Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Zuh
Sukupuolesta: esikoisesta kysyttiin sukupuolia ja varmaan kysytään tälläkin kertaa. Olen malttamaton luonne, en kestäisi odottaa synnytykseen asti :) ja mun sisko jemmaa tytön vaatteita jos sieltä sattuos tyttö tulemaan, jos ei niin laittaa kaikki kiertoon.

Sukupuoli ja paha olo: esikoinen on poika ja oksensin enemmän tai vähemmän ekat 4kk. Nyt olen oksentanut vain kerran ja olo on jo melko hyvä. Tosin tyttö mieheni sukuun olisi aika ihme, edellisen tytön syntymästä on miltei 60 vuotta, sen jälkeen onkohan 11 poikaa putkeen..

Zuh 9+6
 
  • Tykkää
Reactions: kaasu
Heippa kaikille kanssaodottelijoille! Olen lueskellut täällä keskusteluja jo tovin, mutta nyt kun itsellä plussat tärähti tiskiin niin päätin ihan kirjautua ja liittyä ylpeänä erityisesti tähän ketjuun! Tammikuun loppupuolella LA, nyt menossa seitsmäs raskausviikko :) Innokkaana, mutta vielä varovaisena miehen kanssa täällä hihkutaan esikoisestamme!

Elikkä LA 30.1.2013
Moogi/ 24v/ 1./ LKS
 
Pesco: :'( Olen todella pahoillani!! Olin aivan varma, että kaikki on kunnossa... Voimia! Sanat ei riitä nyt...

Aniit: Voimia myös sinne!

Suerte: Peukut pystyssä pikkureppulin puolesta, että olisi vain ressaantunut kaverin lähdöstä, ja kasvu siksi hidastunut! Toivon kaikkea hyvää sinulle!

Aby: Samaa ongelmaa täällä myös.. ummetuksesta ei tietoakaan..

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!
 
Aniit jaksuja :(

(.)
Kävin tänään ekassa neuvolassa, oli tosi mukava täti ja synkkas niin hyvin et puhuttii 2 tuntii vaik oon uudelleensynnyttäjä. Paino oli laskenu ja hb oli 146, verenpaine 120/82 ja oli mulle vähän koholla ku jännitin vaik normi onki :)
Sit neuvolantäti ultras pitkään ja hartaasti vielä nökköstä vaikka eilen viimeks ultrattii :) seuraava käynti onkin 10 viikon päästä vasta!
 
Voimia kaikille menetyksen kohdanneille!! Inhottavan paljon niitä tuntuu nyt täällä ryhmässä olleen :(

Mulla on tänään tasan 3 viikkoa nt-ultraan.. Hui hui, en millään jaksaisi odotella! Onko muuten kellään muulla ollut oireena pyörryttämistä?? Tänään töissä tuli 2 todella pahaa pyörrytyskohtausta. Kyllä oli tuskan hiki pinnassa ja sumeni silmissä :/

Juhannussuunnitelmista, me lähdetään miehen kanssa etelä-suomeen vanhempien mökille, kun mulla on siinä 4 päivän loma :) Juomattomuuttakaan ei tarvitse selitellä, kun toimin kuskina, kun ei ylihuomenna tulevan pienen koiranpennun takia yövytä mökillä vaan mun vanhemmilla.

Niin eli meille tulee siis ylihuomenna eli lauantaina toinen koira, pieni 7 viikkoinen koiranpentu :) voin tulla sitten teille tänne laittamaan kuvaa pienokaisesta :D Toivottavasti toi pentu veisi minun ajatukset muualle, että aika kuluisi nopsempaan :)

kathii & vekara 9+2
 
  • Tykkää
Reactions: Elisa ja Pokusaj
Voimia ja haleja surun kohdanneille! :hug:

Mä oon kaupassa töissä. Mutta nyt oon luonnollisestikin vanhempainvapaalla. Mä olen myös opiskelija, gradua vaille maisteri. Ei vain oo aavistustakaan milloin saan tarpeeksi motivaatiota ja aikaa saattaa opinnot päätökseen.

