivälissä, jee! Liikkeet tuntuu jo mahan päältä käteenkin:)

Tänään käytiin pyöräretkellä about 10km ja hyvin jaksoi meidän 4-vuotiaskin polkea. Metsässä samoiltiin ja kivaa oli. Nyt taas retken ja ruuan jälkeen ihan totaaliväsy:ROFLMAO: Vaan ei auta, hetken pötköttelin ja kohta kutsuu esikoisen futisottelu, mieluista puuhaa kyllä(y)

Kiitos muuten taas uudesta pinosta @Kinder_Kitty ! Kattelin tossa että 13.12. alkais mulla äitiysloma eli ensi kuussa täytyy töihin ilmoittaa:whistle: Mähän olin hakenut vaan hoitovapaata ens kesän loppuun... Mä luulen kyllä ettei pomolle tuu yllärinä koska törmäsin pariin työkaveriin yhdessä tapahtumassa:whistle:

KeepGoing ja Viitonen 20+0
 
Täällä huomenna rv22. Ei oo vaan nla kun seuraavalla viikolla niin ei saa papereita kelalle pakkausta varten ja vanhempainrahoja. Aloitan varhennettuna marraskuun alussa siis.
Kävely vielä suht kivutonta. Välillä kyllä supistaa aika hyvästi mut ei liian kipeää.

Täällä ei oo tietoa kumpi tulee. En ole kysynyt.
 
Kinder_Kitty Kiitos taas uudesta ketjusta ja paljon onnea kihlauksen johdosta:)

Mulla tosiaan istukka edessä jonka takia en liikkeitä niin hyvin tunne, välillä jotain muljahduksia ja vaimeita töytäisyjä.
Eilen heräsin aamulla viiden jälkeen kun nuorin oli tullut viereen nukkumaan yön aikana ja sillon tuolla mahassa kävi aika myllerrys ja eilis päivän aikana muutama potku tuntu niin en sitten tarvinnu dopleria.
Aamulla kuuntelin ja sillon tuntu ihan alamahassa potkut:love:
Ultrassakin tyyppi oli siis perätarjonnassa, saapa nähä kääntyykö ja missä vaiheessa.
Oon edelleen vähän epäilevä tän raskauden kans:unsure: pitää vaan yrittää välillä ajatella positiivisesti joten kävin tänään kirppiksellä ostamassa parilla kympillä bodeja ja housuja:love:
Voinhan mä lääkärin sukupuoli veikkauksen paljastaa, poika lupaus saatiin.
Mulla keskenmenneet olleet poikia joten siks oon todella epäilevä että mitä tässä raskaudessa tapahtuu, vaikka eipähän se sukupuoli varmaan mitään kerro kunhan vaan omapää on sitä mieltä:rolleyes::barefoot:

Tsempit kaikille ultraan joilla se on tällä viikolla, jännittävää!:)

Ja mulle voi päivittää iäksi 33:cool:

Kath 21+2
 
Onnea @Kath poikalupauksesta:love: Mä oon ajatellut että rakenneultran jälkeen voin alkaa hankkia vauvanvaatteita ja tarvikkeita. Sen lisäksi että jännittää onko kaikki hyvin pienellä, jännittää myös että kumpikohan sieltä tulee. Meillä on tyttö ja kolme poikaa ennestään.

KeepGoing ja Viitonen 20+1
 
Onnea @Kinder_Kitty kihlauksen johdosta! :love: Mulla myös torstaina rakenneultra, kuten sulla ja @KeepGoing :lla, mut mulla tosin vasta klo 13:00. On tätä odotettu!!! Pikkuhiljaa alan (kai) minäkin tuntemaan liikkeitä... tai ainakin oletan niiden muljahdusten ja poksumisten (ihan kuin popcornia pksahtelis masussa) ja pienen elohiirimaisen kurinan olevan niitä ekoja liikkeitä. Eilen kuunneltiin dopplerilla sydänääniä ja annoin mun 11v. veljen tytön niitä etsiskellä. Voi että se tuli onnelliseksi, kun molemmilta puolilta löysi vahvan tykytyksen. Ihan liikutuin! :love::love:

MamaBlue ja nallekarkit 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: KeepGoing
KeepGoing Meillä ennestään kolme tyttöä niin tuli todellakin aivan puun takaa se että poika ja tähän asti selvinny. Odotin ja pidin päivänselvänä että meille tyttö tulossa.
Nyt vaan täytyy toivoo että pysyy matkassa ja saadaan poika syliin asti(y)
Se tuntuis todella ihmeeltä.
 
Kiitos uudesta ketjusta ja onnittelut kihlauksesta @Kinder_Kitty :D

Mulle voi päivittää poika -lupauksen listalle, toivottavasti se varmistuu rakenneultrassa perjantaina.