AnnCa pohti synnytysasentoja jo. :) Minäkin niitä kovasti mietin etukäteen, mutta siinä ponnistusvaiheessa sitten ei kyllä tullut mieleenkään kokeilla mitään muuta kuin sitä puoli-istuvaa asentoa. Tosin en olisi saanutkaan, mutta silti. Tytsy syntyi perätilassa ja siinä täytyi pitää jalat telineissä, jotta lääkäri sai autettua vauvan ulos.

Elisa ai te saitte varhaisultrasta dvd:n! Ollaan varmaan käyty eri lääkäreillä, ku ei mulle oo koskaan puhuttu mitään dvd:stä.

Juhannussuunnitelmat on vielä auki. Anoppilan mökki olisi vapaana. Täytyy vielä miettiä.

Anoppi perkele oli mennyt juoruamaan raskausuutisen!! Mur! :mad: Yllättäen miehen serkun perhekin tiesi jo raskaudesta. Että ärsyttää!! Viime raskaudessa ei osannut pitää salaisuutena vauvan sukupuolta. Mä en kerro sille enää mitään!

Zanizipp, ekalla lääkärikerralla käsittääkseni tehdään sisätutkimus ja joissain paikoissa ultrataan.

Tänään oli eka neuvola. Sain neuvolalääkärin jo ens tiistaille ja mikä ihanaa, niin siellä ultrataan jee! :) Niiden viikkojen perusteella sit pääsee varaamaan nt-ultraa. Mutta menee se ultra kyl sit juhannuksen jälkeiselle ajalle, koska meen labraan juhannusviikon maanantaina ja se labra pitää meillä tehdä vähintään viikko ennen ultraa.
Ostin fb-kirpparilta yhdet mammahousut. Ihanan vapautta olo, mut masu kyl pullottaa niissä kovasti.

Leena ja pikkuinen 9+0
 
sukupuolesta Ei varmaan kysytä tästäkään lapsesta sukupuolta, ei kysytty ensimmäisestäkään. Oli jotenki legendaarista huutaa sen viimisen ponnistuksen jälkeen, että sehän on poika! Tosin sukupuolineutraaleja värejä lastenvaatteissa ei kuitenkaan oo ihan hirveesti, että se hieman hankaloittaa sitte.. Esikoista odottaessa olo ei myöskään ollu näin huono, vaikka viikon olinki saikulla pahoinvoinnista sillon. Nyt on vaan aivan lamauttavaa välillä tää vointi. Mutta siis pointtina se, etten usko että ainakaan ton perusteella että meille tyttö tulis. Toinen poika ois kyllä oikeen kiva :)

Ai niin, POKS! Se ois 7+0 ny. Kauhee ku aika matelee.

Sairaslomista Juu, eihän raskaus todellakaan oo sairaus, mutta ehkäpä tässä onki enemmän kyse nyt työkyvystä. Ite jouduin jäädä kokonaan istumatyöstäni sairauslomalle raskauden puolessa välissä ennenaikasten supistusten takia. Lisäks seöistuminen teki mulle todella kipeetä pidemmän päälle liitoskipujen ja vauvan asennon takia. Ei siinä oikeen mitään sillon sitte mahda. Nyt oon kotona esikoisen kans, enkä aio edes palata tässä välissä takas töihin vaikka marraskuussa oli tarkotus. On noitten äitiyspäivärahojen kannalta kannattavampaa olla nyt kotona ku käydä pikkupätkä töissä.
 
Leena juu vissiin oli sit eri lääkäri, pitääpä nyt tällä kertaa sit oikein pyytää sitä dvd:tä ku ei mennä samalle.

synnytysasennosta vielä. Ajattelin etukäteen että ainakaan kyljellään en halua punnata, mutta niin siinä vaan kävi, että siitä se oli helpointa. Meille sattu kyllä niin ihanat kätilöt ja lääkäri, että ei voi olla ku mielettömän onnellinen ja varsinki kätilö sitten osas kyllä neuvoa hyvin ja ohjailla mun tuntemusten mukaan oikeaan suuntaan.

Elisa
 
Synnytysasentoja olen jo minäkin miettinyt, kylkiasento olisi kiva kokeilla, siinä repeäminenkin pitäisi olla vähäisempää ja ainakin aluksi voisin kuvitella tykkääväni olla polvilleen ja nojata kohotettuun selkäpäätyyn. Eipä sitä tosiaan etukäteen tiiä, mikä tuntuu sitten hyvältä ja tuleeko edes normaali alatiesynnytys, että pääseekö sitä edes kokeilemaan ponnistusasentoja. Avautumisvaiheessa voisi olla mukavaa vesialtaassa lillua jos mahdolista tai sitten ihan suihkussa seistä/istua.
Oi, vitsi alkaa jo tuo synnytyski ihan jännittää! Ehkä täytyy vielä jaksaa odottaa sinne nt-ultraan, että nähdään onko siellä ketään ketä ponnistaa ulos! :) Ens maanantain eka neuvola on jo pian täällä! :) Kauan sitä on odotettu, mutta äkkiä se aika menee näin jälkeen päin ajateltuna.

paum & vampula 7+5
 
Zuh
Synnytysasennoista: itse ponnistuksen ihan perinteisesti selällään. Lähinnä tämä johtui siitä, että olin valvonu koko yön ja olin niin väsyny että nukahdin aika supistusten välillä kun väli saatto olla viisikin minuuttia. Kätilö ja isi oli vaan miettineet että oonko enää edes tajuissani.. meillähän on Lappeenrannassa kehitetty se synnytystuolikin, ekalla kerralla se oli jossain euroopan esittelykierroksella mutta jos ois paikalla niin vois olla kiva kokeilla. Tai nukkua tämäkin synnytys, sopii mulle :D
Zuh 9+6
 
Heippa minultakin,

Olen tosi vahan kirjoitellut tanne, mutta luen kylla juttuja silloin talloin.

Omaa napaa.... Minulla oli tanaan ultra :heart: Mulla nyt vaihtui l.a viela taman vuoden puolelle, mutta saan kai silti jatkaa taalla tammikuisissa? 31.12 siis l.a... mut kaksi aikaisempaakin opn mennyt yli, joten ehka tasta tammikuinen tulee :D
Muita ultra kuulumisia oli vilkas vauva... sita ultraajaa nauratti, etta onpas vauhdikas vauva... hoki koko ajan, etta "I really like your baby"...:heart: Se oli semmoi tumma nainen, jolla aika vahva aksentti ja en meinannut millaan aina ymmartaa sita... mutta oli tosi mukava ja naan varmaan hanet sitten 18-20 viikon ultrassa. Kysyin, etta saako sitten tuoda lapset mukaan ja mieskin tietty ja sanoi, etta tottakai... joten tarkoitus olis menna koko perhe sitten paikan paalle:D Mutta olipa ihanaa nahda pieni vauva, kaikki on niin todellista nyt... siella se viuhtoi meneen, pienet jalat ja kadet vispas ja sydan sykki... voi pienta:heart:

Olo on ollut huono, mulla pahoinvointia on koko paiva ja hammasta puren, etten oksenna... yokin ja yokin ja yokin vaan.... mut kylla taman kestaa.

Synntysasennoista sen verran, et molemmilla kerroilla selallaan, toki ylakroppa oli autettu ylospain... mutta nyt kylla tahtois jotain muuta kokeilla, ei houkuta se, et joutuu selallaan makaan ja siita ponnistaan. Etenkin esikon kohdalla, asento ei kylla ollut mitenkaan jarkeva... toisella kerralla kokeiltiin muitakin asentoja, mut ei siita tullut mitaan... nyt jos kavis sit paremmin... ammettakin ois kiva kokeilla. Meilla on ihan uudistettu synnytysosasto, se rempattiin ja juuri on valmistunut... et sinne on kylla kiva menna:D

Mut nyt nukkumaan.