Oon jo löytäny kärryt ja pinnasängyn, jotka aion ostaa, mutta jotenkin tuntuu että pitäs vieläkin malttaa ennen isompia hankintoja.. Sitten tulis ehkä odotuksesta todentuntuisempaa ku ois jotain isompaa hankittuna :rolleyes:
 
Minä oon koittanut etsiskellä pientä toppahaalaria. Miettinyt myös kyläreissuja varten kaukalopussia.
Isompi autokin pitäis hankkia mutta mä en osaa ajaa ko automaatilla ja siis mun auto pitäis laittaa vaihdossa
 
Oletteko kertoneet muille kumpi on tulossa? Me meinattiin pitää salaisuutena vielä toistaiseksi. Paljon on tullut hassuja arvailuja, milloin on selkeästi poikavatsa ja milloin tyttövatsa. Tyttö kuulemma vie äidiltään kauneuden ja jos ei tule linea negraa niin tyttö tulossa. Milloin kumpikin aiheuttaa pahoinvointia tai pukeutuminen korreloi vauvan sukupuolta :D
 
Taas on hujahtanut aikaa. :)
Onnea kihlauksesta Kinder_Kitty :love:

Meillä oli maanantaina rakenneultra ja kaikki oli hyvin,
vauva painoi n. 411 g :love::love::love:
Poikavauvaa kätilö ja harjoittelija lupaili, mutta jotenkin mulla on edelleen tyttöolo niinku alusta asti on ollut o_O:eek:
Tosin mulla oli edellisessäkin raskaudessa tyttöolo ja poika tuli :p:love:

Tässä raskaudessa mua on kyllä närästys riivannu ihan kiitettävästi.
Lähes kaikki ruuat/juomat närästää :confused:
Eikä toi itkuherkkyys ja kiukkuisuuskaan oo laantunu :whistle:
Ekoja hankintojakin on tehty, turvaistuin on, pinnasängyn tilasin ja vaatteita oon muutaman hankkinut. :p
Vielä kuiteskin paljon puuttuukin :cool:

Vprinsessa & Papu 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: Daisy85
Hei! Syyskuu pyörähti.. onnea kihlautuneelle!
Eilen kävin neuvolassa, paino alkanu nousemaan ku viimeeks oli laskenut.. kohtukin jo 17cm, töissä ekan kerran joku jo huomautti että oon pyöristynyt..:cautious: siis asiakas. (Työkaverit jo tietääkin). Positiivista neuvolas oli että en tarvii mennä sokerirasitukseen tälkertaa. :) Kelapaperit saan vasta kk päästä..
Eilen mies toi hoitopöydän kotiin tullessaan.. nyt alkaa kaikki olla hankittu.. ei tarvis ku sen vauvan :p
Napsuli ja Nappi 19+1
 
Rakenneultra takana ja nyt on syynätty ja tarkkaan! Vauva ei ollut kuvaustuulella ja tekikin hommasta hiukkasen haastavampaa. Kätilön mukaan vastasi mitoiltaan hieman pienempää ja pään kokoa kävi lopulta ihan lääkäri katsomassa, kun se oli myös pieni. Lopulta lääkäri sanoi tutkittuaan että hän ei löydä mitään vikaa ja että vauva näyttää terveeltä ja kaikki rakenteet oli just niinku pitää. Poikalupaus saatiin:love:

KeepGoing ja Viitonen 20 +4
 
  • Tykkää
Reactions: Daisy85 ja Kath
Moikka. Kirjottelen kans ultrakuulumiset. Maanantaina käytiin jo. Kaikki oli hyvin, vauva peitti kasvonsa molemmilla käsillä, joten kasvonpiirteet jäi näkemättä :rolleyes:
Sukupuolta me ei haluta etukäteen tietää, joten sen saralla jännitys jatkuu.
Meillä vauvan koko vastasi viikkoa 22+2, vaikka viikot oli 21+3, 470g jo pikkuinen painaa :) tarttis varmaan hillitä tota omaa herkkujen mähkimistä o_O
Onnea muillekin hyvistä ultra-uutisista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: KeepGoing
Onnea KeepGoing ja Kinder_Kitty poikalupauksista:love:
Mullakin lääkäri sanoi että poika on pienempi, arvio 345g mutta ei kai sitten mitenkään hälyttävästi kun seuraava ultra rv 30 istukan seurannan takia.
Oon siskolle kertonu kumpi tulee ja varmaan tulee kerrottua tässä pikkuhiljaa muillekkin.


Kath 21+5
 
Sukupuolen kertomisesta: ite oon tänään jo kertonut omalle ja miehen lähipiirille :) miehen siskolla on kans 2poikaa :LOL: et poikia kyllä piisaa :giggle:.
Viikon verran jo oon tuntenut päivittäin liikkeitä :love: ja mulla onkin istukka takaseinämässä :). Tää on kyllä ihaninta ja parasta mitä voi kokea! :love: mutta turhaan nopsaan menny tää aika :eek:

Kinder & pikku prinssi 20+0 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: KeepGoing
@MamaBlue ihan tuli kyyneleet silmiin kun luin että kaksi poikaa :love: jotenkin niin suloista!

Nopeella vilkaisulla vaikuttaa kai siltä että aika paljon poikia tulossa tammikuulle? (y) meidänkin poikalupauksen voi päivittää listaan :)
Oli muuten tälläkin pojalla kokoa niinkuin @Kesänlapsi35 teillä. Vastasi myös 6pv isompaa, ja painoa oli jo melkein 450 grammaa :eek:
Ehkä vois yrittää jättää herkkuja vähemmälle :whistle: toki kun oma paino ei ole noussut paljoakaan niin vaikea vastustaa :oops:
 

Yhteistyössä