Markelat ja Pikkukolmonen, jonka tanaan piti olla 10+2 mutta olikin jo 10+3 :D
 
adora: mua on todellakin närästänyt plussasta lähtien! Tai itseasiassa jo ennen sitä, mikä olikin yksi "oire" mistä ajattelin tärpin käyneen. Saattoi jopa ihan vesi kuplia takasinpäin. Nyt on hieman helpottanut, mut vieläkin välillä närhii kovasti.

Juhannus vietetään mökillä varmaankin varsin rauhallisissa merkeissä.

synnytysasentoja en todellakaan ole pohtinut vielä. :) Ja viimeksikin menin täysin suunnittelematta synnyttämään(tai amme oli ainoa toive, mikä olikin muuten ihana), etenin vaan tilanteen vaatimalla tavalla ja niin toimin varmaan nytkin.

(.) Mun positiivinen asenteeni uhkaa horjua...Maanantaina ois varhaisultra, kooooko piiiiitkä vkl aikaa jännittää. Inhottavaa koko ajan "seurata" itseään ja oireitaan, mutkun repäsykivutkin on loppuneet(voin aivastella ja kääntyillä vaikka miten ja ei mitään!) ja kahvikin näköjään uppoo nyt aamulla. Maistuu hassulta, mut pystyn juomaan. Eikä sellanen pahoinvointinälkäkään näköjään iske heti ylösnousun jälkeen niinku n. vkon verran on ollu. Maailman isoin huoh!

Diiselikissa 7+0 POKS :heart:
 
huomenta, pikaisesti omaa napaa.....aamulla vessassa käydessä tuli ruskeaa tuhrua ja edelleen tulee, aika niukkaa, ja pari ruskeaa hyytymääkin....toivottavasti tää ois nyt ihan harmitonta! Viime syksynä kun sain km:n, se alkoi kirkkaalla niukalla vuodolla....aargh, kun tää on aina tätä!

meadow 9+5
 
Zuh
Ooh, ette arvaa kuinka ihanaa on kun pikkumies nukkuu vieläkin!! Mahtavaa!

Adora: mua närästää myös aivan koko ajan, rennie on paras ystäväni nämä 9 kuukautta. Joka ilta otan ainakin että saa hyvin nukuttua ja päivällä tarpeen mukaan. Aiemmin mulla on epäilty refluksitautia johon on lääkkeetkin, mutta normaalisti pysyy ruokavaliolla kunnossa. Ja oksentaminen voi tosiaan johtua ihan vaan närästyksestä, vähemmästäkin tulee ylös kun nousee sapet kurkkuun asti.

Tänään lähdetään pojan kanssa Tampereelle lomalle! Ja mikä parasta - nähdään isi!! Vaikka on Särkänniemikin mahtava juttu, mutta ei isin voittanutta :D

Zuh 10+0 POKS!!
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
*POKS*

Nopsaan tulin käymään... Pahoittelut surun kohdanneille :'( :hug:

Mua jännittää niiiiiiiiiiiiiiin pirusti, mulla on tänään ultra klo:12.45!!!!
Sain ruinattua itelleni terkkariin ultran, kun mulla ei ole enää oikeastaan mitään oireita enää.. :( Tarkistetaan onko siellä ketään kyydissä vai ei..


*muoks*

Äitiliini ja Pikkuinen 7+0
 
Tulimpas kertomaan ultrakuulumisia!:) Eilen oli varhaisultra, ja vaikka etukäteen pelkäsin ettei siellä mitään vielä näy, niin näkyipähän. =) Siellä se meidän pikkuinen möykky köllötteli tyytyväisenä ja sydän vipatti hurjaa vauhtia. :heart: Ultratäti sanoi, että kaikki näyttää olevan niin mallillaan kuin vain tässä vaiheessa voi olla ja sykekin on todella napakka, joten ihan huoletta saa olla. Mitään ei tietystikään voi etukäteen ennustaa, mutta tällä hetkellä olosuhteet on oikein ihanteelliset pienen jatkaa kasvua. Vastasi täysin viikkoja ja yhden päivän sain hypätä ylikin, koska oli eilen jo 7+0 pikkuisen mittojen mukaan. Oli kyllä niin mukava käynti, että olin koko illan ihan fiiliksissä! Kaikenlisäksi oli koko eilisen päivän hyvä olo (kiitos rannekkeiden?) ja jaksoin peräti puuhailla kotona ja käydä pyöräilemässä. Kyllä tuntui elämä olevan niin mallillaan. :)

Juhannussuunnitelmia ei vielä ole. Mies on suurimman osan ajasta töissä, joten pitää nyt katsoa sitten. Ehkä mennään syömään ja grillailemaan jommankumman vanhempien luo jos vaan ehditään.

Oon aina ollut sitä mieltä, että en halua tietää sukupuolta etukäteen. Nyt kuitenkin tuntuu, että ehkä se olisi sittenkin kiva tietää, että osaa vähän etukäteen varautua siihen mitä sieltä on tulossa ja makustella sitä ajatusta. Katsotaan nyt sitten, että mitkä on fiilikset.

Synnytystä en suuremmin oo miettinyt, mutta sen tiedän että haluan kaikki mahdolliset puudutusmömmöt mitä irti lähtee. :D Mulla on toooosi matala kipukynnys. Sooloillaan sitten tilanteen mukaan. Mun äidillä ja mummilla on molemmilla ollut todella ahdas lantio ja kaikki lapset on jouduttu leikkaamaan. Saa nähdä, onko mulla sama sukuvika...

Ja juu, täällä myös närästää enemmän kuin ennen. :whistle:

Nöhveli & pikkumöykky 7+1
 
kathii ihanaa, että teille tulee koiranpentu :heart: toisinaan muhun iskee hirvee koirakuume, mut tuo meidän karvanassu on niin valikoiva ja arka, et se varmaan vaan stressaantuis liikaa toisesta koirasta. Olis varmaan pitänyt ottaa samaan aikaan kaks ni olis ollu ehkä helpompaa. Ja mä ainakin ehdottomasti haluan nähdä kuvia pienestä karvapallosta!! Mulla on myös ollut huimausta koko raskauden ajan, pari viikkoa sitten keittiön kaappeja pyyhkiessäni silmissä sumeni kunnolla, ja piti käydä keittiön lattialle pitkälleen, huusin miehelle vaan et "viitsitkö tuoda mulle tyynyn, aika kova tää lattia" :D toinen säikähti kunnolla, mut vakuuttelin et helpottaa heti ku pääsin pitkälleen ja nostin jalat ylös :) nyt ei noin pahaa yörrytystä oo ollu, mut välillä tulee sellanen olo ku olisin laivalla ku lattia lähtee heilumaan hetkeks... :p

Tännään lähden koiruuden kanssa vanhemmilleni viikonlopuksi, mies menee äitinsä autoa korjaamaan toisaalle. Äipän pöperöille on aina kivaa mennä!

Mukavaa viikonloppua mammat!

AnnCa ja masukki 10+1:heart:
 
Pahoittelut surun kohdanneille. :hug:


Adora Täällä myös kauheaa närästystä. Eilen oli aivan kauhea närästys koko päivän ja illalla tuli mukaan vielä pahoinvointi. Mukavaa oli olla töissä :$

Surte Toivon, että kaikki on reppulilla hyvin!

Aijotteko osallistua sikiöseulontaan? Luin netistä tuosta nt-ultrasta. Jotkut olivat saaneet korkeita riskilukuja, mutta kaikki oli ollut kuitenkin loppujen lopuksi hyvin. Nyt pohdinkin, että haluanko itselle moista stressiä.. : / Siskoni ei ole osallistunut seulontaan. Voisin mennä ehkäpä tuohon toiseen ultraan ja jättää tuon ensimmäisen välistä.. Arghh vaikeaa...

Eilen kävin siis ensimmäisen neuvola reissun. Valittelin kamalaa väsymystäni (saatan nukkua kahdet päikkärit pitkien yö unienkin jälkeen) ja pyysiin mittamaan raudan verestäni. 104 oli arvo, että siitä luultavasti väsymyskin johtuu. Nyt siis ladyvitaa suusta alas.
Kissoista.Kenellä teistä oli kissoja? Tämä neuvola täti oli ihan kauhuissan kissoista. Tuumasin, että eikait niiltä mitään saa jos niitä silittelee. Käski mieluimmin pysyä kaukana kun tappavat hiiriä yms. Ei tainnut olla oikein kissaihmisiä :confused:

Rimppakinttu 8+5
 
Viimeksi muokattu:
Rimppakinttu, meiltä löytyy kissoja. Kissathan ovat raskaudelle vaarallisia, niitä ei saisi päästää esim. sänkyyn, eikä jätöksiä siivota. Kissat ilmeisesti levittävät paljon tauteja, toisin kuin koirat. Mutta meillä ainakin ovat sisäkissoja, eli eivät tapa muutakuin leluhiiriä. :) Mies kuitenkin siivoa hiekkalaatikot, ja meillä kissat muutenkin ovat "omassa huoneessaan" eli niitä kissan pöpöjä ei leviä koko taloon (en kestäisi sitä karvan määrää).

Meillä ainakin osallistutaan sikiöseulontaan. Ja kuulemma saa mennä ultraan sillon kun se np-ultran aika tulee, mutta ei ole pakko ottaa sitä niskapoimuturvotusmittausta, siitä pitää erikseen sanoa kai jos ei halua.

Mulla on ollu tänään joku ihmeellinen paha aavistus. Siis tuli aamulla sellainen olo, että ei ole järkevä ajatus mennä töihin tänään. En tajua.. En kyllä ole oikeastaan liittänyt ajatusta raskauteen, vaan on sellanen tunne että yleisesti jotain pahaa sattuu tänään :/ Kamala tunne ja koko ajan odottaa jotakin. Äsken vasta tuli mieleen että voisko se liittyä raskauteen, jos kaikki ei olekaan enää hyvin? :( Tekis mieli varata yksityiselle ultra vaikka juhannusviikolle tai ens viikolle, että näkis onko kaikki hyvin, kun muuten pitää odottaa varmaan kuukausi...
 
R86
Hei taas pitkästä aikaa!

Voi itku kun täällä on taas ollut ikäviä uutisia. :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Onneksi olkoon heille, jotka saaneet hyviä uutisia ultrissa ja muualla :) Ja Kathiille onnittelut nelijalkaisesta karvavauvasta :)

Sukupuolesta. Musta olis kiinnostavaa tietää, kumpi on tulossa juurikin siksi, että osaa ostaa vaatetta. Noi "sukupuolineutraalit" vaatteet on monesti jotain vaaleita tai peessejä tai harmaita tai vaaleankeltaisia enkä tykkää oikeen noista väreistä. Olen aina ollut kirkkaitten värien ystävä. En näkisi mitään ongelmaa pukea tyttöä siniseen tai poikaa punaiseen, mutta kun monesti noissa vaatteissa on vielä jotain kuviota. Siinä sitten pitäis pukea poikavauva johonkin niiskuneiti bodyyn tai tyttö autobodiin. En ymmärrä, miksei voitais tehdä ns. sukupuolineutraaleja kirkasvärisiä vaatteita. Esim. tummanpunainen paita vihreillä kanttinauhoilla sopis molemmille jne. Mutta jos lupaillaan esim. tyttöä ni en silti ostais mekkoja, koska nuo lupaukset ei ole varmoja. Kaverilla kaksi poikaa ja kumpikin oli ennustettu tytöksi.

Rimppakinttu kyseli kissoista. Mulla ei ole itselläni kissaa, mutta ymmärtääkseni ongelma on lähinnä hiekkalaatikon siivous. Ei munkaan tietääkseni silittelystä pitäis saada mitään. Ainakaan sisäkissasta. Varsinkin, jos kissan perusterveydenhuolto on ajantasalla eli madotuksen yms. on kunnossa. Ihmereaktioita neuvolassa kyllä. Onhan ihmisillä ollut kissoja iät ja ajat ja terveitä lapsia on syntynyt. Kissasta voi tulla vielä hyvä kaveri vauvan kanssa. Kaverin 1-vuotias on kuin paita ja peppu niitten toisen kissan kanssa :)

Juhannuksesta. Kirkon työntekijänä olen juhannuksena töissä. Juhannushan on kirkollinen juhlapyhä, jota on vietetty Johannes Kastajan syntymäpäivän muistoksi. Raamatun mukaan Johannes Kastaja, joka oli Jeesuksen pikkuserkku, syntyi 6kk ennen Jeesusta. Siksi juhla sijoittuu n. puoli vuotta ennen joulua. Täällä Suomessa juhannus on yhdistynyt perinteiseen keskikesän juhlaan, jota on vietetty ennen kristinuskon rantautumista. Itseasiassa mä en edes tiennyt juhannuksen olevan kirkollinen juhlapyhä ennen kuin aloitin opiskeluni alalle :ashamed: Mutta kiva juhannus kuitenkin tiedossa. Olen mukana seurakunnan juhannusjuhlilla, joissa kaikkea kivaa ohjelmaa: musiikkia, saunaa ja uimista, puheita, kokon polttoa jne :) Juhliin on odotettu satoja vieraita.

Sitten vielä lopuksi oma napa. Väsymys on palannut. Viimeset kaksi päivää olen vaan maannut töiden jälkeen reporankana : / Ärsyttävää. En ole siis vielä aloittanut niitä mun puuttuvia esseitä. Lisäks siihen graduun pitää tehdä vielä tiivistelmä. En ollut jotenkin hoksannut sitä... Mutta nyt on parempi fiilis :) Aamupäivät on aina kun silloin juon sen yhden muumimukilliseni kahvia. Jospa tässä alkais hommiin kun vielä jaksaa. Varasin myös itelle nt-ultran ja se olis 4.7. Vielä vajaa 4vk, mutta äkkiä tää aika onneksi menee, kun on tekemistä. Ensi viikolla lähen muonittamaan yhtä leiriä. Siinä meneekin melkein koko viikko, maanantaista perjantaihin. Sokerirasituskin on varattu. Se olis 16.7. En kyllä odota sitä kovin innolla, mutta hyvä on kun testaavat. Mulla testi tehdään ylipainon takia. Sokerit aina ollut normaalit, mut toki raskaus saattaa tilanteeseen vaikuttaa.

R86 ja Vipeltäjä 8+0 *poks* :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Santtu Onnea hyvistä ultra kuulumisista! :heart:

kathii Mulla on tota samaa vikaa eli on joitakin päiviä jolloin huimaa ihan vietävästi. Ensiksi luulin että se on vain kofeiinin puutteesta johtuvaa huimausta,mutta kyselin sitä sitten neuvolasta niin sanoi että joillakin esiintyy kovaakin huimausta. Se menee raskauden edetessä ohi.

AnnCa Synnytystapaa en ole vielä sen kummemin miettinyt. Käynnistyksen aion vaatia rv37.

sukupuoli Kysytään ehdottomasti kumpi on tulossa. Poikahan meillä on jo ja voinnin puolesta sanon että toinen poika on tulossa.

Sairausloma Raskaus tosiaan ei ole sairaus, mutta pahoinvointi ja oksentelu alentavat merkittävästi työkykyä ja tästä johtuen saa sairauslomaa (R11-koodi).

diiselikissa ja äitiliinix5 Tsemppiä ultraan!

meadow Toivottavasti olisi harmitonta vuotoa. Pääsetkö mihinkään tarkistamaan tilanteen?

ON: Lähden pojan kanssa viettämään viikonloppua äitini luokse pk-seudulle. Mies jää kotiin puusavottaan... Ei kuulemma kaipaa työnjohtajaa siihen viereen.. :LOL: Huomenna olisi shoppailua tiedossa ja hyvää ruokaa hyvässä seurassa.

M1n1 ja toukka 8+6
 

Yhteistyössä